Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hetkinen, ajotaidon parantumista? Mistä muistan lukeneeni vaan, että autojen hallinta olisi parantunut. Onko peliin siis ympätty oikeasti jotain ns. "skills" mekanismeja?

Jollen nyt aivan väärin muista, niin San Andreaksessakin ainakin autoilla ja moottoripyörillä oli skills-mittari, joka kasvoi ajokokemuksen kertyessä. Eli moottoripyörällä pysyi paremmin pystyssä jopa vähän kolaroidessa yms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

ja nyt on mennyt jollakulla aika pahasti ymmärtäminen pieleen. On hieman eri asia harrastaa jotain kuin antaa sen vaikuttaa normaaliin elämään niin rankasti, että lintsaa koulusta viikon kerrallaan jonkin pelin takia.

Mihin helvetin "normaaliin elämään"? En minä elämääni jaa mihinkään palasiin ja jos minusta tuntuu, että nyt teen viikon ylitöitä niin silloin teen. Tai jos tuntuu, että vedänpä rokulia pari päivää kun vuosikymmenen kovin viihdetapahtuma napsahtaa postilaatikkoon, niin ei siihen ole kenelläkään mielestäni mitään egoilun perusteita. OIkeasti voisitko vielä pikkasen pinnistää, että kuulostaisit yhtään nykyistä alentuvammalta. Tuskin onnistuu.

Harvemmin minä täällä koskaan olen. Päivässä ehkä tunnin verran yhteensä. Se on sitten eri asia jos kone on päällä mutta itse jossain muualla.

Joo eihän siitä kerrykään kuin yksi työpäivä viikossa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Yllättävää, ettei GTA ole enemmän lainaillut Reflecsionsin Driver-sarjalta mainiota ajotuntumaa. Uusimpia en ole pelaillut, mutta ensimmäisessä plegen Driverissa oli todella loistava ajettavuus...etenkin suurella vauhdilla kässärilatikassa mutkaan heittäessä. Uuh, just unbeatable feeling. :)

Totta, ensimmäisen Driverin kontrollit olivat rautaa jopa puuceella.

Kolmosessa sekin oli ryssitty, kaiken muun hyvän lisäksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jollen nyt aivan väärin muista, niin San Andreaksessakin ainakin autoilla ja moottoripyörillä oli skills-mittari, joka kasvoi ajokokemuksen kertyessä. Eli moottoripyörällä pysyi paremmin pystyssä jopa vähän kolaroidessa yms.
Juu tuommosethan SA:ssa on.

En kyllä laittais ollenkaan pahakseni jos IV:ssäkin tommoset olis. Ihan kivahan sitä hahmoa ois kehitellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hetkinen, ajotaidon parantumista? Mistä muistan lukeneeni vaan, että autojen hallinta olisi parantunut. Onko peliin siis ympätty oikeasti jotain ns. "skills" mekanismeja?
Ei missään ole sanottu että pelissä mitään skills-mekaniikkaa olisi. Se nyt oli minun mutuilua. Jos sellainen kerran oli jo San Andreaksessa, VOISI sellainen olla myös IV:ssä.

E. SA:ssa skillssiä oli aseissa, kunnossa, sukeltamisessa...vaikka missä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jollen nyt aivan väärin muista, niin San Andreaksessakin ainakin autoilla ja moottoripyörillä oli skills-mittari, joka kasvoi ajokokemuksen kertyessä. Eli moottoripyörällä pysyi paremmin pystyssä jopa vähän kolaroidessa yms.

Jahas, että tälläinen jäänyt huomaamatta. Kuulostaa ihan vinkeältä ajatukselta. Saa nähdä miten itse pelissä sitten on toteutettu.

Mihin helvetin "normaaliin elämään"? En minä elämääni jaa mihinkään palasiin ja jos minusta tuntuu, että nyt teen viikon ylitöitä niin silloin teen. Tai jos tuntuu, että vedänpä rokulia pari päivää kun vuosikymmenen kovin viihdetapahtuma napsahtaa postilaatikkoon, niin ei siihen ole kenelläkään mielestäni mitään egoilun perusteita. OIkeasti voisitko vielä pikkasen pinnistää, että kuulostaisit yhtään nykyistä alentuvammalta. Tuskin onnistuu.

Jep, ei mene vaan kalloon tälläinen meininki.

Ei missään ole sanottu että pelissä mitään skills-mekaniikkaa olisi. Se nyt oli minun mutuilua. Jos sellainen kerran oli jo San Andreaksessa, VOISI sellainen olla myös IV:ssä.

E. SA:ssa skillssiä oli aseissa, kunnossa, sukeltamisessa...vaikka missä.

Ok, tämä selvä. Kiitoksia tiedosta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Totta, ensimmäisen Driverin kontrollit olivat rautaa jopa puuceella.

Kaikista rautaisinta oli Driverissa tipahtaa kesken moottoritiellä kaasuttelun asfaltin alla hulmuaville vehreille niityille.. :cool:
Ja jos tarpeeksi nosti maileja mittariin ja rysäytti kaiteeseen, saattoi auto lentää myös niin komeasti tyhjyyteen.

Mutta juu, ekasta Driverista melkein yksinomaan hyviä muistoja :)
(Anteeksi todella OT! Corca onko sulle jo soiteltu Jyväskylän GS:stä yöjulkaisusta informoivasti?)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Gta Sa alko ketuttaa ku ajo pakul jotain pienempää autoo päin nii siin se auto sillee tökkäs hölmösti mut ton viime sivun videos ku Niko ajo sil citymaasturil ja törmäs siihen pienempää autoo nii maasturin vauhti ei paljoo hidastunu joka on tosi hyvä ominaisuus eikä se minuu haitannu vaikka auto keikku siin sillee jänskäst;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Gta Sa alko ketuttaa ku ajo pakul jotain pienempää autoo päin nii siin se auto sillee tökkäs hölmösti mut ton viime sivun videos ku Niko ajo sil citymaasturil ja törmäs siihen pienempää autoo nii maasturin vauhti ei paljoo hidastunu joka on tosi hyvä ominaisuus eikä se minuu haitannu vaikka auto keikku siin sillee jänskäst;)

Ja äidinkielen numero oli? Voisi vähän katsella sitä omaa viestiään ennen "Submit Reply"-napin painamista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja äidinkielen numero oli? Voisi vähän katsella sitä omaa viestiään ennen "Submit Reply"-napin painamista.

Joo se on kiva kun jotkut oksentaa näppäimistön välityksellä. :rolleyes:

Vielä vähän pidempi tarina samalla tyylillä, niin eihän siitä ota mitään selvää.
 
Ylös Bottom