Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis eihän tuolta löydy enään mitään muuta autoja kuin ne jengiautot joista saa jonkun 12K$, olen etsinyt jo useamman tunnin/päivän. Dubstat ja Sandkingit (ainakin sieltä pohjoisen kaupungin asekaupan viereltä) on kadonneet, ilmeisesti myös ne satunnaiset jenkkiautotkin joita spawnasi itäisen LSC:n läheisyyteen. Sentinelejä en ole etsinyt vielä mutta muut on poistettu melko varmasti. Joskus harvoin voi LSC:n eteen tulla Dubsta jos sellaisen omistat ja siinä pyörit (pelin)päivällä.
Sandy shoresista täytyy vielä koittaa etsiä :D

Tuli muuten ekaa kertaa tommonen violetti rinkula kartalle, piti selviytyä 5 minuuttia poliiseja vastaan, Lesterin tehtävä sekin, siitä sai sentään 10K$... Perhanan harvoin vaan tulee noitakin.

E: Sentinel spawnaa ainakin yöllä näemmä.

PS4 kyseessä.
Heist -päivityksen jälkeen sai tälläkin puolella noista tuon verran, mutta eilen julkaistun stability -patchin jälkeen hinta oli laskettu aiemmin mainittuun.
Jaa no ihme pelleilyä sitten Rokstarsilta kun ensin nostavat autojen myyntihintaa ja heti perään laskevat, kun olisivat ihan hyvin voineet jättää koskematta niihin hintoihin kun nyt ne on erittäin hyvät koska itse pidän enemmän noista 40-50k myynti hinnoista. Saa nähdä milloin se päivitys tulee onelle kun luulisi tännekin tuo päivitys tulevan jossain vaiheessa muuten ps4 pelaajilta tulee vihaista palautetta hyvin äkkiä Rokstarsille jos onelle jää nuo paremmat hinnat.

Jaa no ihme pelleilyä sitten Rokstarsilta kun ensin nostavat autojen myyntihintaa ja heti perään laskevat, kun olisivat ihan hyvin voineet jättää koskematta niihin hintoihin kun nyt ne on erittäin hyvät koska itse pidän enemmän noista 40-50k myynti hinnoista. Saa nähdä milloin se päivitys tulee onelle kun luulisi tännekin tuo päivitys tulevan jossain vaiheessa muuten ps4 pelaajilta tulee vihaista palautetta hyvin äkkiä Rokstarsille jos onelle jää nuo paremmat hinnat.

Itseäni kyrsii tässä se että tuo näyttää ns. tekosyyltä poistaa Dubstat joista sai 54K$, mutta olisivat edes laittaneet ne takaisin kuten oli, 32K$ olis ollut just hyvä hinta, nyt pitää myydä noita reilun 10K$ autoja ja arvatkaas viitsiikö moni myydä :D
Tuo on kuitenkin meikäläisenkin pelipäivään jotakuinkin 200K$ tuo summa. Ei tunnu missään jos on glitchannut rahaa paljon muta rahattomalle se on jotain :D

On se jännä miten porukka jaksaa itkeä noiden autojen perään, vaikka meille on just annettu mahdollisuus heistien muodossa tienata isot määrät rahaa. Ymmärrän toki, että noi ei välttämättä ole kaikkien juttu/kaikki eivät halua pelata porukassa, mutta silti...

Itseäni kyrsii tässä se että tuo näyttää ns. tekosyyltä poistaa Dubstat joista sai 54K$, mutta olisivat edes laittaneet ne takaisin kuten oli, 32K$ olis ollut just hyvä hinta, nyt pitää myydä noita reilun 10K$ autoja ja arvatkaas viitsiikö moni myydä :D
Tuo on kuitenkin meikäläisenkin pelipäivään jotakuinkin 200K$ tuo summa. Ei tunnu missään jos on glitchannut rahaa paljon muta rahattomalle se on jotain :D

niin ja ilmeisesti Rokstars ei tajua että jos olisi jättänyt autojen hinnat tuohon 40-50k niin se vähentäisi pelaajien etsimistä autojen monistamis glitsejä vaikka heisteistä saa 75.000k+ riippuen prosentti osuudesta niin nyt kun rokstars laskee noita myynti hintoja niin ei varmaan kauaan mene kun löytyy jostain YouTubesta auton monistus giltsi video.

