Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV PS2 - Ihmetys

Hei,
tästä on varmasti puhuttu palstoilla aikaisemminkin mutta en jaksanut feedata kaikkia vastauksia läpi wapun jälkeen saadakseni vastausta.

Voisiko joku kertoa että miksi tuo uusin peli on vain pleikkari 3 kun on ihmisiä joilla on pleikkari 2 olemassa?

ja toimiiko se vanhempaan versioon päin?

Olen tässä menossa tilaamaan ps3 jos toi peli ei toimi ps2lla mut menetänkö paljonkin jos käytän karvalakkiversiota (jos semmoista on)?

Hmmh, mistäköhän sinä nyt mahdat söheltää :cool:

Itsellä toimi ainakin tuo datan poistaminen ja sen uusiksi asentaminen tuohon jäätymis ongelmaan.

Niin ja sehän on FIB ei FBI.. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ite kyl tykkään tarinasta, kovasti hehkutettu Mafia pleikkarille taas oli musta niin paska et jäi vissiin neljän tehtävän jälkeen siihen koko peli... Tai sit en vaan osannu sitä, aivan :rolleyes:

Ei helskari noitä Lil' Jacobin puheita :D Uskomaton kaveri... Ja Brucie the funny balls, genetically different white gangsta nigger straight from dreamland! Hieno peli, hieno peli... Grafiikat on erittäin hienot. Mä tykkään. Tuli sit tällä kertaa GTA-vappu, hemmetin hauska vappu olikin.
 
Vastaus: GTA IV PS2 - Ihmetys

Hei,
tästä on varmasti puhuttu palstoilla aikaisemminkin mutta en jaksanut feedata kaikkia vastauksia läpi wapun jälkeen saadakseni vastausta.

Voisiko joku kertoa että miksi tuo uusin peli on vain pleikkari 3 kun on ihmisiä joilla on pleikkari 2 olemassa?

ja toimiiko se vanhempaan versioon päin?

Olen tässä menossa tilaamaan ps3 jos toi peli ei toimi ps2lla mut menetänkö paljonkin jos käytän karvalakkiversiota (jos semmoista on)?

Varmaan ihan käytännön syistä ei peliä ole vanhalle konsolille käännetty....:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla peli jäätyi ensimmäistä kertaa tänään.... Toivottavasti ei tule tavaksi:confused:


Tosin joskus SA:kin jäätyi.

Thank god autosave

Mullakin jääty tänään ekaa kertaa:( mut onneks on juuri tuo autosave

mut onko siis tänään ollut noi serverit alhaalla nettipelis vai onko mun koneessa jotain vikaaa:confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On kyllä mahtava peli. Yksinpeliä on vedetty 25.12%.
mites tosssa moninpelissä. Pystyykö siinä kutsumaan kaverin ja sitten etsiä pelin niin pääse samalle puolelle?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mullakin jääty tänään ekaa kertaa:( mut onneks on juuri tuo autosave

Kannattaa oikeasti kokeilla sen datan poistamista ja uudelleen asentamista (älä siis missään nimessä poista save-tiedostoja) toimi minulla ainakin juuri niin kuin pitikin. Ei ole jäätynyt kertakaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kiitos vastauksista.
liityin tänne feedille vain tietääkseni tuon PS2/3 konfliktin.

En ole himo pelaaja mut kun pelien taso alkaa olla tota luokkaa niin siitä vois tulla dokaamisen korvike.

Kiitos replyistä ja jatketaan matkaa.

P.s. itseasiassa olis vielä yks kysymys,,

Mul on megan nettiyhteys niin riittääkö se yleensä näiden konsoleiden nettipelaamiseen?
Ja olen oikeasti tyhmä enkä feidaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Olen nyt edennyt siihen saakka, että Romanin taksimesta poltettiin maan tasalle. Mietinkin vaan, että milloinkohan tulee taas mahdollisuus tehdä taksitehtäviä? Niitä ei nyt nimittäin puhelimesta voi valita, vaikka taksipalvelua voi käyttää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kertooko joku viel spoilertageissa et missä vaiheessa pääsee käsiks raskaampiin aseisiin? M4 ja Desert Eagle yms..?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Toi humalatila on kyllä aivan hysteerisen hauskaa, oltiin lähdössä Jacobin kanssa baarista pois autolla, matkalla poliisiauto sattui näkemään meidät ja lähti perään, koitin karistaa ne ajamalla puiston läpi mutta ajoin tietenkin puuta päin, lähdettin sitten jalan poliisia pakoon mutta eihän siitä tietenkään tullut mitään vaan poliisi bustasi meidät :D
 
Vastaus: GTA IV PS2 - Ihmetys

Hmmh, mistäköhän sinä nyt mahdat söheltää :cool:

Itsellä toimi ainakin tuo datan poistaminen ja sen uusiksi asentaminen tuohon jäätymis ongelmaan.

