Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkos kukaan laskenut keskinopeuksia autokisoissa?
Eli vaikka supereissa ilmoitettu radan pituus ja ajoajan kun laskee..
Eipä oo tullu mieleen, ei varmaan olis kyllä vaikeeta.


Toimiiko muilla toi Special Playlist, aina kun yritän liittyä tulee ilmoitus 'job failed to download'.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimiiko muilla toi Special Playlist, aina kun yritän liittyä tulee ilmoitus 'job failed to download'.

Itellä meni koko private 3crew lobby jumiin kun yritin event playlist ladata. Eli ei toiminu. Kahteen kertaan yritettiin eri ukon toimesta muttei onnistunu. Tarvii kattoo tv hetki (eli 2-12h) ja kokeilla myöhemmin yöllä si uudestaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Välillä nikottelee aivan kaikki.

Koitin autokisoissa hostina ollessa vaihtaa luokkia ja kierrosten lukumäärää.
Eipä vain onnistu. Joskus taas säätilaa vaihtaessa vaihtoi eri riviltä autoluokkaa.
Sekoilee nettipeli oikein kunnolla.

Joku mainitsikin aiemmin ettei kerkeä lataamaan lujaa ajettaessa.
Tapahtuu samoin itsellekkin kun pommitetaan oikein lujaa.
Muu liikenne ilmestyy ja häviää yllättäen edessä.

Metkaa istua hahmon kotona sohvalla, kun seinät ja lattia vain häviävät.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään pelattiin kavereiden kanssa about 4 tuntia ilman mitään ihmeempiä ongelmia. Ainoa "bugi" kävi, kun peli ilmoitti, että lentokone olisi tekemässä jotain tarvikepudotusta vihreälle alueelle, niin mitään laatikkoa sinne ei koskaan pudonnut. Aiemmin olin laatikon (2500rp ja sinko) ottanut ongelmitta talteen. Useampi hyvä kisakin ajettiin putkeen ja vaikkei niistä isoja summia rahaa tippunutkaan, niin hauskaa oli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla lataa pelin ihan hyvin mutta hetken pelaamisen jälkeen ilmoittaa "unknow network error". Turhauttavaa, myöskin lentokone pudotti paketin mitä ei koskaan näkynyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onlinea olen pelannut ihan alusta asti ja aikasemmin ei ollut tullu yhtään ainoaa crate doppeja mulle.
Eilen päivitin uusimpaan (1.06) versioon ja sen jälkeen, joka kerta kun uuteen serveriin liittyy, tulee ilmoitus tuosta crate dropsista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on ollut jo monta päivää sellainen ongelma, että mekaanikko ei vastaa puhelimeen. Aluksi luulin, että johtuu rahojen nollatilanteesta, mutta nyt on jo parin päivän ajan ollut varaa maksaa laskutkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on ollut jo monta päivää sellainen ongelma, että mekaanikko ei vastaa puhelimeen. Aluksi luulin, että johtuu rahojen nollatilanteesta, mutta nyt on jo parin päivän ajan ollut varaa maksaa laskutkin.

Sinulla on tällainen samanlainen bugi varmaan kuin minulla. Ei vielä tähänkään mennessä ole auki Lesterin eikä Merryweatherin palvelukset ja Leveleitä ON tarpeeksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onlinea olen pelannut ihan alusta asti ja aikasemmin ei ollut tullu yhtään ainoaa crate doppeja mulle.
Eilen päivitin uusimpaan (1.06) versioon ja sen jälkeen, joka kerta kun uuteen serveriin liittyy, tulee ilmoitus tuosta crate dropsista.

Ne on näitä event crate droppeja.. tän viikonlopun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää peli kyllä jaksaa yllättää. Jo toista kertaa spawnasin autotalliin missä puolet omia autoja ja puolet toisten autoja. Sieltä löyty sitte space docker just gauntletin paikalta joten ajoin sen tallista pihalle ja takasin nii korvas gauntletin. Onko muille käyny samaa? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Patchin jälkeen joka kerta tehtävän päätyttyä ilmoittaa ylänurkassa:your personal vehicle has been destroyed,jne , eihän tuo nyt mitään estä mutta joka ikinen kerta se sinne tulee.

Nyt yöllä jämähti kerran hostina ,luki vaan lauching eikä mitään tapahtunut, jumittu muillakin pelaajilla ja pari peliä siitä pääsin kokemaan tämän: unknown network errorin jolloin heittää yksinpeliin.

