Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei multa ainakaan. 3 mjrd. 244 milj. ja kaikki tilatut kamat tallissa/Pegasuksella.
Lie miten käy jos ulos kirjautuu..?

Yks bugi muuten alkaa jo pikkuhiljaa vtuttamaan. Kun Quick Jobista etin Jobia, tulee joku epämiellyttävä ja poistun, no mitähän sitte, no sitte se ei anna luurista ettiä sitä, vaan joutuu koko aika hyppimään startin kautta. Ensin ettiä uus sessio, ja sitten vasta taas luurista pääsee ettimään mitä vaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, ei oo vielä hävinnyt mitään, saa nähdä häviääkö missään vaiheessa.

Yks bugi muuten alkaa jo pikkuhiljaa vtuttamaan. Kun Quick Jobista etin Jobia, tulee joku epämiellyttävä ja poistun, no mitähän sitte, no sitte se ei anna luurista ettiä sitä, vaan joutuu koko aika hyppimään startin kautta. Ensin ettiä uus sessio, ja sitten vasta taas luurista pääsee ettimään mitä vaan.
Liiku hieman tehtävästä poistumisen jälkeen niin pitäisi onnistua uuden quick jobin etsintä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten olisi tankilla saaren ympäriajo? Pistetääs tämmönen haaste,kyttiä on tarkoitus ottaa perään matkan varrella ja hajottaa kaikkea hauskaa matkalla,siinäpä haastetta mount chiliadin ylösajon jatkeeksi :D
Lähtöpaikkana vois olla päälentokentän perimmäinen halli ja päätepiste se toinen halli siellä kulmassa,kumpi niistä vaan...Käytettäisiin vain isoja teitä :rolleyes:


Mistäs tuo jengi soitetaan apuun,siitä on vissiin trophy olemassa? Täytyy tuo tehä myös jossainvälissä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä itse olen tutkinut asiaa ja kyselly vähän muilta, niin rahat tullaan ottamaan pois :D Itellä ei ole hajua että tullaanko myös ottamaan ne pois mitä oot niillä rahoilla ostanu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkos kukaan ostellut vielä niitä raha kortteja? Himmottaisi ostaa se White Shark kortti ja samalla joko Cheetah tai Adderi talliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkos kukaan ostellut vielä niitä raha kortteja? Himmottaisi ostaa se White Shark kortti ja samalla joko Cheetah tai Adderi talliin.

Ei varmaankaan lähiaikoina, kun tota rahaa on jaettu ovista ja ikkunoista melkein kaikille jotka ovat vähänkään aktiivisemmin pelaanneet. Siis sitä huijattua rahaa... Itse joskus alkuaikoina mietin rahakortin ostamista (koska olen laiska), mutta huomasin silloin että autokisoista tuli ihan hyvin rahaa ennenkuin nerfatiin. En ainakaan vielä suosittele ostamista ennenkuin R* saa ton onlinen kunnolla kuntoon, ettei käy niin että ne ostetutkin rahat viedään samalla kun huijaus rahat poistetaan (jos poistetaan).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En jaksa uskoa että ottavat ostetut vehkeet pois. Jäähän ne käyttöön jos joutuu rupuserverille..

Olen tehnyt tehtäviä tässä viime aikana kohta 300K edestä ja jos nekin viedään, niin sitten ei oikeus ole tapahtunut.

Pikkumaisia ihmisiä, jos aletaan pilkkua nusnus. Olisivat pitäneen aidan raot tilkittyinä, niin ei olisi ikänä tällaista tapahtunut :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En jaksa uskoa että ottavat ostetut vehkeet pois. Jäähän ne käyttöön jos joutuu rupuserverille..

Olen tehnyt tehtäviä tässä viime aikana kohta 300K edestä ja jos nekin viedään, niin sitten ei oikeus ole tapahtunut.

Pikkumaisia ihmisiä, jos aletaan pilkkua nusnus. Olisivat pitäneen aidan raot tilkittyinä, niin ei olisi ikänä tällaista tapahtunut :)

^ Samaa mieltä kyllä muuten, mutaa poistivathan kaikilta ilman syytä myös Rat-Loaderin joka on muscle car vaikka muuta väittävät. Ja niistä ei kukaan saanut mitään hyvitystä vaikka oli tappiin viriteltyjä. Tuntuu että R* on vaan ollut nyt vähän hukassa tän onlinen kanssa tietyillä osa-alueilla ja siitä saavat "rehelliset" pelaajat välillä kärsiä. Itsellenikin tuli kyllä tuota huijattua rahaa ja niillä kyllä tuolle toiselle hahmolle ostin tallin täysteen autoja kompensaationa menetetylle Rat-Loaderille ja muutamalle muulle alkuaikojen hahmojen katoamisille. Jos ne vievät niin viekööt, kunhan ensisijaiselta hahmolta eivät mitään vie, kun ne kaikki on hankittu rehellisin keinoin. Viimeaikojen huijareita lukuunottamatta on kyllä ollut mukava peli pelailla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En jaksa uskoa että ottavat ostetut vehkeet pois. Jäähän ne käyttöön jos joutuu rupuserverille..

