Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä tääl nyt tapahtuu... Crewiläisiä oli ajamassa bussilla keskustas ja tuttuun tapaan mä lentelin hävittäjäl.
No sit tein pienen ohilennon niitten yli, mut ennen ku mä olin päässy niide yläpuolel, näky et koko bussi ois räjähtäny ja tuli huima lista ''X_Kassu_X killed Lazyhornet'' jne.
Ja sormet oli ainoostaan R2:ssa ja vasemmas tatissa. Ei tullu ees ääntä et ois ohjus lentäny tai konekivääri lauennu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä tääl nyt tapahtuu... Crewiläisiä oli ajamassa bussilla keskustas ja tuttuun tapaan mä lentelin hävittäjäl.
No sit tein pienen ohilennon niitten yli, mut ennen ku mä olin päässy niide yläpuolel, näky et koko bussi ois räjähtäny ja tuli huima lista ''X_Kassu_X killed Lazyhornet'' jne.
Ja sormet oli ainoostaan R2:ssa ja vasemmas tatissa. Ei tullu ees ääntä et ois ohjus lentäny tai konekivääri lauennu.
Ite olin siinä samassa bussissa, ja mun mielestä siinä bussin katossa näky, että oisit ampunu siihen. :P

Voi toki olla, että servut lagas?

Lähin aikasemmin kun peli jääty joku kolme kertaa putkeen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kauanko väännettiin tätä peliä nelosen jälkeen? Niinpä, ehkä heistien teossa menee pitkään, kun hiotaan viimeistä silausta myöten timantiksi. Tiedä sitte..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei pitäis olla mahdollista kun kuitenkin ostettu auto.. Itselle kävi samallailla Intruderin kanssa vaikka just ennen räjähdystä katoin, että oli vakuutettu..
Noh viikko sen jälkeen Intruder olikin saatavissa kaupoilta, joten en sitä olis enää halunnukkaan. Ehkä ne luulee, että jengi ostaa tässä oikeasti rahaa
kun Taikuri Luttinen kadottaa autot yhtäkkiä ja vakuutus ei korvaa.

Tulipas tuossa myös todistettua, että kaverille jäi sen rahojen poiston jälkeen tasan 0$ / 0$.. Kuulosti aika oudolta kyllä siinä kohti, mikäköhän tuossakin
oli takana.. Itselle silloin jäi n. 600k$ kun ne glitchatut 120milliä poistettiin.

Joo,auton kohalla lukee vaan destroyed kun mekaanikkoa yrittää saada tuomaan sitä. Mors mutual ei muka ole auki jne.... Ostin jo uuden mut pitää koittaa taas muuttaa isompaan talliin,viimeksi tuli Vacca takasin kun noin tein :D

Toisille jäi 0$ mulle ne jätti jonkun 500K$ kans tilille tuon rahasekoilun päätteeksi. Mitään loogista ideaa tohon ei kyllä saatu että miksi toisille 0$.


Niin joo,eilen joku tankilla ajellut sai kyllä mukavan potin kun meitä oli 5-6 limusiinissa ja se täräytti sen tuusan nuuskaksi :D Oli vähän huono liike kaverilta,sai meinaa sit jengiä niskaan oikein urakalla :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kauanko väännettiin tätä peliä nelosen jälkeen? Niinpä, ehkä heistien teossa menee pitkään, kun hiotaan viimeistä silausta myöten timantiksi. Tiedä sitte..

Njoo, jos ne ei olis maininnu heisteistä ennen onlinen alkamista, eikä sellaista olis näytetty trailerissa, nii kaikki olis hyvin :D

Mut vaikee uskoa että noiden tekemiseen olis mennyt jo puolivuotta, ei niiden nyt uudestaan tartte kaikkea tehdä noihin.

EI niillä mennyt kuin noin 5kk saada gta iv:n lost and damned dlc ulos.

Tietty jos sieltä sitten tulee paljon muutakin tekemistä kuin noi heistit, niin asia on erikseen.

Mut silti musta tässä on kestänyt jo ihan liian kauan, oisivat edes tehneet uusia tehtäviä, siis näitä mitä saa martinilta yms.

Noo ehkä oma vika, mut odotin tältä gta onlinelta enemmän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Njoo, jos ne ei olis maininnu heisteistä ennen onlinen alkamista, eikä sellaista olis näytetty trailerissa, nii kaikki olis hyvin :D

Mut vaikee uskoa että noiden tekemiseen olis mennyt jo puolivuotta, ei niiden nyt uudestaan tartte kaikkea tehdä noihin.

