Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkos olemassa vielä jotain tapaa noihin beer hatteihin? Alkaa varmaan aika käymään vähiin enkä saa millään edes yhtä.
Yrittäny monta tuntia glitchata, mutta ei vaan toimi. Veikkaan, että tyyliin kaikki niistä tulee mulle kun edes yhden special
craten sais napattua. Oiskos crewiläisillä mielenkiintoa lähteä invite onlyssä hakemaan? Vissiin 4 pelaajaa on minimi ja tunnin
välein pitäs tulla jos en oo väärin ymmärtäny..

E: Aika hienohan näitä on servuille tulla venailemaan kun ei nää enää mistään sen ilmotuksen jälkeen, että onko normi vai special crate.
Nytkin venaillu pitkän aikaa josko tippuis, mut mitään ei näy. Ollaan siis tuon alueen ulkopuolella. Hienoa Rockstar. Ei sinänsä harmittaisi,
jos kaikki olis noi hatut hankkinut ihan special cratesta mut aikamoista roskaa tämä on yrittää hankkia ihan vaan sen takia kun glitchit ei
itsellä jostain syystä toimi.
E2: Eikä siinä vielä kaikki, 8 jätkää taistelee kyseisestä cratesta (jota tässä kohti kukaan ei tiedä onko se special crate vai ei). Nämä loput 5
munapäätä on tuolla alueella, eli sitä cratea ei tule enää tippumaan. Hienosti toimii. Toisen crewin kolmikossa yks päätti jo kavaltaa nämä kaksi
sankaria siinä toivossa, että sais HATTUJA mutta eihän se crate edes tipu. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vuoden tuuri ehdokas löytyy täältä, näin ekaa kertaa ikinä special crate dropin ja servulla
oli nopeesti katottuna ehkä 6-8 jätkää lähössä sinne. Kun lähestyin sitä laatikkoa niin tuli
se glitchi että kaikki muka tippu servulta, vaikka todellisuudessa vaan ite tipuin. Eikai siinä
sitten muuta kun kävelin vaan sinne hakemaan sen ja otin beer hatin mukaan, nyt pitäs
toimia toi glitchi millä ne muutkin saa hankittua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

jou yolo! Kyllä toi mun kikka toimii, testasin äsken ja tuli että paita saatu, testasin uusiks niin tuli benedict beer hat. Tolla kikalla saa vissii vaan 4 hattuu, noi kaks on varmaa jotain tosi harvinaisii, koska pari kertaa tein ja tuli samoja. Ite en kyllä nää onko ne tullu mulle kauppaa koska bääd sport mutta teksti tuli että sain ja se paita on käytös.

Ja tietääkö kukaa mistä löytää pegassi ruffianin yhdellä lampulla vaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

jou yolo! Kyllä toi mun kikka toimii, testasin äsken ja tuli että paita saatu, testasin uusiks niin tuli benedict beer hat. Tolla kikalla saa vissii vaan 4 hattuu, noi kaks on varmaa jotain tosi harvinaisii, koska pari kertaa tein ja tuli samoja. Ite en kyllä nää onko ne tullu mulle kauppaa koska bääd sport mutta teksti tuli että sain ja se paita on käytös.

Joo toimii, mutta piti eka saada special crate. Enää puuttuu kai se sininen(just se ainoa minkä olisin alunperinkin halunnu). Täytyy toivoa,
että seuraavalla yrityksellä tulis niin ei tarvii koko iltaa kikkailla. Toivottavasti nuo lätsät jää edes jollain tapaa harvinaiseksi kun event loppuu
tuttuun tapaan joskus olikohan se klo 6 ens aamulla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nonni hyvä homma. Iteltä puuttuu Blarneys ja se joku J Lager mikä lie :D No tuskimpa tuun saamaa enää
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nonni hyvä homma. Iteltä puuttuu Blarneys ja se joku J Lager mikä lie :D No tuskimpa tuun saamaa enää

Taitaa olla just ne hatut mistä on ollu puhetta ettei saa glitchaamalla (ilmeisesti modaamalla tiedostoja saa kyllä). Ei näköjään tullu suoraan
kaikkia hattuja neljällä yrittämällä ittelle, oliskin ollu vähän liian hyvää ollakseen totta. Pisswasser enää puuttuu, vähän menny turhaankin
aikaa kun kaks kertaa timed outannu tai network erroria tullu tuota tehdessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mjuu :/ no kyllä se siitä! Ite testasin just vikan kerran ja tuli sattumalta pisswasser :D Kaippa täytyy vaan tyytyy noihin neljää ja nauttia niistä sitten kun bääd sport loppuu. Ois kyl ollu jees saada ne kaikki!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos jotai ruumii harvinaisii kaljahattui saa glitchattuu itellee, nii kai saa jotai harvinaisii käsilaukkui ja hienoi hattujaki?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Special cratea kannatanee odottaa ihan invite only sessionissa, sillon sen samperin laatikon saa ite eikä kukaan vie sitä.
Samaten ne Lesterin tehtävät on helppo tehdä kun ei ole muita sähläämässä...

