Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV *** Spoilerivaaraketju ***

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Hexel sanoi:
Eihän siinä mitään makua olisikaan jos maailma olisi kopio Liberty Citystä jonne on viskelty muutamia uusia paikkoja :-D
Itseasiassa se taitaa juuri olla se Liberty Cityn kaupunki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

mortsu sanoi:
Onhan se, mutta varmaan tarkoitettiin ettei ole vain 75% kopio GTA III:n Liberty Citystä?

Ohho :O toi oliki uutta mulle.. toivottavasti myös tarkoitettii niin ettei ihan kokonaan mallinneta vanhasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tonde` sanoi:
Itseasiassa se taitaa juuri olla se Liberty Cityn kaupunki.

Näkemän perusteella saa yhteläisyyksiä hakea muuten aika kaukaa. Tämä Liberty City on olevinaan tarkempi kuvaus aidosta N.Y.stä, toisin kuin GTA IIIssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Hexel sanoi:
Ohho :O toi oliki uutta mulle.. toivottavasti myös tarkoitettii niin ettei ihan kokonaan mallinneta vanhasta.
GTA 1:n Liberty City oli aivan erilainen kuin GTA 3:n
ja ero 3:sta GTA 4:een on yhtä suuri kuin 1:sta 3:een.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Saanen esitellä IGN:n uunituoreen ennakon!

Helvetin hieno juttu! Ruudunpäivitys on saatu kuntoon. Tämä olikin suurin huoleni. Tuota lukiessa oli sellainen fiilis, että Rockstar todella tietää mitä tekee. Takaa-ajo kuulosti hauskalta. Ja vihdoin tähtäystä on uudistettu. 360:n padin liipaisimien lyhyen liikeradan tuntien vähä huolettaa tuo vapaa tähtäys. Vaatii ainakin keskittymistä, ei voi ihan vapaasti räiskiä headshoteja.

Realistisuutta on onneksi tuotu lisää kaikilla pikkujutuilla. Kännykkä, navigaattorit, poliisien tietokannat rikollisista jne. Lisäksi useaan kertaan hehkutettu räsynukke-moottori tms. kuulosti siistiltä. Tekoälyä hehkutettiin. Toivottavasti toimii oikeasti hyvin. Eipä ole hauskaa jos ryökäleet seisoskelevat tyhmänä suojattomina aivan kuten ennen, varsinkin kun pelissä on ymmärtääkseni nyt mahdollisuus mennä suojaan? Olisi aivan liian helppoa räiskiä sieltä.

Odotus nousi kyllä taas kattoon. Ja meni itseasiassa läpikin. Ja kännikävely oli aika hupaisa juttu. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Gametrailerssista löytyy myös ennakkotunnelmointia pelistä, hyvältä vaikuttaisi senkin mukaan. En nyt pääse linkkaamaan kun olen töissä (Games category - restricted), mutta löytyi linkkaus siitä etusivulta ainakin illalla. Parempi tähtäys, kunnolliset fysiikat ja enemmän "siellä olemisen tunnetta" höystettynä hyvällä juonella niin eiköhän tämä peli lähde kaupasta mukaan. Itse en ole vanhoja GTA-sarjan pelejä tahkonnut aivan loppuun (ainakaan ykkösen jälkeen) joten mielenkiinnolla tätä odotellaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Uusia kattavia ennakoita ilmestynyt muunmuassa gamesradarin ja igin sivuille..käykääs lukemassa:http://www.gamesradar.com/gb/ps3/ga...8040&sectionId=1001&pageId=200801233919650086
http://ps3.ign.com/articles/847/847029p1.html

Kaikki previkat ovat tosin XO-versiosta, joten toivottavasti ps3-versiota ei ole sössitty! Sen jos Sony on antanut epäonnistua niin oksat pois!(tai sitten MS on muutaman setelin sujauttanut varmistaakseen XO:lla paremman AA:n:rolleyes:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Uusia kattavia ennakoita ilmestynyt muunmuassa gamesradarin ja igin sivuille..käykääs lukemassa:http://www.gamesradar.com/gb/ps3/ga...8040&sectionId=1001&pageId=200801233919650086
http://ps3.ign.com/articles/847/847029p1.html

Kaikki previkat ovat tosin XO-versiosta, joten toivottavasti ps3-versiota ei ole sössitty! Sen jos Sony on antanut epäonnistua niin oksat pois!(tai sitten MS on muutaman setelin sujauttanut varmistaakseen XO:lla paremman AA:n:rolleyes:)

Tuskin on tyritty,Rstar kommentoi että PS3 versio on "identical", ja kun LA noirkin tehdään samalla moottorilla niin eiköhän tuo homma ole ihan hyvissä käsissä.

