Vastaus: Grand Theft Auto Online
Pari kuukautta kohta hakattu ja muutama jemma löytynyt. jerzu123 näytti mulle viimeisimmän.
Mun mielestä pahimpia glitchejä sais poistaa kuten just nää tankit ja jetit tallissa. Ei siinä muuta, mutta aika turha ihmetellä jos online tökkii kun nää (
http://m.youtube.com/watch?v=KIppGEjDEJA) sankarit kuormittaa servereitä.
Tossa lopussa varsinkin, aika helppo liikkua tuolla tallissa kun on kaks hävittäjää ja yks tankki.
Mutta niistä jemmoista:
muutamalle olen näyttänytkin sen talon, jonka sisälle pääsee juoksemalla ikkunasta sisään. Hyvä paikka bountyä puolustaa. Voi ampua katon läpi ja heitellä kranuja, mutta seinien läpi ei pysty ampumaan.
Jerzu123 näytti mulle läntisessä los santoksessa erään parturiliikkeen takaosan, johon pääsee kujalta kiipeämällä oven yli. Sisältä saa ammuttua seinien läpi, mutta käytännössä sisällä olijaa mahdoton tappaa. Vaikea lähestyä jos joku on sisällä.
myös rannalta löytyy jemmoja.
Helikopterikentän ohi ajettaessa kohti Los Santos Customsia (kartan vasemmassa alakulmassa) jää ranta oikealle puolelle. Tien vieressä kasvaa korkeita palmuja ja alla on kivikkoa. Mene rannalle, hypi kivien ja seinän väleihin. Yhdestä kohtaa pääsee suoraan "tien alle". Ole varovainen. Liikkumatilaa ei paikka paikoin ole hirveästi ja tipahdat uimaan. Sitten voitkin uida hiekkarannan läpi mereen. Tai uida Los Santos Customsin alle. Mutta tien alta voit ampua kaikkea liikkuvaa eikä kukaan saa tapettua sua.
Heitä stigy bombeja kadulle ja odota vain oikeaa hetkeä kun isin pikku räkänokka tulee ilmaisella elegyllä kohdille....bum!
"...whattttaaa faaaaak määäääään...where are you...???"
Huom! Mikäli käytät näitä jemmoja ja tapat kanssapelaajiasi kauan, älä paljasta sisäänkäyntejä tai muita kikkoja kellekään. Muutaman kerran olen huomannut että jengi on kämpässä kattomassa telkkaria ja odottaa vaan näkevänsä että mistä ja miten niihin jemmoihin mennään.
Paras ulospääsy on: easy way out eli kuula omaan päähän