Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

pakko hehkuttaa tätä peliä ja noita ei skriptatuja tapahtumia ja yksityiskohtia.

mm ihmisten ns tekoäly:

olin tekemässä yhtä assasin-tehtävää jossa piti ottaa muutama rikollinen äijä hengiltä,
noh poliisi kuuli ammuskelun ja tuli paikalle, menin jonkun laatikon/kulman taakse piiloon ja suojaan, soitin kikille joka puhdisti wanted-levelin, poliisi hoiti kaikki rikolliset ja tehtävä läpäisty. keräsin rahat ja aseet tapahtumapaikan kuolleilta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ihmeen suuri jo tässä vaiheessa toi taitoero multipleijerissä. Jotkut pyörii ihmeissään paikoillaan ja ottaa sujuvasti rankasua vastaan sen kummempia vastaan pistämättä, jotkut sit taas posauttaa sut ketuiks ennenku ehit asetta nostaa.

Tähän mennessä tullu pääasias pelailtuu vaan Deathmatcheja yksin ja tiimiversiona. Hyvin tuntuu olevan sekin toteutettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt kun mainitsit noi assassin tehtävät niin voin kai spoilaamatta sanoo et mun mielestä soveliaampaa olis ollu hoitaa asiat tyylikkäästi jostain katolta tjsp. Ei kaikkien tehtävien tarvii sisältää pieleenmennyttä diiliä tai kolmekerroksisen talon puhdistamista. Eli pointti siis se että kaipaisi/olisin alussa kaivannut enemmän tehtäviä mitkä olis menny suunnitelmien mukaan, sellast rentoo ajelua ja muuta. Haetaan jostain kasa huumeita, ajetaan ne rauhassa varastolle ja sit käydään kuittaamassa voitot kaverin kanssa ja suunnataan baariin. Ei isoja tulitaisteluita, ei takaa-ajoa tai poliisia :D Myöhemmässä vaiheessa peliä sit vaikeuksia ja tappamista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

36h 37min siinä meni, mutta nytten on story läpi, ja samalla 69.92% pelistä. Pakko sanoa että loistava peli ja GTA-sarjan paras juoni. Viimeiset tehtävät olivat täyttä nannaa. (tuo nyt tuskin on spoiler-merkinnän väärti?)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Finscorpionille:
Vastasin viestiin ja tuli ilmotus, että treffit ois siellä kahvilassa. Ja ilmottaa kaks tuntia enne tapaamista puhelimessa hälytyksenä. Se mikä asiassa on vielä outoa, on se, että jos menen paikalle taksilla, tilanne "nollaantuu" eli on kuin treffejä ei olisi ikinä sovittukaan.

Ja oon kuollut, ei ala tehtävä alusta. Kun pääsen sairaalasta, mitään ei tapahdu. En saa soitettua kellekään, ?-tehtävä ei "aktivoidu".

Eli: onko ainoa mahdollisuus alottaa koko paska alusta ?

Ootko kokeillu vastata s-postiviestiin uudestaan? En tiedä auttaako, mutta ei siitä liene haittaakaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ei pysty. Kun menen mailiin, niin ton tomin viestiä ei siellä enää näy. Eikä siellä deittisivulla hänen kuvansa alapuolella olee enää sitä vastaus-nappia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Teille, jotka olette valineet Dwayne / Playboy X -asiassa:

Kumman tapoitte? Itse päädyin tappamaan Playboy X:n, joka oli helpon helppo operaatio. Sain myös hienon uuden safehousen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt kun mainitsit noi assassin tehtävät niin voin kai spoilaamatta sanoo et mun mielestä soveliaampaa olis ollu hoitaa asiat tyylikkäästi jostain katolta tjsp. Ei kaikkien tehtävien tarvii sisältää pieleenmennyttä diiliä tai kolmekerroksisen talon puhdistamista. Eli pointti siis se että kaipaisi/olisin alussa kaivannut enemmän tehtäviä mitkä olis menny suunnitelmien mukaan, sellast rentoo ajelua ja muuta. Haetaan jostain kasa huumeita, ajetaan ne rauhassa varastolle ja sit käydään kuittaamassa voitot kaverin kanssa ja suunnataan baariin. Ei isoja tulitaisteluita, ei takaa-ajoa tai poliisia :D Myöhemmässä vaiheessa peliä sit vaikeuksia ja tappamista.


