Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Alan tässä miettimään että viettekö kaikki Dubstat & Sandkingit vai mikä tässä mättää? :D Joskus PS3:lla pelatessa löysin sandkingin mutta joku joka ei tykännyt kanssapelaajista päätti pistää mut ja autoni palasiksi. Eilen ja tänään viettänyt PS4:lla enemmän aikaa onlinessa mutta kumpaakaan en ole onnistunut löytämään. Olenko ihan väärässä paikassa vai mikä lie. :mad: Juupituupista katellut videoo että mistä noita löytää mut tuntuu että ympärillä ei pyöri ku mammothit ja traktorit :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Alan tässä miettimään että viettekö kaikki Dubstat & Sandkingit vai mikä tässä mättää? :D Joskus PS3:lla pelatessa löysin sandkingin mutta joku joka ei tykännyt kanssapelaajista päätti pistää mut ja autoni palasiksi. Eilen ja tänään viettänyt PS4:lla enemmän aikaa onlinessa mutta kumpaakaan en ole onnistunut löytämään. Olenko ihan väärässä paikassa vai mikä lie. :mad: Juupituupista katellut videoo että mistä noita löytää mut tuntuu että ympärillä ei pyöri ku mammothit ja traktorit :D

Lueppa ketjua taaksepäin hiukan, Dubstan löytäminen on paljon helpompaa kuin Sandkingin. Ja siis kun autoa etsit, niin ota sen auton vakiomalli alle etsintöihin.
Ja pelin kello pitää olla jotain väliltä 07.00-15.00. Itse etsin noita invite only-sessionissa koska silloin on oma rauha :D

Huono kuva, mutta kertoo olennaisen:
Valkoinen = Martinin talo
Vihreä reitti ylös, keltainen = aja tässä puolella kaasulla, auto ilmestyy punaisen viivan osoittamasta suunnasta ja kohtauspaikkana on tuo risteys.
Näytä liitetiedosto 13755
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lueppa ketjua taaksepäin hiukan, Dubstan löytäminen on paljon helpompaa kuin Sandkingin. Ja siis kun autoa etsit, niin ota sen auton vakiomalli alle etsintöihin.
Ja pelin kello pitää olla jotain väliltä 07.00-15.00. Itse etsin noita invite only-sessionissa koska silloin on oma rauha :D

Huono kuva, mutta kertoo olennaisen:
Valkoinen = Martinin talo
Vihreä reitti ylös, keltainen = aja tässä puolella kaasulla, auto ilmestyy punaisen viivan osoittamasta suunnasta ja kohtauspaikkana on tuo risteys.
Näytä liitetiedosto 13755

Pääsääntöisesti dubstaa olenkin hakenut, orkkis dubsta alla. Olen ollut tosin aina publalla joten testataan tuo invite only. Raportoin kuinka käy. :D

Ja juurikin tuossa samassa kohtaa olen kaasutellut menemään. Tulipahan se ainakin selväksi että oikeassa paikassa oltiin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pääsääntöisesti dubstaa olenkin hakenut, orkkis dubsta alla. Olen ollut tosin aina publalla joten testataan tuo invite only. Raportoin kuinka käy. :D

Ja juurikin tuossa samassa kohtaa olen kaasutellut menemään. Tulipahan se ainakin selväksi että oikeassa paikassa oltiin :D

Tosiaan heti kello 07.00 lähdet alhaalta ylöspäin ja ajat hitaasti tuon yhden välin, sieltä kulman takaa sen pitäisi kääntyä. En mene vannomaan oliskohan jopa pelissä lauantai ja sunnuntai vaikuttavia päiviä että silloin niitä tulisi vähemmän.
Itelle tuli maanantaina (pelin aikaa) jopa 7 putkeen, niin paljon että hyvä jos kerkesi talliin viemään niitä :D



Kattelin tuossa toista kämpää ja jännä että Del Perrossa apartment 10:ssä näkymä on talojen keskelle takapihalle, mutta Apt. 7 näkymä on talojen kattojen tasolla, eli se on korkeammalla.
Olen luullut että mitä korkeampi tuo asunnon numero, sen korkeammalla on itse asunto, mutta näin ei aina olekkaan. Ainoa josta näkee merelle kunnolla taitaa olla Weazel Plazan Apt. 70 :rolleyes:


E: Hups. 3,5K RP ja 19200$ rahaa tehtvästä Blow Up 2 joka on ihan älyhelppo 1-2 hengen tehtävä, tuli kyllä melkoiset rahat tosta pienestä auton pöllinnästä. Ainoa et istuin siinä viperissä joku 15 minuuttia piilossa kun söin välissä :D Helppoa rahaa kun tekee tätä 2x tunnissa ja välissä myy yhden Dubstan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo o... ei ihan vielä joululahjaksi saada, mutta "early on 2015", tuleepi ne kaikkien odottamat heistit.