On se jännä miten porukka jaksaa itkeä noiden autojen perään, vaikka meille on just annettu mahdollisuus heistien muodossa tienata isot määrät rahaa. Ymmärrän toki, että noi ei välttämättä ole kaikkien juttu/kaikki eivät halua pelata porukassa, mutta silti...
Heisteissä on se ongelma että niisä on pakotettu 4 pelaajan määrä ja kaikilta ei välttämättä löydy 4 kaveria pelaamaan ja randomien kansa voi olla aika hankalaa vetää niitä. Parempi olisi jos heisteissä olisi mahdollisuus vaikka 2-4 pelaajaan. Itse pitäsin päivityksestä jossa heistejä pystyisi pelaamaan vaikka vain kahdella pelaajalla tai kolmella.

Heisteissä on se ongelma että niisä on pakotettu 4 pelaajan määrä ja kaikilta ei välttämättä löydy 4 kaveria pelaamaan ja randomien kansa voi olla aika hankalaa vetää niitä. Parempi olisi jos heisteissä olisi mahdollisuus vaikka 2-4 pelaajaan. Itse pitäsin päivityksestä jossa heistejä pystyisi pelaamaan vaikka vain kahdella pelaajalla tai kolmella.
No tämä on tietysti totta. Tarjontaa tuntuu olevan enmmän, kuin pelaajia. Freemodessa pyöriessä puhelin huutaa jatkuvasti, kun heisti kutsuja satelee.. Mutta toisaalta taas, pieni odotus usein palkitaan.. Kaikki ne heistit joissa itse olen ollut mukana, niin ei yleensä 15 minuuttia kauempaa ole tarvinnut odotella jotta saadaan se neljä pelaajaa kasaan.. Toki jos ei yhtään kärsivällisyyttä ole, niin onhan tuokin pitkä aika :)

Mitä tuossa tein vertailua, niin pelkästään myymällä autoja kerran 48minuuttiin tienaa enemmän kuin heisteistä ajallisesti (setupeista nyt ainakin), tämä on kait vaan se juttu jota ei tuoda esille... Sama koskee RP:tä.

Vielä enemmän tienaa nyt tavallisilla tehtävillä koska tehtävän jälkeen tulee aloitusruutuun nopeasti heti 5 tehtävää lisää joista "yleensä" löytyy vaikka 10 tehtävää putkeen jos tekee niitä yksin, harvoin siihen tulee 5 tehtävää joissa kaikissa min. 2 pelaajaa. Itse tein just 7 tehtävää ja joku 88K$ niistä yhteensä ja aikaa meni hieman yli auton myyntiväli, eli jotakuinkin tunti. Tuohon kun lisää sen 12K$ niin voi laskea että 100K$ tunnissa, heisteistä ei millään saa tätä summaa jos ei pelaa tosiaan niin pitkälle putkeen että bonukset paukkuu. Miettikää tuo jos saisi vielä myytyä Dubstan 54K$ hinnalla...

Tämä on kait se syy miksi R kitkee muut rahavirrat nyt mahdollisimman alas, jotta me käytettäisi aikaa perkuleesti heisteihin ja oltaisiin siinä luulossa että tienataan mukamas paljon massia. Heistit on kaikea muuta kuin kanattavia jos ajattelee näin, toki ne on uusia ja pitkiä tehtäviä, mutta rahallisesti kannattamattomia :) Eli siis en yritä sanoa että ne olisivat väärin vaan että rahallisesti ne ei kannata.

Olen erimieltä ainakin tuon autonmyynnin osalta. Myyt kaksi 40-50k autoa kahden tunnin aikana tienaat noin 100k. Teet yhden heistin setuppeineen osana porukkaa ET johtajana. Asiansa osaavalla porukalla aikaa kuluu noin 2-2,5 tuntia vähän heististä riippuen. Tienestit jotain 150-200k:n väliltä riippuen heististä...

Setupeista saa jonkun 25K ja ainakin prison heististä 68K. Tietty sitten niistä viimisistä voi saadakin jo enemmän.

Juuri noin. 4x25 tekee jo 100. Eli 168k yhteensä.. Ja varsinkin juuri tuo prison break menee helposti 2,5 tunnissa osaavalla porukalla :)

Juuri noin. 4x25 tekee jo 100. Eli 168k yhteensä.. Ja varsinkin juuri tuo prison break menee helposti 2,5 tunnissa osaavalla porukalla :)

Erot ei ole kylläkään kovin isoja, mutta jos tuohonkin ottaa huomioon että se porukka (etenkin randomien kanssa) ei aina ole sitä osaavinta ja uusintoja joutuu ottamaan joskus useamminkin... Perhana muuten tuo oli komia tehtävä kyllä, olen sen 2 kertaa tehnyt, molemmilla kerroilla lensin sitä maailman hitainta lentokonetta :D

Ei Rockstar niitä autojen hintoja tahallaan nostanut, se oli bugi..

