Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jos ja kun pelin installoi uudestaan niin tarviiko myös savettu data ottaa erikseen talteen tikulle?

Ei, älä missään nimessä poista save-tiedostoja! Ellet sitten tietoisesti halua poistaa niitä. Data tiedosto on riippumaton noista save tiedostoista, jätä ne rauhaan ;)

Hassua kyllä, itsellä myös 40gb malli. Pelitti aivan loistavasti ne ensimmäiset 18h jonka jälkeen alkoi jäätyminen, mutta heti kun asensin datan uudestaan en ole kokenut jäätymistä laisinkaan. Nyt on purkissa se päälle 20h :)

Edit: Löysin vielä tälläisen: http://www.gamespot.com/news/6190279.html mutta aivan noin mittaviin toimenpiteisiin en itse raaskisi mennä, etenkin kun datan deletoiminen auttoi (toistaisesksi) minua. Mutta mielenkiintoinen seikka tuo toiseksi viimeinen toimenpide: "2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off. " Hmmh, itse en ole törmännyt omassa Display optionsissa tämän kaltaiseen toimintoon, onko kukaan teistä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei, älä missään nimessä poista save-tiedostoja! Ellet sitten tietoisesti halua poistaa niitä. Data tiedosto on riippumaton noista save tiedostoista, jätä ne rauhaan ;)

Hassua kyllä, itsellä myös 40gb malli. Pelitti aivan loistavasti ne ensimmäiset 18h jonka jälkeen alkoi jäätyminen, mutta heti kun asensin datan uudestaan en ole kokenut jäätymistä laisinkaan. Nyt on purkissa se päälle 20h :)

Edit: Löysin vielä tälläisen: http://www.gamespot.com/news/6190279.html mutta aivan noin mittaviin toimenpiteisiin en itse raaskisi mennä, etenkin kun datan deletoiminen auttoi (toistaisesksi) minua. Mutta mielenkiintoinen seikka tuo toiseksi viimeinen toimenpide: "2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off. " Hmmh, itse en ole törmännyt omassa Display optionsissa tämän kaltaiseen toimintoon, onko kukaan teistä?
Ei ole näkynyt flicker filteriä täälläkään..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tuli taas tehtyä hieman rötöstelyä. Katsokaas, Algonquinilla sijaitsee autoliike. Noh, ryöstämistähän se siinä vain odotteli, ja sen se sai. Nappasin Turismon ja kiidin baanalle Dukes of Hazzard -tyyliin, mutta pienenä pettymyksenä tuli se, että poliisit eivät antaneet kuin yhden tähden siitä. Harmi, epätoivoiset takaa-ajot kun ovat aivan mahtavia. Hieno ja nopea Turismo nyt ainakin tarttui takataskuun :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off. " Hmmh, itse en ole törmännyt omassa Display optionsissa tämän kaltaiseen toimintoon, onko kukaan teistä?
Olettaisin, että tuo on vain putkitöllöille. Eli jos pelaat 576 resoluutiossa, niin tulee optioni näkyviin (mutuilua en ole testannut).

Tähän ketjuun tulee muuten aika tiuhaa tahtia postauksia :D Seuraaminen melko mahdotonta parin päivän viivellä..

Ainoat valituksen aiheet tähän mennessä:
- Sounditasot aivan *usisen alhaalla (tulee hdmi:n kautta). Joutuu vääntää volaa melkeen 2x enemmän kuin normisti.
- Quit game on bootannut joka kerta koneen.
- framerate takkuaa välillä 'syyttä' eli ei hirmuista härdelliä välttämättä päällä
- useampia tunteja katoaa päivästä kun pelin käynnistää
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mutta mielenkiintoinen seikka tuo toiseksi viimeinen toimenpide: "2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off. " Hmmh, itse en ole törmännyt omassa Display optionsissa tämän kaltaiseen toimintoon, onko kukaan teistä?
Ficker Filter on todennäköisesti valittavissa vain, jos käyttää jotain muuta kuin HDMI:tä kuvan puskemiseen näyttölaitteelle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei, älä missään nimessä poista save-tiedostoja! Ellet sitten tietoisesti halua poistaa niitä. Data tiedosto on riippumaton noista save tiedostoista, jätä ne rauhaan ;)

Hassua kyllä, itsellä myös 40gb malli. Pelitti aivan loistavasti ne ensimmäiset 18h jonka jälkeen alkoi jäätyminen, mutta heti kun asensin datan uudestaan en ole kokenut jäätymistä laisinkaan. Nyt on purkissa se päälle 20h :)

Edit: Löysin vielä tälläisen: http://www.gamespot.com/news/6190279.html mutta aivan noin mittaviin toimenpiteisiin en itse raaskisi mennä, etenkin kun datan deletoiminen auttoi (toistaisesksi) minua. Mutta mielenkiintoinen seikka tuo toiseksi viimeinen toimenpide: "2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off. " Hmmh, itse en ole törmännyt omassa Display optionsissa tämän kaltaiseen toimintoon, onko kukaan teistä?