No ainoa valonpilkahdus oli kun samalla servulla yöllä oli ainakin 13 Kfin jäsentä, joku saa korjata jos laski enemmän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää peli kyllä jaksaa yllättää. Jo toista kertaa spawnasin autotalliin missä puolet omia autoja ja puolet toisten autoja. Sieltä löyty sitte space docker just gauntletin paikalta joten ajoin sen tallista pihalle ja takasin nii korvas gauntletin. Onko muille käyny samaa? :D

Ihmettelin kun mun talliin lappasi porukkaa,mutta sitten tajusin että se oli bugi.Kaikki samassa talossa asuvat pääsi yhteen ja samaan talliin ja siellä oli ihan seka-autot.Kun menin kämpille,siellä oli joku muu random kattelees telkkaria.Taitaa vähän bugittaa nuo kämpätkin nyt.Mahtoiko jotain tapahtua väärin päivityksessä kun tietyt autot katosi tallista mutta nyt ei tiedä kenen talliin päätyy :D

Välillä olen omsassa tallissa ja toisen hahmo välkehtii siellä myös.Se välkkyvä hahmo menee autoon mutta oikeesti se meneekin omaan autoonsa vaikka mä näen sen menevän mun vaccan ovesta sisään ja lähtevän sillä :eek:
Ihan häröä! :D
Ja viimeksi kun lopetin pelin,mulla oli moottoripyörä tallissa,seuraavaksi sitä sai hakea poliisin varikolta.En usko ttä joku olisi sen onnistunut pöllimään suoraan tallista?
Niin ja meinaan muuttaa sinne kekelle erämaata 6 auton talliin.Kaupungissa ei ole yhtään rauhaa ja en aio pitää kuin 3-4 hienoa autoa ja loput ilmasia elegyitä vaikkapa...Mitä noilla kaikilla tekee edes?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja viimeksi kun lopetin pelin,mulla oli moottoripyörä tallissa,seuraavaksi sitä sai hakea poliisin varikolta.En usko ttä joku olisi sen onnistunut pöllimään suoraan tallista?
Niin ja meinaan muuttaa sinne kekelle erämaata 6 auton talliin.Kaupungissa ei ole yhtään rauhaa ja en aio pitää kuin 3-4 hienoa autoa ja loput ilmasia elegyitä vaikkapa...Mitä noilla kaikilla tekee edes?

Samaa välkkymistä on tapahtunut mullakin muttei niin pahasti et ois joku vienyt mun autoja. Tyhjentelin tallia eilen ja nyt on enää rantakirppu, bussi (se nopee) porchen kopio (banshee?)ja kaks elegyä. Toinen orkkis ja toinen laitettu. Niin ja motskaripyörä. En enää nähnyt mitään JIITÄ siinä et on talli täynnä vehkeitä ja ottaa siitä aina vaan sen ensimmäisen...

Vois ottaa kyllä tallin maaseudulta - ois rauhaa mut sit taas ajomatka stadiin ois pitkä. En kyllä siinä kämpässäkään nää mitään järkeä kun ei siellä koskaan tuu oltua.

Muuten, telkkarista on jotain hyötyäkin. Jos menee käymään jossain ja haluaa säilyä kentässä ilman et lentää ulos kun idlaa niin laittaa telkusta näkymään toisen pelaajan häröilyn, niin saa olla kentässä eikä heitetä ulos.

Ja ps. Kaupan voi ryöstää kumipampulla uhkaamalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä ryöstän kaupan aina niin että kerran nyrkillä turpaan,rahat messiin ja pihalle :D

Tuolta keskeltä aavikkoa pääsee nopeiten keskustaan ku heittää autolla suoraa tietä sinne lentokentälle tai mikä se on ja sieltä kopteri alle :rolleyes: Riippuu tietysti mistä sen tallin hommaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Bugeja siellä, bugeja täällä.
Vesijettikisoissa vaihdoin kulkineelle eri värin.
Kisan alkaessa "yllättäen" väri jota en valinnut.
Sama juttu on myöskin ollut endurokisoissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Bugeja siellä, bugeja täällä.
Vesijettikisoissa vaihdoin kulkineelle eri värin.
Kisan alkaessa "yllättäen" väri jota en valinnut.
Sama juttu on myöskin ollut endurokisoissa.

Jostain randomsyystä joissakin kisoissa (ainakin enduro) ajoneuvon väri pitää hyväksyä painamalla X:ää, samalla tavalla kun laittamasi betit täytyy hyväksyä painamalla X:ää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aiemmin kyselin keskinopeuksista matka / aika.
Laskin nyt oman ajetun keskinopeuden.
Yksin ajettuna 3,5 mailin valtatiekisa.
Luokkana superautot, tuunattu entity xf.
Keskinopeus karkeasti 186km/h..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jostain randomsyystä joissakin kisoissa (ainakin enduro) ajoneuvon väri pitää hyväksyä painamalla X:ää, samalla tavalla kun laittamasi betit täytyy hyväksyä painamalla X:ää.

Endurokisoissa on se tummanvihreä (vai mikä ruskeanvihreä onkaan) mitä en ole kertaakaan saanut käyttöön. Aina kun sen värin valitsee (hyväksyn X:llä kyllä) niin pyörän värinä on kisassa se kirkkaan vihreä.

Edittiä: Samoin lentokisoissa oli jokin lentokoneen väri mitä ei saa käyttöön.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olisko Xbox 360 versioon mitään konsolifin crew porukoita mihin vois liittyä
 
Ylös Bottom