Olen tehnyt tehtäviä tässä viime aikana kohta 300K edestä ja jos nekin viedään, niin sitten ei oikeus ole tapahtunut.

Pikkumaisia ihmisiä, jos aletaan pilkkua nusnus. Olisivat pitäneen aidan raot tilkittyinä, niin ei olisi ikänä tällaista tapahtunut :)

Jep! Pahoin pelkään että kaikki massit lähtee, niiden uudessa päivityksessä on kuulemma jonkinlainen systeemi joka poistaa nuo annetut miljardit, joten eihän ne tiedä kuinka paljon kukin pelaaja on saanut :eek: Mulle se on sama lähteekö rahat vai ei, mutta jos pelit ja vehkeet lähtee niin ***** yhyy :( Pystyyhän sitä laittaa supportii viestiä ja kertoa kuinka paljon on saanut rahaa jne, ne kyllä sit käy poistamassa. Itse en ole jaksanu vaivautua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep! Pahoin pelkään että kaikki massit lähtee, niiden uudessa päivityksessä on kuulemma jonkinlainen systeemi joka poistaa nuo annetut miljardit, joten eihän ne tiedä kuinka paljon kukin pelaaja on saanut :eek: Mulle se on sama lähteekö rahat vai ei, mutta jos pelit ja vehkeet lähtee niin ***** yhyy :( Pystyyhän sitä laittaa supportii viestiä ja kertoa kuinka paljon on saanut rahaa jne, ne kyllä sit käy poistamassa. Itse en ole jaksanu vaivautua.


Mitä minä tiedän tuosta jutusta niin rahat lähtee,ei autot,ei kämpät,mitään pelissä olevaa ei voida yksinkertaisesti viedä,tai muuten se joudutaan viemään kaikilta - kuten käy rahoille.

Toisaalta sellastakin puhetta olis että miljoonan katto per pelaaja jäisi tilille niille,joilla on jonkinnäköinen pelidata (onko se sitten pelattu aika tehtävissä,tehtävien määrä,levelit,se voi olla mitä vain),ken on sitten tehtävillä hankkinut ken ei,mutta pakko R:n on jotain tehdä kun menettävät oikealla rahalla rahaa ostajia jatkuvasti.

Autot pysyy,R:lla ei ole mitään selitystä sille jos tavaratkin vietäisiin,oli ne sitten ostettu vaikka huijausrahoilla.Jos vievät niin kyllä aika hyvän seityksen saa keksiä :D

Minusta myös levelit pitäisi tiputtaa sataan.Kukaan ei yksinkertaisesti ole voinut pelaamalla kerätä jotain 999lvl,tai sitten peli on pitänyt pyöriä oikeesti 24H/vrk ja jatkuvasti olla tekemässä tehtäviä.Eikös niissäkin ollut jotain huijauskeinoja olemassa...
Yhden 301lvl jannun tiedän joka on rehellisellä tavalla pelannut levelit ja sanookin että ei ole muuta sitten tehnytkään kun käynyt kaupassa ja pelannut.Kaveri on päässyt eläkkeelle alkuvuodesta 2013 ja on laittanut koko elämänsä PS3 peleihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei varmaankaan lähiaikoina, kun tota rahaa on jaettu ovista ja ikkunoista melkein kaikille jotka ovat vähänkään aktiivisemmin pelaanneet. Siis sitä huijattua rahaa... Itse joskus alkuaikoina mietin rahakortin ostamista (koska olen laiska), mutta huomasin silloin että autokisoista tuli ihan hyvin rahaa ennenkuin nerfatiin. En ainakaan vielä suosittele ostamista ennenkuin R* saa ton onlinen kunnolla kuntoon, ettei käy niin että ne ostetutkin rahat viedään samalla kun huijaus rahat poistetaan (jos poistetaan).

Itse olen vasta aloitellut tuota nettipelaamista ja levelikin on vasta 15. Hitaasti nousee levut. Itse pelaan 360:llä ja ei ainakaan itselle ole tullut vastaan vielä mitään filunkia pois lukien yhden kisan jälkeen tuli viesti, että pitäisi pyytää invite niin pääsee mukaan tuollaiselle filunki servulle. En lämmennyt ajatukselle. Voiko tuollaisen raha lahjoituksen uhriksi joutua ihan normi free roamissa? Eli ilman, että sua kutsutaan erikseen häksi servulle?