Muuten noista Lesterin kill targeteista, turha yrittää buzzardilla ampua sitä, siihen autoon ei osu vaikka se kohdistaakin sillä vihreällä laatikolla kohti autoa, ammuin myös niillä buzzardin konekivääreillä pari minuuttia sitä autoa ja sille ei tapahtunut mitään muuta kuin ulkokuori vähän rapistui ja lasit meni pimeäksi :confused: Sitten hyppäsin ulos ja yksi haulikon pati keskelle kuskin otsaa ja se siitä... :D Mahtaako tankillakaan voida tuhota sitä autoa? Normi stickyllä se kyllä räjähtää. Ilmeisesti vain omat aseet toimii siihen ja ehkä tankki...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Special cratea kannatanee odottaa ihan invite only sessionissa, sillon sen samperin laatikon saa ite eikä kukaan vie sitä.
Samaten ne Lesterin tehtävät on helppo tehdä kun ei ole muita sähläämässä...

Muuten noista Lesterin kill targeteista, turha yrittää buzzardilla ampua sitä, siihen autoon ei osu vaikka se kohdistaakin sillä vihreällä laatikolla kohti autoa, ammuin myös niillä buzzardin konekivääreillä pari minuuttia sitä autoa ja sille ei tapahtunut mitään muuta kuin ulkokuori vähän rapistui ja lasit meni pimeäksi :confused: Sitten hyppäsin ulos ja yksi haulikon pati keskelle kuskin otsaa ja se siitä... :D Mahtaako tankillakaan voida tuhota sitä autoa? Normi stickyllä se kyllä räjähtää. Ilmeisesti vain omat aseet toimii siihen ja ehkä tankki...

Itse olen surkea lentäjä mutta viikonloppuna Buzzardilla niitä räjäyttelin? Paras oli eilen illalla kun samaa targettiin oli randomi menossa myös, kerkisin lähettää terveiset ohjuksella niin siinä meni randomi ja targetti samaan aikaan. Erityisesti mieltä lämmitti se, että randomi oli KILL Crewestä :D 6000 taalaa taskussa hymyilytti! :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen surkea lentäjä mutta viikonloppuna Buzzardilla niitä räjäyttelin? Paras oli eilen illalla kun samaa targettiin oli randomi menossa myös, kerkisin lähettää terveiset ohjuksella niin siinä meni randomi ja targetti samaan aikaan. Erityisesti mieltä lämmitti se, että randomi oli KILL Crewestä :D 6000 taalaa taskussa hymyilytti! :p

Mä ammuin ainakin 20 rakettia valoissa seisovaa autoa kohti eikä mitään, ei naarmuakaan autoon vaan viereen meni... Sit menin sen auton taakse ja amuin konekivääreillä metrin päästä sitä autoa, eikä mitään :confused:

Sitten kun tulin ulos autosta ja ammuin omilla aseilla niin tehos... :D

Ja KILL-crewiläisen tappamisestahan pitää aina onnitella ! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

öö en tiedä teinkö jonkun glitsin tai jotain mutta olin tossa yleisellä servulla ja niitä rahankuljetus autoja ryöstelin, no kaveri sitten invas mut yksityiselle servulle niin siellä niitä rahankuljetus autoja tuli ihan kokoajan, varmaan 2 tuntia kaverin kanssa niitä ryöstettiin ja nyt olen 3 miljoonaa rikkaampi :D

E:silllon kun kaveri oli siellä yksin niin niitä ei tullu...ainoastaan sillon rupes tulee noita kun joinasin servuun
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

öö en tiedä teinkö jonkun glitsin tai jotain mutta olin tossa yleisellä servulla ja niitä rahankuljetus autoja ryöstelin, no kaveri sitten invas mut yksityiselle servulle niin siellä niitä rahankuljetus autoja tuli ihan kokoajan, varmaan 2 tuntia kaverin kanssa niitä ryöstettiin ja nyt olen 3 miljoonaa rikkaampi :D

E:silllon kun kaveri oli siellä yksin niin niitä ei tullu...ainoastaan sillon rupes tulee noita kun joinasin servuun


Mikä lie bugi :D

Ilmeisesti servut on nyt alhaalla kun ei päästä onlineen.

