Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos jolobergin serverille joskus ilmestyy meikäläinen, voi olla että raha kelpaa. Toki, toivotaan nyt et ehtisi tehdä duunia rahojen eteen, mutta 2000$ palkkiot vartin hommasta tuntuu olevan työlästä.

Joo toki toki laskeskelin just, että vaikka tehtäs 10 hengen soppajono niin siihen ei rahaa palais kun 2-3 miljoonaa ja jokainen sais sen 100-120
per lärvi. Red Devilille annoin jo yhen auton aikasemmin, mutta tuli kiire eikä kerenny mitään hyvää autoa ettimään niin laitoin jonkun nikon sitä
en sitten tiedä paljon siitä tuli varmaan jotai 50-70k.
Rahojen loppumiseen täytyis tehdä 306 autolahjotusta, kertonee jotain tuosta järjettömästä summasta ja sen käyttömahdollisuudesta. :D

Nyt tuli ihan uusi bugi, kävin vaatekaupassa ja kun tulen ulos on oma auto muuttunut näkymättömäksi, se näkyy edelleen kartalla ja voin jopa kiivetä sen katolle mutta en voi mennä sisään enkä näe sitä. Wtf?

Nyt tuli ihan uusi bugi, kävin vaatekaupassa ja kun tulen ulos on oma auto muuttunut näkymättömäksi, se näkyy edelleen kartalla ja voin jopa kiivetä sen katolle mutta en voi mennä sisään enkä näe sitä. Wtf?

Näkymättömiä autojakin,mitä vielä... :D Mulla ainakin kun tulen ulos LSC:sta,auto välkkyy tai joskus jää näkymättömäksikin hetkeksi...Nää on näitä R-bugeja...Tosta saisi ihan oman lauseen muuten - "R-Bugi" :rolleyes:

Siinä näytetään kuinka rekan perävaunun sisään pääsee, onko kukaan kokeillu asiaa itse pelissä ja tarviiko olla just toi tietty perävaunu millä onnistuu?

[video=youtube;FnsMBQ7rWLo]http://www.youtube.com/watch?v=FnsMBQ7rWLo[/video]

Miksei nuo trophyt avaudu,olen ryöstäny 20 kauppaa ja toinen "American dream" ei myöskään ole tullut vaikka sekin pitäs kyllä olla tehty...? Mitä ihmettä,kertokaas missä mättää...

Mikäs trophy tuo on "earn 30 platinum awards"?

Miksei nuo trophyt avaudu,olen ryöstäny 20 kauppaa ja toinen "American dream" ei myöskään ole tullut vaikka sekin pitäs kyllä olla tehty...? Mitä ihmettä,kertokaas missä mättää...

Oletko varma että on ollut 20 eri kauppaa? Kartalta näkyy vihreä merkki joka kaupan kohdalla jonka olet ryöstänyt, niin pystyy tarkistamaan.

Tuosta American dream trophysta oli tälläinen http://www.ps3trophies.org/game/grand-theft-auto-v/guide/.
You must buy a property from the Internet via your phone, this is because the trophy won't unlock if you buy one from the "For Sale" signs in front of the various properties dotted around the map.
Eli suomeksi: asunto pitää ostaa internetin kautta, ei myynti kyltistä. Siinä on joku bugi, saattaa olla että on korjattu jossain päivityksessä mutta luultavasti joudut kuitenkin ostamaan uuden asunnon jos haluat tuon trophyn saada.

Platina palkinnot tarkoittaa näitä mitaleja: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/awards/victory.
Osassa mitaleista saa suoraan platinan, toisissa pitää ensin saada pronssi, hopea ja kulta.

Itsellä on ainakin kaikki netti trophyt avautunut niinkuin pitääkin ja enää taitaa puuttua vain kaksi, tuo platina mitali "decorated" trophy ja "numero uno" missä pitää voittaa kaikissa pelimuodoissa, siinä puuttuu käden vääntö ja ehkä deathmatch. Yksinpelistä puuttuukin sitten enemmän, kiitos korruptoituneen save -tiedoston. Peli hyppäsi yhden tehtävän "Fresh Meat" yli kokonaan ja tiedoissa näkyy 68/69 suoritettua tehtävää vaikka peli on pelattu läpi. Niin eipä sitten ole kauheasti innostanut lähteä uudestaan keräilemään jätteitä meren pohjasta tai lentelemään siltojen ali ym.

