Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä että jollain riittää rahaa itsellä on tili melkein kokoajan nollilla, kaikki raha mitä tulee menee LS Customsiin tai Ammu-nationiin. Eilen oli bounty päällä ja en oikein päässy Cometilla karkuun jotain superautoa kuljettanutta tyyppiä, niin tämä nakkas sticky bombin mun autoon ja räjäytti sen. Miten vakuutusmaksu tuli minun maksettevaksi, johtuko se bountystä? eikös se pitäisi mennä sille auton räjäyttäneelle? Tili oli kuitenkin tyhjä ja piti käydä kauppa ryöstämässä että saa 1250$ vakuutusmaksuun.
Ärsyttäviä nuo autojen modaukset kun osa aukee levelin mukaan ja osa taas kisojen. Kauheesti en oo kisoja ajellut ja useimmiten muiden järkkäämät kisat on jollain superautoilla, kun omasta tallista löytyy vaan esim. Futo, Sabre, Comet ja Elegy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Se muuttu juu hetki sitten, että jos on bounty ja joku räjäyttää auton niin se ei joudu maksamaan vakuutusta. Tuota en tiennyt tosin että ite joutuu maksamaan, mutta kaipa se ihan loogista on.
En tiedä moniko tuosta tietää, joten jos ei rahaa niin kannattaa ajaa vaikka pelin kovimmalla vehkeellä Sultanilla jossa vakuutus 150$ jos kyseinen auto sattuu löytymään tallista. Mulle muuten on alkanu spawnailemaan Sultaneja ihan älyttömästi, esim. eilen tuli about 50/50 suhteella Sultaneja ja sitä jotain maasturia kun olin pohjosessa ettimässä Serranoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lahjoittaisin mielelläni vaikka kaikille rahaa kun vaan tietäis miten se onnistuu.. Kuulin juttua, että invite-only sessionissa
pystyis antamaan 50 000$ päivässä. Onko tuo totta ja onko kyseessä GTA päivä eli 48minuuttia vai oikea päivä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jollain hakseillahan noi rahat on tehty kun ei sillä LSC glitchilläkään tee kun 3milj tunnissa ei kukaan jaksais sillä miljardeja tehdä ja sitten lahjottaa..

Paljonko rahaa saa esim. 100€:lla kun ostaa sitä...Olen kuullut että jotkut ostaa samperi muutamalla tonnilla tota pelirahaa iskän lompakolla kun saavat kortin käsiinsä,tiedä sitten...Itse en tähän sorru ainakaan omalla rahalla,toinen on jos työt luistaa niin helppohan sen 100€ on sinne iskeä kun sen saa takasin pienellä vaivalla...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oisko ollu pikkasen päälle miljoona 20e:lla. Erittäin kallista siis. Kolmannes koko pelin hinnasta ja sillä saa sen verran rahaa jotta voi ostaa tankin. Jippii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

***** että oli raskasta porukkaa taas vaihteeksi. Ei hetken rauhaa. Raskasta, todella raskasta.

Pieni aivopähkinä. Jos otan 20 000 taskuun ja kaveri ampuu suoran kudin ohimoon ja rahat jää leijumaan, saako ystäväni tuon 20 000 vai onko jokin maksimikatto tuolle saaliille?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

***** että oli raskasta porukkaa taas vaihteeksi. Ei hetken rauhaa. Raskasta, todella raskasta.

Pieni aivopähkinä. Jos otan 20 000 taskuun ja kaveri ampuu suoran kudin ohimoon ja rahat jää leijumaan, saako ystäväni tuon 20 000 vai onko jokin maksimikatto tuolle saaliille?

Mä en ole koskaan menettäny 500$ enempää...Tai no kerran tai kaksi on keretty tappaa kun myin auton,liekö tolla summalla vaikutusta....Jos sen koko summan saisi,sillonhan jokainen kyttää LSC:n edessä tyyppejä jotka myy auton ja tappavat tämän ennen kun kerkeää siirtää rahat tilille...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Käväsin sitten kattelemassa mitä Teurastaja puuhaili jonku toisen kanssa,koittivat ajaa lentokoneella ihan yyberpienen sillan alta :D Itse en onnistunut siinä mutta oli ihan hauskaa olla kuskina kavereille,aina lentokoneen hajottua hakemaan uuttaa ja uusi yritys :D Mulla taisi olla Bountykin perässä,ihmekään että omat yritti tappaa,en ise tuota huoannut tai muistanut...Ei meinaan tullut mitään ilmotusta ennen kun 5K tuli tilille. Samaten joku random sai 1K bountyn peräänsä 5 minuutin sisällä kolmesti.Tämä haiskahtaa juuri tuolta ylläolevalta bugilta että bountyjä voi kasata päällekkäin,ja uusi astuu aina voimaan kun vanha poistuu...

