Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä ihmettä :D Kaverit niinko tuplailee autoja,mitäs tämmönen peli on? :D

Nii just :D itekkin sitä touhua hetken sivusta seurasin, ja taisipa joku sankareista siinä samassa tohinassa eksyä vahingossa omaankin talliini, vaikken itse ollut edes paikalla. Ainakin kovin tuttuja autoja (värejä myöden) tuntui pojat luettelevan siellä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nii just :D itekkin sitä touhua hetken sivusta seurasin, ja taisipa joku sankareista siinä samassa tohinassa eksyä vahingossa omaankin talliini, vaikken itse ollut edes paikalla. Ainakin kovin tuttuja autoja (värejä myöden) tuntui pojat luettelevan siellä :D


Ei pahalla mutta se perkeleen pakoputki joka sojottaa taivaisiin pilaa koko FUTO:n maineen,oli se vaan RUMA muutenkin jo väriltään :D

Tossa koitin tennistäkin pelata,mut pelaa ny sitte ku vihut häipyy heti kun ne on 3-0 tappiolla..Jokin tekoäly tuohon tarvittas,pitää paiskia sitä hole in one:a sitten kun ei muutakaan ole yksinpeliin...Ainakaan sellasta jossa voimakkuus ukolla kasvaisi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Öö.. ei mulla kyllä mitään hemmetin bonzai putkea siinä ole.. ja värikin on ihan se crewn oma keltainen väri :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Öö.. ei mulla kyllä mitään hemmetin bonzai putkea siinä ole.. ja värikin on ihan se crewn oma keltainen väri :D


Törmäsin tollaseen hirviöön,se oli keltapunavihreä tms. :D Sitten teitä on perhana enemmänkin glitchaajia siellä! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis kämppää ja tallia ei voi omistaa samaan aikaan, silti siellä on trophy jossa pitää omistaa talo, talli ja vakuutettu kulkuneuvo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis kämppää ja tallia ei voi omistaa samaan aikaan, silti siellä on trophy jossa pitää omistaa talo, talli ja vakuutettu kulkuneuvo.

Onhan noissa asunnoissa tallitkin, irtoaako se jo sillä?



Jos KFin-crew on tekemässä jossain vaiheessa tilaa, niin minäkin olisin halukas liittyyn, oma posse on pääasiassa jo siirtynyt uuden konsolisukupolven pelaajiksi niin yksin tuolla tulee pääasiassa pyörittyä tylsyyksissään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä kyllä irtoa. Itsellä on sellainen 10 auton talli+kämppä yhdistelmä ja autojakin monta mutta trophyä ei näy.

Ja oot ostanu sen sieltä netistä? Topicissa useaan kertaan tullut esille jo että siinä on/oli joku bugi, jos sen osti siitä kyltista talon etuovelta niin jäi trophy saamatta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksköhän mun sessioissa ei oo koskaan muita? En pysty edes liittymään crewin sessioon kun sanoo "failed to find a compatible GTA Online session containing Crew members." Ehkä pari kertaa olen nähnyt yhden toisen pelaajan sessiossani. Enkä näköjään voi liittyä muiden peleihin vaan aina pitäisi itse hostata?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se parturin takaovi glitch:
Kujalta pääsee eräästä ovesta kiipeämään sisään. Vaikea lähestyä ilman että tulee ammutuksi. Talon sisältä pääsee poistumaan laskuvarjolla vaikka lentokentälle asti jos vaan haluaa. Siis tiput "kartan alle" avaat varjon ja liitelet haluamaasi kohtaan ja irroitat laskuvarjosta. Kaveri putoaa kadun läpi.

