Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkos enään mitenkään mahdollista tehdä rahaa huijaamalla? Myymällä samaa autoa uudestaan ja uudestaan, antamalla toiselle tuunattuja autoja, tuomalla autoja offlinesta jne.. Tili näyttää jotain paria tonnia, olisi ihan kiva saada vähän lisää. Ei oikein jaksa tehtäviäkään enää tehdä..

Mikäli johonkin glitchiin tarvitsee kaksi, olen käytettävissä :D

Tuli pieni kina tos et mitä autoa se Super Diamond esittää. Mä sanoin Rolls-Royce (oikea vastaus) ja Lazy sekä jontte sano Roveria. VAI MITÄ ETTÄ MÄ OON OIKEESSA?!

^rolssi se on.

Itse onnistuin tuhlaamaan aika hyvin rahaa vaatteisiin. Tuli ostettua pari takkia, kolmet shortsit, yhdet kengät, mustat legginsit koska ne näyttää nahkahousuilta ja sellaisia olen kaivannut tuolle mimmille ja tietenkin tämä mekko joka oli niin söpö. että se oli pakko ostaa vaikka hintaa oli yli 9000$
0_0.jpg

Ilmeisesti muutaman viikon tauko tehnyt tehtävänsä kun taas jaksaa ajaa kilpaa. Ilmeisesti myös mario kart vaikuttanut pikkasen kun aina meinaa painaa kaasun pohjaan kun kakkonen lävähtää startissa ruutuun.

Onkos enään mitenkään mahdollista tehdä rahaa huijaamalla? Myymällä samaa autoa uudestaan ja uudestaan, antamalla toiselle tuunattuja autoja, tuomalla autoja offlinesta jne.. Tili näyttää jotain paria tonnia, olisi ihan kiva saada vähän lisää. Ei oikein jaksa tehtäviäkään enää tehdä..

Mikäli johonkin glitchiin tarvitsee kaksi, olen käytettävissä :D

Kokeilin monta tuntia tuoda autoa offlinesta, ei onnistu. Kokeilin sitä glitchiä jossa pöllitään jonkun toisen tallista auto (oikeesti se ei katoa sieltä) eikä sekään toimi :(
Aika hyvin nuo glitchit on kyllä paikattu. Se ohjelma jolla voi laittaa itelleen social clubin kautta rahaa ja leveleitä, älä missään nimessä kokeile! Konsolibannit tai mitä kaikkea niitä nyt onkin, tulloo siitä :D
Oikeastaan tämä on ihan ok, mutta toisaalta... Hö, rahat loppuu :rolleyes:

Tossa juhannuksen kieppeillähän on tarjolla extra$ joissakin tehtävissä, pitänee taas printata rahaa silloin oikein kunnolla. Joten silloin kaikki kynnelle kykenevät messiin, taisi olla jokin playlist homma (ei mitään hajua miten toimii) josta sai 2x$?
Itellä on nyt taas se aika että öisin pelataan ja paljon, joten törmäillään :D

E: niin joo, löytyi sitten buzzardikin ilman aseita ja tykkejä poliisilaitoksen katolta, eipä ole ennen moista tullut freemodessa vastaan :D Vieläpä yritin vihollista ampua mutta homasin kauhukseni että tykit uupuu :eek:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei tunnu tuo uusi dubsta tykkäävän vedestä. Pikkasen tuli wtf olo kun se simahti tuohon:D
0_0.jpg

Tuli eilen pikku nosteessa pieni videokin taas väsättyä:
[video=youtube;g-AnbXs0VTU]http://www.youtube.com/watch?v=g-AnbXs0VTU[/video]

Kyllä on rasittavaa tämä online yksinpelatessa kun ei migkään pelimuotoon saa porukkaa. Deathmatch join tai hostiin niin siel max aina! joku 1 tyyppi ja sit se on semmosta 1 vs 1 joka kerta. Tekis kyllä mieli pelaa täydellä lobbyl mutta niin perseestä toi pelaajien haku systeemi ettei mitään rajaa. Machinima crew oon ite ja senkään kautta ei saa pelaajia kukaan ei ikinä haluu joinaa istut 30 lobbys ja 1 jätkä tulee jihuu eiköhän taas olla 1 vs 1. GTA 4 oli aina täydet servut koskaan mitään ongelmaa samaten watch dogs ei tarvi odottaa kun sen 1-2min niin ollaan jo täydes pelissä.

Tämä juhannus menee ihan kotioloissa, joten tuossa vähän myöhemmin olen linjoilla, seuraan saa, ja pitää liittyä. Pidetään omat juhannus-bileet, vaikkapa jossain niillä pohjoisen saarista. :D

Onko sulla social clubissa psn:id näkyvissä? Jos on, niin menen kohta onlineen, ja hyväksyn sinut. :)

edit. Ei näy socialclubissa psn: id... Eli säännöissä lukee, jotta se on oltava näkyvissä, jotta voidaan hyväksyä.
Muuta se, niin heti hyväkdyn sinut.

Olipahan taas pelit. Ja olipahan ajoradat. Varmaan aika typerä tunne kun ajat yhtä kisaa vartin ja palkkio on 200$ ja 0 RP :D

Muuten tuo japsiksi kutsuttu skyline on pelin mukaan Ruotsalainen auto, mutta mikäs hiton auto ruotsista on edes lähellä tuota näköä? Ei minusta kyllä mikään... Hankintaan menee, sen verran kova peli oli kisassakin :)

Ylös Bottom