Joo,kiitti vinkeistä.Nuolet näkyy kyllä jokasen kaupan kohdalla..Ainoa vaihtoehto on että ollaan jonkun toisen kanssa ryöstetty se mutta se ei kelpuuta mua kun en ottanut rahoja itse...Käyn nuo yksitellen läpi vielä uudestaan.
Huomasin et olen ostanut asuntoni suoraan,nyt ostin tuon 6 auton tallin netistä,mutta kun siinä EI ole sitä asuntoa mukana :D:D..Eipä muuta kun uusi kämppä jälleen,nuo on tosin niin halpoja ettei väliä vaikka vaihtaisi joka kerta :D

Löysin muuten kaupungista paikan johon se aseistettu helikopteri tulee,ei tartte hakea enään tuolta keskeltä aavikkoa :rolleyes: Joku muukin varmasti huomannut kun kolunnnut kattoja...

Löysin muuten kaupungista paikan johon se aseistettu helikopteri tulee,ei tartte hakea enään tuolta keskeltä aavikkoa :rolleyes: Joku muukin varmasti huomannut kun kolunnnut kattoja...
Ainakin yhden sairaalan katolta löytyy pari ja sitten sen poliisiaseman jossa on auto takavarikko, katolla on siviili mallinen Buzzard. Ja tietty päälentokentältä noita löytyy kasapäin.

Mites jos ostaa sen taistelukopterin, tuleeko omaan talliin vai?

Onkohan päivitys muuttanut, ennen kalleimman luotiliivin sai vasta 50 rankilla, nyt se on päällä jo vähemmän pelanneilla?

Tosta en tiiä, että miksei se 20 kauppaa trophy aukea... Itelläkin glitchas toi American Dream. Kun ostin ekan kämpän, se ei auennu vaikka ois pitäny, mutta se aukes sitten kun ostin kaikista kalleimman asunnon.
Ne platinum awardit näkyy, kun painaa starttia ja menee stats osioon. Siellä meet melkein alas niin siellä pitäs olla sellanen awards osio. Siellä näkyy awardit. Kun niitä tekee, saa rp.

Toi American Dream -trophy bugaa silleen, että se ei kilahda tilille, jos ostaa asunnon suoraan kävelemällä asunnolle. Eli se ostotapahtuma pitää hoitaa (esim. kännykän) netin kautta.

Toi 20 kaupan ryöstöä -trophy mulla aukes ihan normaalisti. Onhan varmasti kaikki kaupat merkattuna ryöstetyiksi kartassa?

Mites jos ostaa sen taistelukopterin, tuleeko omaan talliin vai?

Onkohan päivitys muuttanut, ennen kalleimman luotiliivin sai vasta 50 rankilla, nyt se on päällä jo vähemmän pelanneilla?
Täytyy soittaa Pegasus nimiselle kontakille jos haluaa käyttää jotain ostettua ajoneuvoa, joka ei mahdu autotalliin (esim. tankki, helikopteri, limosiini tai vene). Soitto sinne maksaa 2000$. Ne kuljettaa sen jonnekin sille ajoneuvolle liittyvään paikkaan ja sun täytyy hakea se sieltä. On kyllä tyhmä systeemi :mad:

Täytyy soittaa Pegasus nimiselle kontakille jos haluaa käyttää jotain ostettua ajoneuvoa, joka ei mahdu autotalliin (esim. tankki, helikopteri, limosiini tai vene). Soitto sinne maksaa 2000$. Ne kuljettaa sen jonnekin sille ajoneuvolle liittyvään paikkaan ja sun täytyy hakea se sieltä. On kyllä tyhmä systeemi :mad:

Pitäiskö niiden kuljettaa se kulkuneuvo sitte siihe sun hahmon viereen? Olis aika epärealistista, että joku "mekaanikko" vaan tuo jonkun tankin tai taisteluhelikopterin sulle siihen keskelle kaupungin keskustaa. Puhumattakaan siitä, että vois varastoida tankin johonki autotalliin.

Me kaverin kanssa hommattiin tankki Fort Zancudosta. Toinen otti Cargobobin, toinen auton ja sit toinen meni sinne alueelle ajelemaan autolla ja kiinnittämään tankin huomio itseensä ja sillä välin toinen tarras Cargobobin koukulla tankkiin ja eikun matkaan. Kiva ku se NPC-hahmo vaa ammuskeli sillä tankilla ilmassa, kun sitä kuljetti. :D Ekalla yrityksellä tankki jäi katolleen, kun irtaannutettiin se Cargobobista. Toisella kerralla sit onnistu. NPC-hahmo ulos ja kuula kalloon. Sit molemmat tappo ihtensä vuoronperään, että poliisit lähti perästä (ja siksi vuorotellen, että toinen jäi siihen tankille odottamaan ettei se katoa). Ja näin meillä oli tankki.