eiks nämä assasin-tehtäät ole aika loppupäässä?

alun tehtäväthän oli suht rauhallisia. ja kyllähän matkanvarrella pari muutakin rauhallista tehtävää on vastaan tullut.

muutenkin pelityyli vaikuttaa joissain tehtävissä ja tapahtumissa.

Esim voi snippailla kauempaa, tai vaikka soittaa backupit ja tehä drive-by:t dwaynen kotipoikien kanssa.

esim tossa yhessä assasin tehtävässä:
missä pitää pysäyttää limusiini ja tappaa joku tyyppi.
no ensin kävi niin että tyyppi lähti autosta karkuun ja paikalle ajoi mustissa autoissa henkivartijoita jotka ampu mut.
noh, yritin uudestaan, soitin backupit, ajettiin auton limon rinnalle ja tyhjennettiin lippaat matkustajiin: kaikki autossa olijat kuoli heti. eikä henkivartijat edes kerenneet paikalle!assasination-job done clean and simple:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt on peliä pelattu ~~35% ja peli alkanu "jäätymään" välillä. Äskenki pelasin just tehtävän läpi ja painoin starttia niin siihen jumi. Sit huomasin yhen oudon jutun.
http://img301.imageshack.us/my.php?image=kuva077xr5.jpg WTF?

Kaverilla lykkää jotai koodia peliin... Ensimmäistä kertaa kyl ton nään...

Mutta asiasta toiseen...

Että mua ärsyttää ku menin teilaa sen Dwaynen. Ja varsinkin nyt ku oon kuullu tästä "tappo squadista"... Et voi soittaa kavereita messiin tehtävään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nytpä sitten iskikin tyydyttävä tunne.

Philipsin putkitelkku sanoi että ei pidä itseään päällä jotain paria minuuttia kauempaa, kuva menee punaiseksi ja sammuu. Ilmeisesti kuvaputki scheissena, kun noita jotain foorumeita selailin (telkussa surullisen kuuluisa A10E-koneisto).

Kerrassaan loistava peli mutta tämmösiin teknisiin murheisiin menee hieman järki. Ilmeisesti HDMI->DVI -kaapelilla saisin homman toimimaan läppärillä jossa on DVI-I-liitäntä? Äänet taitaakin sit olla toinen juttu...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jumalauta, mä haluun sen silencerin siihen pislaan nyt !!!1 :D

Muutenkin tuo Assassin on vähän hämäävä nimi noille keikoille, koska oikeastaan ainoa tapa saada homma hoidetuksi on ryminällä, turha kuvitella että hiippailisi lähietäisyydelle ja vaikkapa puukolla kiinni.
Harmi sinänsä, olisi vain kaivannut jotain ei niin suoraa actionia.. Ehkä sitten myöhemmässä vaiheessa peliä, ehkä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Edistystä on toki tapahtunut, ja tuo tekstiviestihomma on hyvä kopiointi Saints Row'sta. Edelleen kuitenkin täytyy usein hinkata uudelleen matka tuolta paikalta, jolta tehtävä saadaan, tehtävän suorituspaikalle. Kyllähän tuo pidemmän päälle vähän alkaa puuduttaa, jos joutuu saarelta toiselle ja kaupunkia edestakaisin jatkuvalla syötöllä kaahailemaan. Taksit on ihan jees, vaikkakin hiukan hidas ratkaisu. Äskenkin vähän aikaa katselin muualle, ja taksikuskin ruojake menetti kiinnostuksensa minuun odoteltuaan pari sekuntia paikoillaan. Yritin uutta taksia soittaa, mutta Romanilta tuli tyly "Sorry cousin". Noh, tulipahan muilutettua taksikuski.

