Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitä tähän nyt sanoisi? OMG!Kabanossi sanoi:Traileri tulossa vajaan kuukauden päästä!![]()
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä tähän nyt sanoisi? OMG!Kabanossi sanoi:Traileri tulossa vajaan kuukauden päästä!![]()
ProBale sanoi:Voi jumpe, jännitys tiivistyy. Nyt kiinnostaa kyllä eniten tuo mihin peli sijoittuu. Toivottavati ei Lontooseen tai Tokioon.
olge sanoi:Itse toivoisin Liberty Cityn tyylistä perussuurkaupunkia. Ei nyt ihan niin synkkä kuin LC, mutta ei niin värikäs kuin VC. Odotukset ovat korkealla!
Pleieri sanoi:Itse toivoisin New Yorkia ja 90-luvun alkua tai keskivaihetta. Se olisi varmasti aivan mahtava peli![]()
Saa nähdä minkä verran tuo vaikuttaa asioihin.tiong sanoi:Uutta tietoa Puhan suusta:
* Peli sijoittuu Japaniin
* Pelin pääkehitysalustana on Xbox 360
* Trailerin jälkeen ilmestyvässä Game Informer-lehdessä on suuri yksinoikeusjuttu pelistä
Tuskin kannattaa ainakaan odotella San Andreasta laajempaa pelialuetta, jos edes senkään kokoista. Kaikkien osa-alueiden parantaminen "next-gen" tasolle taitaa kuitenkin vaatia enemmän tilaa (ei vain graffojen uppiminen, mutta myös äänimaailman etc.).Pibe sanoi:Saa nähdä minkä verran tuo vaikuttaa asioihin.
San Andreaksen pelimaailma oli minusta jo ihan sopivan kokoinen. Tai no, niin oli Vice Citynkin aikoinaan, mutta voi olla että VC:n kokoluokka alkaa tuntua ahtaalta SA:n isomman maailman jälkeen. Toivoisin kyllä että ennemmin keskityttäisiin lisäämään sisällön kuin laajuuden määrää. San Andreaksessa oli jo vähän suuren mutta tyhjän maailman ongelmaa nähtävissä. Toisaalta kyllä maailman laajuus lisää paljon vapaudentunnetta tällaisiin hiekkalaatikkopeleihin.FamaZ sanoi:Tuskin kannattaa ainakaan odotella San Andreasta laajempaa pelialuetta, jos edes senkään kokoista. Kaikkien osa-alueiden parantaminen "next-gen" tasolle taitaa kuitenkin vaatia enemmän tilaa (ei vain graffojen uppiminen, mutta myös äänimaailman etc.).
Näin ma olen käsittänyt. Xbox 360 saa kyllä mahdollisesti eksklusiivia shittiä ladattavaksi, mutta niin saa PS3:kin. Toki jos Rockstar ryhtyy laiskaksi, niin molemmat saavat lopulta saman sisällön, aivan sama mitä Moore on joskus hehkuttanut.samuel6 sanoi:Toinen mielenkiinto on nähdä miten käy Mooren hehkuttaman "exclusive contentin". Tuleeko pleikkarille ladattavaa joka on erilaista kuin 360llä?