Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertokaas joku tosi pitkä tehtävä, joku helppo johon ei tarvitse tuhlata omia aseita.
Olen metsästänyt noita pitkiä tehtäviä sen takia kun pidempi aika tuo enemmän massia. Trash Talk ainakin on yks buzzardilla helppo eikä mikään kauhean nopea koska pitää ajaa Martinin kämpiltäkin helikopteripaikalle jne... :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertokaas joku tosi pitkä tehtävä, joku helppo johon ei tarvitse tuhlata omia aseita.
Olen metsästänyt noita pitkiä tehtäviä sen takia kun pidempi aika tuo enemmän massia. Trash Talk ainakin on yks buzzardilla helppo eikä mikään kauhean nopea koska pitää ajaa Martinin kämpiltäkin helikopteripaikalle jne... :rolleyes:

Niissä tehtävissä voi tahallaan viivytellä. Itse teen rahaa tekemällä pelkästään rooftop rumble tehtävää josta normi nopeudella saa 18,000 rahaa, mutta itse jään lopussa odottamaan tekemättä mitään noin 1-5m ja saan 22,500 siitä joka taitaa suurin summa olla mitä tehtävistä voi saada. Itse käytän tankkia tuossa, niin ei paljon omia aseita siinä tarvitse käyttää muulla kuin salkun hankkimisessa.

Trash Talk testasin myös, tein niin nopeasti kuin pystyin buzardilla ja sain siitä 16,000, mutta kun viivyttelin niiden rekkojen kanssa en heti niitä tuhonnut niin sain noin 20,000.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Spoilerin takaa löytyy gtaforumsilta bongattu kaavio nuista tehtävä/raha/aika jutuista:
Every mission pays out by a certain mathematical formula: http://gtaforums.com...entry1066085697

In short:

x = $6000+20*level

First variant=Difficulty
Easy difficulty = x
Normal difficulty = 1,25x
Hard difficulty = 1,5x

Second variant=Time to complete
0 - 1min = 0,1x
1 - 2min = 0,25x
2 - 3min = 0,5x
3 - 4min = 0,75x
4 - 6min = x
6 - 8min = 1.2x
8 - 10min = 1.4x
10 - 12min = 1.6x
12 - 15min = 1.8x
over 15min = 2x

Third variant=Amount of players
1 player = x
2 players = 1,1x
3 players = 1,2x
4 players or more = 1,3x

So the best theoretical payout is Trash Talk, since it unlocks at level 81 and has the highest unlock level of all the missions. When 4-6 players complete Trash Talk in hard difficulty in 15 minutes or more, the payout is 29 720$.

(6000+20*81)*1,5*2*1,3 = 29,720

edit.
max payout for Rooftop Rumble (level 75) = 29 250$
level 60 mission max payout = 28 080$
level 40 mission max payout = 26 520$
level 20 mission max payout = 24 960$
level 5 mission max payout = 23 790$
...so the difference is quite small between starting levels, the most important thing is to fulfill the First and Third variants, and make sure the time taken in the mission is at least 4 minutes. ...if you are looking for maximum effectiveness in money-grinding.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Spoilerin takaa löytyy gtaforumsilta bongattu kaavio nuista tehtävä/raha/aika jutuista:
Every mission pays out by a certain mathematical formula: http://gtaforums.com...entry1066085697

In short:

x = $6000+20*level

First variant=Difficulty
Easy difficulty = x
Normal difficulty = 1,25x
Hard difficulty = 1,5x

Second variant=Time to complete
0 - 1min = 0,1x
1 - 2min = 0,25x
2 - 3min = 0,5x
3 - 4min = 0,75x
4 - 6min = x
6 - 8min = 1.2x
8 - 10min = 1.4x
10 - 12min = 1.6x
12 - 15min = 1.8x
over 15min = 2x

Third variant=Amount of players
1 player = x
2 players = 1,1x
3 players = 1,2x
4 players or more = 1,3x

So the best theoretical payout is Trash Talk, since it unlocks at level 81 and has the highest unlock level of all the missions. When 4-6 players complete Trash Talk in hard difficulty in 15 minutes or more, the payout is 29 720$.

(6000+20*81)*1,5*2*1,3 = 29,720

edit.
max payout for Rooftop Rumble (level 75) = 29 250$
level 60 mission max payout = 28 080$
level 40 mission max payout = 26 520$
level 20 mission max payout = 24 960$
level 5 mission max payout = 23 790$
...so the difference is quite small between starting levels, the most important thing is to fulfill the First and Third variants, and make sure the time taken in the mission is at least 4 minutes. ...if you are looking for maximum effectiveness in money-grinding.

