Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

joo katoin vilmit eikä tullu mieleen mikä se noista voisi olla. olen varmaan sen joskus ampunut ja merkinnyt karttaan mutta en ole tallentanut peliä ja sitten sillai. pitää varmaan käydä kaikki uudelleen läpi ja tuskinpa se viimeisessä paikassa on josta katson, sitten voi sanoa että on huonoa tuuria :p

Suosittelen lähinnä katsomaan tarkasti tuon Vapauden patsaan ja muut, joissa on yhtä palloa enemmän.

Ite käytin karttaa, josta löysin kaikki. Kopioit tuon kartan jollekkin ohjelmalle, kuten paint ja maalaat pallot, joissa olet jo käynyt.

Kartta: http://www.gta4.tv/Pigeons.php
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

joo katoin vilmit eikä tullu mieleen mikä se noista voisi olla. olen varmaan sen joskus ampunut ja merkinnyt karttaan mutta en ole tallentanut peliä ja sitten sillai. pitää varmaan käydä kaikki uudelleen läpi ja tuskinpa se viimeisessä paikassa on josta katson, sitten voi sanoa että on huonoa tuuria :p
Tuli tosta mieleen kun itellä kävi vähän samanlainen moka San Andreasissa tagien maalauksessa. Tosin en merkinny mihinkään mitkä olin maalannu. Yhen olin maalannu vaan osittain. Onneks oli jo yhdeksäs tagi, kun lähti uudestaan kaikkia käymään läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Osaako joku sanoa miks GTA 4 ottaa käyttöön 720p vaiks sais 1080

Älä edes yritä laittaa 1080pt muotoon! paljon rumemman näköinen ja joka paikkaan tulee tajuttomasti sahalaitaa. Sen sais nähtävästi jos laittaa pleikkarin asetuksista käyttöön 1080 ja ettei voi käyttää 720 tilaa. Näin muistelen
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Älä edes yritä laittaa 1080pt muotoon! paljon rumemman näköinen ja joka paikkaan tulee tajuttomasti sahalaitaa. Sen sais nähtävästi jos laittaa pleikkarin asetuksista käyttöön 1080 ja ettei voi käyttää 720 tilaa. Näin muistelen

Joo. Tuo 720 tuntuu joskus mulla tekevän noita sahalaitoja ja muistelen että ihan kauheeta on se 1080. Että en suosittele.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mua alkaa jo suututtaa ihan p*rkeleesti tuo v*tun Three Leaf Clover tehtävä. Oon yrittänyt sitä vaikka kuinka monta kertaa jo ja aina kuolen ennemmin tai myöhemmin:mad: Tänään pääsin jo siihen vaiheeseen että noustaan junatunnelista ja pitäisi lähteä pakoon, hommasin auton ja lähdin ajamaan. Ehdin siihen hiton sillalle jossa oli sadan metrin välein poliisien tiesulkuja, ja pääsin jo sillalta alas ku rupesin katsomaan että ei p*rkele, auto on liekeissä. Pysähdyin ottamaan uutta ja pääsin ovesta ulos niin BUUM koko auto räjähti silmilleni:mad: Onko tätä edes mahdollista päästä. Olin aiemmin jo ostanut luotiliivinkin ja satuin tuurilla löytämään maasta vielä toisenkin edellisen tilalle. Ja sitte näin:mad: En tiedä jaksanko enää edes yrittää. Ja älkää sitten jaksako ruveta kommentoimaan et, v*ttu oot nolo
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mua alkaa jo suututtaa ihan p*rkeleesti tuo v*tun Three Leaf Clover tehtävä. Oon yrittänyt sitä vaikka kuinka monta kertaa jo ja aina kuolen ennemmin tai myöhemmin:mad: Tänään pääsin jo siihen vaiheeseen että noustaan junatunnelista ja pitäisi lähteä pakoon, hommasin auton ja lähdin ajamaan. Ehdin siihen hiton sillalle jossa oli sadan metrin välein poliisien tiesulkuja, ja pääsin jo sillalta alas ku rupesin katsomaan että ei p*rkele, auto on liekeissä. Pysähdyin ottamaan uutta ja pääsin ovesta ulos niin BUUM koko auto räjähti silmilleni:mad: Onko tätä edes mahdollista päästä. Olin aiemmin jo ostanut luotiliivinkin ja satuin tuurilla löytämään maasta vielä toisenkin edellisen tilalle. Ja sitte näin:mad: En tiedä jaksanko enää edes yrittää. Ja älkää sitten jaksako ruveta kommentoimaan et, v*ttu oot nolo

Ensimmäisen tiesulun jälkeen pääset hetkeksi pois poliisien tutkasta, joten tällöin vaan pysähdyt ja odotat että tähdet vilkkuvat pois. Itsellä tämä onnistui vielä niin, että poliisien toinen tiesulku oli about 30 metrin päässä, mutta jostain kumman syystä ne ei mukamas nähny mua.

