Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko ainoa tapa tsekata jonkun kisan leaderboard hostaamalla kyseinen kisa ja katsoo sitten ennen kisaa tai sen jälkeen?
Tänään tuli ajettua 5 kierroken far out loop kisa pärrillä ja tuntui menevän paremmin kuin ennen ja pikaisesti vilkaisin kisan jälkeen niin olin sijalla 27, mutta en ehtinyt katsoa kuinka monta kuskia siellä yhteensä oli listoilla.

Koitin pause valikosta etsiä ja äsken social clubista, mutta en löytänyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suru uutinen ainakin minulle, että ainakaa toistaseksi ei edelleen ole eläimiä havaittu onlinessa. Maailma, etenki Blain County tuntuis paljon elävämmältä jos sielä edes yks koira kävelis tai edes yks lintu liitelis taivaalla. Tai edes yksi kala uis meressä.

Ite mietin että tuskin tulee mitään eläimiä onlineen muuten kuin johonkin metsästystehtäviin.
On vähän semmonen tunne että kun lentokoulu tuli niin seuraavaksi tulee se metsästysjuttu, ehkä myös triathlonkin...
Helppo lisätä peliin valmiita juttuja offlinesta onlineen, eli mitään "uutta" jos näin tekevät.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämän innoittamana, että gta tulee uusille konsoleille tuli laitettua xbox 360 eilen tulille. No siellähän oli päivityksiä ihan riittävästi ja kaikki tuli asennettua. Siitä sitten onlineen vain todetakseni, että kaikki rahat ja ajoneuvot ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Voihan se olla, että ne saisi takaisin, mutta ei taida jaksaa nähdä vaivaa, että ottaisi yhteyttä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämän innoittamana, että gta tulee uusille konsoleille tuli laitettua xbox 360 eilen tulille. No siellähän oli päivityksiä ihan riittävästi ja kaikki tuli asennettua. Siitä sitten onlineen vain todetakseni, että kaikki rahat ja ajoneuvot ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Voihan se olla, että ne saisi takaisin, mutta ei taida jaksaa nähdä vaivaa, että ottaisi yhteyttä.

Kuulostaa siltä, että jos sulla on monet päivitykset jäänyt pois ja rahat hävinneet, niin on taidettu haksaa rahaa :rolleyes: . Ne on hävinneet jo monen monta kuukautta sitten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole haksattu rahaa. En näe sellaisessa toiminnassa mitään järkeä. On tosiaan peli seisonut hyllyssä kuukausia. Ajattelin verestää muistia ja vähän kokeilla. Vähän latisti fiilistä, kun kaikki rahat ja autot oli hävinnyt, vaikka ei sitä nyt muistaakseni ihan kauheasti sitä rahaa ollutkaan. Enemmän harmittaa ne autot johon oli aikaa ja rahaa laitettu[emoji30] No täytyy katsella, jos vaikka ps4:lle sen hommaisi ja aletaan homma alusta. Oli se kuitenkin sen verran hyvä, että eipä se pahitteeksi ole muutama tunti viettää sen parissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jossain välissä tosiaan oli muiltakin autoja kadonnut tallista (myös tavallisia autoja), olikohan se se kohta jossa päivityksellä poistettiin mahdollisuus saada jokaista autoa talliin, esim. ne militarikulkuneuvot.

Jännä kyllä nähdä miltä tuo PS4 versio näyttää, samaten nuo PS4 ohjaimen takanapit, ovat vielä toistaiseksi hieman oudot käyttää. Tyhjillä talleilla lähdetään taas eteenpäin ja tilillä hikinen 30K$. No, ompahan tekemistä :D
Charger on ihan eka mitä tulee hankittua ja se monster truck.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pistin tämän tuonne peliketjuun, mutta laitetaan tänne vielä uusiksi, niin pääsee sitten porukan mukana pelaamaan.

Mä nyt pistin tuonne kfin crew:n hakemuksen. Maikkoli tuolla käytti olevan johtaja. Mä en nyt tiedä näkyykö mun psn id tuossa profiilissa, mutta TouhoT1ppa laittoi hakemuksen ja psnid on touhotippa. Jos sen voisi joku hyväksyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuli muuten mieleen että meikäläisen psn id löytyy tuolta profiilin puolelta. Kaveripyyntöä saa laittaa tulemaan. Hyväksyn niitä kun ehdin. Ja tässä se on niille jotka sen nopeasti haluavat: Egelitheman olkaapa hyvä. Meikäläistä näkee tuolla onlinessa riehumassa. Älkää tappako jos tulen vastaan, Kiitos ja kumarrus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyväksyin ton, mut jos vielä viitsit laittaa ton profiilin näkymään edes crewn jäsenille. Muuten ei mee kauan kun joku käy potkasemassa pois :D
Pitäis kyllä näkyä kaikille ? Tai niin mielestäni olen asetukset laittanut.

