Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kuinka voin hommata eukon toussa pelisssä? Sillon alussa tai juoni tehtävän aikana oli se yks akka tyrkyllä mutta en jaksanu pitää suhteesta huolta ni nyt ei taida olla tyttöjä tällä pojalla. Deitti sivustolta oon painanu jokaisen akan kohalta DATE mut ei tuu puhelinnumeroita puhelimeen tai karttaan mitään sydämmiä. Ääh Hotcoffeee trophyä pitäs huorata :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Deitti sivustolta oon painanu jokaisen akan kohalta DATE mut ei tuu puhelinnumeroita puhelimeen tai karttaan mitään sydämmiä.

Kyllä sieltä deittisivulta löytyy kaksi naikkosta, jotka suostuu kanssasi treffeille. Ne ottavat yhteyttää Nikoon sähköpostilla, joten tarkkaile mailiasi.

Ääh Hotcoffeee trophyä pitäs huorata :D

Jos tuo trophy on kaikki kaikessa, niin saa tuon hommattua vaikka siten, että aloitat pelin alusta ja pelaat peliä sen aikaa, että tapaat sen ensimmäisen muijan (puolen tunnin sisään tuon saa tehtyä). Käyt sen kanssa kahdesti deiteillä ja toisella kerralla vonkaat heti menemään sitä "kahvia". Kyllä se suostuu kupillisen tarjoamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Oukkidoukki eli ajan kanssa joku ottaa yhteyttä. Eipä tuolla trophyllä niin kiire ole. Ei käy tuo loppujen 19%pelistä niin tylsäksi kun lentävien rottien ja autojen keräämiseltä välillä vikittelee jtn eukkoa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Oukkidoukki eli ajan kanssa joku ottaa yhteyttä. Eipä tuolla trophyllä niin kiire ole. Ei käy tuo loppujen 19%pelistä niin tylsäksi kun lentävien rottien ja autojen keräämiseltä välillä vikittelee jtn eukkoa :D


Ikävä pilata ilo, mutta muistelen itse että 100% pitäisi olla myös kaikki naiset 100%.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vedin pelin tarinan läpi ja nyt aloin ihmettelemään että missä on se helikopteriajeluhomma? Eli siis se joka pitäisi olla Algonquinissa sielä alhaalla. Siitä saa trophynkin että käy kaikilla niillä helikopterikierroksilla. Mutta se on jotenkin hävinnyt. Olen koodeja käyttäny ja tallentanut pelin mutta sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä tuohon ja siellä yhdellä GTA sivullakin luki että vaikka käyttää koodeja niin silti voi suorittaa 100% pelin eikä se vaikuta muuhun kuin siihen ettei joitakin paria trophya voi saada kun jotain koodia käyttää. Mikäs tässä voisi olla vikana? Tuo vissiin vaaditaan 100% läpäisyyn että käy niillä lennoilla? Jos tää on joku bugi niin ei saatana, en varmana uudestaan aloita pelaamaan jos tämän takia menee 100% mahdollisuus.:mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vedin pelin tarinan läpi ja nyt aloin ihmettelemään että missä on se helikopteriajeluhomma? Eli siis se joka pitäisi olla Algonquinissa sielä alhaalla. Siitä saa trophynkin että käy kaikilla niillä helikopterikierroksilla. Mutta se on jotenkin hävinnyt. Olen koodeja käyttäny ja tallentanut pelin mutta sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä tuohon ja siellä yhdellä GTA sivullakin luki että vaikka käyttää koodeja niin silti voi suorittaa 100% pelin eikä se vaikuta muuhun kuin siihen ettei joitakin paria trophya voi saada kun jotain koodia käyttää. Mikäs tässä voisi olla vikana? Tuo vissiin vaaditaan 100% läpäisyyn että käy niillä lennoilla? Jos tää on joku bugi niin ei saatana, en varmana uudestaan aloita pelaamaan jos tämän takia menee 100% mahdollisuus.:mad:

