Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Osaiskoha joku sanoa mitä pitäs tehä kun auto katos tallista(9F)? Soittaa mekaanikolle ni siellä luki ett tuhottu, mutta ku soittaa vakuutus yhtiöön niin sitä ei sieltä löydy.. apuja??:confused:

Osta toinen autotalli,se ilmestyy sinne,sitten ostat takaisin se mikä sulla oli jos et halua vaihtaa tallia.Näin tein itse oman Vaccan kanssa ja hyvin toimi.Takuuta tosin en anna enään näin monen päivityksen jälkeen.Ja kannattaa muistaa myös jättää muutaman auton verran tilaa jotta se kadonnut auto mahtuu sinne väliaikaiseen talliin myös.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itellä kävi kans vastaava homma joskus, että auto oli hävinnyt kun palasi onlineen. Näytti, että oli tuhoutunut ja ei Morsilta ei löytynyt. Aloin sit säästämään rahaa et sais ostettua uuden ja se ilmestyi takaisin kun löi pelin seuraavan kerran koneeseen. Eli kannattaa kokeilla josko se sieltä ilmestyisi, kun poistuu välillä onlinesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sama homma, sattu olemaan vielä Intruder minkä löytämiseen meni TODELLA monta tuntia ja paljon vaivaa..
Varmaan viikon olin pelaamatta, kun hajotti niin paljon. Ja jos en ihan väärin muista niin satuin just kattelemaan
samana päivänä, että kaikissa autoissa oli vakuutukset.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sama homma, sattu olemaan vielä Intruder minkä löytämiseen meni TODELLA monta tuntia ja paljon vaivaa..
Varmaan viikon olin pelaamatta, kun hajotti niin paljon. Ja jos en ihan väärin muista niin satuin just kattelemaan
samana päivänä, että kaikissa autoissa oli vakuutukset.


Intruder ja asea onneksi löytyy nykyään san andreas Super autos kaupata. Mutta tuo on kyllä ärsyttävä bugi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo kyllä se on viikonlopun aikana tultava vetään kisoja.. Nyt jos ei saada 16 henkeä kasaan raceihin niin ei ikinä!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt jos ei saada 16 henkeä kasaan raceihin niin ei ikinä!
Tuskin pelaaja määrät tulevat olemaan ongelma, jos kerta keskellä viikkoakin saadaan yli 10 pelaajan kisoja kasaan.

Missäs tuo urheilukenttä sijaitsee? Yli 230t pelattu enkä ole koskaan käynyt tuolla. En edes tiennyt, että pelissä on sellainen.
Golf kentän lähellä, eli noin kilometrin golf kentästä länteen.

Näkyy esimerkiksi tässä kartassa hyvin.
http://www.igta5.com/images/gta-v-map-satellite-small.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onks noihin autojen ajettavuuteen tullut jotain uutta? Vai tuntuuko se vaan? Meikäläisen Grotti Carbonizzare ainakin tuntuu jotenkin lähtevän helpommin "sladiin" ja donitseja pyöritellä.. ehkä luulen vaan :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vajaa viikko sitten koettua yöllistä sekoilua KFIN-porukassa. Oli GTA Raceja pareittain, normikisoja, Capturea, normimissioneita ym.
Muutamia pikku failuja videossa, mutta en jaksanut enää korjata ja uudelleenrendata videota, koska tämän rendaus kesti tuhottoman kauan :p

Olkaatten hyvä ja noh... nauttikaa :D

[video=youtube;HgstlNMp8gU]http://www.youtube.com/watch?v=HgstlNMp8gU&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vajaa viikko sitten koettua yöllistä sekoilua KFIN-porukassa. Oli GTA Raceja pareittain, normikisoja, Capturea, normimissioneita ym.
Muutamia pikku failuja videossa, mutta en jaksanut enää korjata ja uudelleenrendata videota, koska tämän rendaus kesti tuhottoman kauan :p

Olkaatten hyvä ja noh... nauttikaa :D

[video=youtube;HgstlNMp8gU]http://www.youtube.com/watch?v=HgstlNMp8gU&feature=youtu.be[/video]
Hyvä video! Nyt kaikki tulkaas pelaamaan! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Osaisko joku auttaa? En pysty OLLENKAAN käyttämään gta v:n online-toimintoja. Kaikki on toiminut tähän asti melko normaalisti lokakuusta saakka, mutta nyt peli sanoo koko ajan, että en ole muka kirjautunut PSN-verkkoon, vaikka olen kyllä kirjautunut.
Kirjaudun ulos PSN-verkosta, ja yritän sitten pelin kautta kirjautua PSN-verkkoon. Noh, sitten se kirjautuu sinne PSN-verkkoon, mutta potkasee mut saman tien takas singleplayeriin.
Pelin tai koko konsolin uudelleenkäynnistämiset eivät auta, eikä netistäkään löytynyt samassa veneessä olevia.

Kannattaakohan mun asentaa peli uudestaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä mulla välillä ainakin aina tota samaa tekee. Ei siinä oikein muu auta, kun yrittää vaan.. Välillä voi mennä tunti ennenkuin onnistuu, toisinaan taas koko päivä. Kuitenkin aina toi on ollut ohi menevää, että sen takia en kyllä peliä lähtisi uudelleen asentelemaan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi kai sitä testata poistaa sen tallennuksen sieltä pleikkarilta, en muista minkä niminen mutta sillä lähti itellä
toimimaan. Joutu vaan uudestaan laittamaan ne väriasetukset mitkä pelin alussa tuli, mutta save ei hävinny..
Kannattaa tosin tarkistaa jostain mikä sieltä piti poistaa.
 
Ylös Bottom