Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Itse jaan Drunken Predatrin huolet. Mielestäni GTA olisi parhaimmillaan realistinen, uskottava kuvaus rikollisen elämästä.

Noh, olen pelannut päätarinaa läpi noin kaksikymmentä prosenttia, ja tappanut 74 ihmistä. Siis 74! Ja tuossa on tosiaan melko lailla pelkästään vain ne, ketkä on pakko tappaa, sillä minua ei yksinkertaisesti huvita murhata porukkaan huvikseni. Tiedän, että toimintaa on hauskempaa näennäisesti pelata, mutta itse pääsisin paljon paremmin maailmaan sisään jos peli edes yrittäisi pysytellä uskottavana.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Ei löydy. Kertokaa nyt se selkeä pathi mitä kautta löysitte sen. Eli menittekö all games-->browse vai mistä?

EDIT. Löytyi:

GTAIV:n sivu-->all downloads-->title

Jostain syystä esim. recentistä ei löytynyt, mutta kun tiedostot lajitteli titlen mukaan, niin Gay Tony add-on pisti silmään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Ei löydy. Kertokaa nyt se selkeä pathi mitä kautta löysitte sen. Eli menittekö all games-->browse vai mistä?

EDIT. Löytyi:

GTAIV:n sivu-->all downloads-->title

Jostain syystä esim. recentistä ei löytynyt, mutta kun tiedostot lajitteli titlen mukaan, niin Gay Tony add-on pisti silmään.

Kiitos neuvosta, nyt lähti tulemaan. Saapahan jotain tekemistä, kun joutuu makaamaan sängyssä kuumeen ja vatsavaivojen takia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Moneksi tunniksi ensimmäisessä osassa oli pelattavaa? Voi olettaa luvun olevan tämän kohdalla melko sama.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Netistä luin vähän sellaista huhua, että levyversion (Episodes from Liberty City) omistajat eivät pystyisi pelaamaan moninpeliä add-onit ladanneiden kanssa. Osaako kukaan vahvistaa tai kumota tätä?

Tuntuisi todella typerältä ja lähes kusetukselta. Juuri eilen kaverin kanssa hehkuteltiin, että kun hän ostaa Episodes From Liberty Cityn, niin päästään moninpeliä hakkaamaan. Itselleni tulee totta kai ladattu versio, koska aikanaan latasin jo Lost & Damnedinkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Meleko lepposasti saa pelata, että kymmenen tuntia menis. En kyllä muista kauanko itellä meni TLADia pelatessa, mutta ei siinä kymmentä tuntia tehtäviä oo. Saahan siihen aikaa kulutettua, vaikka 20h riehumalla ja deittailemalla ja pelaamalla jotain minipelejä. Varsinaiset päätehtävät pelaa kyllä läpi öbaut viidessä tunnissa.

Tämän parissa kyllä jaksaa viettää tod.näk. paljon enemmän aikaa, kuin tuon ensimmäisen laajennuksen. Toivottavasti tätä porukka pelailee myös netissä jatkossakin eikä pelkästään viikko julkasun jälkeen..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Netistä luin vähän sellaista huhua, että levyversion (Episodes from Liberty City) omistajat eivät pystyisi pelaamaan moninpeliä add-onit ladanneiden kanssa. Osaako kukaan vahvistaa tai kumota tätä?

Tuntuisi todella typerältä ja lähes kusetukselta. Juuri eilen kaverin kanssa hehkuteltiin, että kun hän ostaa Episodes From Liberty Cityn, niin päästään moninpeliä hakkaamaan. Itselleni tulee totta kai ladattu versio, koska aikanaan latasin jo Lost & Damnedinkin.

Selvä, ostamatta jäi. Siis tietysti jos tuo huhu pitää paikkaansa... kuten sanoin, TT-2k:n kaltaisten multikonsolikummajaisten lisäksi kauhean monelle ei juuri tuota levysettiä voida markkinoida.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Osaako kukaan kommentoida tuota Episodes from Liberty City/downloadable add-ons -yhteensopivuutta?

Tuo "huhu" oli siis yhden nimettömän kommentti Major Nelsonin blogissa, että viime yönä ei ollut moninpeli ristiin onnistunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Tuo "huhu" oli siis yhden nimettömän kommentti Major Nelsonin blogissa, että viime yönä ei ollut moninpeli ristiin onnistunut.

