Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No jo pitää ihmisten saada winettää yhen pelin sahalaidoista!
Pelatkaa plege ykösellä pari viikkoo ja vaihtakaa sitte takas kolmoseen niin miettikää uudestaan onko se niiiin hirveän huono graffa GTA:ssa. :mad:

Mielestäni se kertoo siitä, ettei 1080p-tilaa todellisuudessa suositella käytettäväksi. GTA4:n PS3-version ruudunpäivitys hidastelee paikoitellen muutenkin, joten skaalattuna se voi pyöriä entistäkin huonommin. (PS3:lla skaalaus kun syö oman osansa tehoreservistä, ellei asialla ole Naughty Dogin koodivelhot.)

No joo, ei se nyt niin merkittävästi hidastele kuitenkaan. Olisi hyvä, jos konsolin asetuksista voisi laittaa kerralla niin, että se osaisi peliä käynnistettäessä valita korkeimman asetuksen.

Ja minä kun olin luullut, että 1080p on oikeasti 1920x1080:o

Ja minä kun olin luullut, että 1080p on oikeasti 1920x1080:o
Niinhän se onkin. Ruudulla on juuri sen verran pikseleitä tuossa tilassa, mutta pelin oma natiivitarkkuus on sitten asia erikseen.

Niinhän se onkin. Ruudulla on juuri sen verran pikseleitä tuossa tilassa, mutta pelin oma natiivitarkkuus on sitten asia erikseen.

Menee vähän turhan hankalaks joo...

Tää on aika uskomattoman pitkästyttävää kerätä tätä mp-rahaa. Aina 3 minuuttia ja 4 500 Hangman's Noosesta, mutta sitä saa hinkata kauan. Nyt rahaa vasta $1,150k. Mut haluun sen palkinnon:p

Menee vähän turhan hankalaks joo...

Tää on aika uskomattoman pitkästyttävää kerätä tätä mp-rahaa. Aina 3 minuuttia ja 4 500 Hangman's Noosesta, mutta sitä saa hinkata kauan. Nyt rahaa vasta $1,150k. Mut haluun sen palkinnon:p

Jep, juuri tuosta syystä saattaa jäädä Wanted saamatta.

No jo pitää ihmisten saada winettää yhen pelin sahalaidoista!
Pelatkaa plege ykösellä pari viikkoo ja vaihtakaa sitte takas kolmoseen niin miettikää uudestaan onko se niiiin hirveän huono graffa GTA:ssa. :mad:

Tuskin kukaan kiistää etteikö tämä ole yksi PS3:n parhaista ja viihdyttävimmistä peleistä ja kun me on siitä täysi raha maksettu niin eikö muka saa sanoa että grafiikka pelissä on kammottavaa? 640p taisi olla se natiivireso ja sen kyllä huomaa. Ei tässä nyt kukaan mitään hirveää itkuvirttä ole vetänyt.

Oliks se Lost And Damned tulossa viellä pleikalle? Vai onko nekin huhut ammuttu alas?

Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Kertokaa te ketkä tiedätte milloin tuo Dwayne on tavoitettavissa ku yritän hankkia tota Liberty City achievementtiä ni pitäs saada kaikille nuo progressit yli 90% ja oon saanu kaikille muille ton yli 90% paitsi Dwaynelle ja jos sille soitan ni menee aina vastaajaan ???

Kertokaa te ketkä tiedätte milloin tuo Dwayne on tavoitettavissa ku yritän hankkia tota Liberty City achievementtiä ni pitäs saada kaikille nuo progressit yli 90% ja oon saanu kaikille muille ton yli 90% paitsi Dwaynelle ja jos sille soitan ni menee aina vastaajaan ???

Tapoitko mahdollisesti hänet sillonkun piti valita Dwaynen ja sen toisen väliltä?

Ilmotellaanpas vaikka tänne, mikäli joku ei ole boksistaan hokassut, että GTA:a pystyy taas lisäosan ilmestymisen kunniaksi pelailemaan ilmatteeks netissä tämän viikonlopun. Tänä viikonloppuna siis pääsisi mahdollisesti pelailemaan muitakin pelimuotoja kuin perus deathmatchia ja racea, toivottavasti ainakin..

Tietoa miten Dwaynen voi tavoittaa storyn jälkeen? Onko joku tietty kellonaika taikka päivä viikossa milloin voi ? Soitan sille ni tulee vaa jotain "nobody leaving me messages, you all fake... bla bla bla". Hankkisin ton Liberty City achievementin ku se on ainut jannu kenellä on alle 90% like.

Kuinka moneksi tunniksi Episodes From Liberty Cityssä on suurinpiirtein pelattavaa? Ajattelin ostaa ku ei hintakaan päätä huimaa.

Varsinaisten juonellisten tehtävien osalta vajaa 10h, mutta mikäli meinaa 100% saada molemmista niin yli tuplasti tuon..

Oisko jossain jotain ohjetta jolla sais nopeimmin koko kaupungin käyttöön, ku nyt oon tehny kaikkia tehtäviä mut haluisin välillä päästä vaa viettää "vapaa-aikaa" ympäri kaupunkia

Kertokaapa onko ps3 versiossa samanlaista lagia kuin X360. Siinä kun autolla ajo ja käänty niin hirveä nykiminen.

Kertokaapa onko ps3 versiossa samanlaista lagia kuin X360.
On ja ei. Jos autolla on nopeutta tarpeeksi, ruudunpäivitys putoaa PS3-versiossa ihan selvästi. Mitään pelkkään kääntymiseen liittyvää nykimistä en ole huomannut sen sijaan kummallakaan versiolla.

Ylös Bottom