Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli tuossa jokin aika sitten vastaan sellainen kaiffari, jolla oli aluksi leveli 4, vai mitä se nyt onkaan kun tullaan ensimmäisen kerran onlineen. Parin minuutin päästä kun kurkkasin, oli levelit 1000. Kai se oli jollain tavalla tehnyt glitchin jossain tehtävässä tai jotain... Hetken päästä oli kuulkaa 9 mrd bounteja päällä. En jaksanut alkaa odottamaan omalle kohdalle kyseisiä bounteja, vaan häippäsin pois.

Kuvaa kyseisestä kaverista:

https://www.dropbox.com/sc/zn1gbisz1rry7ro/ZiJz1x8TGb

ps. uus hot mami tehtynä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ammuskelin tossa yöllä kadulla pistoolilla neljän tähden poliisit perässä, ja sit vastaan tuli tä kaunokainen Näytä liitetiedosto 12078
Ihan tappiin en virittänyt, vaan mun tapaani halusin siitä vähä hienostuneemman :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai se oli tommonen trophy,thanks :D E:Jotenkin olin siinä luulossa että siinä pitää crewiläiset saada apuun johkin tms. mutta riittikin soitto.


EE:mistä mä löydän ton rooftop rumblen? levut riittää siihen kyllä.

Soitat martinille ja pyydät jobia :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ammuskelin tossa yöllä kadulla pistoolilla neljän tähden poliisit perässä, ja sit vastaan tuli tä kaunokainen Näytä liitetiedosto 12078
Ihan tappiin en virittänyt, vaan mun tapaani halusin siitä vähä hienostuneemman :rolleyes:

Jeps, kalleimmilla osilla Tailgater ei näytä parhaalta mahdolliselta omaan silmääni. Meikäläisen tallista löytyy sama auto aikalailla samannäköisillä tuunauksilla kuin yllä. Värinä täällä on Crewn tunnusomainen keltainen (ei kuitenkaan crew-sävy). Hieman enemmän kun löytyisi tehoa ko. autosta, niin tulisi sitä käytettyä varmasti enemmän muuallakin kuin freemodeajelussa. Hieno ja harviainen kosla kieltämättä, joten sitä kyllä säilöö ihan mielellään tallissaan varmasti moni muukin :)

Kuva omasta TG:stäni keskellä freemode tohinoita:
Näytä liitetiedosto 12082
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Soitat martinille ja pyydät jobia :D

Se lykkää joka halvatun kerta ihan jonkun muun tehtävän...Eikö noita tehtäviä pääse mistään valitsemaan? Täytyy yrittää vissiin uudestaan nyt kun lvl on 76,jos se aktivoi sen myöhässä tai jotain...aaargh! :D



Tuli tuossa jokin aika sitten vastaan sellainen kaiffari, jolla oli aluksi leveli 4, vai mitä se nyt onkaan kun tullaan ensimmäisen kerran onlineen. Parin minuutin päästä kun kurkkasin, oli levelit 1000. Kai se oli jollain tavalla tehnyt glitchin jossain tehtävässä tai jotain... Hetken päästä oli kuulkaa 9 mrd bounteja päällä. En jaksanut alkaa odottamaan omalle kohdalle kyseisiä bounteja, vaan häippäsin pois.

Kuvaa kyseisestä kaverista:

https://www.dropbox.com/sc/zn1gbisz1rry7ro/ZiJz1x8TGb

Siis smasta sessiosta 4 -> 1000.Tämä on ihan salee R:n oma pelaja,ei siis mikään tavallinen kaduntallaaja.Jossain oli aiemmin jo puhetta että 999 lvl olis isoin mitä voi saada,mutta mistään ei ole oikein varmuutta,on vain huhuja :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se lykkää joka halvatun kerta ihan jonkun muun tehtävän...Eikö noita tehtäviä pääse mistään valitsemaan? Täytyy yrittää vissiin uudestaan nyt kun lvl on 76,jos se aktivoi sen myöhässä tai jotain...aaargh! :D





Siis smasta sessiosta 4 -> 1000.Tämä on ihan salee R:n oma pelaja,ei siis mikään tavallinen kaduntallaaja.Jossain oli aiemmin jo puhetta että 999 lvl olis isoin mitä voi saada,mutta mistään ei ole oikein varmuutta,on vain huhuja :/
Niin tai sitten joku hakkeri?. Joo se rooftop rumble tulee aika harvoin, soittaa vaan uudestaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin tai sitten joku hakkeri?. Joo se rooftop rumble tulee aika harvoin, soittaa vaan uudestaan.