Lisätietoja asiasta ja infoa tulevasta.
http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52365/gta-online-heists-new-trailer-and-info

:rolleyes:

[video=youtube;UDd3pTE8UsQ]https://www.youtube.com/watch?v=UDd3pTE8UsQ[/video]

EDIT:
Mikäli enkku taipuu niin täältä löytyy paljon mielenkiintosta tekstiä mm. siitä miksi heistien valmistumisessa meni näinkin kauan, siitä kuinka ne (heistit) tulevat käytännössä toimimaan erilaisine sivutehtävineen ja roolituksineen pelaajien kesken sekä muutama sananen heistitehtävien tyyleistä jotka ovat (mitä ilmeisemmin) ottaneet vaikutteita jopa niinkin kauakaa kuin Vice Cityn sekä San Andreaksen suosituimmista yksinpelitehtävistä

http://www.ign.com/articles/2014/12/16/grand-theft-auto-5-online-heists-finally-revealed
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo o... ei ihan vielä joululahjaksi saada, mutta "early on 2015", tuleepi ne kaikkien odottamat heistit.

Muuten hyvä, mutta kun toi sama lupaus ilman tarkkoja päivämääriä on kuultu jo sen miljoona kertaa aiemminkin. Seuraavaksi R* tiedottaa keväällä, että heistit tulee alkukesästä, sitten taas syksyllä jne jne... Ei sillä, että mitenkään epäileväinen olisin, mutta kuitenkin :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muuten hyvä, mutta kun toi sama lupaus ilman tarkkoja päivämääriä on kuultu jo sen miljoona kertaa aiemminkin. Seuraavaksi R* tiedottaa keväällä, että heistit tulee alkukesästä, sitten taas syksyllä jne jne... Ei sillä, että mitenkään epäileväinen olisin, mutta kuitenkin :rolleyes:

IGN on kyllä jo saitti joka ei yleensä lupaa tyhjää, mutta hemmetti vie, uskon itse vasta sitten kun saadaan videota tai tietoa itse R:n tekemänä. Tyhmäkin tajuaa että jos Youtubeen ladataan sisältöä nimimerkillä abcdfg (tai vaikka tämä kyseinen BeastGaming) , niin se ei TODELLAKAAN tarkoita yhtään mitään...

Tähän Rockstarin Social clubin juttuun on kyllä uskominen. Mutta tuon arvasin kyllä että se lumi tulee nyt jouluksi ja Heistit siirtyy eteenpäin edelleen. Mitä sitten tarkoittaa 2015? Kesäkuuta? :D Tähän taas ei voi yhtän luottaa että milloin ennen kun oikeasti lykkäävät ulos nuo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

IGN on kyllä jo saitti joka ei yleensä lupaa tyhjää, mutta hemmetti vie, uskon itse vasta sitten kun saadaan videota tai tietoa itse R:n tekemänä. Tyhmäkin tajuaa että jos Youtubeen ladataan sisältöä nimimerkillä abcdfg (tai vaikka tämä kyseinen BeastGaming) , niin se ei TODELLAKAAN tarkoita yhtään mitään...

Tähän Rockstarin Social clubin juttuun on kyllä uskominen. Mutta tuon arvasin kyllä että se lumi tulee nyt jouluksi ja Heistit siirtyy eteenpäin edelleen. Mitä sitten tarkoittaa 2015? Kesäkuuta? :D Tähän taas ei voi yhtän luottaa että milloin ennen kun oikeasti lykkäävät ulos nuo.

Juuri tätä tarkoitin. Ja mitä nyt pikaisesti silmäilin tuon ign jutun läpi, niin jos nyt ymmärsin oikein, niin ne heistit tulisivat vain nykykonsoleille. Tai ainakaan xbox360 ja ps3 versioista en huomannut mitään mainintaa :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se on kyllä huvittavaa ja surullista kuinka moni sokeasti uskoo aina noihin huhuihin. Nytkin tuolla social clubissa on kommentteja "eikös näiden pitänyt tulla 23.12". Huoh.
Onko se oikeasti niin vaikeaa seurata tuota social clubin feedia. Itse en usko edes sen lumen tulemista vasta kun se tuolla mainitaan vaikka sitä viime joulunakin oli ja se on juuri nyt minulla se eniten haluamani asia koko gta onlinessa, mutta kunnes se tuolla ihan virallisesti sanotaan niin siihen asti se on vain toive eikä mitään sen enempää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juuri tätä tarkoitin. Ja mitä nyt pikaisesti silmäilin tuon ign jutun läpi, niin jos nyt ymmärsin oikein, niin ne heistit tulisivat vain nykykonsoleille. Tai ainakaan xbox360 ja ps3 versioista en huomannut mitään mainintaa :rolleyes:
Kyllä on sanottu että jokaiselle alustalle tulee ja kyllähän siellä R* YT-kanavalle ladatussa trailerissakin jokainen alusta sieltä lopusta löytyy mainittuna
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä on sanottu että jokaiselle alustalle tulee ja kyllähän siellä R* YT-kanavalle ladatussa trailerissakin jokainen alusta sieltä lopusta löytyy mainittuna