Sauhu-Santun kanssa lenneltiin Mallardeilla tuolla Grapeseedin kentällä, siinä ihan vieressä on pienen pieni silta joka molemmat yritettiin alittaa. Vähän tiukkaa teki mut kyllä se siitä mahtu, varmaan 4-5 kertaa pääsin ehjänä läpi yli tunnin aikana mitä yritettiin.

0_0.jpg
0_0.jpg


0_0.jpg
0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tosta rahan lahjotuksesta vielä sen verran, että aikani mietittyä löysin vihdoin keinon joka pitäis kaiken järjen mukaan toimia. Eli otetaan joku auto mihin saa paljon upgradeja ja lyön sen täyteen kaikkea jolloin myyntihinta kohoaa sinne 110-120 paikkeille. Näitä on esim. Zion, Sentinel ja Scwartzer. Sitten ajan sen vaan ulos customsista ilman trackeria ja vakuutuksia niin eikös se auto silloin ole ns. vapaata riistaa ja kuka vaan sen voi ottaa omaksi tai myydä pois. Tosin toi homma vaan maksaa sen 2-3 kertaa enemmän mulle jolloin "lahjavero" on Suomen luokkaa.
Vaihtoehtoisesti myös auton vois vaan tuoda minkä haluaa laittaa ja käyn duunaamassa sen ja palautan omistajalleen joka saa ite laittaa trackerit ja vakuutukset.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tosta rahan lahjotuksesta vielä sen verran, että aikani mietittyä löysin vihdoin keinon joka pitäis kaiken järjen mukaan toimia. Eli otetaan joku auto mihin saa paljon upgradeja ja lyön sen täyteen kaikkea jolloin myyntihinta kohoaa sinne 110-120 paikkeille. Näitä on esim. Zion, Sentinel ja Scwartzer. Sitten ajan sen vaan ulos customsista ilman trackeria ja vakuutuksia niin eikös se auto silloin ole ns. vapaata riistaa ja kuka vaan sen voi ottaa omaksi tai myydä pois. Tosin toi homma vaan maksaa sen 2-3 kertaa enemmän mulle jolloin "lahjavero" on Suomen luokkaa.
Vaihtoehtoisesti myös auton vois vaan tuoda minkä haluaa laittaa ja käyn duunaamassa sen ja palautan omistajalleen joka saa ite laittaa trackerit ja vakuutukset.

Siten rahan siirto toimii järkevimmin jos joutuu kikkailemaan,että otat auton,virität tappiin ja annat kaverille joka käy myymässä sen...Tämä keino luulisi toimivan kyllä :rolleyes: Ja auton ei tarvitse olla sun hankkima,mä voin tuoda sulle auton ja sä vaan tuunaat sen ja mä menen saman tien myymään sen esimerkiksi näin...

Ja kun noita autoja saa ihan kadultakin,ei tarvi ostaa.Mä voisin ottaa pari autoa joista sais vaikka sen 100K$ :D Myin meinaa oman sultanin pois ja sain 92K$,eikä mulla ole kaikkia virityksiä edes auki vielä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On kyllä aika lailla alkanu kyllästyttämään jo tämä peli. Tehtäviä ei jaksa enää tahkota ollenkaan. Ainoa huvi on snaippailla porukkaa jostain LS Customsin tms katolta ja siihenkin kyllästyy aika nopeesti ku porukka kaikkoaa ympäriltä. Rahaakin on vielä yli miljoona, vaikka olen kuinka yrittänyt laittaa bounteja ja kutsua palkkatappajia sinne sun tänne.

