Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV *** Spoilerivaaraketju ***

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]



Olisiko jopa niin että Sonykin olisi pistänyt rahaa pöytään, että boksin versio tulisi vasta ensivuodella..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Intellectual sanoi:
Thank You!

Siis luin tuon linkin ja täytyy sanoa, että olen tyytyväinen, jos nuo uudistukset todella tulevat peliin.

Aseiden hankinta: Aseita ei siis enää osteta asekaupoista, vaan, aivan kuten oikeassakin elämässä, ne hankitaan asediileriltä. Hienoa, ja se pitää vielä tehdä jossain syrjäisellä kujalla. Tämä jos mikä tuo peliin tunnelmaa.

Poliiseilta pakeneminen: Keskustelin juuri kun pelasin ystäväni kanssa Need For Speed Carbonia, että siinä oleva poliisi pitäisi kaikkine kommentteineen ja turva-alueineen tulla GTA:han. Ainoa ero voisi olla vaikeustaso, joka pitäisi olla hieman alempi. Kuitenkin tämä idea, jossa Pay'n sprayta ei enää ole, vaan pitää paeta alueelta, on myöskin realistinen ratkaisu. Hyvä juttu!

Taksien käyttäminen: Mitenkähän tämäon toteutettu? Jos siihen tulee lista, josta voi valita kadun, se varmaan tulee olemaan hauskaa - ja todellinen vaihtoehto, sillä....

Rikosten tekeminen: Ei sitten 2000-luvulla olekaan yhtä helppoa kuin joskus 80-luvulla. Näin todellisessakin Amerikassa on. Autovarkaus ei tekstin (ja muiden R*: antamien tietojen mukaan) tule enää olemaan yhtä helppo juttu. Jos siitä joutuu kuseen, voi taksi olla todella houkutteleva vaihtoehto. Muutenkin vaikuttaa siltä, että rikosten tekeminen on huomattavasti vaikeampaa. Ainoa asia, joka voi huolestuttaa tällaisessa kehityksessä on se, että pelin viihdearvo kärsii, jos koko ajan olet putkassa. Kuitenkin suuntaus on hyvä. Näin voimme sanoa kukkahattutädeillekin, että ken rikokseen ryhtyy, saa siitä myös maksaa. Olihan toki edellisissäkin peleissä tähtisysteemi, mutta nyt lienee kyse jostain aivan muusta.

Ja sitten lopuksi kummallinen tuntemus, jolla ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa:
Nimittäin kun katselin 2. traileria, minusta ne puut olivat samanvärisiä kuin SA:n talvisessa Liberty Cityssä. Oudoksuttaa, että näyttää siltä kuin vuodenajaksi olisi valittu syksy eikä kesä. Miksi? Onko pelin suuri salaisuus vaihtuvat vuodenajat? Onko traileri otettu pelin syksy-vaiheessa, ja tuleeko kohta lunta? Nämä ovat kysymyksiä, jotka varmasti askarruttavat monia, jotka paneskelivat merkille saman kuin minä.
Mielenkiintoinen kirjoitus... Tällaiset seikat saisivat jopa minut kiinnostumaan GTA:sta. Muutenkin realismin hakuisuus nostaisi kiinnostusta. Autot painavemmiksi ja jenkkiautot tuntumaan jenkeiltä, niin kuin Driverissa. Aseet aidon metallisen näköisiksi, oloisiksi ja kuuloisiksi. Autosta pois hyppääminen vasta kun vauhti on niin matala että se voi onnistua, jne.

Ensimmäisessä trailerissa olleet ihmismäiset ajatukset ja tyyli oli mielenkiintoisia, mutta silti mielipiteeni GTA:sta säilyi ennallaan. Nyt kun tarkemmin rupeaa ajattelemaan ja toivoo realistista ympäristöä sekä Rockstarin tyylitajun jatkumista, nousee kiinnostus edes hieman. Toivottavasti tästä tulee enemmän "realismia" hakeva peli. Ja millään näillä realismikommenteilla en sitten tarkoita, että itse pelin tarvitsisi olla täysin realistinen, vaan yleistä tyylisuuntaa, äänimaailmaa ja kaupungin oloa.