Jaa, saattaa olla ihan muualla vika. Meinaan minullakin tuli eilen GTA IV:ssä vastaan tuollainen herja, että en millään päässyt kavereideni peliin vaikka mitä yritin. Ja siis ennen sitä pelitti kyllä ihan kivasti. Katsoin NAT:n, palomuurin sun muut ja kaikki oli kunnossa. Normaali pelinhaku toimi kyllä, joten ehkäpä tuossa serverissä oli vain jotain fibaa. Ja tulihan se updatekin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Ah, täydellistä..
Tanssittu naisten kanssa, ottanu 2 duelia homojen kanssa, saanu klubien vessassa mirriä..
Uudet aseet ja kaikki on ihan täydellistä!
6h 40min pelasin putkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Hypeä vähän tappoi Rockstarin päätös pistää tuo Vice City FM ainoastaan EFLC-disciversiolle. Edes rakkauteni Vice Cityä, 80-luvun musiikkia ja Fernando Martinezia(Emotion 98.3 never forget) kohtaan ei kyllä saa mua maksamaan TLAD:sta kahta kertaa pelkästään tuon radiokanavan takia. :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Hypeä vähän tappoi Rockstarin päätös pistää tuo Vice City FM ainoastaan EFLC-disciversiolle. Edes rakkauteni Vice Cityä, 80-luvun musiikkia ja Fernando Martinezia(Emotion 98.3 never forget) kohtaan ei kyllä saa mua maksamaan TLAD:sta kahta kertaa pelkästään tuon radiokanavan takia. :(
Jaaha. Saattaapi sittenkin olla, että tulee hommattua levyversiona kunhan vain sen riittävän halvalla saa esim. briteistä. Itselläkin tosiaan TLAD hommattuna jo DLC:nä. Vaikka tuskinpa tuolla pitkässä juoksussa sitten merkitystä olisi, mutta oha se aika perseestä kun tuollasia ratkaisuja tehdään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Tota noin, siis sisältääks toi Episodes From Liberty City sekä Lost and Damnedin ja Ballad of Gay Tonyn? En oo jaksanu perehtyä tohon hirveesti, tänään vain selailin ympäri nettiä ja sain tietää tosta paketista ja kuulostaa ihan hyvältä. Siis tuleeks siinä 2 disciä, vai? Ja silläkään ei varmaan oo mitään merkitystä että mulla on jo IV hyllyssä...? Jos joku vois vähän valaista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Tota noin, siis sisältääks toi Episodes From Liberty City sekä Lost and Damnedin ja Ballad of Gay Tonyn? En oo jaksanu perehtyä tohon hirveesti, tänään vain selailin ympäri nettiä ja sain tietää tosta paketista ja kuulostaa ihan hyvältä. Siis tuleeks siinä 2 disciä, vai? Ja silläkään ei varmaan oo mitään merkitystä että mulla on jo IV hyllyssä...? Jos joku vois vähän valaista.
Episodes From Liberty City on TLaD ja TBoGT ympättynä levylle, joka toimii ilman alkuperäistä IV:tä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Kolmesta asti pelasin tähän hetkeen asti ja huhhu mikä kokemus. Kertaakaan ei tehnyt mieli lopettaa kesken, sillä vaihtelua todellakin oli. Ostakaa ihmiset IHMEESSÄ tämä, etenkin jos GTAIV ei täyttänyt odotuksia, niin tämä viimeistään täyttää. Tää oli se mitä koko peliltä alunperin odotinkin. Huhuhh. :eek::eek::eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Täytyy kyllä yhtyä edellisten kommentteihin ja todeta että lisäri on aivan loistava. Olen vasta päässyt tuon Blog this!-tehtävän läpi, ja ilmeisesti peliä on vielä paljon jäljellä, kun noita tehtävänantajia näyttää vielä olevan jäljellä, enkä ole edes päässyt sitä traillerissa nähtyä junanpöllimistehtävää pelaamaan. Lisäksi tuo trinity-saavutuskin on saamatta.

Miten nuo uudet kulkuvälineet? Mistä saan esimerkiksi sen pienen taistelukopterin ja APC:n saa? Molemmilla olen kyllä kerran päässyt ajelemaan, mutta ei ole näkynyt sen jälkeen. Eikä golf-kärryjäkään näkynyt siellä golf-kentällä, kun kävin siellä äskön. Onkos tämä niinkuin Vice Cityssä, että niitä näkyy suurimmaksi osaksi sillä edessä olevalla tiellä, eikä itse kentällä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Täytyy kyllä yhtyä edellisten kommentteihin ja todeta että lisäri on aivan loistava. Olen vasta päässyt tuon Blog this!-tehtävän läpi, ja ilmeisesti peliä on vielä paljon jäljellä, kun noita tehtävänantajia näyttää vielä olevan jäljellä, enkä ole edes päässyt sitä traillerissa nähtyä junanpöllimistehtävää pelaamaan. Lisäksi tuo trinity-saavutuskin on saamatta.

Miten nuo uudet kulkuvälineet? Mistä saan esimerkiksi sen pienen taistelukopterin ja APC:n saa? Molemmilla olen kyllä kerran päässyt ajelemaan, mutta ei ole näkynyt sen jälkeen. Eikä golf-kärryjäkään näkynyt siellä golf-kentällä, kun kävin siellä äskön. Onkos tämä niinkuin Vice Cityssä, että niitä näkyy suurimmaksi osaksi sillä edessä olevalla tiellä, eikä itse kentällä?

Pelaa rauhassa peli loppuun nini kaikki tulee kyllä sun ulottuville. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Näin IRL-laskuvarjohyppääjänä on todettava, että hyppiminen on tässä toteutettu aika hyvin mitä varjon ohjattavuuteen ja vauhtiin tulee, mutta silti pienet virheet huvittavat hiukan. Esim. ei jalkavaljaita, varjo avataan väärästä paikkaa, loppuvetoa ei tarvita, ilmajarrujen käyttö on rajoitettu kun niitä olisi voinut kätevästi säätää esim. liipasinnapeilla.

Olen nyt jonkun verran kerennyt tästä pelailla ja ainakin tähän mennessä ehdottomasti kaikki odotukset lunastanut.
 
Ylös Bottom