Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos haluatte saada nämä ilman että poimitte special crate droppii

Statue Of Happiness T-shirt
J Lager Beer Hat
Pisswasser Beer Hat
Blarneys Beer Hat
Patriot Beer Hat
Benedict Beer Hat
Supa Wet Beer Hat

1.Sammuta PS3, pistä päälle ja mene story modeen. 2. Start--> online-->choose character-->valitse se jolle ET HALUA näitä juttui.
3.Sen jälkee mene onlinee, kun olet onlinessa-->Swap character-->valitse se jolle HALUAT.
4.Sen jälkeen menet onlineen ja näin saat nämä. Niitä tulee yksi kerralla.

Itse tein näin ja tuli kyllä teksti että sain hatut. Mutta en niitä nää kaupassa koska mulla on bad sport, joku jos testaa niin voi kertoa tuleeko ne oikeesti. Paidan sain ja on käytössä joten se ainakin tuli. kiitti moi

Tietääkö kukaan, että toimiiko tämä vielä?

Juu maailmanpyörä oli kyljellään tossas samassa kohdassa ennen tosi usein ja nyt viimeks kun olin peleillä niin n. 10 tollasta kivee ilmesty tohon hieno ku niitä oli kasassa siinä vaikka kuinka paljon niin oli suht korkee :D

Juu niitä kiviä voi myös vähän työntää autoil. Välil onnistuu välil ei.

Juu tommisia näkyny useasti ja jopa maailmanpyöriä :D Eli joku glitcheri semmosel lentäny. Ja nyt tuntunu että joka lobbyssa olisi joku glitcheri.
Ei välttämättä. Sillä ne kivet ja maailmanpyörät ns. kulkevat mukanasi niin kauan kuin sammutat pleikan.

Eli sessiossa A on modaaja joka on pistänyt kiven tielle, sieltä sitten lähtee pelaaja sessioon B ja näin nämä ylimääräiset propit kopioituu siihen uuteen sessioon. Ja jos sieltä taas joku toinen henkilö niin hän saa mukaansa sessioon C nämä ylimääräiset tavarat.

Näin ollaan saatu modaajan kivet sessioon jossa ei ole tätä kyseistä modaajaa nähty.

Miten mahtaa käydä PS4:llä noille kaikille tekstuurivirheille (eivät ole glitchejä!) ja sitten noille itse glitcheille ja muille, poistuuko ne vai onko maailma samanlainen kuin nyt? Ainakin kaikkia pilkkuja ollaan paranneltu ja eläimiä yms. lisätään...

Huomasin nyt että pystyy myymään autoja mitä ei ennen voinut.
Tallissa oli superluokan ajokki lojunut viime vuodesta, nyt sainkin myytyä sen pois.
Aiemmin tais olla että jotain ladattua päivitystä ennen hommattua autoa ei voinutkaan myydä, nyt se onnistui.

Jos 5000 rp ei ole maksimi, niin miksi sitten tehtävistä josta normaalisti saa n. 4000 rp:tä ei tupla viikonlopun aikana saanut kuin sen tasan 5000?

Itse sain ainakin entisen mallin rooftop rumblesta 6,5K rp sillon kun oli se tuplaviikonloppu. Tuon takia sillon leveleitäkin tuli lähemmäs 50 muutamassa päivässä. Toki tuo rajoitus on voinut tulla sen jälkeenkin vasta...

Itse sain ainakin entisen mallin rooftop rumblesta 6,5K rp sillon kun oli se tuplaviikonloppu. Tuon takia sillon leveleitäkin tuli lähemmäs 50 muutamassa päivässä. Toki tuo rajoitus on voinut tulla sen jälkeenkin vasta...
No siihen viiteen tonniin ei yleensä ole vielä laskettu tapoista yms saatavia reputation pointseja. Silloin joskus eräät käyttivät hyväkseen loputtomasti tulevia vihollisia niin nekin piti sitten muuttaa erilaiseksi. [emoji6]

No eipä rooftop rumblesta tule kuin joku 500rp korkeintaan niistä tapoista, tosin itse en tapa kaikia edes nykyään...

