Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin omalla kohdalla syy tohon freeroam rähinöintiin on, että ei oikein ole muutakaan tekemistä, noi samat tehtävät on tehty jo X määrät ja ne alkaa jo kyllästyttää.
Noita kuin tulis lisää ja ne kaivatut heistit, niin varmasti vähenisi omalla kohdalla ainakin toi freeroam rähinöinti.

Mä taidan ottaa ihan lungisti, enkä odota mitään tulevilta päivityksiltä, kuten "kaivatut heistit". Jotenkin on semmonen olo että ne tulee floppaamaan tavalla tai toisella ja jos joku on varmaa, niin se että sitä valitusta saa lukea joka paikasta, kuten täältäkin..
Heistejä odotetaan kuin kuuta nousevaa ja ne on nyt nostettu ihan jumalaiseksi hommaksi, mitään siitä tietämättä. Sad, but true.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko se tosiaan niin että KFIN:läiset on jonkin vihan alla...5-6 kaveria tulee jatkuvasti mun perääni,ei tartte kun mennä ulos ovesta niin on lauma kimpussa :D Mä ainaki annan niiden raukkojen tappaa sen minkä kerkeää,en mene edes karkuun kun siitä ei mitään menetä,ainakaan jos tili on 0$ :D Sitten kun kyllästyn,laitan viestillä: No,tuliko se orgasmi jo? Sitten alkaa se samperin teinivi**uilu ja sana "jonne" löytyy joka viestistä :D Tai sitten tulee takasin "english please" :D
Eh..Mulla on kyllä niin mennyt maku tuosta onlinesta,se on joko tankkia karkuun menemistä tai sotaa,tää on pelkkä sotapeli,kaikki hauskuus menee siinä kun rockstar ei rajoita mitään.

Perus meininkiä tuo kuulostaa olevan. Itsehän teen niin, että heti kämpästä otan luurista quick job -> race ja lähden ajamaan ja aina kun jostain sessiosta lähden kun se muuttuu joksikin saman kisan grindaamiseksi niin äkkiä rahat pankkiin ja sama luurista uusiksi. Sitten kun haluan rauhassa shoppailla tai tuunata autoa niin takaisin yksinpeliin ja sieltä pause valikosta online -> solo session niin saa olla rauhassa ja tuolloin tulee tehtyä myös tehtäviä soolona tai jos pelaan broidin kanssa niin invite only sessio.

Eipähän ole muut pilaamassa free roam settiä.

Tarttiskohan sitä itsekin laittaa pari kuvaa.

Oma söpöliini <3
Näytä liitetiedosto 11928

Kun 50 taso tuli täyteen niin pakkohan se oli aseistakin tehdä pikkasen naisellisempia.
Näytä liitetiedosto 11929

Autotalli
Näytä liitetiedosto 11930
Näytä liitetiedosto 11931

Seuraavaksi sitten tähän paras vaihdeloota ja 60% panssari jotta se kestää pikkasen osumaa kun koitan tehdä jonkinlaista off-road pätkää ja kaikki sitä kokeilleet tietää, että kun homma ei onnistu niin tullaan kierien kymmenen voltin kautta alas jonka jälkeen auto on solmussa.
Näytä liitetiedosto 11932
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaahas pätsi tullu, kannattaa katella kaupat läpi siellä oli ainakin kolme ilmasta autoa ja ilmanen vene..
Toki mitään autoja noista en aijo ottaa, koska näytti ihan tylsiltä kaikki.. Myös kuvat oli lisätty joka autoon
kauppoihin ja Trevorin auton saa ostettua myös en tiedä saiko ennen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä taidan ottaa ihan lungisti, enkä odota mitään tulevilta päivityksiltä, kuten "kaivatut heistit". Jotenkin on semmonen olo että ne tulee floppaamaan tavalla tai toisella ja jos joku on varmaa, niin se että sitä valitusta saa lukea joka paikasta, kuten täältäkin..
Heistejä odotetaan kuin kuuta nousevaa ja ne on nyt nostettu ihan jumalaiseksi hommaksi, mitään siitä tietämättä. Sad, but true.

No juu, ite en niiltä nyt mitään suuria odota, mut olis vaan lisää tekemistä. Tulis edes noita normi tehtäviä lisää :/ Ku itseä noi racet yms oikeen innosta, survival menee aina välillä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihan hirveetä paskaa tän patchin jälkeen, mm. mekaanikko tua eri auton ku mitä pyytää, auto aim lukittuu kohteen sivuun yms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN:in uusi logo on naurettavan pieni noissa vaatteissa. Ei sitä edes meinaa erottaa ollenkaan. Itse tykkäsin vanhasta:(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN:in uusi logo on naurettavan pieni noissa vaatteissa. Ei sitä edes meinaa erottaa ollenkaan. Itse tykkäsin vanhasta:(

Niihän se on, emt pystyykö siitä tekee joku isomman. Kaikkia ei voi miellyttää, osa ei taas tykännyt tosta kekkosesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt sentään huomasin että saan ilmasen veneen ja 3 autoa patchin mukana
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä toi valkoinen lippu auta, minut ammutaan silti.

Mitäs noil JP-pisteillä oikein tekee?