Kyllä sen siellä pitäisi olla. Minulla kävi kerran niin että kun olin eräillä treffeillä ja ajattelin viedä tytön kopterilla katsomaan kaupunkia, niin koptereitapa ei ollutkaan paikalla kun pääsin sinne rantaan. Kartassa näkyi paikan ikoni ihan normaalisti jne. Tuon jälkeen ei ole tullut käytyä katsomassa, ovatko ne ilmestyneet sinne taas.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joskus olen lukenut että kopterit eivät välttämättä ole kokoaikaa siellä saatavilla. Eli kannattaa käydä kattelemassa aina välillä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ja vaikka kuinka yrittäisi, niin ikinä siellä ei kaikkia koptereita ole vapaana. Kannattaa käydä ajamassa ne, jotka on saatavilla sillä hetkellä ja tämän jälkeen käydä tallentelemassa peliä safehousessa, jotta aika kuluu eteenpäin ja paikka lataa uudet kopterit tilalle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eikös noita helikopteriajeluita pysty yhtälailla suorittamaan Brucien kanssa? Pistää puhelimesta brucien kohdalta heli ride ja eikun lentelemään. Brucie ei edes vedä herneitä nenään vaikka haluais pelkästää niitä heli ridejä tehdä kuten jotkut kavereista sanoo jotain "Playing darts again? Naah see you later" tms.

Korjatkaa jos olen väärässä.:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko muut huomanneet yhtä ärsyttävää ominaisuutta, eli sitä kun kaupungin muiden autojen malli vaihtuu omasi mukaan?
Esim. kun löytää jostain Bansheen, niin yhtäkkiä niitä tulee liikenteessä vastaan jatkuvasti. Tämä on melko ärsyttävää, sillä silloin kun on hyvää autoa vailla niin vastaan tulee vaan takseja yms. ja hyviä autoja on vaikea löytää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko muut huomanneet yhtä ärsyttävää ominaisuutta, eli sitä kun muiden kaupunkien autojen malli vaihtuu omasi mukaan?
Noin GTA-maailma on toiminut ainakin GTA3:sta asti. Edellisen konsolisukupolven aikana muistirajoitukset ymmärsi, mutta saman ilmiön valuminen myös pelin nelososaan... Heikkoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Oman kokemuksen perusteella pc-version saa melko helposti samaan kuosiin kuin konsoliversiot, mutta eihän se sitä ole, mitä pc-versiolta odotettiin. Varsinkin pelin tökkiminen asetuksista riippumatta on kummallista. On vaikea kuvitella, mitä peli vaatisi korkeimpien asetusten kanssa, kun konsoliversioita vastaavat asetukset ovat sieltä minimipäästä.

Rautana siis 3,2 GHz Dual Core, 4Gt RAM ja Radeon HD 4850. Pitää vielä testata omalla koneella, jossa on Quad Core -suoritin, jos se vaikka vähän auttaisi.

Silti tuntuu siltä, että ehkä se Xbox 360 -versio ei sittenkään jää turhaksi kapistukseksi hyllyyn, varsinkin kun lisämateriaalia alkaa viimein tulla. Toiveissa oli pykälää sulavampi pelikokemus, mutta se ei näytä olevan vielä mahdollista.
Mitä nyt ite oon ymmärtäny niin PC:llä on paljon paljon paremmat graffat siis täysillä asetuksilla, saattaa tosin johtua siitä että itse pelaan aivan paskalla TV:llä. Kuvanlaatu yhtä hyvä ku taulu joho o laitettu kehykset ja hierottu paskaa näyttöön...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Olen tässä viimepäivinä hankkinut pelissä noita saavutuksia ja nyt on menossa tuo helitourin saavutus. On piloteilla tuossa kiertoajelussa aikas hyvää läppää, ei aina mitään perinteistä diibadaabaa. Ja nyt kun on kaikki varsinaiset tehtävät pelistä suoritettu, niin on alkanut huomaamaan pelistä tyylikkäitä yksityiskohtia. Itse ainakin jaksan peliä jauhaa yhä uudellen ja uudelleen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Olen tässä viimepäivinä hankkinut pelissä noita saavutuksia ja nyt on menossa tuo helitourin saavutus. On piloteilla tuossa kiertoajelussa aikas hyvää läppää, ei aina mitään perinteistä diibadaabaa. Ja nyt kun on kaikki varsinaiset tehtävät pelistä suoritettu, niin on alkanut huomaamaan pelistä tyylikkäitä yksityiskohtia. Itse ainakin jaksan peliä jauhaa yhä uudellen ja uudelleen.