Täällä joku ehdotti tuota flicker filterin hommaa tuohon grafiikan parantamiseen, joillain se ilmeisesti löytyy ja joillain ei. Itsellä ei ole sitä. Aloitin juuri uudelleen asentamisen. En todellakaan ala poistaa save-game filuja, jota tossa ehdotettii kohdassa kaksi. Vittu en tosiaan jaksais aloittaa alusta, kun +13h jo pelannut, toivottavasti tuo uudelleen asentaminen auttaa myös minulle.

Kohta näkee pääsiskö myös MP:en tänään :). Nyt muistan lopettaa yksinpelin kautta, että ansaitut rahat ja tähdet pysyy :D

Tuli taas tehtyä hieman rötöstelyä. Katsokaas, Algonquinilla sijaitsee autoliike. Noh, ryöstämistähän se siinä vain odotteli, ja sen se sai. Nappasin Turismon ja kiidin baanalle Dukes of Hazzard -tyyliin, mutta pienenä pettymyksenä tuli se, että poliisit eivät antaneet kuin yhden tähden siitä. Harmi, epätoivoiset takaa-ajot kun ovat aivan mahtavia. Hieno ja nopea Turismo nyt ainakin tarttui takataskuun :)

Joo sieltä kaupasta saa Turismon helposti. Niitä taitaa olla siellä kahdeksan. Hain pari putkeen safehousen eteen :D.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tuli taas tehtyä hieman rötöstelyä. Katsokaas, Algonquinilla sijaitsee autoliike. Noh, ryöstämistähän se siinä vain odotteli, ja sen se sai. Nappasin Turismon ja kiidin baanalle Dukes of Hazzard -tyyliin, mutta pienenä pettymyksenä tuli se, että poliisit eivät antaneet kuin yhden tähden siitä. Harmi, epätoivoiset takaa-ajot kun ovat aivan mahtavia. Hieno ja nopea Turismo nyt ainakin tarttui takataskuun :)

Teitkö tämän samaan tyyliin kuin minä. Astelin kyseisen kaupan toiseen kerrokseen, tutkailin ympäristöä hetken. Nurkassa tehtiin autokauppoja, keskellä odotti mukavan punainen Turismo. Kaaran edessä avautui lasinen näkymä kadulle. Murtauduin auton sisään, starttasin ja kiidätin kiljuntojen saatelemana toisen kerroksen akkunasta kohti avarampia mantuja. Väkisinkin vetää hymyn kasvoille tälläinen toiminta :D

EDIT: Onkos porukat törmänneet sellaisiin tapahtumiin jossa ryöstät autoa ja kuski palaa vielä heittämään sinua ulos autosta, jos painat kaasua oikealla kohdalla jää kaveri vaistomaisesti oven kahvaan roikkumaan sinun kiidättäessä tuhatta ja sataa :D tämä itselle tapahtunut muutaman kerran, viimeisellä kerralla kaveri paiskautui oven mukana vastaan tulevan taksin puskuriin mukavan verisuihkun saattelemana!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei ole näkynyt flicker filteriä täälläkään..

Mulle pitäis olla lähiaikoina tulossa jenkkiversio pelistä. Pitää testata näkyykö siellä Flickr filtteriä ja samaten tesmiä onko toi yksi yhteen euroversion kanssa. Eli toimiiko savet ristiin (epäilen ettei).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

OOLAA! MP:kin toimii ainakin nyt aamulla! Nyt porukkaa nettiin!! Aika nätti muuten tää uus kännykkä. Tähän voi kai ladata niistä nettikahviloista soittoääniä ja teemoja :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