Joo,yritetään...

En muuten olisi ikinä uskonut että tykkäisin pelata tennistä tai golffia tässä pelissä...Ajattelin aina että hllun hommaa tai tyhmää,mutta huomasin nauttivani tuosta,tuo vaihtelua,kannattaa kokeilla vaikka kuinka tuntuisi tyhmältä ajaukselta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se lykkää joka halvatun kerta ihan jonkun muun tehtävän...Eikö noita tehtäviä pääse mistään valitsemaan? Täytyy yrittää vissiin uudestaan nyt kun lvl on 76,jos se aktivoi sen myöhässä tai jotain...aaargh! :D
Ei pysty valitsemaan mistää :/ Ite kun olin se 75 niin ei mitenkää suostunu antaa sitä :( Sitten joku invas mut kyseiseen tehtävään niin johan alko martin heittää rooftoppia ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei pysty valitsemaan mistää :/ Ite kun olin se 75 niin ei mitenkää suostunu antaa sitä :( Sitten joku invas mut kyseiseen tehtävään niin johan alko martin heittää rooftoppia ;)

Joo pitää kattoa tota puhelimen inviteäkin sitten vähän tarkemmin,tapana on missata se aina :D

Perhana että on vaikeaa löytää porukkaa joka haluaisi hävitä mulle kun olen rallyssä co-driver :( Tuosta pitäs hankkia se eka voitto...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja tuo 48 minuutin väli koskee oman tallin autojakin, vaikka olisi ostettu

Kyllä mä vaan myin äskön 3 ostettua autoa 5 minuuttiin.Muuta se ei valittanut kuin että alle 50K$ pitää auton olla... :D Eli talli täyteen jotain halppiksia ja myyntin kaikki,sillä saa tallin tyhjäksi :D

Eli siis itse ostetut autot voi myydä koska tahansa.Korvasin juuri 9 autoani bansheella.Myin kaikki heti,jäi vain moottoripyörä.Hankin Biftan siihen kylkeen kun en muilla edes ajele :D Niin ja se 50K$ on rajoitus MYYNTIHINTA,eli ei auton alkuperäinen arvo.Kaikki autot josta saa max.50K$ myydessä,pystyy myymään :)

E:ihme kyllä bansheesta näkyy saavan 63K$ myynnissä...onnistuin myymään myös Stinger GT:n pois..saikohan siitä joku 700K$.Taitaa peli bugittaa,nimittäin jotkut kalliimmat autot voi myydä kun taas toisissa se valittaa tuota 50K$ rajaa...Ota tosta ny sit selvää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Perhana että on vaikeaa löytää porukkaa joka haluaisi hävitä mulle kun olen rallyssä co-driver :( Tuosta pitäs hankkia se eka voitto...
Voin kanssa tulla avuksi tähän jos tarvitsee, pitäisi kakkos hahmolle saada metallivärit auki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä mä vaan myin äskön 3 ostettua autoa 5 minuuttiin.Muuta se ei valittanut kuin että alle 50K$ pitää auton olla... :D Eli talli täyteen jotain halppiksia ja myyntin kaikki,sillä saa tallin tyhjäksi :D

Eli siis itse ostetut autot voi myydä koska tahansa.Korvasin juuri 9 autoani bansheella.Myin kaikki heti,jäi vain moottoripyörä.Hankin Biftan siihen kylkeen kun en muilla edes ajele :D Niin ja se 50K$ on rajoitus MYYNTIHINTA,eli ei auton alkuperäinen arvo.Kaikki autot josta saa max.50K$ myydessä,pystyy myymään :)

E:ihme kyllä bansheesta näkyy saavan 63K$ myynnissä...onnistuin myymään myös Stinger GT:n pois..saikohan siitä joku 700K$.Taitaa peli bugittaa,nimittäin jotkut kalliimmat autot voi myydä kun taas toisissa se valittaa tuota 50K$ rajaa...Ota tosta ny sit selvää :D

Kaikki 1.08 patchin jälkeen ostetut autot voi myydä, myös superautot.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä mä vaan myin äskön 3 ostettua autoa 5 minuuttiin.Muuta se ei valittanut kuin että alle 50K$ pitää auton olla... :D Eli talli täyteen jotain halppiksia ja myyntin kaikki,sillä saa tallin tyhjäksi :D

