Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV *** Spoilerivaaraketju ***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

FamaZ sanoi:
Näin ma olen käsittänyt. Xbox 360 saa kyllä mahdollisesti eksklusiivia shittiä ladattavaksi, mutta niin saa PS3:kin. Toki jos Rockstar ryhtyy laiskaksi, niin molemmat saavat lopulta saman sisällön, aivan sama mitä Moore on joskus hehkuttanut.
Jos on nimi sopparissa niin se myös tarkoittaa yksinoikeutta sopimuksessa sovittuihin asioihin. Jos kerran MS on maksanut itsensä kipeäksi yksinoikeudesta "episodimaiseen lisäsisältöön" niin luulisi sen pitävän paikkansa. Jos täysin samat asiat tulisivat myös PS3:n versioon olisi Sony hehkuttanut asiaa melko varmasti joten uskon X360:lla olevan jokin etu puolellaan noiden lisäsisältöjen suhteen. Tottakai, siitähän MS maksaa.

Lezlie sanoi:
Tottakai, siitähän MS maksaa.
Onko Microsoft maksanut siitä? Ei tuo ladattava sisältö ole kiinnostanut niin paljoa, että olisin kiinnittänyt asiaan paljoa huomiota. Tiedän vain sen, että PS3:kin tulee saamaan ladattavaa lisäsisältöä. Jos kerta MS on maksanut yksinoikeudesta johonkin tiettyyn sisältöön, niin kai sitten PS3:lle tulee täysin eri huttua ladattavaksi.

FamaZ sanoi:
Onko Microsoft maksanut siitä? Ei tuo ladattava sisältö ole kiinnostanut niin paljoa, että olisin kiinnittänyt asiaan paljoa huomiota. Tiedän vain sen, että PS3:kin tulee saamaan ladattavaa lisäsisältöä. Jos kerta MS on maksanut yksinoikeudesta johonkin tiettyyn sisältöön, niin kai sitten PS3:lle tulee täysin eri huttua ladattavaksi.
En tiedä kuka on maksanut ja mistä, mutta näin on ilmoitettu muistaakseni useampaankin otteeseen, että Kalaversio tulee saamaan ladattavaa lisäsisältöä yksinoikeudella. Muistaakseni puhuttiin jopa että kyseessä on tehtäviä tai muuta kunnon sisältöä, ei mitään uutta vaatekertaa päähahmolle. Voisi veikata tosin että tuo yksinoikeus on vain määräaikainen ja sama sisältö tulee PS3:llekin sitten joskus myöhemmin.

Pieni pettymys tuo Japani. No, hyvä peli tulee joka tapauksessa.

Mun mielestä Japani on oikein hyvä valinta! Jotenkin osasin arvata että tulee sijoittumaan Japskeihin :)
Mutta oikein hyvä juttu mun mielest ainakin koska Japanilla on mielenkiintoinen kulttuuri ja Yakuzat juuri. Detroit ois kyllä ollut vielä parempi vaihtoehto :D
Ootan innolla Tokion yöelämää ja ruuhkia.. :cool: JA neonvaloja

Hieno juttu, että alueena Japani, mutta X0 pääkehitysalustana... hohhoijaa

Takapuolesta, jos radiokanavilla soi pelkkää japanilaista musiikkia!! :mad:

Muuten Japani voi olla hyvä, onhan siellä suurkaupunkia, maata ja kaikkea mitä voi toivoa. Melkein. Toivottavasti siellä on sitten myös bambumetsiä, joissa on pandoja joita voi tappaa ja tehdä takin itselleen. Ja toivottavasti pelissä on länsimaalaisia wannabe-japskeja, joiden päälle voi ajaa rekalla.

Uudistumaanhan sarjan pitää lähteä, mutta miten? Vaikea keksiä uudistusta joka olisi tarpeeksi suuri pelaajille, mutta kuitenkin tarpeeksi pieni ja mitätön GTA-faneille.