Parin viikon päästä on ps3 version vuoro luki ainakin jossain noista previkoista, olisiko ollut Gamespotilla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kommentoi ja näyttää vain XO-pelikuvaa :)

Uskoo ken tahtoo. Tai minä uskon sitten kun näen GTA4:n pyörimässä PS3:lla yleisön edessä.
Ettei vaan ole samanlaisia ongelmia kuin Orange Boxin kanssa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

IGN:ltä poimittua.
Though it wasn't a complete mission, we did get a glimpse at one of the game's friend activities where Niko and his cousin Roman go drinking for a bit. Well, a bit may be an understatement as they come falling out of the bar, drunk as skunks. The Natural Motion tech takes over once again, with you having to carefully control Niko while his legs seem to have their own agendas. If you change direction too quickly and cross up your legs, you'll fall over. After one of these many spills, we saw Niko use the side of a parked car to help him get up, which was rather impressive. Once back in the car, the controls don't look to get any more lenient. The camera swings from side to side and we're told the controls work against you to an extent, making something as simple as staying on the road a bit of a challenge at this level of intoxication.
:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kommentoi ja näyttää vain XO-pelikuvaa :)

Uskoo ken tahtoo. Tai minä uskon sitten kun näen GTA4:n pyörimässä PS3:lla yleisön edessä.
Ettei vaan ole samanlaisia ongelmia kuin Orange Boxin kanssa?

Konsolisota on tuolla toisessa ketjussa mikä sun päähän ei taida upota, ei sitten millään.

Hyvä että vedit tähän mukaan Orange Boxin joka sopii yhtä hyvin tähän yhtälöön kuin ketsuppi jäätelökakkuun. GTA4 ei myöskään ole porttaus boksi-versiosta, vaan ps3-versio on kasattu alusta asti kuten COD4. Ja kun Rstarilta on tulossa pari muutakin peliä PS3lle, niin pelimoottoriin on varmaan käytetty ihan kiitettävästi aikaa ja rahaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

IGN:ltä poimittua.
Ja seuraava GTA-kohu on valmis. "GTA-murhasimulaattorin uusimmassa osassa voi olla huolettomasti rattijuoppo ja kaahata viattomien prostituoitujen päälle!"
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Konsolisota on tuolla toisessa ketjussa mikä sun päähän ei taida upota, ei sitten millään.
Hyvä että vedit tähän mukaan Orange Boxin joka sopii yhtä hyvin tähän yhtälöön kuin ketsuppi jäätelökakkuun. GTA4 ei myöskään ole porttaus boksi-versiosta, vaan ps3-versio on kasattu alusta asti kuten COD4. Ja kun Rstarilta on tulossa pari muutakin peliä PS3lle, niin pelimoottoriin on varmaan käytetty ihan kiitettävästi aikaa ja rahaa.

Miten minun kommenttini liittyy konsolisotaan?
Jaa vai ei ole porttaus, tuo oli uutta tietoa minulle. Itse olen luullut koko ajan, että XO on pääkehitysalusta ja siitä portataan PS3:n versio, mutta olen ollut väärässä koko tämän ajan.

Täällä ei saa näköjään kysyäkkään mitään ilman, että samuel alkaa soittamaan suutansa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Miten minun kommenttini liittyy konsolisotaan?
Jaa vai ei ole porttaus, tuo oli uutta tietoa minulle. Itse olen luullut koko ajan, että XO on pääkehitysalusta ja siitä portataan PS3:n versio, mutta olen ollut väärässä koko tämän ajan.

Täällä ei saa näköjään kysyäkkään mitään ilman, että samuel alkaa soittamaan suutansa.

Kyllä, olet ollut väärässä koko ajan. Kun pelin julkaisua lykättiin, niin Rstarin Dan Houser (jos en muista väärin) kertoi että sekä Microsoftilta että Sonylta on paljon porukkaa avustamassa pelin tekemistä, jotta molemmista versioista saadaan toimiva kokonaisuus. Eli ilmeisesti kyseessä on aika suuri projekti noin kokonaisuutena.

Tuskin tässä vaiheessa kovin moni järkevä pelintekijä tekee porttia Boksiversiosta PS3lle, sillä ei laatua saada aikaiseksi tai ei ainakaan tähän asti ole saatu. Burnout, COD4, näin ne pelit kuuluu tehdäkin. Mutta Maddenia ja Orange boxia ei saada pyörimään..tehot ei riitä vai kuinka? :p

Saa kysyä vaikka mitä, mutta sun mainiosta kysymyksestä paistaa yllättäen provo läpi mutta ei se mitään. Ehkä olit vilpittömästi huolestunut tilanteesta etkä yhtään provoillut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Todella mielenkiintoiselta vaikuttaa, toivottavasti myös ajofysiikkaa on parannettu ja uusia kulkuneuvoja ja aseita lisätty. Aika hieno lisä olisi, jos voisi ottaa vaikka panttivankeja ja sitoa heidät veneen moottoriin ja uhata lunnailla ja sitten, jos rahaa tulee, päästää miehen ja viettää hiljaiseloa jonkun aikaa vaikkapa Havaijilla ja jos rahaa ei tule, pistää moottorin käyntiin niin, että miehen palaset sinkoilevat. :D

Olisi myös aika coolia, jos peliin tulisi jousipyssy, jolla voisi tappaa porukkaa. :D

Pakko-ostos tämä peli itselleni on, GTA: IV nälkään pitäisi Saints Row piakkoin ostaa.
 
Ylös Bottom