Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Saavutetut trophyt säilyvät, vaikka poistaisit koko tallennuksen. Mutta veikkaan, että GTA4:nkin tapauksessa pyttyjä alkaa kertyä vain, jos aloitat uuden pelin päivityksen jälkeen.

Paitsi varmaan jos kerää trophyjä tyyliin selviä 2 min kuutta poliisi-tähteä vastaan...?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kertokaa joku tuon tikanheiton säännät? mite sitä oikee pelataan? oon pari kertaa sitä pelannu enkä tajunnu mitn. siitä pelistä? :confused::confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No tossa GTA on sit ihan helppo osuu aina siihe härän silmään.siihenkä vaan kannattaa iana tähätä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No tossa GTA on sit ihan helppo osuu aina siihe härän silmään.siihenkä vaan kannattaa iana tähätä?

Tripla 20:tä kannattaa pommittaa ensin. Siitä saa aina yhdellä tikalla 80 pistettä pois. En nyt muista pelataanko GTA:ssa 501:stä vai 301:stä alaspäin mutta esim. juuri tuon 501:stä nollaan pääsee nopeiten:
"Hyvä heittäjä käyttää mahdollisimman vähän tikkoja, jotta peli menee "poikki". 501-pelin voi saada minimissään yhdeksällä (9) tikalla "poikki". Yksi tapa saada 501 poikki minimitikkamäärällä on heittää seitsemän ensimmäistä tikkaa kohtaan tripla 20, näiden tikkojen jälkeen on jäljellä 81 pistettä ja ratkaisuun tarvitaan kahdeksas tikka, jonka on osuttava esimerkiksi kohtaan tripla 19. Kahdeksannen tikan jälkeen jää pisteitä 24,joten pelin päättävä tikka on osuttava tuplan 12."
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Noita multiplayer-trophyjä voi toki napsia myös vanhoilla tallennuksilla. Päivityksen innoittamana lykkäsin levyn pitkästä aikaa koneeseen ja olin kyllä ihan unohtanut, miten hauskaa tuo moninpeli onkaan. Pari tuntia tuli tahkottua ja varsinkin deathmatch lentokentällä pelkillä singoilla varusteltuna isolla poppoolla oli kyllä uskomatonta huvia :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tripla 20:tä kannattaa pommittaa ensin. Siitä saa aina yhdellä tikalla 80 pistettä pois. En nyt muista pelataanko GTA:ssa 501:stä vai 301:stä alaspäin mutta esim. juuri tuon 501:stä nollaan pääsee nopeiten:
"Hyvä heittäjä käyttää mahdollisimman vähän tikkoja, jotta peli menee "poikki". 501-pelin voi saada minimissään yhdeksällä (9) tikalla "poikki". Yksi tapa saada 501 poikki minimitikkamäärällä on heittää seitsemän ensimmäistä tikkaa kohtaan tripla 20, näiden tikkojen jälkeen on jäljellä 81 pistettä ja ratkaisuun tarvitaan kahdeksas tikka, jonka on osuttava esimerkiksi kohtaan tripla 19. Kahdeksannen tikan jälkeen jää pisteitä 24,joten pelin päättävä tikka on osuttava tuplan 12."
Kompastuin omaan nokkeluuteeni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eikös tripla 20 ole 60? Sippelin tapa voittaa 501 on heittää 8 kertaa tripla20 ja 1 tripla 7. Voilâ :)
Mulla on joku mielikuva, ettei viimisellä tikalla saisi heittää triplaa, mutta en sitten tiedä kuinka väärä mielikuva minulla on. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hups, siis juu toki se on 60. :D Mutta tuosta taktiikastasi. Se ei toimisi, koska pelin tulee päättyä tuplaan tai häränsilmään, jotenka tuo viestissäni oleva tapa on nopein.

EDIT: Ehditkin jo itse älytä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla on joku mielikuva, ettei viimisellä tikalla saisi heittää triplaa, mutta en sitten tiedä kuinka väärä mielikuva minulla on. :rolleyes:

Pelin voi ainoastaan lopettaa tuplaan. GTA:ssa pelataan 301:stä, sen saa esim. kuudella tikalla 4xtripla 20, kerran tripla 19 ja 4.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Paitsi varmaan jos kerää trophyjä tyyliin selviä 2 min kuutta poliisi-tähteä vastaan...?

5 minsaa. Otin tuon One Man Armyn nyt heti ihan ensimmäiseksi kun uuden pelin aloitin ja sitten yhdellä autokisalla onlinessa Cut your Teeth, kun aiemmin oli jo jonkin verran tullut pelailtua ja noussut yhden tason. Jos sit huomenissa tms. aloittais kohti sitä Liberty City Minutea, oiskohan tämä nyt sitten 4. tai 5. kerta kun tämän pelailee läpi, 100% ei ole jaksanut vielä kertaakaan ja tuskin jaksaa tälläkään kertaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Paitsi varmaan jos kerää trophyjä tyyliin selviä 2 min kuutta poliisi-tähteä vastaan...?
Tuotakaan ei voi saada jos ei aloita uutta talletusta yksinpelissä. Mulla oli tässä pelissä joku vanha talletus ja kun olin päivityksen ladannut niin yläkulmaan tuli ilmoitus että ei voi saada trophyja tässä tallennuksessa vaan pitää aloittaa uusi peli. Ainoastaan kaikki moninpelitrophyt voi saada ihan heti jos on jo kriteerit täyttynyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Millon sitä lisämatskua rupee kuulumaan? Tässä mennään kohta jo talven puolelle ja alkusyksystä piti tulla... Missään mitään tietoakaan aiheesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

onhan siitä jo pitemmän aikaa sitten uutisoitu että marraskuussa pitäisi tulla eka DLC, ehkä:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jos se ei oo mitään mullistavaa, niin peli lähtee myyntiin. Koko tämä GTAIV-säätö vaikuttaa pikkuhiljaa farssilta. Peli oli jo sen sortin pettymys.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Michael Pachter ennusteli Gametrailersin keskustelussa että menee vuodelle 2009.

Luultavasti on oikeassa, tuskin tuovat sitä enää tähän loppuvuoteen, paitsi jos haluavat boostata joulumyyntejä GTA4:sen kohdalla.

Ja samat sanat kuin yllä olevalla että vaihtoon menee peli jos ei tule juonellista lisäsisältöä, moninpeli- tai keräilylisäykset eivät kiinnosta. Ehkä hiukan turhaan tuota peliä tuossa tullut säästeltyä, mutta katsotaan nyt jos sieltä jotain dlc:tä paukahtaa joskus...
 
Ylös Bottom