Edit, ja näyttää edelleen, että " Request Pending"
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäis kyllä näkyä kaikille ? Tai niin mielestäni olen asetukset laittanut.

Edit, ja näyttää edelleen, että " Request Pending"

No nyt näkyy, tossa kun hyväksyin niin ei vielä näkynyt.

Taitaa olla jotain häikkää jossain, samasta syystä ei ainakaan mulle näy että pylkkanen olis crew:ssa vaikka hyväksytty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ilmeisesti siis ajoneuvot ei siirrykään vanhalta alustalta uudelle? Äsken siirsin hahmon, kaikki on muuten oikein mutta autotallo tyhjä, mulle se käytännössä on sama kun en ole mikään autointoilija, iha sama mikä kiesi alla, mutta toki jollain voi olla monenkymmenen miljoonan kaarat tallissa.

Onko kellään mitään tietoa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Seurailen tuota PS -puolen crew:n invitelistaa päivittäin ja hyväksyn porukkaa sisään, kunhan psn id on näkyvillä. Toivottavasti peli tulee huomenna postilaatikkoon niin pääsee reilun kuukauden tauon jälkeen pelaamaan. PS4 kerran kytketty niin ei siihen kolmosta enää jaksanu takas laittaa. Pellen linkkaamalla videolla näkyi interaction menussa action kohdalla dance ":D", bileet!

Kävin postilaatikolla, ja kappas siellä oli ylläri? Uusi GTA5 kirjekuoressa, asentuu....:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ilmeisesti siis ajoneuvot ei siirrykään vanhalta alustalta uudelle? Äsken siirsin hahmon, kaikki on muuten oikein mutta autotallo tyhjä, mulle se käytännössä on sama kun en ole mikään autointoilija, iha sama mikä kiesi alla, mutta toki jollain voi olla monenkymmenen miljoonan kaarat tallissa.

Onko kellään mitään tietoa?
Pitäis siirtyä

What will be transferred:
  • Money – Earned in-game money will transfer. Purchased in-game money that has not yet been spent will only transfer within a console family (e.g. PlayStation®3 to PlayStation®4).
  • Rank and RP – You will have the same Rank and RP after transfer.
  • Game Progress – GTA Online progression will transfer including all unlocks, Contacts, Jobs, Trophies and stats.
  • Items and Property – Weapons/attachments, vehicles/modifications, properties, clothing and all aspects of character appearance will be transferred. Character-owned items (e.g. clothing, weapons, etc.) will remain in the character’s inventory and will not need to be repurchased in-game. Vehicles will appear in the same garage they were left in before the transfer.
  • Creator – Jobs made within the Creator will be transferred.
  • Crews – Existing Crew information will available.
  • Achievements and Trophies – Achievements and trophies will transfer. Additional overall Gamerscore will not be awarded for transferring achievement progress.
What will not be transferred:
  • Purchased in-game money that has not yet been spent will not transfer from across console families (e.g. Xbox 360 to PlayStation®4).
  • Published Job playlists and bookmarked playlists will not be available if transferring across console families (e.g. Xbox 360 to PlayStation®4).
  • Leaderboards, world records and personal bests will not be transferred.
  • Snapmatic photos within the game. All photos will still be accessible via the Social Club website.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ilmeisesti siis ajoneuvot ei siirrykään vanhalta alustalta uudelle? Äsken siirsin hahmon, kaikki on muuten oikein mutta autotallo tyhjä, mulle se käytännössä on sama kun en ole mikään autointoilija, iha sama mikä kiesi alla, mutta toki jollain voi olla monenkymmenen miljoonan kaarat tallissa.

Onko kellään mitään tietoa?
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new < Tuolta täyttöä ja lähetystä R*:lle
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

eilen tuli tilattua ko. peli gigantista, kerkeisiköhän huomiseksi kotia.. näyttäisi varastossa olevan, joten jos oisivat jo tänää lähettäneet? :) toivottavasti!
 
Ylös Bottom