Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mielestäni se kertoo siitä, ettei 1080p-tilaa todellisuudessa suositella käytettäväksi. GTA4:n PS3-version ruudunpäivitys hidastelee paikoitellen muutenkin, joten skaalattuna se voi pyöriä entistäkin huonommin. (PS3:lla skaalaus kun syö oman osansa tehoreservistä, ellei asialla ole Naughty Dogin koodivelhot.)
Niinhän se onkin. Ruudulla on juuri sen verran pikseleitä tuossa tilassa, mutta pelin oma natiivitarkkuus on sitten asia erikseen.Ja minä kun olin luullut, että 1080p on oikeasti 1920x1080![]()
Niinhän se onkin. Ruudulla on juuri sen verran pikseleitä tuossa tilassa, mutta pelin oma natiivitarkkuus on sitten asia erikseen.
Menee vähän turhan hankalaks joo...
Tää on aika uskomattoman pitkästyttävää kerätä tätä mp-rahaa. Aina 3 minuuttia ja 4 500 Hangman's Noosesta, mutta sitä saa hinkata kauan. Nyt rahaa vasta $1,150k. Mut haluun sen palkinnon![]()
No jo pitää ihmisten saada winettää yhen pelin sahalaidoista!
Pelatkaa plege ykösellä pari viikkoo ja vaihtakaa sitte takas kolmoseen niin miettikää uudestaan onko se niiiin hirveän huono graffa GTA:ssa.![]()
Alas tuli jo aikoja sitten, eli en jäisi enää odottelemaan.Oliks se Lost And Damned tulossa viellä pleikalle? Vai onko nekin huhut ammuttu alas?
Kertokaa te ketkä tiedätte milloin tuo Dwayne on tavoitettavissa ku yritän hankkia tota Liberty City achievementtiä ni pitäs saada kaikille nuo progressit yli 90% ja oon saanu kaikille muille ton yli 90% paitsi Dwaynelle ja jos sille soitan ni menee aina vastaajaan ???
Tapoitko mahdollisesti hänet sillonkun piti valita Dwaynen ja sen toisen väliltä?
En tappanut.
On ja ei. Jos autolla on nopeutta tarpeeksi, ruudunpäivitys putoaa PS3-versiossa ihan selvästi. Mitään pelkkään kääntymiseen liittyvää nykimistä en ole huomannut sen sijaan kummallakaan versiolla.Kertokaapa onko ps3 versiossa samanlaista lagia kuin X360.