Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen sain tietoa metkasta niksistä, kiitokset vaan pikkuskille.

Kun käy netissä(ei pelinsisäisessä) sivustolla www.lifeinvader.com, kirjautuu sisään social club tunnuksilla ja käy stalkkaamassa GTA:n eri yritysten sivuja, niin saa erilaisia etuja. Los Santos Customin stalkkaamisesta seuraava respray on ilmainen, ja Legendary Motorsportsin stalkkaamisen jälkeen seuraava ostos heiltä -10% alehintaan.

Itse ostin eilen Adderin, ja säästin 100 000 dollaria :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen sain tietoa metkasta niksistä, kiitokset vaan pikkuskille.

Kun käy netissä(ei pelinsisäisessä) sivustolla www.lifeinvader.com, kirjautuu sisään social club tunnuksilla ja käy stalkkaamassa GTA:n eri yritysten sivuja, niin saa erilaisia etuja. Los Santos Customin stalkkaamisesta seuraava respray on ilmainen, ja Legendary Motorsportsin stalkkaamisen jälkeen seuraava ostos heiltä -10% alehintaan.

Itse ostin eilen Adderin, ja säästin 100 000 dollaria :)

Wtf? Oikeesti... Täytyy pitää mielessä tämä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Random-tyyppien kanssa survivor-sessiosta (eilen kolmen muun kanssa)...
No kymmenenteen vaiheeseen päästiin ja paria vakio passipaikkaa käyttäen en kuollut kertaakaan. Ja tuon viimeisen tason lopulta vedin yksin loppuun muiden kaaduttuaan ollen katsomossa.
Viimeisen helin sain kr.heittimellä pois pelistä, niin ranskis heittää psn-viestillä: "dont camp!"
"???", olin minä ja lähetin vastauksena: "don't die!"
Niin, onko tuolla gtav onlinessa yleisemminkin leviämässä jonkin sortin COD-kämppäämättömyyskunniakoodi? Onko kukaan törmännyt vastaavaan? Vai onko kiittämättömyys taas maailman palkka?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole.. Katelliisia vaan kun joku muu pelaa paremmin kuin nämä inisiät itse.. Kyllä itse ainakin tykkään kämppiä hyvinkin paljon sekä freemodessa, että muissakin pelimuodoissa. Jos joku siitä mielensä pahoittaa, niin se on niiden ongelma..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen sain tietoa metkasta niksistä, kiitokset vaan pikkuskille.

Kun käy netissä(ei pelinsisäisessä) sivustolla www.lifeinvader.com, kirjautuu sisään social club tunnuksilla ja käy stalkkaamassa GTA:n eri yritysten sivuja, niin saa erilaisia etuja. Los Santos Customin stalkkaamisesta seuraava respray on ilmainen, ja Legendary Motorsportsin stalkkaamisen jälkeen seuraava ostos heiltä -10% alehintaan.

Itse ostin eilen Adderin, ja säästin 100 000 dollaria :)
Loistovinkki! Kiitos!

Ei ole.. Katelliisia vaan kun joku muu pelaa paremmin kuin nämä inisiät itse.. Kyllä itse ainakin tykkään kämppiä hyvinkin paljon sekä freemodessa, että muissakin pelimuodoissa. Jos joku siitä mielensä pahoittaa, niin se on niiden ongelma..
Näinpä.
En ihmettele, vaikka gta onlinessa jotkut pystyisi ramboamaan läpi kaikki aallot. Mutta mielellään sitä suojassakin välillä on. Kyllä henki kuitenkin sen verran höllässä survivalissa on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Millais nuo rahat saa laitettua tilille? Näky ilmotus, että on yli 5k käteistä ja pitäs viedä pankkiautomaattii ettei mua ryöstetä. Eli missä piilossa on jonkinsortin atm? =D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Millais nuo rahat saa laitettua tilille? Näky ilmotus, että on yli 5k käteistä ja pitäs viedä pankkiautomaattii ettei mua ryöstetä. Eli missä piilossa on jonkinsortin atm? =D
Saahan ne ihan kännykälläkin laitettua, kun menet nettiin ja sieltä maze bankin sivuille..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Millais kfin crewilaiset pelaa, kun pari tyyppii tullu vaa vastaa. Onk joku invite only geimit menossa vai oonko vaan väärään aikaan tai väärillä asetuksilla? [emoji2]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin, onko tuolla gtav onlinessa yleisemminkin leviämässä jonkin sortin COD-kämppäämättömyyskunniakoodi? Onko kukaan törmännyt vastaavaan? Vai onko kiittämättömyys taas maailman palkka?

Suomeksi? Terveisin "ei niin nörtti" :D Mitä tuolla tarkotetaan?

Onhan noita tulut vastaan survivaleissa jotka tappaa itseään tai ovat vain paikallaan mutta muuta en ole huomannut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suomeksi? Terveisin "ei niin nörtti" :D Mitä tuolla tarkotetaan?

Onhan noita tulut vastaan survivaleissa jotka tappaa itseään tai ovat vain paikallaan mutta muuta en ole huomannut.
Se on vaan sellainen kirjoittamaton sääntö, kun kukaan ei tykkää niistä puskassa makaavista snipereista sun muista noissa codeissa ja battlefieldessä, kun ovat usein niitä kaikista hyödyttömämpiä pelaajia koko tiimin etua ajatellen... Ja tuohon survivaliin, niin itsellä jos tulee vastaan niitä itsensä tapattajia, niin toimin samoin. Eli en siis anna ilmaisia pisteitä vetämällä sitä yksin läpi, vaikka siihen ehkä pystyisinkin..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se on vaan sellainen kirjoittamaton sääntö, kun kukaan ei tykkää niistä puskassa makaavista snipereista sun muista noissa codeissa ja battlefieldessä, kun ovat usein niitä kaikista hyödyttömämpiä pelaajia koko tiimin etua ajatellen... Ja tuohon survivaliin, niin itsellä jos tulee vastaan niitä itsensä tapattajia, niin toimin samoin. Eli en siis anna ilmaisia pisteitä vetämällä sitä yksin läpi, vaikka siihen ehkä pystyisinkin..

Mä en yleensä välitä niistä jotka tappavat itseään tms. Pelaan niitä muutenkin aina yksin ja boneyardi kun on silmät kiinni juoksua niin ei väliä jos siellä joku muu hilluu. Ärsyttäväähän se on ja vielä ärsyttävämpää se jos siellä joku vain kerää rahoja tapetuilta vihuilta eikä ammu niistä yhtäkään. Sellasen potkin ulos heti siitä sessiosta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

NO huhhuh, en ois uskonnut et joku tulee onlineen ja rupeaa itkemään kämppäämisestä?!, itselle ei onneksi ole moista v*ttuilua ole tullut vastaan, vaikka esim deathmatseissa käytän kyseistä taktiikkaa, enkä tuomitse jos kanssa pelaajat käyttäytyy samoin, tuntuuhan se hienolle sitten tiputtaa kyseinen pelaaja orrelta pois!:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja tuossahan oli kyseessä vielä survival jossa vaan tapetaan tekoäly vihuja porukalla joten totta hemmetissä siinä kuuluu tajuta pysyä suojassa jos sellaista on tarjolla.
 
Ylös Bottom