Näinhän se herra Moore on hehkuttanut. On se hienoa että siihen mieheen täällä luotetaan kuin kiveen vaikka on jauhanut skeidaa jo yli kymmenen vuotta putkeen. Alunperinhän koko GTA oli "exclusive", sitä iloa kesti kokonaisen päivän. Ja jos PS3lle kerran tulee myös ladattavaa sisältöä, ja kyse on episodimaisesta pelistä, en osaa kuvitella että Rockstarilla on edes aikaa väsätä paria eri loppua samaan peliin. Tietenkin mielenkiintoista on jos todella niin tekevät, mutta ihmettelen. Täällä sitten porukat vaihtelee boxeja ja pleikkoja keskenään että saa pelata haluamansa lisäosan :D

EDIT: deatmatch meininki isossa kaupungissa mitä psp-peleissä oli jo tarjolla olisi todella hyvä lisä, toivottavasti nähdään!

Ro0Ki3 sanoi:
Hieno juttu, että alueena Japani, mutta X0 pääkehitysalustana... hohhoijaa
Itse en löydä yhtään syytä sille että peli olisi pitänyt kehittää pääasiassa PS3:lla. Käytössä olevaa mallia puoltavat:
1. X360:n reippaasti suurempi laitekanta.
2. X360:n kehitystyökalut, tuki kehittäjille ja symmetrinen prosessoriarkkitehtuuri mahdollistavat jälkeenpäin tehtävän muunnoksen PS3:n epäsymmetriselle Cell-arkkitehtuurille helpommin kuin toisinpäin.
3. Pelissä tuskin on kyse maailman koosta eli tilavaatimus pystytään täyttämään ihan X360:n tarjoamilla mahdollisuuksilla mitä ne sitten ovatkaan. San Andreaksessa oli joidenkin mielestä lähdetty kasvattamaan pelimaailman kokoa kiinnostavuuden kustannuksella.

Mielestäni myös itsestäänselvyys että GTA on väsätty 360 alustalla. Peliä on varmaan jo työstetty kun ps3 oli vielä pilke silmäkulmassa. Tilanpuute voi todellakin tulla ongelmaksi, mutta eiköhän Rockstarin pojat siihenkin jotain keksi. Miten se sitten tulee vaikuttamaan PS3 versioon?Ei mitenkään. Sama peli sieltä on tulossa ulos joka tapauksessa.

samuel6 sanoi:
Näinhän se herra Moore on hehkuttanut. On se hienoa että siihen mieheen täällä luotetaan kuin kiveen vaikka on jauhanut skeidaa jo yli kymmenen vuotta putkeen. Alunperinhän koko GTA oli "exclusive", sitä iloa kesti kokonaisen päivän.
Noin rohkealle väitteelle varmaan löydät myös lähteen? Olen kyllä katsonut viime vuoden E3-messuilta Mooren puheen eikä hän siinä sanonut GTA 4:n tulevan yksinoikeudella X360:lle.

Edit: lopetan offtopicin tähän kun näköjään tuolla on threadi koskien molempia versioita. :D

Voi ei. Ei Tokiota. John Woo's Stranglehold käsittelee jo Yakuzoita, Ps2:n Yakuza käsittelee Yakuzoita ja eiköhän GTA3:ssa ollut tarpeeksi Yakuzaa.
Parempi olisi ollut vaikka nimenomaan toi Detroit tai joku juu jenkkilän suurkaupunki. Ei Lontoo, eikä Tokio. Mutta harmi jos näin on.

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Thomas Puha sanoi että peli sijoittuu
Tokioon!

Itse en tätä haluaisi koska tämä
Yakuza
aihe on käsitelty loppuun, ainakin minun mielestä. Toisaalta tilanne muuttuu jos kyseessä olisikin 60-luku.

Vastaus: Grand Theft Auto IV

ProBale sanoi:
Itse en tätä haluaisi koska tämä
Yakuza
aihe on käsitelty loppuun, ainakin minun mielestä. Toisaalta tilanne muuttuu jos kyseessä olisikin 60-luku.

Samaa mieltä. Yakuza on jo koluttu hiukan loppuun, ja luulenpa, että rikollisorganisaationa se ei enään kiinnostaa niin paljoa. Varsinkin Gta 3:n ja LCS:n jälkeen.

Jos vaikutteita tulee mm. Ridley Scottin Black Rain -leffasta, niin kyllä tuosta ihan kiva voi tulla: http://www.imdb.com/title/tt0096933/

Solid Snake sanoi:
Toivottavasti siellä on sitten myös bambumetsiä, joissa on pandoja joita voi tappaa ja tehdä takin itselleen.
Kyllä Japanissa bambumetsiä on, mutta pandoja on vain muutama eläintarhoissa.

Ylös Bottom