Niin ja sehän on FIB ei FBI.. ;)

Öö, mites se data sitten poistettiinkaan? Nimimerk: konsoli 2 päivää vanha :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kiitos vastauksista.
liityin tänne feedille vain tietääkseni tuon PS2/3 konfliktin.

Se on ennemminkin PS3/360 konflikti. PS2 on jo näitä vanhempia konsoleita, sille olisi täysin mahdotonta tehdä tämän kaltaista peliä. Mutta löytyyhän sille kolme aikaisempaa: Grand Theft Auto III, GTA: Vice City, GTA: San Andreas.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mul on megan nettiyhteys niin riittääkö se yleensä näiden konsoleiden nettipelaamiseen?

Konsoleiden verkkopelaamiseen riittä yhteydet alkaen 512/512 Kbps. Jos kuitenkin haluaa orjentuitua väliin myös peliservereiden ylläpitoon, kannattaa panostaa tuohon jälkimmäiseen lukuun ja hankkia sellainen yhteys minkä lompakko kestää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eilen nettipeli toimi ainakin ihan moitteetta että eiköhän ne ongelmat ole Rockstarin palvelimilla.
 
Vastaus: GTA IV PS2 - Ihmetys

Öö, mites se data sitten poistettiinkaan? Nimimerk: konsoli 2 päivää vanha :rolleyes:

Tuon data osion löytää sieltä PS3 työpöydältä Game osiosta, siitä kun selaa niitä tiedostoja tulee vastaan (en muista nyt tarkalleen minkä niminen kansio) mutta sellainen kansio jonka sisällä on yli 3000mb:n kokoinen GTA IV tiedosto, poista tämä ja käynnistä GTA uudelleen. Ja anna pelin asentaa data uudestaan - tämän jälkeen pääset jatkamaan peliä normaalisti, viimeksi tallennetusta kohdasta.

Niin ja onnea hyvän konsolin ostamisesta!
 
Vastaus: GTA IV PS2 - Ihmetys

Voisiko joku kertoa että miksi tuo uusin peli on vain pleikkari 3 kun on ihmisiä joilla on pleikkari 2 olemassa?
Näin se tämä konsoliteollisuus toimii. Jokaisella alustalla on tietty elinikä, joka konsoleilla on yleensä 5-10 vuotta. Tulihan peli samalla myös XBOX 360:lle. Jos peli olisi tehty PS2:lle ja alkuperäiselle XBOXille, olisi se todennäköisesti myynyt paljon enemmän kuin mitä se uudella laitteistolla tulee myymään, johtuen vanhojen laitteiden suuremmista myyntiluvuista, mutta se olisi samalla ollut graafisesti rajoittuneempi ja muillakin tavoilla "huonompi" teknisesti.
Toimiiko se vanhempaan versioon päin?
Eipä toimi PS3-peli PS2:ssa.
Olen tässä menossa tilaamaan ps3 jos toi peli ei toimi ps2lla mut menetänkö paljonkin jos käytän karvalakkiversiota (jos semmoista on)?
Kaikki PS3-pelit toimivat kaikissa PS3-laitteissa.
Verminous sanoi:
Missäs vaiheessa pääsen käsiks Desert Eagleen?
Toisella saarella jossain tehtävässä tuli huomattua, että vihollisilta poimitut pistoolit eivät kadonneetkaan maasta vaan L1:stä painamalla normipisla vaihtui dessuksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eilen nettipeli toimi ainakin ihan moitteetta että eiköhän ne ongelmat ole Rockstarin palvelimilla.

No toivottavasti huomenna servut toimis niin pääsis taas nettipeliä vetään kun se on niin helvatan hauskaa!:D Täytyypä kokeilla tuota poistamista ja uudelleen asentamista;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ilmota sit toimiko :D Eipä taida kyllä serverivikaa moinen poistaa mutta good luck!:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ilmota sit toimiko :D Eipä taida kyllä serverivikaa moinen poistaa mutta good luck!:)

en oletakkaan että se poistaisi serveri vian vaan jäätymisen:) mutta tarkoitin et toivottavasti huomenna servut toimis ihan rockstarin puolelta, tuskin se mun pleikassa/netissä vika on;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mikäs tossa on, ku pidän autosavea päällä, ja annan sen tallentaa sillain, mutta äsken lopetin ja päätin mennä safehouseen tallentamaan, niin siinä tallennus kohdassa oli vain "tyhjiä paikkoja", eli siinä ei näkynyt sitä autosaven tallentamaa tallenusta. Aika epäselvä teksti tuli kyllä :rolleyes:
 
Ylös Bottom