Muuten, tuo kun tilaat tankin ni se näkyy kartalla kaupungissa, mutta katoaa kun menee lähelle.
Se spawnaa nyt vain sinne sotilasalueen nurkalle. Tämä on minusta hyvä juttu ettei aina joku jaksa hakea tankkia läheltä :D

Jos 5000 rp ei ole maksimi, niin miksi sitten tehtävistä josta normaalisti saa n. 4000 rp:tä ei tupla viikonlopun aikana saanut kuin sen tasan 5000?

Jaa-a.. Tehtävistä en tiedä.
Mutta survivaleista joita itse tykkään tehdä, niin napsuu tupla pisteet.
Siellä 6500 pisteen nurkilla.

Muuten, tuo kun tilaat tankin ni se näkyy kartalla kaupungissa, mutta katoaa kun menee lähelle.
Se spawnaa nyt vain sinne sotilasalueen nurkalle. Tämä on minusta hyvä juttu ettei aina joku jaksa hakea tankkia läheltä :D
Kyseessähän on siis se poliisiaseman pegasus-spawni(?). Viime päivityksestä lähtien ko paikka ja ainaki yksi muu jossakin landella aiheuttaa sen että se siirtyy sinne armeija basen viereen

Kyseessähän on siis se poliisiaseman pegasus-spawni(?). Viime päivityksestä lähtien ko paikka ja ainaki yksi muu jossakin landella aiheuttaa sen että se siirtyy sinne armeija basen viereen

Juu, juurikin se. Liekö bugi vai ihan tehty bugi :D

Tais olla pari viikkoa sitten kun kävin kääntymässä kaupungissa. Myin kaikki kämpät ja autot pois ja aloitin totaalisen kiertolaiselämän. Ostin mun ekan autotallin takas ja sinne yhen auton ja pari fillaria. Kaikki muu on turhaa hifistelyä.

Meininki oli suht entisellään. Tosin huomasin et olin jäänyt vähän kehityksen kelkasta kun muiden levelit oli reippaasti yli sataa ja mä painoin viel alle kuuskymppisenä. Meni vähän maku tohon touhuun sillon kun sitä isoa massia pyöri taskuissa...

Joo toi kannattaa muistaa, että ajaa sinne leffateatterille päin tai rannalle kun tilailee ettei vaan oo lähellä sitä poliisilaitosta.
Olisko ollu n. 4 mailia se matka armybasen ja sen poliisiaseman välillä. Saisivat tehdä jonkun toiminnon, että Pegasus vehiclen
vois räjäyttää kun niitä yleensä jää johonkin talojen katoille yms. kun tulee mentyä snipapaikalle ja jätettyä se sinne.

Tais olla pari viikkoa sitten kun kävin kääntymässä kaupungissa. Myin kaikki kämpät ja autot pois ja aloitin totaalisen kiertolaiselämän. Ostin mun ekan autotallin takas ja sinne yhen auton ja pari fillaria. Kaikki muu on turhaa hifistelyä.

Mulla on ihan sama menossa viimisen kuukauden ainakin, tallista löytyy Hexer ja Toisesta tallista Jester, siihen saa jäädäkin pysyvistä kulkupeleistä. Ei noilla vain oikein tee yhtään mitään.
Tosin nyt mulla on kaikki "isot" prätkät tuolla kämpän tallissa, se amerikkapyörä ja sit se uus mikä tuli jossain päivityksessä. Kenties Voisi pari autoa vielä hankkia tuonne Jengialueen talliin sitä varten että voi rahapulassa myydä pois... Täytyy sitä rahaa saada johonkin kulumaankin välillä :D Aseisiin koko ajan ja loput virityksiin tms.
Kämppä on sieltä pikkukaupungista kartan yläkulmasta ja toinen gangsta-alueella oleva 6 auton talli. Harmi kun sinne kartan oikeaan alakulmaan ei ole mitään kämppää, vain talleja. On siinä se yks mikä tuli päivityksessä, mut se on liikaa oikealla.

Vielä muistuttelen teitä, jotta käykeepä liittymässä tuonne "KFIN-GTA V": facebookryhmään. :cool:

Mitä tästä hyötyy? Eikö se oma henkilöllisyys kannata yleensäkin pitää poissa peleistä, säästyy monelta harmilta :) Tämän lisäksi sähköpostit yms. eivät ole täynnä roskaa ja puhelimeen ei tule mainoksia.
Imo, tämä on nykyajan huuhaata :D

Ylös Bottom