Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/

50 miljoonaa väittävät lisäosien hinnaksi..voi jestas sentään mitä meininkiä :D Mutta niinhän Rockstarin pojat sanoivatkin että suurin lisäsisältö peliin koskaan, saisi olla kyllä uuden pelin kokoinen jos tuollaisen hinnan joutuvat maksaan. Ja se niistä toiveista että uusi sisältö olisi ilmaista ladattavaa niinkuin joku uutisissa toivoi.

Kaivoin vielä tuon tuolta uutisesta : "Obviously weve episodic content coming for X-Box 360 for the title and because the consoles do differ, there will be some differences in the games.My kids actually have three game consoles at home and sometimes play the same titles on different consoles and they see some differences and they find that compelling. So therell be -- these obviously are not going to be identical experiences but they are going to be very, very close"

Eli peleissä on siis muitakin eroja ladattavan sisällön eroksi, mielenkiintoista touhua. Rahat pois tuplana kaikilta kellä on enemmän kuin yksi laite?

Vastaus: Grand Theft Auto IV

samuel6 sanoi:
:eek:
http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/

50 miljoonaa???Really? Aikamoista hulluttelua että joku maksaa moisen summan yhden pelin ladattavasta sisällöstä, jos tuo pitää paikkaansa. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa...vai miten se menee. mutta huh huh kuitenkin. Huomasin että tämä threadi kulkee kahdessa eri paikassa niin ajattelin linkata tännekin tuon sivuston.

No huh huh

No eipä tuo jos tarkemmin ajattelee ihan mahdoton summa ole. Lisäsisältö tulee varmasti maksulliseksi ja peli myy taatusti kuin häkä joten sitä kauttahan ne rahat takaisin tulee.
Sekä varmaan tämän tempun kautta liikutetaan myös itse MS:n konsoleita kun PS3 omistajat jäävät ilman kyseistä sisältöä.
Iso summa paperilla mutta MS:n kokoiselta yritykseltä tuo ei ole kuin kärpäsen p.. pilkku.
Sekä ihan ovela strategia viedä lisää pohjaa ps3 pelien uskottavuudelta ja kosiskella lisää yleisöä.

Decap sanoi:
No eipä tuo jos tarkemmin ajattelee ihan mahdoton summa ole. Lisäsisältö tulee varmasti maksulliseksi ja peli myy taatusti kuin häkä joten sitä kauttahan ne rahat takaisin tulee.
Sekä varmaan tämän tempun kautta liikutetaan myös itse MS:n konsoleita kun PS3 omistajat jäävät ilman kyseistä sisältöä.
Iso summa paperilla mutta MS:n kokoiselta yritykseltä tuo ei ole kuin kärpäsen p.. pilkku.
Sekä ihan ovela strategia viedä lisää pohjaa ps3 pelien uskottavuudelta ja kosiskella lisää yleisöä.

Totta joka sana. Mietityttää tuo että miten pelit eroavat myös muuten, samassa uutisessa viitataan myös noihin eroihin. Eli pelikokemus Boksin levyllä ja PS3n levyllä on erilaiset, saa nähdä millä tavalla. Vaikkei suurista eroista puhuttukaan.

samuel6 sanoi:
Eli pelikokemus Boksin levyllä ja PS3n levyllä on erilaiset, saa nähdä millä tavalla. Vaikkei suurista eroista puhuttukaan.

Muista kuitenkin, että Xbox 360 on tämän pelin kehityksessä pää-alusta.

ProBale sanoi:
Muista kuitenkin, että Xbox 360 on tämän pelin kehityksessä pää-alusta.

Ehkä konsolifinin suurimpana GTA-fanaatikkona olen asiasta hyvin tietoinen :o Toisin kuin muut raiskatut porttaukset tässä sukupolvessa niin GTAta ei portata, vaan PS-versiotakin kasataan alusta alkaen valmiiksi, vaikka 360-kehitysalusta onkin. Ja ainoa järkevä vaihtoehto alustan valinnaksi yleensäkin, kun peliä alettiin työstämään ei varmaan mitään muita työkaluja ollut tarjollakaan. Lähinnä viittasin tuolla edellisellä siihen, että Dan Houser sanoi juuri vähän aikaa sitten että pelit ovat identtisiä lisäsisältöjä lukuunottamatta, ja pari viikkoa myöhemmin puhutaan eroista...mikä on muuttunut? Kiinnostavaa nähdä yritetäänkö tässä rahastaa kahdella hiukan erilaisella versiolla. Itse olen niin tyhmä että ostaisin molemmat :D

samuel6 sanoi:
Eli peleissä on siis muitakin eroja ladattavan sisällön eroksi, mielenkiintoista touhua. Rahat pois tuplana kaikilta kellä on enemmän kuin yksi laite?
Ps3 saa BD:n kapasiteetin takia enemmän... No, kaikkea :p

Eipä mua ainakaan paljoa haittaa tuo lisäepisodien menettäminen, en ikinä paljoakaan välittäny itse tehtävistä GTA:issa

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=6023&Itemid=2

Microsoft maksoi Take 2:lle $50M etukäteen oletettuja DLC:n tuottoja. Vastalahjaksi saatiin ainakin osittainen yksinoikeus. Luultavasti episodit julkaistaan jossain vaiheessa itse pelin kanssa myös levyllä.