- useampia tunteja katoaa päivästä kun pelin käynnistää
Tämä on ihan ominaisuus, jos olet savettanut normaalisti. Se "nukkumalla tallentaminen" heittää pelin kelloa 6 tuntia eteenpäin. En tiedä, tekeekö pikasavetuksen lataaminen saman.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jos on rekisteröitynyt tuonne Rockstar Social Clubiin, kannattaa käydä vielä linkkaamassa sikäläinen tunnus PSN-tunnukseen. Avautuu monenlaisia uusia palveluita. Eräs mielenkiintoisimmista on mahdollisuus napata pelissä kuultu biisi parempaan talteen, käydä vielä kuuntelemassa se tuolla clubin puolella ja lopulta ostaa .mp3:na (DRM free). Tämä kuitenkin toistaiseksi vain Yhdysvaltojen kansalaisille :(

Muuten löytyy karmaisevia rikostilastoja, pelin 100% läpipelanneille oma eliitti-osionsa, skaboja ym. Online-rankkilistat kuitenkin vielä kehityksen alla.

Hupaisina kuriositeettina mahdollisuus imuroida 'Liberty City Marathon', Rockstarin sekä GTA IV -logoilla varustettu siirtokuva ja silittää nämä oikeaan t-paitaan. Se päälle lenkkipolulle ja huomio on taattu :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jep, kerran jäänyt itsellä jumiin. Taisi olla joku Vladin antama tehtävä. Kieltämättä perseestä mutta onneksi ei ole toistunut...
Itse en ainakaan saa kunnolla selvää esim. nettisivujen teksteistä tai sms viesteistä, pitää laittaa nenä töllöön kiinni että tulee tolkkua. 28" panasonicin putkitöllö, sen piikkiin.
Ja 360:n on sulla kiinni Advanced Scart -kaapelilla, (pitää erikseen ostaa.)
http://www.vpd.fi/product_details.php?p=1088&c=163&subid=55
http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=5/25/1839

Mulla se on kiinni kyseisellä johdolla ja kyllä 21" putkitöllössä näyttää hyvältä, ja saan teksteistä selvää. sms -viestien kohdalla kyllä joutuu välillä katsomaan tarkemmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulle pitäis olla lähiaikoina tulossa jenkkiversio pelistä. Pitää testata näkyykö siellä Flickr filtteriä ja samaten tesmiä onko toi yksi yhteen euroversion kanssa. Eli toimiiko savet ristiin (epäilen ettei).

Täällä muutamat sanoivat aikaisemmin että olisikohan tuo SD töllöjen ominaisuus, kuulostaisi loogisimmalta vastaukselta. Täältä löytyy HD.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Asensin tossa pelin uudestaan kun alko yksinpelissä ilmenemään jäätymisvaaraa. (alko pätkimään pahasti.) Ja kas kummaa, uudelleen asennuksen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia online-peleihin pääsyssä. Eli... Oliskohan niin ettei ensiasenus aina onnistu täydellisesti? Ja kun muutenkin ekan kerran asentaessa kului aikaa joku kolme varttia ja nyt tokalla kerralla vain kymmenisen minuuttia.
:eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Asensin tossa pelin uudestaan kun alko yksinpelissä ilmenemään jäätymisvaaraa. (alko pätkimään pahasti.) Ja kas kummaa, uudelleen asennuksen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia online-peleihin pääsyssä. Eli... Oliskohan niin ettei ensiasenus aina onnistu täydellisesti? Ja kun muutenkin ekan kerran asentaessa kului aikaa joku kolme varttia ja nyt tokalla kerralla vain kymmenisen minuuttia.
:eek:

Tätä itsekkin olen päivittelyt että tämä tuntuun oikeasti olevan TOIMIVA ratkaisu tähän jäätymis ongelmaan, minulla se toimi ja olen onnellinen että toimi :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tämä on ihan ominaisuus, jos olet savettanut normaalisti. Se "nukkumalla tallentaminen" heittää pelin kelloa 6 tuntia eteenpäin. En tiedä, tekeekö pikasavetuksen lataaminen saman.
Tarkoitin ihan omaa päivää, tekee saman, heittää 6 tuntia eteenpäin kun pelin käynnistää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ja kun muutenkin ekan kerran asentaessa kului aikaa joku kolme varttia ja nyt tokalla kerralla vain kymmenisen minuuttia.
:eek:
Kolme varttia?!? Todellakin kuulostaa siltä, että jotain on mennyt pahasti pieleen. Itse kellotin ekalla käynnistyksellä ajaksi 9 min 20 s siitä hetkestä, kun levyn PS3:n sisuksiin sujautin ja kunnes alkudemon eka repliikki lausuttiin. Ja tuohon siis todellakin sisältyi jo se asennus.
 
Ylös Bottom