EI niillä mennyt kuin noin 5kk saada gta iv:n lost and damned dlc ulos.

Tietty jos sieltä sitten tulee paljon muutakin tekemistä kuin noi heistit, niin asia on erikseen.

Mut silti musta tässä on kestänyt jo ihan liian kauan, oisivat edes tehneet uusia tehtäviä, siis näitä mitä saa martinilta yms.

Noo ehkä oma vika, mut odotin tältä gta onlinelta enemmän.

Samat sanat..perhana :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikä tätä vaivaa, kun kaverin kanssa saa 10 minuutia pelata, jonka jälkeen koko PS3 jäätyy ja ainoa keino sammuttaa on pleikkarin napista? Tapahtuu vielä niin, että molemmilla jäätyy pleikkari samaan aikaan...

edit. Kolme kertaa jäätynyt viestin kirjottamisen jälkeen. Kerran niin, että kaverillani jäätynyt samaan aikaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikä tätä vaivaa, kun kaverin kanssa saa 10 minuutia pelata, jonka jälkeen koko PS3 jäätyy ja ainoa keino sammuttaa on pleikkarin napista? Tapahtuu vielä niin, että molemmilla jäätyy pleikkari samaan aikaan...

edit. Kolme kertaa jäätynyt viestin kirjottamisen jälkeen. Kerran niin, että kaverillani jäätynyt samaan aikaan.

Ihan normaalia toimintaa viimeisen päivityksen jälkeen. Eikä tolle edes voi tehdä mitään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin, sen takia mulla aina ne kertoimet onkin korkealla, kun tosiaan tulee yleensä vaan niistä viimeisistä sijoituksista taisteltua. Kun vauhti ei riitä kärkeen niin se ei vaan riitä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei noissa oo mitään järkeä laittaa jos kerroin ei oo vähintään 10. :) kerran olis osunu 40 kertoimella joku betsi 2500$ mut ei ollu muut laittanu mihinkään.. :(
Jooh, kerran sain kanssa 50 tonnia rahaa racesta. Pelattiin sillon crewiläisten kanssa Grand Touria ja laitoin itelleni 2,5k betsin kun oli niin huikea kerroin. Satuin sitten voittamaan racen ja jumalauta ku sitä rahaa tuli... Itse kisan voitto toi jo sen 20k ja betin voitto jotain 30k :)

En tiedä vaikuttiko siihen se, että tein siinä samalla aika huikeen ajan Grand Tourissa joka edelleen on sen radan parhaimpia aikoja ja, ainakin kun viimeksi katsoin, kevyesti parempi ku kenenkään muun ennätys meidän crewissä. Se aika oli jotain 6min 27sek. Koittakaa rikkoo jos kerkeette :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sakurakki; sanoi:
:)

En tiedä vaikuttiko siihen se, että tein siinä samalla aika huikeen ajan Grand Tourissa joka edelleen on sen radan parhaimpia aikoja ja, ainakin kun viimeksi katsoin, kevyesti parempi ku kenenkään muun ennätys meidän crewissä. Se aika oli jotain 6min 27sek. Koittakaa rikkoo jos kerkeette :D

Kuulostaa ihan haasteelta.Eiköhän crew:stä löydy rattimiehiä jotka voi yrittää rikkoa ton, viittaan nyt akselille teurastaja-subtee-kaneli mutta miksipä ei joku muukin.Itsekin voi kokeilla mutta kauas jään kuitenkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuulostaa ihan haasteelta.Eiköhän crew:stä löydy rattimiehiä jotka voi yrittää rikkoa ton, viittaan nyt akselille teurastaja-subtee-kaneli mutta miksipä ei joku muukin.Itsekin voi kokeilla mutta kauas jään kuitenkin.
Näytä liitetiedosto 12499
Jos ihan haasteena haluutte ottaa. Kyllä se on ihan mahollista rikkoa, varsinkin jos käyttää catchuppia ja vetää kahestaan tai jotain..
Helppoa se ei oo siitä voin olla varma, tarvii absoluuttisen virheettömän suorituksen päästäkseen alle 6.27.

