Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

tarviin neuvoja kuvan parantamiseksi. onko mahdollista saada tuota kauheaa sahalaitaa pois. mulla on 42 philipsin fullhd telkku pleikkari siinä kiinni hdmI johdolla. kaverilla on xboksille sama peli ja se on huomattavasti siloisemman näkönen. siis miten voisi säätää kuvaa paremmaksi? kiitos neuvoista tulevat tarpeeseen
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mihin itse olen vähän pettynyt, niin jotenkin kuvittelin, että peli olisi näyttänyt paljon realistisemmalta ulkoisesti. Kyllähän tuossa on havaittavissa se sama vanha, piirrettymäinen tyyli, mikä pelisarjalle on ollut jo kolmososasta asti. Vaan ei kait siinä, kyllähän se näinkin toimii.

Ja tehtävät ovat olleet pääosin melko yksitoikkoisia. Lähes jokaisessa tehtävässä...

...pitää tappaa joku ja paeta, jahdata jotain henkilöä ja lopuksi tappaa se, houkutella uhri esiin ja tappaa jälleen, tappaa vielä kerran ja siivota jäljet pois, tappaa, tappaa, tappaa ja TAPPAA!

Variaatiota olisi voinut olla enemmän. Onneksi peli ei sentään kokoaikaa etene noin yksitoikkoisesti, vaan väliin mahtuu jonkin verran hieman muunlaisiakin tehtäviä.

Muilta osin peliin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Erityisesti siihen, että peliin on onnistuttu upottamaan todella paljon yksityiskohtia maisemiin ja hahmoihin. Musiikitkin ovat loistavia, kaikille löytyy jotain ja vähän enemmänkin.

itse olen täysin samoilla linjoilla, olisin kaivannut hieman realistisempaa otetta, kun tätä hypetettiinkin "vakavampana" aiempiin osiin verrattuna. Mafiassa hyvää oli juurikin se realistisempi tunnelma.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

tarviin neuvoja kuvan parantamiseksi. onko mahdollista saada tuota kauheaa sahalaitaa pois. mulla on 42 philipsin fullhd telkku pleikkari siinä kiinni hdmI johdolla. kaverilla on xboksille sama peli ja se on huomattavasti siloisemman näkönen. siis miten voisi säätää kuvaa paremmaksi? kiitos neuvoista tulevat tarpeeseen

Täppää näyttöasetuksista 720P poies niin plege skaalaa sen 1080P jolloin ehkä vähän vähemmän sahalaitoja. Olen kyllä kokeilut 720Pnä ja siiryin takas 1080P.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Täppää näyttöasetuksista 720P poies niin plege skaalaa sen 1080P jolloin ehkä vähän vähemmän sahalaitoja. Olen kyllä kokeilut 720Pnä ja siiryin takas 1080P.

Juu, tuon eron huomaa heti, sahalaidat puolittuvat tuolla 1080Pllä. Eli ruksaat asetuksista kaikki muut mittasuhteet poies paitsi 1080Ptä.

Pelin kännyköistä vielä.. Eikös kaikissa ennakoissa sun muissa aina mainittu radiota toistava ja mp3:sia soittava kännykkä? Ei tainnut koskaan päästä itse peliin, nyt pelissä ei ole kuin kaksi puhelinta. Itseäni myös harmitti ettei kameralla otettuja kuvia saannut tallennettua..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mulla ei ole mitenkään mahotonta eroa 720p ja 1080p välillä :(

No siinä tapauksessa voit myös kokeilla niitä oman töllön asetuksia, esim: terävyyttä pienentää jos se sahalaitasuus häiritsee. Ja kannattaa nyt myös muistaa että kaikilla on tuota sahalaitaisuutta, ei sitä konsolia kannata sen takia vaihtamaan lähteä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

olen kyllä ihan tykästynyt tästä, muutama plussa ja miinus:

+ henkilöhahmot
+ elävä kaupunki, jossa paljon yksityiskohtia
+ grafiikka, lähinnä valaistuksen takia
+ fysiikkamalli. ragdollit ja ympäristön objektit hauskoja. Ajofysiikat todella paljon paremmat kuin ennen
+ toimintakontrollit (paljon mgo-tyyppiset)
+ brändien ja median määrä, sekä niihin liitetty huumori
+ siitä tuunauksesta on päästy eroon (http://www.youtube.com/watch?v=vyWqTQt7EG4)
+ yllättävän hyvä online, jossa paljon säädettävää (racekin hauskaa menoa)

- rahankäytön tarpeen olemattomuus
- pari bugia siellä täällä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

pitikin vielä sanoa muutamista mielenkiintosista yksityiskohdista mitkä on ainakin itteeni miellyttänyt:

- autolla ajaessa kuuluu kaiken sortin kolinat sun muut vähän autosta riippuen, ja tuntuupa vaihdelaatikon ääniäkin olevan mallinnettu
- tien pinnoitteet ovat vaihtelevia
- sadekeli ja sumu hienosti tehty
- hand-to-hand combatissa jotain oikeaakin sisältöä
- keskuspuisto omasta mielestäni hienoin paikka missään GTA:ssa tähän mennessä
- käppäilin kadulla rauhassa ja tulin tönäisseeksi jotain random kulkijaa, äijältä tippui SAKSOFONI maahan :D
- pelin dialogille olen repeillyt ties kuinka monta kertaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mites tässä pystyy pelaamaan kaverin kanssa samalla koneella?