Eli siis itse ostetut autot voi myydä koska tahansa.Korvasin juuri 9 autoani bansheella.Myin kaikki heti,jäi vain moottoripyörä.Hankin Biftan siihen kylkeen kun en muilla edes ajele :D Niin ja se 50K$ on rajoitus MYYNTIHINTA,eli ei auton alkuperäinen arvo.Kaikki autot josta saa max.50K$ myydessä,pystyy myymään :)

E:ihme kyllä bansheesta näkyy saavan 63K$ myynnissä...onnistuin myymään myös Stinger GT:n pois..saikohan siitä joku 700K$.Taitaa peli bugittaa,nimittäin jotkut kalliimmat autot voi myydä kun taas toisissa se valittaa tuota 50K$ rajaa...Ota tosta ny sit selvää :D

Mulla se muistaakseni sanoi joskus kun kokeilin että eivät tarvii autoja juuri nyt, kun olin ensin myynyt kadulta jonkun auton ja sen jälkeen koitin tallista myydä autoa pois.

Ja se on tuon patchin jälkeen hankitut autot kun pystyy myymään yli 50k autoja. Koitin vanhaa Cometia myydä pois mutta ei saanut myytyä, räjäytin Cometin tallin oven viereen ja tilasin Monroen talliin. Siitä tarjosivat tuunattuna 380k
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiijä onko jo aiemmin mainittu mutta oottako kokeillu ensin kromata autoa ja sitten maalata se crewn värillä. Tulee kromille crewn sävy. Meiän crewn väri on sininen, tulee ihan hienoa jäläkiä. Sävy näkyy tietyssä valossa tosi selkeästi, mutta esim tallissa ei juurikaan erotu.

http://rsg.ms/1cpACpH
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla se muistaakseni sanoi joskus kun kokeilin että eivät tarvii autoja juuri nyt, kun olin ensin myynyt kadulta jonkun auton ja sen jälkeen koitin tallista myydä autoa pois.

Ja se on tuon patchin jälkeen hankitut autot kun pystyy myymään yli 50k autoja. Koitin vanhaa Cometia myydä pois mutta ei saanut myytyä, räjäytin Cometin tallin oven viereen ja tilasin Monroen talliin. Siitä tarjosivat tuunattuna 380k

Juu,samat kokemukset.Cometia eivät huoli mutta esimerkiksi stingerin huolivat,aika outoa :D

Nyt on vain 2 autoa tai no moottoripyörä (jota eniten käytän kun on ainoa järkevä kulkuneuvo) ja bifta.
Periaatteessa kun rahaa on kuin roskaa,voi ostella kämpän aina sieltä missä sattuu tarvimaan,mulla on ollut varmaan 30 kämppää tai autotallia jo :D Sen puolesta vois sanoa että on monen monta autotallia tai kämppää yhellä hahmolla...Mulla oli 124 milj. (24 milj. bountystä) mutta nyt näyttää tili enään 100 milj. :( Niin se raha vain kuluu,tosin kokeilin joka ikisen auton läpi,en löytänyt mitään muuta kun helkkarin komean Phoenixin!!! Se hemmetin iso takasiipi on komea,suosittelen kellä vaan tilaa on tallissa,hanki tuo auto.On suorastaan järkytys kun tulee vastaan isoine takasiipineen. (kait se on jokin thunderbirdin takasiipi? ). Kulkeekin ihan komeasti ja driftaa hyvin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites on mahdollista päästä rakennusten sisään mihin ei ihan ovia aukomalla pääse? Tänään joku jantteri oli yhden parturin "takahuoneessa" jonne koitin jokaisen mahdollisen oven läpi päästä, mutta mikään ei ollut auki. Sieltä se ammuskeli seinien läpi vaan poliiseja ja kaikkia pelaajia jotka tuli ihmettelemään. :rolleyes:

Ja onko jotain Crewejä jonne pääsis liittymään? Ois mukavaa vaihtelua pelata ihan suomalaistenkin kanssa, noi jenkit yms alkaa käydä hermoille välillä. Konsolifinin Crewiin pistin liittymispyynnön mutta onkos se jo täynnä?

Ja mistä te tuota rahaa revitte? Itsellä ollut parhaimmillaan puoli miljoonaa jolla ostin yhden halvimmista asunnoista ja Pegassi Vaccan. Yritin ostaa itselleni myös autotallia, mutta tätä yrittäessä tuli teksti: You already own a property, purchasing this one will trade in your old one. Do you wish to continue with this purchase? The trade in will make you 13,000$.
Eli enkö voi mukamas omistaa asuntoa ja autotallia samaan aikaan?
 
Ylös Bottom