Kauheata itkemistä jostain randon autoista! Ne hinnat oli korkeat koska kaikki jälkiasennus vanteet nosti hintaa kromivanteiden verran. Eilisessä päivityksessä taas korjattiin pois.

Erot ei ole kylläkään kovin isoja, mutta jos tuohonkin ottaa huomioon että se porukka (etenkin randomien kanssa) ei aina ole sitä osaavinta ja uusintoja joutuu ottamaan joskus useamminkin... Perhana muuten tuo oli komia tehtävä kyllä, olen sen 2 kertaa tehnyt, molemmilla kerroilla lensin sitä maailman hitainta lentokonetta :D
Siksi sanoinkin, että osaavalla porukalla.. Tuossahan on ainakin finaalissa helppo "oikoa" kun kopteri kuski ei ammu yhtäkään hävittäjää alas, vaan pilotti lähtee heti lentämään sen ensimmäisen jetin perässä.. Kopteri kuski voi sitten mennä sinne vankilan porteille sopivalle etäisyydelle ampumaan poliiseja, ja näin helpottaa huomattavasti siellä olevien toimintaa :)

Minkälaista pottia ootte saanu siitä viimeisestä heististä? Kun se potentiaalinen potti on 1,25 miljoonaan mut tähän mennessä aina joku kuollu tai aika loppunut niin on sit muutaman kerran joutunu ottaa uusiks niin parhaimillaan saanut sen päälle 700000$. Senkun sit jakaa 4 osaan niin ei sillä juhlimaan pääse mut saapahan jotain.

Itekin tuli kokeiltua randomeiden kanssa muutaman setupin.Vaihtelevat on taidot joten kyl sitä mielellään pelaa cew:iläisten kanssa jos vaan voi. Esim. toi Pacific Standard - Signal keikka niin randomi tippui joko vahingossa tai tahallaan just noin 3 sekuntia ennen kuin koko setup ois ollu tehtynä. Player left ja eikun kokonaan alusta se setup.

Omasta mielestäni toi Series A Funding on heikoin näistä heisteistä kun pikemmin tuntuu et ois niputettu tehtäviä peräkkäin. Mut muuten ite ainakin tykkäsin kaikista, toki sellainen heisti johon ois mahtunu enemmän kuin 4 ois ollu vielä huippu, kun ois kunnolla päässy pelaamaan tiimipeliä.

Minkälaista pottia ootte saanu siitä viimeisestä heististä? Kun se potentiaalinen potti on 1,25 miljoonaan mut tähän mennessä aina joku kuollu tai aika loppunut niin on sit muutaman kerran joutunu ottaa uusiks niin parhaimillaan saanut sen päälle 700000$. Senkun sit jakaa 4 osaan niin ei sillä juhlimaan pääse mut saapahan jotain.

725k on tainnu tähän mennessä olla suurin missä itse olen ollut mukana. En tosin oo tainnu olla kun vaan kolme kertaa edes tekemässä tota..

4 x 215000$ tuli äsken hardilla, vaikka kerran joutu restarttaan pakomatkan aikana ja kytät osu montakertaa.. :cool:

Onko kukaan kiinnittänyt tossa huomiota siihen, että kummasta menettää enemmän rahaa. Kaadut sillä pyörällä, tai otat muutamat luodit poliisilta niskaan? itsellä aina ollu mukamas niin kiire, ettei ole tullut kiinnitettyä huomiota :rolleyes:

Olis akuutti tarve neljännelle pelaajalle heisteissa. Ollaan täs 3 äijän voimin ihmettelemässä randomien perseilyä. Petke99 nick. Päästäs het vääntään. Ps4 alustana.

Ei Rockstar niitä autojen hintoja tahallaan nostanut, se oli bugi..

Kauheata itkemistä jostain randon autoista! Ne hinnat oli korkeat koska kaikki jälkiasennus vanteet nosti hintaa kromivanteiden verran. Eilisessä päivityksessä taas korjattiin pois.
jaa itse luulin että oli tarkoituksella hintoja nostettu. Mutta harmittaa tuo hintojen lasku kumminkin joten selitän miksi. itse ehdin 50 minuutissa tehdä kolme tras talkia (16min yksi tehtävä) 22k x 3= 66k + 49k auton myynti yhteensä: 115k ja jos heistiin menee 2 tuntia niin saan siinä ajassa 230k rahaa ja kolmessa tunnissa 345k jos autojen hinnat pudotetaan takaisin normaaliksi, niin tunnissa saa vain 78k. Vaikka olisi bugi niin ihan hyvin olisi voinut jättää korjaamatta mutta ei voi mitään.

Ylös Bottom