Thanks. Ei mene muuten paljon vikaan kun mulle tulee tunnista 90K$-110K$ yleensä tehtävistä (+1 dubsta) ja teen niitä yksin. Täytyy alkaa paukuttamaan tuota Trash Talk:ia enemmän :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin ja jos ei jaksa laskee tai laskinta ole lähettyvillä niin tuolta löytyy myös suoraan sen maksimi määrän mitä yksin pelatessa voi tehtävistä saada: http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Mutta joka tapauksessa rooftop rumble ja tras talk on parhaimpia rahan lähteitä tehtävissä. Survival pelimuodossa saa tietty 30,000 mutta hankalaa nykyisin yksin enää tehdä kun ovat ilmeisesti päivittänyt tekoälyä tai jotain kun ainakin Xbox onella pelatessa on yksin vaikeampaa mitä 360 versiolla oli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kun olen nyt hankkimassa ps4 versiota, ja aion siirtää siihen ps3 online hahmoni, voinko vielä pelata samalla hahmolla ps3 versiota, vaikka olisin jo alkanut pelaamaan sillä ps4 versiota, ja voinko kehittää sitä samaa hahmoa molemmilla konsoleilla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voit pelata molemmilla, mutta siirron jälkeen ps3 hahmon tekemiset, tason nousut ja rahat ei vaikuta enää mitään ps4 version hahmoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin ja jos ei jaksa laskee tai laskinta ole lähettyvillä niin tuolta löytyy myös suoraan sen maksimi määrän mitä yksin pelatessa voi tehtävistä saada: http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Mutta joka tapauksessa rooftop rumble ja tras talk on parhaimpia rahan lähteitä tehtävissä. Survival pelimuodossa saa tietty 30,000 mutta hankalaa nykyisin yksin enää tehdä kun ovat ilmeisesti päivittänyt tekoälyä tai jotain kun ainakin Xbox onella pelatessa on yksin vaikeampaa mitä 360 versiolla oli.

Tuon mukaan Defender olis myös hyvin rahastava tehtävä. Toki se on myös helppo eikä tarvi omia aseita mutta siinä on vaikeampi kikkailla sitten ajan kanssa. Samaan menee muuten se Judging the jury, on myös helpohko.

Juu, ero on huomattava. Itsekin tein Boneyardin PS3 versiossa yksin heittämällä, ei mene enään niin kivuttomasti. Nykyisin menee se survival mikä on siellä autohajottamossa helpommin yksin läpi kun menee sinne hallin perälle ja ampuu kaikki jotka sinne yrittää tulla. Kannattaa muuten ampua helikopterin tullessa vain ne vihut sieltä kopterin takaosasta, sillä välin kun se pörrää yksinään siinä niin kerätä maasta massit ;)
Tosiaan tekoäly osuu helpommin nyt semmosiin paikkoihin jossa olet nurkan takana, pitää enemmän varoa olemasta liian lähellä reunaa tai luodit osuu helposti. Oikeastaan tää on ihan hyväkin :)




Eilen muuten törmäilin vähän väliä pieniin bugeihin. Yhdessä tehtävässä en saanut ukkoa menemään vallin taakse kyyryyn millään vaan se juoksi aina 5 metrin päähän seinän viereen, tätä tapahtuu muutenkin välillä että ukko menee väärään kohtaan suojaan. Tuntuu että ukko ei aina tee sitä mitä ohjaimella yritän sen tekevän. Joskus se jää jopa jumiin johonkin auton ja tolpan väliin tai sitten yrittää ottaa väärää autoa jos on kaksi vierekkäin ja haluan sen toisen :D

Sitten ohjaimen puolesta tuntus olevan sitä että kun tähtää kohteeseen ja haluan vaihtaa sitä, vasemmalle se vaihtaa kyllä vihua mutta oikealle joutuu uudellen tähtäämään, vaihtaa aina joskus harvoin vihua oikeallekin... Onkohan mun ohjain menossa sököksi vai mikä mahtaa olla. Mulla on kyllä Full assisted käytössä eli pitäisi toimia.

