Ghost River FIN
New Member
Vastaus: Grand Theft Auto Online
Tulee itse kateltua hyvin päättyneen kisan jälkeen noita leaderboard listoja. Siinä kun peukuttavat, niin ehtii näkeen noi frendi ja crew listan. Ja kun aika on tuoreessa muistissa, niin sen huomaa jos on tullut parannus.
Muistin Pete_69 :n neuvon ja riehaannuin tekeen äsken sanchez radan golfkentälle. Kyllä on oiva lisä tuo checkpointien kaahatessa pudottelu, kun tulevat vielä nuoliensa osaltakin noin ajosuuntaan. Varsinkin kun vanhasta muistista sitä ensin suunnittelin omalla sanchezilla kaahaten. Lopulta se siis oli lammikossa, joka ei onneks maksanut kuin satasen. Joutu toteen, että ei muuta kuin creatoriin mars, kun muisti tuon, että sielläkin voi ajaa, eikä prätkä jää lampeen
Itse en edes tiedä koska parannan aikaani, mutta tänään huomasin kyllä gone fishin radassa, että ei se ennen noin hyvin ole mennyt ja kyllähän se aika parani pari sekuntia ja sijoitus listoilla 87 > 32. Tuo siis non contact puolella kun sillä on oma lista. Alkoi äsken kiinnostamaan enemmänkin ja selasin sellaisia kisoja läpi social clubista jotka yleensä on tuntunut menevän ihan hyvin.
Power trip "race" sija 47
Power trip "non contact" sija 28
By the side of the bay "non contact" sija 96
Turn the tide "race" sija 117
Turn the tide "non contact" sija 7
Field trip kaksi kierrosta "race" sija 64
Tajusin juuri, että kaikki parhaat ajat on point to point kisoista moottoripyörällä ja minä kun olen aina luullut etten ole mitenkään hyvä niillä koska en uskalla keulia aina kun se hiemankin olisi mahdollista.
Auto kisoissa tuntuu olevan jo hyvin jos olen alle tuhannen parhaan joukossa.
Tänäänkin tuli taas kylmää kyytiä vaikka kivaa olikin ja uskomaton tuuri. Aamulla peli päälle ennen yhdeksää ja yhden auton kävin myymässä ja ostamassa uusia vaatteita koska niitä ei tytöllä ole koskaan tarpeeksi. Sitten pause valikosta join race ja saman hostin kanssa ajamista n.klo 14 asti ja kaikki kisat non-contact / traffic off. Pikku miinuksena taisin voittaa jopa neljä auto kisaa ja kaksi tai kolme pärrä kisaa ja usein jo totesin ettei se tyyppi ole edes ihminen
Ei vaan voi tajuta miten jotkut vetää niin kovaa rataa ympäri ja tuo ei edes käyttänyt niitä jalkakäytäviä boostaamiseen.
Tulee itse kateltua hyvin päättyneen kisan jälkeen noita leaderboard listoja. Siinä kun peukuttavat, niin ehtii näkeen noi frendi ja crew listan. Ja kun aika on tuoreessa muistissa, niin sen huomaa jos on tullut parannus.
Muistin Pete_69 :n neuvon ja riehaannuin tekeen äsken sanchez radan golfkentälle. Kyllä on oiva lisä tuo checkpointien kaahatessa pudottelu, kun tulevat vielä nuoliensa osaltakin noin ajosuuntaan. Varsinkin kun vanhasta muistista sitä ensin suunnittelin omalla sanchezilla kaahaten. Lopulta se siis oli lammikossa, joka ei onneks maksanut kuin satasen. Joutu toteen, että ei muuta kuin creatoriin mars, kun muisti tuon, että sielläkin voi ajaa, eikä prätkä jää lampeen