Varsinkin 1000 eri tapaa kuolla ovat hauskoja asioita joita vaan jaksaa jauhaa... Esin ruuhka aikaan tien ylitys... tai ulos heittäytyminen vauhdissa auto sivuttain... oi oi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Varsinkin 1000 eri tapaa kuolla ovat hauskoja asioita joita vaan jaksaa jauhaa... Esin ruuhka aikaan tien ylitys... tai ulos heittäytyminen vauhdissa auto sivuttain... oi oi.

Kylläh. Yksi suosikeistani on ottaa tehokas moottoripyörä ja lähteä moottoritielle aiheuttamaan hämmennystä. Siinä vaiheessa kun on 4 tähteä donitseja perässä ja kaksipyöräinen alla, hieno kuolema on varma asia :]
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ja sitten vielä nuo stunt-hypyt motskarilla. Välillä tekee oikein tuskaa itsellekkin, kun esim. hyppää Alderneystä kanaalin yli Algonquiniin ja alastulo osuu moottoritien betonikaiteeseen. Ja siitä Niko lähteekin tangentin suuntaan. Ja onnistuimpa tuossa eräänä päivänä pelleilemään keinu-bugin kanssa siten, että Nikolla oli pöllityssä autossa matkustaja mukana. Keula edellä keinuun kiinni ja auto lähtee horisonttiin. Luonnollisesti Niko ja matkustaja putosivat matkalla kyydistä. Voisi R* laittaa vaikka jossain päivityksessä tuon video editorin boksille, niin saisi näitä huvittavia sattumuksia talteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ei tässä pelissä pahemmin ärsyttäviä bugeja ole tullut vastaan.

Mitä nyt kerran Brucien katuajoissa vastustajat ajoivat päin gasoasemaa räjäyttäen itsensä sen mukana ilmaan. Tietysti kaikki meni Nikon piikkiin, ja Brucielta peukkuja alespäin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitä nyt ite oon ymmärtäny niin PC:llä on paljon paljon paremmat graffat siis täysillä asetuksilla, saattaa tosin johtua siitä että itse pelaan aivan paskalla TV:llä. Kuvanlaatu yhtä hyvä ku taulu joho o laitettu kehykset ja hierottu paskaa näyttöön...

Töllöllä on varmasti vaikutusta, mutta kyllähän pelissä muutenkin on tietyllä tapaa utuinen kuva. Se on tyyliseikka ja sillä myös peitetään kuvan heikkouksia. Pc-versiossa sumennuksen voi kytkeä päälle ja pois helposti p:tä painamalla, joten pelaaja voi itse valita pelaako sulavalinjaista ja utuista vai tarkkaa ja rosoista peliä. Hieman ihmetyttää, ettei tällaista vaihtoehtoa ole myös konsoleilla, koska suorituskykyyn sillä ei ole vaikutusta.

Sivuhuomiona voisi mainita, etteivät aiemmat uumoilut Quad Coren vaikutuksesta menneet aivan metsään. Kiinnostuneet voivat lukea kokemuksista blogista, koska täällä tämä koko pc-keskustelu menee vähän ohi aiheen. :)
 
Ylös Bottom