Sitten vielä sellainen että joskus tehtävissä auto heittelehtii ihan kuin olisi renkaat puhki, siis se tekee semmosen sarjan nykäyksiä eri suuntiin, etenkin silloin kun ollaan lähellä törmätä johonkin kovassa vauhdissa, tuntuu että tekoäly "törmäyttää" väkisin johonkin. Toisinaan autot spawnaa juuri eteen tai kiihdyttää mutkasta eteen ja pysää siihen, mutta se on ihan perus GTA:n tekoälyä.
Huomasin tuossa myös että aina kun kovassa vahdissa vastaan tulee auto, tietyt automerkit tekevät tietynlaisen tempun. Esimerkiksi Granger kääntää keulan aina sun kaistalle vilkuttaen valoja, kun taas esimerkiksi Sandking pysähtyy siihen missä on. Sentinel ja taitaa olla Zion kuskit myös, eivät pysähdy mihinkään, ne jatkavat omaa menoaan välittämättä muusta liikenteestä :D Tässä siiis ihmeellistä on just se että tietyt automallit käyttää tietynlaista logiikkaa mutta tämäkään ei toimi aina näin. Tuskin tuo silti mikään bugi ole vaan ennemminkin ominaisuus pelissä. Vaatii totuttelua.

Vielä viimeisenä, eilen kun pelasin viimisiä pelejä ja menin Pause-> Jobs valikon kautta niin se arpoi mulle randomisti tehtäviä, koitin hakea Blow up 3: sta ja sieltä tuli Diamonds are for Trevor tai joku muu vastaava, ei millään löytynyt sitä mihin olin menossa. Muistaisin että tätä olisi olut PS3:lla joillakin aiemmin mutta itse en moiseen ole törmännyt. Toki, mulla oli takana jo 12 tunnin pelisessiokin etten ihmettele jos alkaa bugaamaan kun pyörittää samoja tehtäviä...
Turismon verran massia ja kaikki aseet+ammukset täyteen tuli eilen hankittua :D Lisäksi muuta häröilyä.
Simeonin autot + rahankuljetusautot on kyllä hieno lisä nyt kun niitä spawnaa perä jälkeen melkein koko ajan invite sessionissakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Osaako kukaan sanoa, mistä löytäisi niitä Karin Sultan autoja? Yritin tossa niitä spottailla, mut huonolla menestyksellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Osaako kukaan sanoa, mistä löytäisi niitä Karin Sultan autoja? Yritin tossa niitä spottailla, mut huonolla menestyksellä.
Itse bongasin sataman parkkipaikalta kyseisen auton ja tällä hetkellä tappiin viritettynä tallissa. Tarkotan sitä satamaa mihin Simeonille viedään autot.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse bongasin sataman parkkipaikalta kyseisen auton ja tällä hetkellä tappiin viritettynä tallissa. Tarkotan sitä satamaa mihin Simeonille viedään autot.

Aaa, sieltä en käynytkään katsomassa.
Kiitos vinkistä, pitää käydä etsimässä sieltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin kolmosella noita pyörii myös siellä aavikon customsin nurkilla aika usein :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online


Hienoa, sitä kestikin liian vähän aikaa joulun pilailun takia.


Sultaneita tosiaan löytyy aavikolta, kaupungista ja lähes joka paikasta kun on oikea aika. Ehkä paras tapa löytää se on mennä aavikolle ja ajella sitä LSC:n edessä olevaa tietä edes takaisin ja jos ei näy niin vaihdat sessiota ja ajat uudestaan.
Mulle parhaiten on tullut vastaan silloin kun ei ole omaa autoa käytössä ja pöllin Rebelin jostain nurkalta, liekö sillä vaikutusta kun ovat molemmat Karineita :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kirjottelin vähän aikaa sit et multa hävis Dukesi onlinessa.. Nii nyt R* ilmotti etteivät saa sitä takas ja antoivat 1M$ onlinee.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko se oli taas tehdä myös rauhallisempi video kun tuo lumi tuli takaisin. Cruisailua, pari timelapse pätkää ja ilotulitus.
[video=youtube;v3RQHcOfNTE]http://www.youtube.com/watch?v=v3RQHcOfNTE&list=UUWslRxa-eSdZp2uvnR44u2w[/video]

Kuviakin tuli napsittua 37 kappaletta lisää ja kisattua niin paljon kuin vain jaksoi ja tänään olisi tarkoitus vielä jatkaa. Eilen tuli pyöreitäkin täyteen illan päätteeksi kun onlinessa vietetty aika ylitti jo 500 tunnin "maagisen" rajan.
Se kyllä harmittaa kun ne maahan asetettavat ilotulitteet ei tulleetkan takaisin joten nyt piti sitten vaan räiskiä fireworks launcherilla taivaalle. Tosin eipä siitä muuhun olekaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online


Pointsit ainakin videon musiikkivalinnasta! Kyllähän tuo "alkuperäinen" Aled Jonesin versio sopii paremmin näin joulun ja uuden vuoden rauhalliseen aikaan, vaikka puhtaasti kappaleena Tarja Turusen laulama versio onkin parempi.
 
Ylös Bottom