Toinen vaihtoehto:
Mene Lawchickin kanssa treffeillä. Sen jälkeen kun on käynyt flaksi niin pystyt soittamaan neidille ja 3 tähteä lähtee pois.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mua alkaa jo suututtaa ihan p*rkeleesti tuo v*tun Three Leaf Clover tehtävä. Oon yrittänyt sitä vaikka kuinka monta kertaa jo ja aina kuolen ennemmin tai myöhemmin:mad: Tänään pääsin jo siihen vaiheeseen että noustaan junatunnelista ja pitäisi lähteä pakoon, hommasin auton ja lähdin ajamaan. Ehdin siihen hiton sillalle jossa oli sadan metrin välein poliisien tiesulkuja, ja pääsin jo sillalta alas ku rupesin katsomaan että ei p*rkele, auto on liekeissä. Pysähdyin ottamaan uutta ja pääsin ovesta ulos niin BUUM koko auto räjähti silmilleni:mad: Onko tätä edes mahdollista päästä. Olin aiemmin jo ostanut luotiliivinkin ja satuin tuurilla löytämään maasta vielä toisenkin edellisen tilalle. Ja sitte näin:mad: En tiedä jaksanko enää edes yrittää. Ja älkää sitten jaksako ruveta kommentoimaan et, v*ttu oot nolo

Sitkeyttä vaan. Itelläkin meinas mennä hermo ja yrityksiä oli alla jo monia ennenkuin olin päässyt edes metrotunneliin asti. Sitten sain viimeinkin lopussa muilutettua auton paintshoppiin ja hoidettua tehtävän. Kyllä tota tuli parikymmentä kertaa varmaan jauhettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sitkeyttä vaan. Itelläkin meinas mennä hermo ja yrityksiä oli alla jo monia ennenkuin olin päässyt edes metrotunneliin asti. Sitten sain viimeinkin lopussa muilutettua auton paintshoppiin ja hoidettua tehtävän. Kyllä tota tuli parikymmentä kertaa varmaan jauhettua.

Mä jankkasin varmaan 4 kertaa ennen kuin pääsin junatunneliin, ja seuraavat kolme kertaa jäin junan alle. :D Aika iisi se loppujen lopuksi oli. Ei tuossa koko pelissä ole montakaan tehtävää jota joutuisi hinkaamaan useammin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Three Leaf Clover oli mielestäni paras tehtävä koko pelissä! Itse jouduin kerran vetämään uusiksi kun metrotunnelista tultaessa poliisit saivat ammuttua minut. Mitä nyt vinkkinä voisin sanoa itsestäänselvyyden: kannattaa mennä pikkukujille ja paikkoihin joista sinua ei heti nähdä, huomattavasti parempi taktiikka kuin ajella ympäri kaupunkia kytät perässä. Ja kannattaa vaihtaa niillä pikkukujilla autoa aina kun vaan pystyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mikäs tämä "handbrake cam" oikein on? Kuulemma pitäs helpottaa kameran sekoilua käsijarrukäännöksissä, mutta itselläni ei ole minkäänlaista vaikutusta onko se päällä vai pois...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Monta tehtävää tässä on? Olen vetänyt 91 tehtävää ja viimeksi vedin sen "raha tai kosto" tehtävä jutun, mutta sen jälkeen ei ole tullut tehtäviä, ainakaan vielä. Jos tiedätte niin kertokaa kuinka monta tehtävää tulee vielä.

EDIT: Vedin siis "raha" tehtävän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Monta tehtävää tässä on? Olen vetänyt 91 tehtävää ja viimeksi vedin sen "raha tai kosto" tehtävä jutun, mutta sen jälkeen ei ole tullut tehtäviä, ainakaan vielä. Jos tiedätte niin kertokaa kuinka monta tehtävää tulee vielä.

EDIT: Vedin siis "raha" tehtävän.

Onhan noita kourallinen vielä, olisiko 5 tai vastaavaa. Ihan tarkkaan en muista. Mutta soitto tulee sinulle hetken päästä, ja sitten voit jatkaa tarinatehtäviä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

On vain kaksi koodia, jotka blokkaavat kaksi achievementtiä:
Health & Armour 362-555-0100 - estää Finish Him
Remove Wanted Level 267-555-0100 - estää Walked Free

Itse asiassa Annihilator (359-555-0100), niin se blokkasi minulla myös tuon Walked Freen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Onhan noita kourallinen vielä, olisiko 5 tai vastaavaa. Ihan tarkkaan en muista. Mutta soitto tulee sinulle hetken päästä, ja sitten voit jatkaa tarinatehtäviä.
Pelissä on tasan 94 main tehtävää. Elikkä, YOU FAIL! 3 tehtävää.
 
Ylös Bottom