En tiedä mitä versiota pelistä pelaat mutta taksilla pääsee 5- 10 sekunnissa tehtävän aloitus paikalta tehtävän suoritus paikkaan, ei tarvitse hinkata katuja edestakas.

Maksaa enemmän mutta säästää hermoja, itse olen käyttänyt säännöllisesti vaikeiden tehtävien kohdalla tai jos matka on pitkä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

En tiedä mitä versiota pelistä pelaat mutta taksilla pääsee 5- 10 sekunnissa tehtävän aloitus paikalta tehtävän suoritus paikkaan, ei tarvitse hinkata katuja edestakas.

Maksaa enemmän mutta säästää hermoja, itse olen käyttänyt säännöllisesti vaikeiden tehtävien kohdalla tai jos matka on pitkä.

Sisälukutaito kunniaan, paavi tuolla sitä taisi hakea, ettei niitä takseja aina ole saatavilla, ja usein kesken tehtävän Roman ei vastaa, joten sieltäkään taksia saa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itsellä tämä on ensimmäinen GTA jota on jaksanut pelata etenkin tehtävien ja juonen takia :)
Missä tynnyrissä sä oot elänyt :eek:, no kannattaa kokeilla aikaisempia osia, eivät ole huonoja tänäpäivänäkään.
:D Olen siis pelannut kyllä kaikkia GTA sarjan pelejä, mutta jotenkin niissä en vaan jaksanut paljoa tehtäviä suoritella, ne ei vaan jostain syystä iskenyt. Joten pelaaminen meni yleensä kaahailuksi kaupungilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hitto tuolla GTA:n netissä on kivaa lukemista ja paljon "Get a heroin bitch for summer". Oli sairaan-kivaa käydä sairaalaassa vetämässä vuodepotilaita lättyyn ja lopettaa niiden kärsimykset:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nytpä sitten iskikin tyydyttävä tunne.

Philipsin putkitelkku sanoi että ei pidä itseään päällä jotain paria minuuttia kauempaa, kuva menee punaiseksi ja sammuu. Ilmeisesti kuvaputki scheissena, kun noita jotain foorumeita selailin (telkussa surullisen kuuluisa A10E-koneisto).

Kerrassaan loistava peli mutta tämmösiin teknisiin murheisiin menee hieman järki. Ilmeisesti HDMI->DVI -kaapelilla saisin homman toimimaan läppärillä jossa on DVI-I-liitäntä? Äänet taitaakin sit olla toinen juttu...

Äänet saat RCA:lla kun laitat audiot tulemaan sieltä kautta, mistä tulee kuva kun käyttää kuvaputkitöllöä (multi av-liitin?) ja heität vaan scartin roikkumaan vapaana + audiopiuhat käyttöön. Jos ei ole paikkaa minne tökkiä audioita, osta vaikka välikappale RCA-->kuulokeliitin ja käytät kuulokkeita.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Äänet saat RCA:lla kun laitat audiot tulemaan sieltä kautta, mistä tulee kuva kun käyttää kuvaputkitöllöä (multi av-liitin?) ja heität vaan scartin roikkumaan vapaana + audiopiuhat käyttöön. Jos ei ole paikkaa minne tökkiä audioita, osta vaikka välikappale RCA-->kuulokeliitin ja käytät kuulokkeita.

kiitos paljon vinkistä, vien varmaankin vanhan vehkeen hautuumaalle, saa nähdä ostanko telkkaria tilalle ollenkaan jos tuo nyt lähtee toimimaan.

Edit: eipäs mitään :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Totta mooses, audion ja kuvan voi laittaa tulemaan erikseen minkä vaan liittimen kautta. Sääli vaan että ne sitten tulee vaan sieltä yhdestä liittimestä. Itse tarvitsisin välillä sekä analogista että digitaalista audiota.
 
Ylös Bottom