Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täytyykö heistit tehdä järjestyksessä jos meinaa ne kaikki pelata läpi? Sain myös jonkun ensikertalaisen bonuksenkin 160K$ ilmeisesti :D
Kyllä nämä ihan ok tehtäviltä vaikuttaa :)

Eipä kai, mutta kun itse alotat heistin niin joudut aina vaan uudelleen sinne ensimmäiseen jos et sitä ikinä tehtävän
alottajana tee. Itse olen ihan lähtöpisteessä vaikka oon jo kaks ensimmäistä tehny, kun en oo ikinä hostina noita tehny.

Armored Kuruma on kyllä päällikkö vempain, itsekseen hihittelin kun joku rupes ampumaan enkä ottanu ensimmäistäkään
osumaa. Peruuttelin vaan pokkana vihun päälle. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin siis sen miljoonan bonuksen saa vaan hostina vai käsitinkö väärin? Joku typerä lentokone aukesi tosta Prison jutusta, haluan sen konekivääriauton :D

E: Noh, kokeillaan, kyllä tää tästä suttaantuu ja tekemällä oppii :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

E: Noh, kokeillaan, kyllä tää tästä suttaantuu ja tekemällä oppii :D

:D :D !! Sori äskösestä, oli patoutumia MoLesterin hinttikippoa kohtaan. Yritin nätisti hypätä vielä ylikulun yli, mutta jäi
sinnekin jumiin. Rokkenroll, ammattilaisrosvo. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En ymmärrä miksi heistit ei mene järjestyksessä. Olen tuon ekan tehnyt ja prison break menossa. Siitä tehnyt Bus ja Station tehtävät. Tuota Plane tehtävää ei ole edes ilmaantunut missään vaiheessa. Tuo Bus tehtävä meni random tyyppien kanssa ihan putkeen, kukaan ei alkanu sooloileen mutta jestus tuo Station tehtävä oli kaikkea muuta... Meni suunnilleen 2,5h ennen kuin pääsi sen läpi. Aina joku kuolee ja taas koko paska alusta. Kyllä siinä tuli kirosana jos kolmaskin tuon aikana.

Miten pääsis pelaan suomalaisten kanssa? Nuo on niin täysiä arvoituksia nuo random tyypit, ei ikinä tiedä mitä ne saa päähänsä ja koko homma ihan pilalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten pääsis pelaan suomalaisten kanssa? Nuo on niin täysiä arvoituksia nuo random tyypit, ei ikinä tiedä mitä ne saa päähänsä ja koko homma ihan pilalla.

Tämä itelläkin mättää, tuntuu että jotkut eivät vain halua pelata noita kunnolla tai sooloilevat, sitten muut kärsii siitä. Omalla porukalla mentiin kans tuo Prison hommeli hienosti läpi kerralla.
Ja taas muuten jäätyi peli...

E: No nyt, kuruma a`la Evo X on kyllä komia auto :D


EE: Ei helkkari tää on kyl just tätä, yhteys katkee ja löytääksesi yhdenkin tehtävän pitää tunti vääntää itseään peliin... Suorastaan vi*uttaa tämmönen :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voin vastata itse kysymääni kysymykseen. Jos haluaa sen bonuksen, että suorittaa kaikki järjestyksessä niin se koskee sua ihan sama mikä rooli sulla on. Peli kyllä varoittaa siitä etukäteen, että haluatko varmasti tehdä tämän tai menetät bonarit.
Mut muuten ei tunnu estettä olevan eli voi hypätä mihin vain setuppiin yms matkaan... niin tai siis lykkyä pyttyyn vaan yrittämiselle :D Ehkä noista tulee pelattavia muutaman viikon päästä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voin vastata itse kysymääni kysymykseen. Jos haluaa sen bonuksen, että suorittaa kaikki järjestyksessä niin se koskee sua ihan sama mikä rooli sulla on. Peli kyllä varoittaa siitä etukäteen, että haluatko varmasti tehdä tämän tai menetät bonarit.
Mut muuten ei tunnu estettä olevan eli voi hypätä mihin vain setuppiin yms matkaan... niin tai siis lykkyä pyttyyn vaan yrittämiselle :D Ehkä noista tulee pelattavia muutaman viikon päästä.