Ja olisihan se mukavaa jos tulisi ensimmäinen GTA, missä on ihan oikea juoni :)

EDIT: Ja toivottavasti ruudulle ei sotketa näkymään mitään tökeröitä tähtäimiä, ammusmääriä ja niitä poliisitähtiä. Simppeli tyhjä ruutu ja tutka tietenkin, koska se on melkeinpä pakollinen asia GTA:ssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Pibe sanoi:
Ja olisihan se mukavaa jos tulisi ensimmäinen GTA, missä on ihan oikea juoni :)

.

Juoni?Vice city! Aitoa 80-luvun meininkiä... :D Hyvältä nuo uudistukset kyllä kuulostaa, onpahan reilusti tekemistä kavereilla että saa pelin edes tuohon uuteen julkaisuaikaan valmiiksi, sen verran vaiheessa se demo on kuitenkin vielä ilmeisesti ollut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

mortsu sanoi:
Ei oikeastaan, ainakaan itselle. Lyhyempikin siirto tosin olisi riittänyt. :<
todellakin. mutta kyllä jaksan odottaa kun olen jaksanut duke nukem foreveriakin odottaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

No kaikista tärkeintä, että peli tehdään kunnolla valmiiksi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Eli ihan riippuen keneltä kysytään ja miten kysytään...

Se nyt vaan myöhästyy... Ok ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Baron sanoi:
Eli ihan riippuen keneltä kysytään ja miten kysytään...

Se nyt vaan myöhästyy... Ok ?
En mä mitään sotaa aikonut aloittaa :eek: , luulin vain että syyttävät PS3:a koska eivät osaa hyödyntää tehoja tai jotain. Pyydän anteeksi PS3:n omistajilta jos ottivat tuon pottuiluna PS3:a kohtaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

yliverkko sanoi:
En mä mitään sotaa aikonut aloittaa :eek: , luulin vain että syyttävät PS3:a koska eivät osaa hyödyntää tehoja tai jotain. Pyydän anteeksi PS3:n omistajilta jos ottivat tuon pottuiluna PS3:a kohtaan.
No harm done... Ja aukoa saa ihan vapaasti...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

hide sanoi:
Joop, itse kyllä antaisin noiden UKRebellionin "uutisten" mennä samantien "toisesta korvasta ulos". Miksi? Uutisten linjaus näyttää olevan selkeä ja sanoja vääristelty.
Jep. Lukekaa vaikka kolmas uutinen ylhäältä ja selviää heti että kyseessä on anti-MS/X360-saitti eikä kyseisille uutisille ole syytä antaa mitään painoarvoa. Uutinen on kyllä totta, mutta sanojen sävy paljastaa kyllä uutisoijan puolueellisuuden.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ihan yhtä paskaa kuin tuo Sonyn syyttäminen. Jos Boksin demo on ollut noin vaiheessa kun mitä olivat näyttäneet, niin ei ihme että tuli kiirus. Siihen ei auta edes apumiehet Sonyn ja MSn puolelta, jos peli ei yksinkertaisesti ole valmis. Ja RStarilla on suuret odotukset tästä pelistä (kellä ei olisi), miksi siis laittaa keskeneräinen tuotos markkinoille?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

hide sanoi:
Joop, itse kyllä antaisin noiden UKRebellionin "uutisten" mennä samantien "toisesta korvasta ulos". Miksi? Uutisten linjaus näyttää olevan selkeä ja sanoja vääristelty.
Etenkin, kun uutinen sisältää valheellista informaatiota. GTA IV:n lead-kehitysalusta ei ole nimittäin PS3.
 
Ylös Bottom