Tuosta tulikin mieleen, hankkikaas joku mulle se Franklinin prätkä, tarvin semmosen talliini :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

öö en tiedä teinkö jonkun glitsin tai jotain mutta olin tossa yleisellä servulla ja niitä rahankuljetus autoja ryöstelin, no kaveri sitten invas mut yksityiselle servulle niin siellä niitä rahankuljetus autoja tuli ihan kokoajan, varmaan 2 tuntia kaverin kanssa niitä ryöstettiin ja nyt olen 3 miljoonaa rikkaampi :D

E:silllon kun kaveri oli siellä yksin niin niitä ei tullu...ainoastaan sillon rupes tulee noita kun joinasin servuun

Varmaa se kyseessä on just toi glitchi että toinen on tallis ja rahankuljetus autoja tulee kokoajan :D youtubesta löytää tämä kyseinen glitchi
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oho, pääsinpäs onlineen... Monta kertaa saikin yrittää, ihme touhua!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Varmaa se kyseessä on just toi glitchi että toinen on tallis ja rahankuljetus autoja tulee kokoajan :D youtubesta löytää tämä kyseinen glitchi

ei se kaveri ollu missää tallissa sillon...ajeltiin molemmat sielä keskustan los santos customsia ympäri(sen takia los santos customssin koska sinne kun menee niin lähtee kytät nopeesti pois) ja niitä tuli 1 kerrallaan se parisen tuntia mitä niita jaksettiin ryöstää :D

varmaan olis tullu vieläkin jos vaan niitä ois jaksanu teurastaa mutta ruvettiin sitten säälimään rockstaria(jooo valkoinen valhe)...siis kyllästyttiin vaaan siihen ryöstelyyn niin mentiin takas yleisille servuille :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hittto ja nyt ei voi autoja myydä edes... Voi kyllä korjata muta "sell" puuttuu kokonaan :D Mitä ihmettä taas R??? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuossa talossa jossa on uima-allas on yksi vika. Päivällä siinä edessä norkoilee pari tyyppiä ja öisin takapihalle kokoontuu 4-5 tyypin porukka ryyppäämään ja kuuntelemaan rap musaa. Jos niitä vetää turpaan niin poliisit tulee paikalle. Minun piha ja minun säännöt prkle. Samaa menoa päivästä toiseen. Eikös tämän pitänyt olla ihan kohtuu ok seutua.

Ihan kivasti tullut rahaakin. Liberatorin oston jälkeen jäi n.16 000$ ja tuon jälkeen olen kahtena päivänä pelannut 6-7 tuntia ja tänään kolmisen tuntia ja nyt on 412 000$. Pelkkää kisaamista ja eilenkin tuli monta kisaa ajettua vain yhtä tai kahta vastustajaa vastaan ja voitosta tuli vajaa 5000$, mutta kyllä niistä ihan tarpeeksi nopeasti isompi summa kertyy. Välillä tuli baller tai joku muu myytyä josta saa 5000$-9000$. Onhan tuo monelle vähän kun moni tuntuu haluavan parissa tunnissa vähintään sen 100 000$, mutta minulle tuo riittää hyvin ja mikä tärkeintä minulla on ollut hauskaa pelatessa. En oikein usko, että kukaan samaa tehtävää uudestaan ja uudestaan grindaava voi ihan rehellisesti sanoa samaa.

En kyllä ymmärrä niitäkään joiden on pakko aina ostaa esim. kaikki dlc vaatteet vaikka ei niitä edes käytä ja sitten valitetaan kun ei ole rahaa ja on pakko grindata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En kyllä ymmärrä niitäkään joiden on pakko aina ostaa esim. kaikki dlc vaatteet vaikka ei niitä edes käytä ja sitten valitetaan kun ei ole rahaa ja on pakko grindata.

Idea on siinä että kaikki pitää vain omistaa mikä irti lähtee, edes kerran. Suurin osa vaatteista toki jää kaappiin pysyvästi. Itellä vähän sama, mut ostelen sitten vasta kun sitä pätäkkää on paljon :D
 
Ylös Bottom