Luulen että omalta kohdaltani tämän pelin tunnit ovat luetut heti kun saan jostain PS4:n käsiini...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tosta rahan lahjotuksesta vielä sen verran, että aikani mietittyä löysin vihdoin keinon joka pitäis kaiken järjen mukaan toimia. Eli otetaan joku auto mihin saa paljon upgradeja ja lyön sen täyteen kaikkea jolloin myyntihinta kohoaa sinne 110-120 paikkeille. Näitä on esim. Zion, Sentinel ja Scwartzer. Sitten ajan sen vaan ulos customsista ilman trackeria ja vakuutuksia niin eikös se auto silloin ole ns. vapaata riistaa ja kuka vaan sen voi ottaa omaksi tai myydä pois. Tosin toi homma vaan maksaa sen 2-3 kertaa enemmän mulle jolloin "lahjavero" on Suomen luokkaa.
Vaihtoehtoisesti myös auton vois vaan tuoda minkä haluaa laittaa ja käyn duunaamassa sen ja palautan omistajalleen joka saa ite laittaa trackerit ja vakuutukset.

Tätä itse olen harrastanut kavereiden kanssa. Ei ole pelikertaa, etteikö joku huutelisi, että "tuunaas mulle joku auto". :D Mielelläni niitä tuunailen. Kaverit saa siitä sen 60 000-110 000 per auto, kun käy myymässä samantien. Pääsenpähän rahoista eroon. "Enää" 70 millii jäljellä 116 millistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

xmas_trevor_by_teurastaja_87-d6wskwu.png


Trevor Philips Enterprises laajentaa toimintaansa, tilaa pukki jouluksi jo tänään.

Tällanen pieni joulu tervehdys kaikille GTAO pelaajille, eli jos haluaa jouluisen crew emblemin omaan jengiin, niin lataus linkki on tässä: http://www.mediafire.com/view/6fz0icz6n0j6zac/Xmas_Trevor.txt
Tässä vielä ohje niille jotka eivät tiedä miten tuon kuvan saa emblemiksi: http://www.youtube.com/watch?v=6jQIYgIjM_k

Tältä se näyttää Ruinerin konepellissä:
0_0.jpg


Tuota logoa saa siis ihan vapaasti käyttää omissä GTA Online jengeissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siten rahan siirto toimii järkevimmin jos joutuu kikkailemaan,että otat auton,virität tappiin ja annat kaverille joka käy myymässä sen...Tämä keino luulisi toimivan kyllä :rolleyes: Ja auton ei tarvitse olla sun hankkima,mä voin tuoda sulle auton ja sä vaan tuunaat sen ja mä menen saman tien myymään sen esimerkiksi näin...

Ja kun noita autoja saa ihan kadultakin,ei tarvi ostaa.Mä voisin ottaa pari autoa joista sais vaikka sen 100K$ :D Myin meinaa oman sultanin pois ja sain 92K$,eikä mulla ole kaikkia virityksiä edes auki vielä...

Joo näin mä sen mietinkin.. 92miljoonaa ja risat ylimäärästä niin ei se kyllä ihan heti lopu. Tossa vaan ainoa miinus se, että 48minuutin välein pystyy myymään auton.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo näin mä sen mietinkin.. 92miljoonaa ja risat ylimäärästä niin ei se kyllä ihan heti lopu. Tossa vaan ainoa miinus se, että 48minuutin välein pystyy myymään auton.
Jos ihan vaan haluat eroon noista rahoista, niin tee toinen hahmo jolle nostat rahaa tililtä sen verran kuin mistä haluat eroon ja sen jälkeen poistat hahmon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Enkai nyt sentään, pointti on siinä että sitä nyt vaan on yksinkertasesti niin paljon etten saa sitä kaikkea varmastikaan ikinä käytettyä ja voin ihan hyvin lahjottaa niitä rahoja vähän pois jollekkin joka niillä jotain tekee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertokaas nikkejä keltä olette saaneet rahoja...
Meinaa itse R kuulemma jakaa "good sport"eille rahaa random nikkien kautta.Tämmöstä puhetta oli twitterissä ja siellä nauroivat että kun ihmiset palauttelee niitä takaisin.Nauran kyllä minäkin jos tämä on totta :D
Minusta tuntuu ainakin että tässä on jotain perää,koska jos R jakaisi tietoisesti rahaa miljoonia,niin kaikki haluaisivat sen saman summan ja tämähän ei tietenkään käy päinsä. #huhu
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos jolobergin serverille joskus ilmestyy meikäläinen, voi olla että raha kelpaa. Toki, toivotaan nyt et ehtisi tehdä duunia rahojen eteen, mutta 2000$ palkkiot vartin hommasta tuntuu olevan työlästä.
 
Ylös Bottom