Parkkitalo -glitch:
Autorampin vasemmalta puolelta pääsee juoksemaan seinän läpi sisäpuolelle juuri ennen sitä sähkökaappia tms. siinä. Eli se juoksee sinne ajorampin alle. Sieltä pystyy ampumaan rampille, muttei siihen välikköön joka jää moottoritien ja talon väliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksköhän mun sessioissa ei oo koskaan muita? En pysty edes liittymään crewin sessioon kun sanoo "failed to find a compatible GTA Online session containing Crew members." Ehkä pari kertaa olen nähnyt yhden toisen pelaajan sessiossani. Enkä näköjään voi liittyä muiden peleihin vaan aina pitäisi itse hostata?

jos ei oo muita crewiläisiä paikalla?
mene valikkoon, online -> crews -> my crews -> konsolifin ja sieltä kautta näet onlinessa olevat crewläiset. Saat jopa ihan valita kenen kanssa haluat pelata. Valitse joku ja join game⭐
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja oot ostanu sen sieltä netistä? Topicissa useaan kertaan tullut esille jo että siinä on/oli joku bugi, jos sen osti siitä kyltista talon etuovelta niin jäi trophy saamatta.

Siitä sitten. Eli pitääkö sit ostaa kokonaan uusi talo?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Katson kohta josko sieltä tosiaan noita ei-pelaavia potkisi poijes. Ainakin siis sen verran että em. kaksi kaveria pääsee mukaan KFIN-tohinoihin. Tosta autojen tuunaksesta. Noin 113k on täyteen tuunatun Futon myyntihinta, mikä on melkeinpä suurimpia summia kadulta otetuista autoista. Meikäläinen voi vaikka tuunata jollekulle sellasen (tai pari) jos on rahapulaa, laittakee viestiä minulle niin jos/kun satutaan samaan aikaan langoille (esim nyt roikun vielä ainakin hetkisen täällä) niin laitetaan raha kiertoon :)

Oks sulla potkimis oikeutta? Voin kyllä korottaa sut jos jaksat käydä noi läpi. Itellä ei oo nyt innostusta noita selailla, muutenkaan en oo yli kuukauteen onlinessa ollut :D
Pistä vaik privaviestiä jos pitää ylentää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huhhuh, olihan taas säätösessiot. Kätevästi sai tankinkin ostettua ennen aikoja :) Kiitokset Yazkalle!
Tänä iltana ehkä olen laittamassa omat rahani kiinni jollain osalta, mutta jos minä pimppaan auton, ei siitä saa aivan täysiä rahoja irti. Ehkä joku 90K sai oraclesta.. No, onhan sekin jotain..

Rahaa on pimpata sitten niin paljon, ettei mitään väliä. Jos jossain välissä mun nicki näkyy playlistalla, niin laita viestiä, saat pimppiauton ja tuplataan vielä niitä tallit ja varastot täyteen. Vastapalveluksena voisin ottaa voiton jos toisenkin vankilarallissa. :)

Nimimerkillä, "sä tarviit rahaa, mä tarviin 1st sijoja ajoissa" :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mo
Voin tulla nurmonbanskun projektiin :D oon viineaikoina yrittäny lähinnä ettii noita ison levelin ukkoja. Sit oon menny kylkee kii hinkkaamaa jos sais fyffee. Luoteja vaa on tullu persuksiin. En oo suoraa kyl viel kinunnu täpäkkää. Pitää jatkossa laittaa kerjäysviestejä. Ei oo ollu myöskää mikit päällä et jos jotku crewliset ootte ihmetelly et mitä toi Hollmuth tuol sompailee heh. Tänää kattelen leffoi mut josko satun taas sessioihi ni voisin banskulta auton ottaa ja sit voidaa ajella rallii. Mun ei tarvi ees teeskennellä häviämistä oon aina hävinny vaik ajan täysillä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sanokaa nyt miten sen meme creatorin pitäisi toimia. Googletin ja joku sanoi, että menee onlinessa galleriaan ja odottaa, että kaikki nykyisellä sivulla olevat kuvat on latautuneet niin sen pitäisi ilmestyä valintoihin. No minulla siellä on ne perus full size, edit ja delete namiskat eikä sanaakaan meme creatorista. Jollain muullakin ollut googlen perusteella sama ongelma.

Onko tämä joku bugi vai missaanko nyt jotain helppoa ja näkyvää. Editistäkin saa vain vaihtaa kuvan nimen.
 
Ylös Bottom