Yks mun kaveri sano, että ei oo sellasta "kaksinpeliä", vaan siinä on joku tehtävä, jossa voi pelata kahestaan. Ite en kyseistä peliä omista, eikä ole varmaa tietoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tässä pelissä on kyllä jumalallinen ominaisuus se, että voi aloittaa tehtävän heti uudestaan jos se epäonnistuu. Kännykkäänhän tulee tekstiviesti, josta voi epäonnistumisen jälkeen heti aloittaa tehtävän uudelleen ilman mitään matkusteluja takaisin tehtäväpaikkaan. Tämä on pelastava ominaisuus, kun jotkin tehtävät (kuten GTA:ssa aina) ovat aika helvetin vaikeita ja ne vetää munkilla jos vetää. Aiemmissahan GTA-peleissä on pitänyt aina matkata takaisin tehtävän aloituspaikkaan, jos on epäonnistunut tehtävässä. Mahtoi olla ärsyttävää kun toisella puolen pelimaailmaa tehtävä ja takas vaan sama reissu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tässä pelissä on kyllä jumalallinen ominaisuus se, että voi aloittaa tehtävän heti uudestaan jos se epäonnistuu. Kännykkäänhän tulee tekstiviesti, josta voi epäonnistumisen jälkeen heti aloittaa tehtävän uudelleen ilman mitään matkusteluja takaisin tehtäväpaikkaan. Tämä on pelastava ominaisuus, kun jotkin tehtävät (kuten GTA:ssa aina) ovat aika helvetin vaikeita ja ne vetää munkilla jos vetää. Aiemmissahan GTA-peleissä on pitänyt aina matkata takaisin tehtävän aloituspaikkaan, jos on epäonnistunut tehtävässä. Mahtoi olla ärsyttävää kun toisella puolen pelimaailmaa tehtävä ja takas vaan sama reissu.

Täysin samaa mieltä. Esmes Burnoutissa ei tätä ominaisuutta ollut, ja sekös sapettaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kadultahan niitä löytää, parhaimmiten yöaikaan. Tööttiä vähän pimun vieressä ja sitten ajellaan syrjäsemmälle seudulle. Eukot tarjoavat 3 eri hoitomuotoa, joista sitten voit valita Nikolle mieluisen. Itsehän en näitä ole testannut..
Joo kiitos tästä vinkistä. Mennäämpä sitten hakemaan tyttöjä autoon. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Hoi, mitäs Co-Op missojena GTA4sen monin pelistä löytyy? Siis ihan kahdelle pelaajalle suunniteltuja? Niistähän oli puhetta ennen pelin julkaisua? Mietin vain tälläistä. Ja on muuten niin hyvä peli että tulee jarrutettua läpäisyä ja tekemällä kaiken näköistä muuta pikkusta, siinähän on kaikkea vanhoista GTAstakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

toivottavasti peli on arvoisensa huomenna boxi tulee takasin saksan maalta nopea huolto 8päivää meni reissuun!!!!:D:D:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

GTA tuli ja meni, alle 30 meni. Alku oli hieman kankea, ei koukuttanut, pelin edetessä gta-fiilis iski.
Peli on jopa kömpelömpi kuin edelliset, analogisella poistettu juoksu, pitää hölkätä nappia pohjassa, huoh! Lähitaistelu yhtä surkea, suojautumissysteemi yhtä paska kuin kane lynchissä, kömpelöä mennä ja poistua. Sisätiloissa tuskaa taistella.Jatkuvasti rämpytetään auto lock onia...manual lock onilla on mukava kääntyä ympäri.

Musa oli varmaan paskinta GTA-sarjoissa, ihmeellisiä biisejä. Mieluummin kuuntele sitä gps-opasääntä kuin paskaa tusinavinkunaa. Seka musat että radio-ohjelmat ei vakuuttanut.

Loppua myöten iski semmoset "semi-assassin greedyt" eli tapa tapa ja tapa. Viimeiset tehtävät olivat aneemisia, olisin odottanut fiksumpaa
Aika yksitoikkoisia tehtäviä mut muutama tehtävät iski ihan täydeltä:
Grace Ancelottin kidnappaus, varsinkin se kohta mis grace lesoa sen faijan hoitaa nikon, niko herrasmiesmäisesti läpsi gracen pois tajunnasta! :D
Toinen taisi olla Bernie/Florianin stalkeritehtävä, watch me bum!
Tykkäsin paljon enemmän Vice Cityn monipuolisista tehtävistä.

Roman on ehdottomasti pelin suola! Tosisymppis, perus comic relief-hahmo. fanitan Romania.
Missäs se "kuuluisa tikkarimuija" oli? En nähnyt kertaakaan sitä, luulin aluksi Mallorie oli se muija.

Choose your destiny:
bioshockista tuttu moraalisysteemi hauska lisä, teki musta hyviksen. säästin kaikki pellet pellee, tapoin playboyn, francisin ja lopuksi diman.

Kokonaisuudessa huippupeli, ei varmasti sarjan paras. Turhan paljon hypeä ja arvostelijoilla gta-lasit päässä. Peli pelattu ja unohdettu mun osalta. bring on ninja gaiden!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Huh ja JES!
Viimeinkin Game progress 100%
Flying ratsien ja UniqueJumpien kerääminen meni jo työnteosta:mad:

Nyt voi rauhassa testailla tota moninpeliä.

:)
 
Ylös Bottom