Next-Gen contacted Wedbush Morgan Securities analyst Michael Pachter, who further explained the deal. "What Microsoft did was pay a $50 million advance," he said, much in the same way a big-name author receives a payment in advance of his or her next book.

In other words, Microsoft is confident that Take-Two's portion of the revenue generated by GTA IV content downloads will surpass the $50 million advance paid.

"Microsoft basically said that it's happy to pay [Take-Two] in advance $50 million in revenue that [Take-Two] is going to receive from GTA IV downloads," he said.

Microsoft takes about a 30 percent cut from Xbox Live Marketplace content sales, according to Pachter.

He also stated, "By giving this advance, Microsoft did extract from Take-Two the promise to make [GTA IV content] exclusive. But there will not be any downloadable content for PS3, at least for some time. My guess is at least for a year."

Muntu sanoi:
Ps3 saa BD:n kapasiteetin takia enemmän... No, kaikkea :p
Toivottavasti tuo oli vain heitto:)
GTA4:n pääkehitysalustahan on ollut XO, eli nyt ps3:kin kärsii dvd:n pienemmästä kapasiteetista.

foghorn sanoi:
GTA4:n pääkehitysalustahan on ollut XO, eli nyt ps3:kin kärsii dvd:n pienemmästä kapasiteetista.
Kärsii tai ei kärsi. Pelintekijöillä resurssit ovat aina kuitenkin rajalliset joten vaikka Blu-Raylle mahuisikin vaikka mitä, laadukkaan sisällön tuottaminen peleihin on aina kovan työn takana ja kustannukset nousevat pilviin mikäli tosissaan meinataan levyä lähteä täyttämään laadulla eikä millään merkityksettömällä tauhkalla. Parempi tehdä laadukkaasti se mitä mahtuu ja kyllähän sitä DVD:llekin saadaan laitettua paljon kamaa.

foghorn sanoi:
Lähinnä heittohan se, hence the ":P" :D
Tästähän oli jotain juttua että GTA IV tarvis sen kovon johonki striimaamiseen. Onko siitä jotain uutta tullu? Mahtais X360 Coren ostaneita ketuttaa kovon puuttuminen :D

Uusi traileri ilmestyy huomenissa myös kauppapaikalle, minkä lisäksi pelaajille tarjotaan teema ja pelaajakuvia ilmaiseksi. Woohooo!

Paavi sanoi:
Uusi traileri ilmestyy huomenissa myös kauppapaikalle, minkä lisäksi pelaajille tarjotaan teema ja pelaajakuvia ilmaiseksi. Woohooo!
Todellakin. Mahtavaa! Jännää! :D Saa nähdä onko tuo teema tarpeeksi hieno korvatakseen ihanan Girls of NFS ProStreet... :rolleyes:

samuel6 sanoi:
Itse olen niin tyhmä että ostaisin molemmat :D
Jos PS3 versios olisi saanut omaa erilaista sisältöään kuten joskus puhuttiin niin olisi minunkin sitten pitänyt ostaa PS3 ja GTA IV kahdelle alustalle :D Peläkäsin niin käyvän ja toivon että tämä on nyt lopullista ;)

Traileri, teema ja pelaajakuvia? Jippi jai jee :D

Haha, väärään topikkiin meni Guitar Heroa koskeva viesti :D.

No kommentoidaanpa tätä sitten... Spessupaketti vaikuttaa kivalta, ja ilmaisista themeistä peukkua!

samuel6 sanoi:
Ehkä konsolifinin suurimpana GTA-fanaatikkona olen asiasta hyvin tietoinen :o Toisin kuin muut raiskatut porttaukset tässä sukupolvessa niin GTAta ei portata, vaan PS-versiotakin kasataan alusta alkaen valmiiksi, vaikka 360-kehitysalusta onkin. Ja ainoa järkevä vaihtoehto alustan valinnaksi yleensäkin, kun peliä alettiin työstämään ei varmaan mitään muita työkaluja ollut tarjollakaan. Lähinnä viittasin tuolla edellisellä siihen, että Dan Houser sanoi juuri vähän aikaa sitten että pelit ovat identtisiä lisäsisältöjä lukuunottamatta, ja pari viikkoa myöhemmin puhutaan eroista...mikä on muuttunut? Kiinnostavaa nähdä yritetäänkö tässä rahastaa kahdella hiukan erilaisella versiolla. Itse olen niin tyhmä että ostaisin molemmat :D
Itseäni harmittaa tämä, että peli on tehty molemmilel alustoille, olisin mielelläni nähnyt Sonyn blu-rayn tallennuskapasiteettia käytettävän hyväksi pelissä...

Poro24 sanoi:
Spessupaketti vaikuttaa kivalta, ja ilmaisista themeistä peukkua!

juu nyt alkaa jo nämä limited editionit olemaan sellaisia kuin kuuluukin eli tosi keräilijöille.
tosin kyllä sellainenkin versio olisi riittänyt missä olisi mukana kattava making of pätkä mutta kyllä tämä aina kivempi on.

täytyy koittaa tähänkin jostain repiä rahaa, varmasti tulee ainakin 100e maksamaan jos jenkeissä hinta on 99$ tuntumassa.

sitten vielä se bioshockin limited paketti, prkle tässähän köyhtyy.

Ylös Bottom