Kyllä noi nyt suht hyvin tuntuu toimivan. Ongelmia tulee (ainakin itselle) vaan siinä kohtaa, kun koitan joinata johonkin toiseen pelaajaan. Kutsujen kautta jos menee noihin heisteihin/serveireille, niin toimii ihan hyvin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mukavia tehtäviä omasta mielestä nuo Heistit. Ensimmäisen hostasin ja joku randomi tuli mukaan ja sillä oli kans ongelmia sen gargobobin kanssa :D luojan kiitos se sit kuitenkin ekalla onnistui siiinä. Tokan ollu mukana tekemässä kokonaan randomien kanssa ja oli aika tuskaa painaa 10 kertaa sitä itse Heistiä, kun 9lvl kaveri koittaa lentää lentokonetta... kerran se pysty pitään sitä jopa siihen asti ehjänä et päästiin lentokentälle ja eiköös se sit pamauttanu sen alas ilman laskutelineitä :DDD. No sit crewin kans laakista läpi se Prison Break. Yhteydet takkuilee kun koittaa ite hostata niin tuntuu ettei kukaan joini tai vaikka koittais niin ei taida päästä. Kolmannesta päässy mukaan tekeen setuppeja. Toivoin jo aluks silloin kun Online julkaistiin että olisi enemmän tällaisia ns. tarinallisia ja moni-osaisia tehtäviä itelle ei se palkkio niinkään oo näissä se pää-asia vaan se just et tekemistä riittää kun setuppejakin on jo se 4-5.
Täytyy toivoo et crewiläiset joinis enemmän noihin peleihin niin sais itsekkin hostattua niitä eteenpäin. Ja miten voi vielläkin olla että osa pelaa ilman mikkejä vaikka konsolin mukana tulikin se naurettava nappi jota en itse kylläkään käytä mutta kuitenkin. :D

Niin ja positiivinen yllätys oli tuossa nextgen versiossa nuo uudet biisit radiokanavilla. Vaikka kuuntelenkin vain melkeinpä 106.1 Radio Los Santosia ja 100.7FM Non Stop Poppia joskus
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Musta taas tuntuu että kukaan ei joinaa noihin setuppeihin koska niistä ei saa rahaa :D Koittaka nyt joku piru sieltä löytä suora bitti peliin :D
Itse yritän jo toista tuntia päästä mihinkään heistiin ja ei onnaa :D

Ei muuten mutta olisin tällä ajalla jo tahkonnut tavallisista tehtävistä samat rahat... Kohta rupee loppuu urheiluhenki :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eniten turhautumista aiheutti Lesterin uuden heistin puhelun odottaminen. Yhteensä 6h, 2pv aikana meni siihen odottamiseen.. Onneksi ne saa nyt auki soittamalla hänelle kun on toiminut leaderina kaikissa heisteissä!! :eek:

Viiminen heist vielä kesken kun ei ole kerennyt hostata tänään tarpeeksi. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vissiin taas on se aika päivästä kun serverit ei toimi, heitti ulos ja nyt valittaa taas ties mistä rockstar
serveristä ja hahmon siirto ongelmasta.

E: iFruit ongelma muuten selvis, näköjään asetuksista piti muuttaa PS3 > PS4 ja kun kerran tilas ne privakilvet
niin taas toimii kaikissa autoissa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Tuli huomattua sama. Oli se kivaa niin kauan kun kesti. Prison breakista saatiin kaksi ekaa hommaa tehtyä ja kun kolmatta oltiin aloittamassa niin leader lensi pihale joskus kahdeksan jälkeen vissiin. Minä jäin roikkumaan pilviin ja pari muuta oli jossain ja päätettiin kaikki bootata peli ja uusi sessio pystyyn. Muut pääsi mukaan paitsi minä. Liioittelematta likemmäs tunnin yritin jatkuvasti ja kerran melkein onnistui.
Olin linjoilla klo.13 lähtien ja hyvin toimi kunnes ilmeisesti jenkeillä alkoi pelaamis aika ja kaikki puskee kerralla servuille ja se oli siinä.

