Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kaukosäätimestä sammuu usein, vaikka muuten olisi täysin jumissa ;)

Kokeilimpa pelata uudestaan. Ei päästänyt kun maks 5min pelaamaan ennen kuin jäätyi, sama tapahtui ainakin 5 kertaa, myös moninpelissä. Soitin pkp:lle ja sanoivat, että levy vaihtoon. Toivottavasti auttaa. Kokeilen huomenna uudestaan.

EDIT: Eipä auttanut. Kone uudelleen Saksaan, lupailivat ilmaista ohjainta hyvitykseksi. Taidan kumminkin käydä huomenna hommaamassa arcaden tuohon rinnalle, ja kun vanha saapuu huollosta se lähtee myyntiin.

Pääsin jopa 2 tehtävää tänään läpi :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onkos tuosta päivityksestä mitään tietoa, että mihin aikoihin tulee ladattavaks?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Täytyy sanoa, että olen nauttinut kyseisestä pelistä todella paljon tähän mennessä, vaikka vasta kolmisenkymmentä prosenttia on läpipelattu. Puhdasta täydellisyyttä.:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

E: Läpäisty ko. tehtävä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Heh ja stunttia stuntin perään! Äsken viis tähteä ja poliisit perässä, meikä kaahaili Alderneyn kujilla ja laskeuduin sinne laitureille kaahailemaan, yhtäkki edessä hyppyri ja siitä suoraan stunt jump helikopterin viereen ja helikopteriin ja pakomatka jatkuu :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Samaa jäätymistä täälläkin, vanha pro boxi ja käynyt saksassa kerran. Ei siinä muuten mitään kun on toi autosave, mutta kun ei jaksais aina nousta virtanappulaa painelemaan...

Myös samaa jäätymistä ollut. Kerran on boxi käynyt saksassa. Toivottavasti ei nyt boksi lahoa nyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Netissä jollain oli joku sota helikopteri jolla se meitä sitten tykitti. Singollakaan ei kerennyt ampua :(
Mistäs tollasen saa? (en jaksa koko ketjua lukea)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Netissä jollain oli joku sota helikopteri jolla se meitä sitten tykitti. Singollakaan ei kerennyt ampua :(
Mistäs tollasen saa? (en jaksa koko ketjua lukea)

lentokentältä löytää annihilatorin jolla voi ampua mutta ei osua
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pystyykö autojen takapuskurissa jotenkin roikkumaan ite? Muut citizenit siellä kyllä roikkuu aina välillä, mutta itse en ole onnistunut. Tuskin edes voi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Päivitys nyt saatavilla :cool:
Mulla ei ainakaan vielä tarjonnu mitään päivitystä vaikka menin onlineen. Onko tässä joku erityinen jippo miten sen saa???
Edit: Kiitos neuvoista, peli täytyy tosiaan käynnistää uudelleen, ja heti tarjoaa päivitystä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt löytyy tuo päivitys pelille josta joku kysykin jo. 18Megaa.

joku kerkes ekaks.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla ei ainakaan vielä tarjonnu mitään päivitystä vaikka menin onlineen. Onko tässä joku erityinen jippo miten sen saa???

Täällä tuli päivitys-ilmoitus kesken pelin perhana soikoon! :D Torjuin sen ekan ja toisen kerran koska oli tiukat rikollisjahdit päällä. Lopetettuani pelaamisen starttasin pelin uudestaan ja eiköhän tuo ihan normaalisti latautunut.

Tuo Azerachin neuvon pitäisi toimia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Huomasin taas tuossa hauskan yksityiskohdan. Jäätelöautossa oli vissin noin 5 tuttua sävelmää jäätelö auton "tunnarina". Hauskana yksityiskohtana tempo mitä kovempaa ajoin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Missä niitä prostituoituja voi käydä kiksauttamassa. Strip clubilla ei saa kuin sylitanssin tytöiltä. Sit ne nettitytöt ei oo koskaan lähteny deiteille vaikka oon yrittäny kaikkia. Michelleltä sain mut se olikin niin dorka.
 
Ylös Bottom