Onnea sit vaan :D


P.S. Näytä liitetiedosto 12500 Pidän tota tatskaa muuten koko ajan kädessä, jos ette oo huomannu. Se tatska vaa on nii hirveen turha, kun samaan käteen saa muutenki melkei samanlaisen naisen tuherretuksi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan miten saisin autoni takaisin jonka poistin "vahingossa". Elikkäs olin Invite Only Sessionissa ja päätin napata kadulta auton mukaan ja menin LS Customiin. Noh Crew kaveri hyppäs mukaan peliin kun olin kutsunut hänet. Noh sitten siinä kävi niin, että kaverini nappasi autoni (Jesterin) ja lähti ajelemaan sillä enkä tiennyt asiasta mitään. Noh iskin tietty Trackerin ym siihen kadulta poimittuun autoon ja ruutuun hyppäs joku teksti, mutta näpytin X:ää kokoajan joten en huomannut kunnolla mitä siinä luki. Noh tietty se korvasi sitten sen Jesterin sillä kadulta noukittuun autoon :/

Rahaa on tilillä sellaset 123K ja itse kun en tuota rahan glitchaamista ole ikinä harrastanu niin oli kyllä v***** suoraan sanottuna todella suuri.
Kaveri sitten käski, että glitchaan ne rahat takaisin ja hommaan sillä autoni takaisin. Pelkään vain, että R* saattaa poistaa rahani/autoni ja pahimmassa tapauksessa bannata. Mitäs tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Onko "reilua" hommata se auto takaisin glitchi rahalla tälläisessä tilanteessa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan miten saisin autoni takaisin jonka poistin "vahingossa". Elikkäs olin Invite Only Sessionissa ja päätin napata kadulta auton mukaan ja menin LS Customiin. Noh Crew kaveri hyppäs mukaan peliin kun olin kutsunut hänet. Noh sitten siinä kävi niin, että kaverini nappasi autoni (Jesterin) ja lähti ajelemaan sillä enkä tiennyt asiasta mitään. Noh iskin tietty Trackerin ym siihen kadulta poimittuun autoon ja ruutuun hyppäs joku teksti, mutta näpytin X:ää kokoajan joten en huomannut kunnolla mitä siinä luki. Noh tietty se korvasi sitten sen Jesterin sillä kadulta noukittuun autoon :/

Rahaa on tilillä sellaset 123K ja itse kun en tuota rahan glitchaamista ole ikinä harrastanu niin oli kyllä v***** suoraan sanottuna todella suuri.
Kaveri sitten käski, että glitchaan ne rahat takaisin ja hommaan sillä autoni takaisin. Pelkään vain, että R* saattaa poistaa rahani/autoni ja pahimmassa tapauksessa bannata. Mitäs tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Onko "reilua" hommata se auto takaisin glitchi rahalla tälläisessä tilanteessa?
Rooftop Rumble 15 kertaa niin massit kasassa. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan miten saisin autoni takaisin jonka poistin "vahingossa". Elikkäs olin Invite Only Sessionissa ja päätin napata kadulta auton mukaan ja menin LS Customiin. Noh Crew kaveri hyppäs mukaan peliin kun olin kutsunut hänet. Noh sitten siinä kävi niin, että kaverini nappasi autoni (Jesterin) ja lähti ajelemaan sillä enkä tiennyt asiasta mitään. Noh iskin tietty Trackerin ym siihen kadulta poimittuun autoon ja ruutuun hyppäs joku teksti, mutta näpytin X:ää kokoajan joten en huomannut kunnolla mitä siinä luki. Noh tietty se korvasi sitten sen Jesterin sillä kadulta noukittuun autoon :/

Rahaa on tilillä sellaset 123K ja itse kun en tuota rahan glitchaamista ole ikinä harrastanu niin oli kyllä v***** suoraan sanottuna todella suuri.
Kaveri sitten käski, että glitchaan ne rahat takaisin ja hommaan sillä autoni takaisin. Pelkään vain, että R* saattaa poistaa rahani/autoni ja pahimmassa tapauksessa bannata. Mitäs tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Onko "reilua" hommata se auto takaisin glitchi rahalla tälläisessä tilanteessa?
Et sä mitää bannii saa vaikka glitchaat itelles 20milj. Mut älä tee sitä, tee mielummin RR tai sitten 16x coveted playlist. :) 57min menee ja saat 288k
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Et sä mitää bannii saa vaikka glitchaat itelles 20milj. Mut älä tee sitä, tee mielummin RR tai sitten 16x coveted playlist. :) 57min menee ja saat 288k
Noh kai sitä reilusti voi siis rahat taas hommata. Harmittaa vain kun isolla vaivalla hommasin rahat autoon ja tuunasin tappiin kaikissa osa-alueissa. Musical hornit ja 20K maalipinnat ym :)
 
Ylös Bottom