Riehuin sen kanssa Los Santosin keskustassa varmaan puolisen tuntia, kunnes se alko savuamaan ja lopulta piti hylätä se. Tämän jälkeen viiden tähden pakoilua ihan tavallisella autolla, oli muuten hektistä. Tuota pakoilua kesti varmaan jotain 20 minuuttia, ihan hyvin vaikka itse sanonki. Koitin päästä junatunneliin, että saisin karistettua poliisit perästä, mut eipä sitä tunnelia tietenkää löytyny ennen kuin kuolin.

Toi American Dream -trophy bugaa silleen, että se ei kilahda tilille, jos ostaa asunnon suoraan kävelemällä asunnolle. Eli se ostotapahtuma pitää hoitaa (esim. kännykän) netin kautta.

Toi 20 kaupan ryöstöä -trophy mulla aukes ihan normaalisti. Onhan varmasti kaikki kaupat merkattuna ryöstetyiksi kartassa?

On nuoli jokaisessa 20:ssä kaupassa...Ihme juttu.Ostan tänäyönä talon keskustasta kun sairaalan lähellä saa helikopterin alle melkeinpä heti :D Eikä tuolla hevonkuusessa ole tv:täkän kotona saatika mitään muuta :D
Pitää hiukan vielä riehua et saa tuon (217,5K se taisi olla) uuden kämpän jälleen...Mulla oli tuo 400K kämppäkin jo kerran,enkä muista ostinko sen netistä,mielestäni kyllä ostin sen ihan paikan päältä,no kokeilemalla tämä selviää.

Mutta tuo ihmetyttää että kaikki kaupat on muka ryöstettynä...:rolleyes:

Taistelukopteria ei kannata ostaa kun se löytyy jo ainakin 3:sta eri paikasta.Sairaalan katolla niitä on välillä jopa 2. Olikohan se Sakurakki vai kuka kenen kanssa haettiin sieltä yhtä aikaa kopterit,vähän tuli sellanen fiilis "luksusta samperi" :D

E: Tossa huomasin kun mun kämpän ulkopuolella on survival,olen sen mennyt läpi monta kertaa mutta toisinaan se nuoli häviää siitä,käyköhän noille kaupoille niin että se laittaa ne nuolet kun vain käy sisällä...Kummaa touhua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nonni,aukes tuo American dream.
Hauskaa tässä on se että sain 4 autoani takaisin jotka katos kun muutin pienempään autotalliin :D Nyt on 2x moottoripyörä ja Vaccaakin löytyy 2 :D

Uutta ihmeteltävää. Menin autotalliin, siellä yksi autoni (suv) hyppelehti itsekseen paikallaan. Lattiakin oli jo rikki alla. :D

Mites, tiedättekö mistä tehtävistä saa kunnolla hilloa?
Olin mukana kassakaappikeikalla, siitä tupsahti itselle 25000$.
Onkohan toi uutta matskua..

Miten voi valkata tehtäviä joihin vaaditaan isompi rankki?

Enkai nyt sentään, pointti on siinä että sitä nyt vaan on yksinkertasesti niin paljon etten saa sitä kaikkea varmastikaan ikinä käytettyä ja voin ihan hyvin lahjottaa niitä rahoja vähän pois jollekkin joka niillä jotain tekee.

No minulle voisi lahjoittaa kun ei ole rahaa kuin 20000 koska säästän asuntoon, mutta ei se raha kasva ollenkaan kun tehtävistä saa vain 2500.

Onkos täällä muita hurahtanut vetää BMX streettiä? Tos muutaman kaverin kaa alettu vetää freemodessa pelkillä BMX:llä. Menny tunteja temppuja tehden pitkin Los Santosin katuja, temppuja ja prkkeja. Jos on kiinnostusta tulla mukaan hyppimää niin laita pelissä viestiä.

hullu
N

No olishan sitä kiva tulla temppuilemaan :) kun itekkin tykkään vedellä muullakin kuin autolla ympäri Los Santosia. Pyydä vain kaveriks livessä NoobKillerFIN

No minulle voisi lahjoittaa kun ei ole rahaa kuin 20000 koska säästän asuntoon, mutta ei se raha kasva ollenkaan kun tehtävistä saa vain 2500.

Survivalista saa 20K$ kerralla kun pääsee sen läpi,eli wave 10 asti.Boneyard on suosituin,olen sen mennyt läpi yksin monta kertaa.Menee vaan sinne punasen aidan viereen kopin taakse ja tiputtaa vastustajat :)

Ylös Bottom