Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

muutama tunti peliä takana ja jopas yllätti positiivisesti. tuntuu, etä LC:ssä olisi monta tarinaa kerrottavana, jos vaan jaksaisi keksiä :D...innolla odotan mitä loppu tuo tullessaan.

Mutta pakko mainita yksi asia mikä on pistäny silmään. Oli pakko tulla selventämään tätä ja kysymään, onko muilla vastaavaa vai onko vika meikäläisen töllössä:

tuota Lostia pelaillessa vaikuttaa ihan ku siinä olis joku film grain- filtteri päällä, todella rakeiselta näyttää kuva. asia alkoi rassaamaan silmissä niin, että alotin normi gta:n siihen perään ja ongelmaa en nähnyt. oletteko itse huomanneet vastaavaa vai viiraako mun silmissä?

Et ole huono ihminen: pelissä todellakin on päällä erityinen filtteri, jonka saa kytkettyä pois valikoista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

itsekkin ihmettelin rakeisuutta mutta nyt se sit selvisi
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Rakeisuus mielestäni sopii pelin rosoiseen menoon aika hyvin, eikä se edes tee pelistä yhtään rumempaa (mielestäni päinvastoin).

Muutes, olettekos huomanneet että Rockstar on hionut engineään jonkin verran, ainakin kasvojen piirteet välivideoissa ovat tarkemmat ja yksityiskohtaisemmat kuin emopelissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Heh, olin heti fiiliksissä kun intro pyrähti käyntiin. Pari tehtävää olen vasta suorittanut, mutta voin helposti todeta, että tämä prätkä jengi meininki vetoaa itseeni ihan kympillä. En olisi kyllä voinut paremmin Live pointseja tuhlata.:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Lost & Damnedin päähenkilö rupes jo oleen melkein sopivan tyly hahmo tohon peliin. Oli jotenkin vaikee ottaa hirveen tosissaan kun Niko tappaa ensin 30 kyttää, kokee muka hetken syyllisyyttä jostain pahoista asioista mitä on tehnyt ja sitten kaahaa tappaan pari jengiä ghettoon ja ajaa matkalla vielä ohimennen muutaman siviilin kumoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Lost & Damnedin päähenkilö rupes jo oleen melkein sopivan tyly hahmo tohon peliin. Oli jotenkin vaikee ottaa hirveen tosissaan kun Niko tappaa ensin 30 kyttää, kokee muka hetken syyllisyyttä jostain pahoista asioista mitä on tehnyt ja sitten kaahaa tappaan pari jengiä ghettoon ja ajaa matkalla vielä ohimennen muutaman siviilin kumoon.

nikopa oli venäläinen/puolalainen, niin mieli muuttuu :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Vähän nyt sit varotaan noita puheita, spolereita enemmän kun laki sallii!

Kuten sanoin, oletin että kaikki on pelannut GTA4:n läpi, kun kyse lisäosaketjusta.
Kaikki mitä nimittäin sanoin, on hyvinkin GTA4:ssä. Lost and the damnedin tapahtumista en jauhanut sen kummemmin :p

Mutta pahoittelut nyt kuitenkin. Tarkoitus ei ollut mitään spoilailla... en vaan edes täysin tiedä mitä tarkoitat :S



Ja toivottavasti TÄMÄ nyt ei sitten ole jonkun mielestä spoileri, mutta kannattaa niillä "treffeillä" vieläkin senverran käydä, että käy tsekkaamassa uuden koomikon :)
Oli mukava ylläri sekin.

Ja minkäköhän verran tuossa on "stranger" missioita ympäri kaupunkia, kenelläkään siitä hajua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Heh, nuo uudet aseet ovat kyllä aika munakkaita, etenkin kranaatinheitin.:D Uudet prätkät ja biisit saavat myös hyvälle tuulelle. Itse en ole kerinnyt kuin kolmisen tuntia peliä pelaamaan, mutta voin nyt jo varauksetta sanoa, että on kyllä jokaisen euron arvoinen DLC.

Toivottavasti toinen lisäepisodi jatkaa tällä kunniakkaalla tiellä.;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Miten tuo Bellic Enterprisesin numero ei toimi vaikka Elizabeta sitä mainostaakin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Oon kyllä jo pelannu juonen läpi, eikä numero vieläkään toimi.
Jahas. Sitten kyllä epäilen vahvasti, että tekijöiltä on vahingossa jäänyt se Lizin tekstiviesti. Typerää tuollainen ainakin on, koska se muistuttaa vahvasti fiiliksestä "tämä on vain peli", sillä kännykkä oli alkuperäisen pelin suuria pettymyksiä. Lähinnä juuri sen takia, että mitkään numerot eivät toimineet mitä näki tienvarsilla jne. Hukattua potentiaalia kännykässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Sanottakoon tästä lisäpaketista mitä tahansa niin ihan kiva että tekivät moisen. Kiva nähdä tarinan tapahtumien kulkua toisesta näkökulmasta ja hauskaa päästä leikkimään prätkäukkelia. Myös lisätyt thrash ja death metal biisit kerhotaloissa toivat vanhalle hevarille fiilistä pelata.

Ainoa valitukseni tulee kampanjan lyhyydestä. Viimeisen tehtävän jälkeen jää outo fiilis enkä meinaa uskoa sen todella olleen viimeinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Lost And Damned [X360]

Oon kyllä jo pelannu juonen läpi, eikä numero vieläkään toimi.

Jahas. Sitten kyllä epäilen vahvasti, että tekijöiltä on vahingossa jäänyt se Lizin tekstiviesti. Typerää tuollainen ainakin on, koska se muistuttaa vahvasti fiiliksestä "tämä on vain peli", sillä kännykkä oli alkuperäisen pelin suuria pettymyksiä. Lähinnä juuri sen takia, että mitkään numerot eivät toimineet mitä näki tienvarsilla jne. Hukattua potentiaalia kännykässä.

Tehtävässä jossa pitää kidnapata Roman pystyy soittamaan tuohon numeroon ja tehtävä helpottuu hieman.
 
Ylös Bottom