Jos ne tulee molemmille niin en ihmettele työn määrää tai miksi ne on myöhässä. Niillä on varmasti edessään se että joko julkaistaan nyt uusille ja myöhemmin vanhoille konsoleille, tai sitten samaan aikaan myöhemmin.
Tupla työtä, kyllä ne kohta oppivat ettei se ole hauskaa ja lopettavat PS3 päivitykset :rolleyes:

Lunta olen itsekin toivonut mutta vaikuttaa siltä että siellä ei nyt keretä tekemään muuta kuin lorvimaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä on sanottu että jokaiselle alustalle tulee ja kyllähän siellä R* YT-kanavalle ladatussa trailerissakin jokainen alusta sieltä lopusta löytyy mainittuna

Tämä meni sitten ohi. Kuten sanoin, niin pikaisesti vaan selasin tuon jutun läpi, enkä niin ajatuksella lukenut :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kisojen hostaamiseen liittyen kyssäri, miten porukka pitkittää sitä pelaajahaku aikaa siinä lobbyssä (tiedän, että kolmiota painamalla aikaa tulee n. 30sec lisää), kun monet hakee pelaajia monta minuuttia. Itsellä ainakin pelaajahaku aikaa se päälle minuutti ja sitten automaattisesti starttaa. Varmaan ihan simppeli konsti, millä sen ajan saa "jäädytettyä", mutta ite oon onnistunu sen sivuttamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kisojen hostaamiseen liittyen kyssäri, miten porukka pitkittää sitä pelaajahaku aikaa siinä lobbyssä (tiedän, että kolmiota painamalla aikaa tulee n. 30sec lisää), kun monet hakee pelaajia monta minuuttia. Itsellä ainakin pelaajahaku aikaa se päälle minuutti ja sitten automaattisesti starttaa. Varmaan ihan simppeli konsti, millä sen ajan saa "jäädytettyä", mutta ite oon onnistunu sen sivuttamaan.

Laitat session hetkeksi closed jonka jälkeen takaisin open niin laskuri alkaa alusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitat session hetkeksi closed jonka jälkeen takaisin open niin laskuri alkaa alusta.

Kiitän. Itse melkein pitää hostailla kisoja (jos ei kfiniläisten toimesta ole kisalobbyä pystyssä), jotta kisoista saa jokseenkin mielekkäitä. Randomien hostaamat kisathan ei yleensä tarjoa muuta kuin romurallia catch up:lla höystettynä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Karin intruder oli ainakin sillon joskus ennenkuin se tuli ostettavaksi kohtalaisen harvinainen ilmestys, ja muistaakseni ihan rahan arvoinen kikotin. Joten jos noita ei nykyään katukuvassa hirveästi pyöri, niin melkein lähtisin sellaista metsästämään ja koittamaan että mitä siitä saa :)
Tänään tuli vastaan intruder jonka puikkoihin hyppäsin ja ajoin customsiin. Oisko ollu jotain 1700 mitä siitä olis saanu joten se ei ole enää minkään arvonen.
Mihin aikoihin sieltä Grove streetiltä niitä violetteja autoja löytyy? muutaman kerran käynyt ohi ajaessa katsomassa mutta aina ollut tyhjänä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko muilla ongelmia tässä tuon Sonyn Wireless Headset 2.0 kanssa? Peliäänet kyllä kuuluu ja muut kuulee mun äänen. Mutta en saa millään muiden pelaajien puhetta omiin kuulokkeisiin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin ovat rehellisiä:

“What is the point of Shark Cards, apart from to make you greedy bastards lots of money?” – Tim (via Mouthoff)

The reason we included optional in-game currency in Grand Theft Auto Online, rather than directly selling DLC, was because it was the only way that we could distribute DLC without dividing the player base each time we brought out a new content pack, which would destroy the online community very quickly by splitting players up. Thanks to Shark Cards, we have been able to give away every piece of DLC so far for free in order to keep the community whole and give people options as to whether they want to earn new content by playing the game, buy new content with Shark Cards or simply don’t get new content and still keep playing the game.

Joten kiitos vaan jokaiselle joka on noita ostanut. Kyllä minulle ilmainen dlc kelpaa.
Tosin olen minäkin kantanut korteni kekoon ostamalla pelin kolme kertaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli vastaan intruder jonka puikkoihin hyppäsin ja ajoin customsiin. Oisko ollu jotain 1700 mitä siitä olis saanu joten se ei ole enää minkään arvonen.
Mihin aikoihin sieltä Grove streetiltä niitä violetteja autoja löytyy? muutaman kerran käynyt ohi ajaessa katsomassa mutta aina ollut tyhjänä

Iltahämärällä aina aamuun asti pitäisi löytyä. Siitä grove streetistä itäänpäin (kartasa oikealle) junaradan toiselle puolelle ja kierrät sen korttelin, siinä jengialueella on 3 eri parkkipaikalla yleensä keltaisia Tornadoja tai buccaneer. Näitä on vähän mihin aikaan sattuu, parhaiten kuitenkin illalla/yöllä. Ja paras paikka noita löytää on siellä gheton keskellä se parkkipaikka talojen välissä.
Noissa Tornadoissa erona on vain väri, sama myyntihintakin.
 
Ylös Bottom