Mikä olisi tällä hetkellä nopein tapa saada levuja kun se vankila kisakin on paikattu?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen vasta aloitellut tuota nettipelaamista ja levelikin on vasta 15. Hitaasti nousee levut. Itse pelaan 360:llä ja ei ainakaan itselle ole tullut vastaan vielä mitään filunkia pois lukien yhden kisan jälkeen tuli viesti, että pitäisi pyytää invite niin pääsee mukaan tuollaiselle filunki servulle. En lämmennyt ajatukselle. Voiko tuollaisen raha lahjoituksen uhriksi joutua ihan normi free roamissa? Eli ilman, että sua kutsutaan erikseen häksi servulle?

Mikä olisi tällä hetkellä nopein tapa saada levuja kun se vankila kisakin on paikattu?

Kyllä ne rahat tupsahtaa sun tilille ihan odottamatta.Sitä porukka täällä kiroaakin,itellä myös yli 100 000 000$ rahaa kun joku pässi lahjoitti :D




Taidanpa tehdä niin että lahtaan tallini täyteen autoja jotka voi myydä ja tuunaan ne tappiinsa.Jos nyt käy niin että R poistaa rahat niin on joku säästöpossu olemassa....Superautot pihalle ja futoja tilalle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kylläne rahat tupsahtaa sun tilille ihan odottamatta.Sitä porukka täällä kiroaakin,itellä myös yli 100 000 000$ rahaakun joku pässi lahjoitti :D

Toimiiko tuo juttu myös Xboxilla noin helposti? Tuntuu mitä nopeasti olen lukenut tätä palstaa porukat pelaavan pleikkarilla ainakin enemmistö? Itse valitsen aina invite only session ja puhelimesta joinaan aina johonkin kisaan. Enkä tässä on syy miksi sitten ole tullut itselle vastaan kuin tuo yksi kaveri.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimiiko tuo juttu myös Xboxilla noin helposti? Tuntuu mitä nopeasti olen lukenut tätä palstaa porukat pelaavan pleikkarilla ainakin enemmistö? Itse valitsen aina invite only session ja puhelimesta joinaan aina johonkin kisaan. Enkä tässä on syy miksi sitten ole tullut itselle vastaan kuin tuo yksi kaveri.

En mene vannomaan että boxilaisilla olisi sama juttu...Kyllä sen pitäisi huomata kaverien levelistä,jos se on jotain 900 alkuista niin todennäköisesti se on sit glitchannut leveit,joten saattaa olla rahaakin tulossa...





En saanut vielä vastausta,miten jengi hommataan apuun jotta saan tuon trophyn pois kuleksimasta?
Toinen juttu...Onko niin että ostetut autot voi myydä LSC:iin ilman että pitää odottaa sitä 48 minuuttia??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen vasta aloitellut tuota nettipelaamista ja levelikin on vasta 15. Hitaasti nousee levut. Itse pelaan 360:llä ja ei ainakaan itselle ole tullut vastaan vielä mitään filunkia pois lukien yhden kisan jälkeen tuli viesti, että pitäisi pyytää invite niin pääsee mukaan tuollaiselle filunki servulle. En lämmennyt ajatukselle. Voiko tuollaisen raha lahjoituksen uhriksi joutua ihan normi free roamissa? Eli ilman, että sua kutsutaan erikseen häksi servulle?

Mikä olisi tällä hetkellä nopein tapa saada levuja kun se vankila kisakin on paikattu?

Martinin tehtävät rooftop rumble ja trash talk. Tosin rooftop aukee kun olet rank 75 ja trash talk 81.

Coveted on kanssa ihan ok, nopee tehtävä, alle 5 min. Se aukee olikohan se jotain 30
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen vasta aloitellut tuota nettipelaamista ja levelikin on vasta 15. Hitaasti nousee levut. Itse pelaan 360:llä ja ei ainakaan itselle ole tullut vastaan vielä mitään filunkia pois lukien yhden kisan jälkeen tuli viesti, että pitäisi pyytää invite niin pääsee mukaan tuollaiselle filunki servulle. En lämmennyt ajatukselle. Voiko tuollaisen raha lahjoituksen uhriksi joutua ihan normi free roamissa? Eli ilman, että sua kutsutaan erikseen häksi servulle?

Mikä olisi tällä hetkellä nopein tapa saada levuja kun se vankila kisakin on paikattu?

Listaa missioneista ja niiden RP- ja $ -palkkioista. Ei ole kyllä enää 100% oikeita summia, mutta ainakin jotain suuntaa-antavia.

http://s956.photobucket.com/user/WiredMike420/media/GTAVMNS_zpse1b6986c.jpg.html
 
Ylös Bottom