Harmittaa kyllä kun porukkakin oli sellainen jonka kanssa olisi halunnut tehdä noita lisääkin joten Zaroffille ja muille kiitokset. Kokeillaan huomenna uudestaan paremmalla onnella.

Tänään tuli myös 2500 ajettua kisaa täyteen joka on ihan kivasti. Harmi vaan kun nykyään quick job valikon kautta liittyminen on aina "on call". Hieman loppuu huumori kesken kun pari minuuttia ajelet ympäri kaupunkia ja sitten käy ilmi, että kyseessä on joku GTA tai rally kisa joita minä en aja. Mikä vika siinä oli, että sai päättää haluaako suoraan aulaan vai tuon on call toiminnon. Nytkin päivän mittaan olisi säästynyt varmaan yli tunti kun olisi päässyt suoraan aulaan ja nähnyt mitkä asetukset siellä on.
Siitä plussaa, että äänestyksen ekalla sivulla on viisi kisaa + random kisa vaihtoehto. Miinusta siitä, että se random kisa voi myös heittää koko porukan jonkun hostaamaan MeGaramP 10000rp/$ kisaan joita kukaan ei varmaan halua ajaa. Ideana kiva, mutta toteutus huono. Kyllä tuo pitäisi rajata vain rockstarin tekemiin / rockstar verified kisoihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä muuten sen keltaisen kemikaalipuvun saa ja onko muita haalareita mahdollista ostaa jostain ? niitä siis mitä noissa heisteissä voi käyttää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eniten turhautumista aiheutti Lesterin uuden heistin puhelun odottaminen. Yhteensä 6h, 2pv aikana meni siihen odottamiseen..

Tämä on itselläkin ongelmana. Vasta ensimmäisen heistin olen päässyt hostaamaan ja lester ei vaan suostu soittamaan mulle toisesta. Kaks päivää kohta odotellu sitä puhelua :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis kaksi ihan oikeaa päivää eli ei niitä pelipäiviä? Sitten tästä saattaa tulla aika pitkä projekti.

Listataan vielä muutoksia tuon ylemmän on call setin lisäksi joita on tullut huomattua.

- Hanskat toimii muidenkin kuin team tops kategorian vaatteiden kanssa
- Voit tallentaa 10 asu kokonaisuutta joita voi vaihtaa quick inventoryn kautta (touchpad / back pohjaan). Olen ilmeisesti melkein yhtä nainen mitä hahmoni sillä heti meni 9 slottia käyttöön.
- High end kämpässä uusi autotallin ovi ja omakotitalossa uusi ulko-ovi. Ainakin luulen, että ulko-ovi on uusi tai sitten johtuu vaan siitä, että.....
- Uudet kuvakulmat kun hahmo menee asuntoon sisälle ja tulee sieltä ulos
- Prätkä kisan jälkeen hahmolla on voitto ruudussa edelleen kypärä päässä
- Jos on maski päässä niin uuden hupullisen takin huppu on ylhäällä*

*tätä en ole kunnolla testannut. Normisti siinä on huppu alhaalla, mutta ryöstön asuvalinnassa huomasin, että jos laitoin vaikka hiihtomyssy maskin päähän niin sen huppu olikin ylhäällä. En tiedä toimiiko tuo jokaisen naamarin kanssa vai ei.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu ihan oikeita päiviä. Tai siis eilen aamupäivällä tein sen ensimmäisen ja lopetin pelaamisen joskus 9-10 aikaan illalla. Tänään aloitin taas joskus 10 aikaan aamulla, ja lopetin siinä 8 jälkeen illalla..
 
Ylös Bottom