Tietoa paljon maksaa kallein asunto?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vaatteita oli tullu kanssa kauhea läjä.. kaulaketjuja, kelloja, shortseja, vaimareita, sandaaleja, aurinkolaseja, hattuja..
Moneyglitchit korjattu(autonmyyntikikka) ja ilmeisesti kaikki modatut autot poistettu talleista. Siinä voi jollain olla vähän
hankala paikka kun monella oli pelkkiä modattuja autoja tallit täynnä. :D

kuski76:
JP-pisteet = Job Points, ilmeisesti liittyvät niihin hypetettyihin heisteihin sitten aikoinaan ja kuulemma tehtävien rewardeihin(rahaan?)
mitä niistä saat. JP:t taitaa nollaantua aina kun vaihdat servua, eli jos pelaat tosi paljon putkeen samalla servulla pitäis myös tehtävistä
sataa enemmän rahaa kuin muille.

Kallein asunto maksaa 400.000$. Tätäkin oon kyllä kuullut, että tähän olis mahdollisesti tulossa aikanaan kartanoita yms. muita asuntoja,
eihän tuo 400k rahamiehelle ole mitään kun osalla tässä jopa satoja miljoonia mitä ei saa käytettyä mihinkään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiitokset vastauksesta.
Ihmettelinkin kun sain välillä rahat tuplana, mitä muut tehtävään osallistuneet.
Toi 400k asunto just parhaillaan onkin, rauhaton ympäristö tosin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No ei kyllä tullu naisille paljookaan mitään uutuuksia. Vaan kahet hiukset (jotka olis voinu olla paljon parempia), muutamia koruja, hattuja, ja reilusti bikinejä, joista kyllä sit saa uuden pyöräilyasun tehtyy. :rolleyes: Mut parempaa ootin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toi 400k asunto just parhaillaan onkin, rauhaton ympäristö tosin.

Totta, oon itekkin miettiny pitäskö siitä muuttaa pois johonkin kun tuntuu että vähintään
kerran päivässä joku venaa siinä oven ulkopuolella ja ampuu kun tulee ulos eikä siinä hirveesti
kyllä kerkee mitään tekemään. Kerran joku jopa onnistu tappamaan kun ajoin sisään niin kuolin ja
spawnasin kadulle, en pystyny valitsemaan asetta ja hetken päästä spawnasin uudelleen sinne kämppään
sisään autoon millä ajoinkin sisään.
Muutenkin ihan älyttömän "iso" kämppä tuo 400k kun kestää tovi kävellä sieltä ihanasta sängystä tai suihkusta
autotalliin. Asunnossahan ei tietenkään juosta, ei missään nimessä. Rockstar. :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tais myös patchi poistaa kaikki ei talliin oikeasti kuuluvat ajoneuvot. Iteltä katos toi sheriff suv ja patrol car :(
Tämähän on vain hyvä juttu, ei enää tankkeja tai jettejä porukalla tallissa.

KFIN:in uusi logo on naurettavan pieni noissa vaatteissa. Ei sitä edes meinaa erottaa ollenkaan. Itse tykkäsin vanhasta:(
Niihän se on, emt pystyykö siitä tekee joku isomman. Kaikkia ei voi miellyttää, osa ei taas tykännyt tosta kekkosesta.

Oishan toi hyvä jos mahdollisimman moni tykkää siitä logosta. Mulle saa kyllä laittaa viestiä ideoista, niin voin koittaa tehdä sellasen mistä kaikki tykkää.

Tai tehkää kuva itse, voin sen kyllä muuttaa tohon emblem muotoon jos ette itse osaa. Kuva pitää olla vähintään 512x512 kokoinen, mielellään isompi esim. 1000x1000 ja olisi paras jos se olisi PNG muodossa läpinäkyvällä taustalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksi R,miksi??? Emme voi ostaa yhtä kämppää ja sata autotallia,miksi ihmeessä? Olisi vaikka Trevorin asuntovaunu ja autotalleja ympäriinsä.Tykkäsin siitä tallista siellä kartan vasemmassa yläkulmassa mutta kun vain 2 autoa sai mahtumaan...

Mitä tulee KFIN porukkan,itse ainakin lähden sotaan jos huomaan että toista KFIN:iläistä ammutaan surutta,sinne vaan sekaan kun tilikin on tyhjä ja aseita on paukkuja myöden pilvin pimein.Sijoitin niihin varmaan 500K yhteensä kun latasin arsenaalin täyteen :D Tänään tosin tuli jaettua bountyjä muille kfiniläisille,toki sain siitä vaivanpalkan itekin.Hienoa työtä! Jos joku ihmetteli että mulla oli jatkuvasti bounty persiissä,ni tänään ei tarvinnut kun katsoa vierasta autoa ja heti oltiin rahaa lyömässä ukkoon kiinni :D

Tekeekö kukaan noita S:n autotehtäviä,eli pitää viedä tietynlainen auto satamaan,itse teen sen ja myyn yhden auton. Yleensä sen jälkeen bountuy perään,kotiin ja ite syömään tjn. Tai tekemään jotain tehtäviä...

Voisin itsekin muuttaa pois tuosta 400K$ kämpästä vasta kun siihen muutin ja ostaa vaikka 6 auton talli sieltä jostain aavikon tuntumasta...Muutama auto vähemmän mutta eihän niillä kaikilla edes tee mitään...

Toisaalta voitaisiin kaikki vallata joku talo ja muuttaa sinne koko KFIN porukka siten että ovesta kävelevä olisi todennäköisesti omia :D
 
Ylös Bottom