Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Batou

New Member
Milloinkohan kyseinen peli ilmestyy? Jostain luin että keväällä, mutta ei varmaankan pidä paikkaansa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Perseestä. :mad: Onneksi löytyy pleikkarille, mutta ei se oikein jaksa pyöriä. :(
PC:llä pyörii, mutta eihän sillä ole kiva pelata.:(

Harmi, on nimittäin 1 niistä harvoista PS2 peleistä mitkä oikeesti kiinnostaa...

"We want our best-selling franchise to reach the greatest number of consumers."

Hmm... en ole markkinamies, mutta eikös suurimman ostajakunnan saavuta juuri silloin, kun peli on tarjolla joka koneelle. Tuskin GTA3 nyt sentään lisää PS2:a myy...

...huoh. Pitää kai sittenkin päivittää hieman tietokonettani. :)

Kyllähän GTA3 varmaankin vieläkin myy ja myöhemmin tulee lisälevy Vice City, jolloin saavaat taas myydyksi saman pelin eri kaupungilla. No ainakin minulle. ;)

Harmi vaan, että vice city tulee pelkästään ps2:lle... En nyt muista enää mistä mä sen luin, mutta se oli joku kommentti pelintekijöiltä, muistaakseni.

Niin tulee vaan PS2:lle, koska Sonylla on yksinoikeudet GTA-sarjaan vuoden 2004 marraskuuhun saakka.

Voi että mä sit vihaan tot Sonyn konsolipolitiikkaa! Eka killaa DC:n (mä oon edelleen tätä mieltä ja myös katkera tosta :)) ja nyt vie hitit muilta koneilta. Siis kyllähän MS:kin tätä on tehnyt, mut silti sillee, ettei peliä oo keretty viel erityisemmin mainostaa muille alustoille.

noh, onneksi monella meistä on PC, joten ei välttis tarvitse PS2:sta ostaa vain tuon pelin taki =)

koska tuo "lisenssin osto" ei vaikuta PC puoleen, ja PC:llä tullaan näkemään samat GTA:t

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Voi että mä sit vihaan tot Sonyn konsolipolitiikkaa! Eka killaa DC:n (mä oon edelleen tätä mieltä ja myös katkera tosta :)) ja nyt vie hitit muilta koneilta. Siis kyllähän MS:kin tätä on tehnyt, mut silti sillee, ettei peliä oo keretty viel erityisemmin mainostaa muille alustoille.

hei, sanooko Oddworld sulle mitään. MS ostaa pelien kehittäjätkin ettei ne tee pelejään muille vehkeille. Kyllä kaikki kilpailijat ton homman osaa.

Terve menoa päivittämään pceitänne. Silläkin hinnalla saisi varmasti jo pleikka2n ja siinä sivussa mahdollisuuden pelata sille tulevia muitakin hyviä pelejä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

hei, sanooko Oddworld sulle mitään. MS ostaa pelien kehittäjätkin ettei ne tee pelejään muille vehkeille. Kyllä kaikki kilpailijat ton homman osaa.

Terve menoa päivittämään pceitänne. Silläkin hinnalla saisi varmasti jo pleikka2n ja siinä sivussa mahdollisuuden pelata sille tulevia muitakin hyviä pelejä.
No joo on se totta, että microsoft osti oddworldin itselleen, mutta tuo gta on mielestäni hiukan suositumpi pelisarja kuin oddworld. Microsoftin pelien kehittäjien osto on ollut kuitenkin aika vähäistä vielä sonyyn verrattuna.
Joo ja kyllä sillä hinnalla, jolla päivittää tietokonetta saisi varmasti ps2:n, mutta kuka haluaa ps2:n :) en ainakaan minä. Ja kyllä sille pc:llekkin tulee tulevaisuudessa uusia hyviä pelejä, joita ei pystyisi pelaamaan jos ei päivittäisi konetta.

Ja muuten miks pitäs päivittää on jos on ihan riittävä paketti? Tosin ei toi GTA3 ollukkaa mikään kummonen ku hankin sen, et tuskin nyt yhden pelin takia vaikka uutta näyttistä lähtee ostaa... Pettymys suoraan sanottuna, juuh. Ei oo niiku käytetty mitää PC:n edistyneitä ominaisuuksia hyväks vaa käännetty lähes suoraa plököltä. Se kyllä näkyy ärsyttävän suttusessa grafiikassa, joka ei edes kaikilla pyöri sulavasti, joiltain osin tökkivässä pelattavuudessa (lähinnä tähtäys) ja ihan urpomaisissa valikoissa >:(

EDIT: Ja kyllä minäkin mieluummin vaikka sitten ostaisin jonkun osan PC:een kuin PS2:n.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Ja muuten miks pitäs päivittää on jos on ihan riittävä paketti? Tosin ei toi GTA3 ollukkaa mikään kummonen ku hankin sen, et tuskin nyt yhden pelin takia vaikka uutta näyttistä lähtee ostaa... Pettymys suoraan sanottuna, juuh. Ei oo niiku käytetty mitää PC:n edistyneitä ominaisuuksia hyväks vaa käännetty lähes suoraa plököltä. Se kyllä näkyy ärsyttävän suttusessa grafiikassa, joka ei edes kaikilla pyöri sulavasti, joiltain osin tökkivässä pelattavuudessa (lähinnä tähtäys) ja ihan urpomaisissa valikoissa >:(

EDIT: Ja kyllä minäkin mieluummin vaikka sitten ostaisin jonkun osan PC:een kuin PS2:n.

...Huomaa että ollaan XBox-ketjussa...huoh...

edit: Ja mä ostan ennemmin uudet kumisaappaat kuin XBoxin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti

No joo on se totta, että microsoft osti oddworldin itselleen, mutta tuo gta on mielestäni hiukan suositumpi pelisarja kuin oddworld. Microsoftin pelien kehittäjien osto on ollut kuitenkin aika vähäistä vielä sonyyn verrattuna.
Joo ja kyllä sillä hinnalla, jolla päivittää tietokonetta saisi varmasti ps2:n, mutta kuka haluaa ps2:n :) en ainakaan minä. Ja kyllä sille pc:llekkin tulee tulevaisuudessa uusia hyviä pelejä, joita ei pystyisi pelaamaan jos ei päivittäisi konetta.

Minkä sille mahtaa, jos MS lyö kätensä paskaan. Sama periaate tuntuu kuitenkin olevan tossa kehittäjien hankinnassa.

en nyt tiedä mistä paskasta puhut, mutta oddworld on aivan mahtava

nm. Pelasin sen läpi just 20min sitten =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
en nyt tiedä mistä paskasta puhut, mutta oddworld on aivan mahtava

nm. Pelasin sen läpi just 20min sitten =)

Onneks olkoon! Ois ihan jees vääntää kyl konsolii verrattuna tähän normaaliin työmiehen arkeen...

No se kädet paskaan nyt oli semmonen heitto vaan, kun täällä käytetään perusteena/puolustuksena sitä että on ostanut kehittäjän, joka ei tee suosittuja pelejää.

Ylös Bottom