Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mo
Voin tulla nurmonbanskun projektiin :D oon viineaikoina yrittäny lähinnä ettii noita ison levelin ukkoja. Sit oon menny kylkee kii hinkkaamaa jos sais fyffee. Luoteja vaa on tullu persuksiin. En oo suoraa kyl viel kinunnu täpäkkää. Pitää jatkossa laittaa kerjäysviestejä. Ei oo ollu myöskää mikit päällä et jos jotku crewliset ootte ihmetelly et mitä toi Hollmuth tuol sompailee heh. Tänää kattelen leffoi mut josko satun taas sessioihi ni voisin banskulta auton ottaa ja sit voidaa ajella rallii. Mun ei tarvi ees teeskennellä häviämistä oon aina hävinny vaik ajan täysillä :)

Oiskohan se hotfix korjannu tuon rahan jakamisen sun muut, ku en oo jumalia enkä rahan jakajia enää nähny.

Nurmoon Banaani - Saako tankin jotenkin ennen vaadittavaa leveliä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sanokaa nyt miten sen meme creatorin pitäisi toimia. Googletin ja joku sanoi, että menee onlinessa galleriaan ja odottaa, että kaikki nykyisellä sivulla olevat kuvat on latautuneet niin sen pitäisi ilmestyä valintoihin. No minulla siellä on ne perus full size, edit ja delete namiskat eikä sanaakaan meme creatorista. Jollain muullakin ollut googlen perusteella sama ongelma.

Onko tämä joku bugi vai missaanko nyt jotain helppoa ja näkyvää. Editistäkin saa vain vaihtaa kuvan nimen.
Pitää olla Story Moden puolella, avaat kuvan täyteen kokoon ja näyttöön tulee ilmoitus että paina neliötä lisätäksesi meme teksti.

Siinä pystyy kaksi erillistä tekstiä lisäämään kerralla kuvaan jonka jälkeen peli tallentaa uuden kopion kuvasta, eli alkuperäinen kuva säilyy. Kannattaa muistaa että kuvanlaatu heikkenee joka kerta kun lisää uuden tekstin, kuten alla olevasta kuvasta näkee.
0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiinnostuneille lisää suomipoppoomme seikkailuja:

[video=youtube;i1jLHCpM0tM]http://www.youtube.com/watch?v=i1jLHCpM0tM[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliko se oikeasti mekaanikko joka sieltä tuli vauhdilla niskaan? Jos oli niin kyllä oli sitten nopein toimitus mitä se on koskaan tehnyt.

Edit: Nyt on katsottu loppuun ja oli kyllä loistava ja oli pakko facebookiin linkittää myös. Kunpa kaikki tajuaisi, että pelissä voi tehdä paljon muutakin kuin vaan riehua tankilla ja valittaa tekemisen puutteesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Loistavaa menoa, toivottavasti näitä tulee vielä monta lisää. Oli muuten jopa R* noteerannut tuon Ritariässä auton tuolla Social Clubin uutisissa.
B1sLl34.gif

http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52012/fan-pics-famous-rides-of-film-and-tv-invade-gta-online-uncanny-j

Mahtavaa settiä kyllä jätkiltä. :D Haluaisin vaan niin kovasti päästä samaan poppooseen tekemään kaikkea vaan mitä keksii, kyllästyttää jo nuo tankilla riehujat sun muut jotka pilaavat peli-ilon... Harmi kun KFin-Crew on jo täynnä. Iteltä tosiaan löytyisi mikki ja pelailen aina kun lomilla ehtii, olen intissä tällä hetkellä. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Menkää sinne sosiaaali klubiin ja sieltä "awards",sieltä löytyy tekemistä mielin määrin,itse ainakin olen noita peinellut viimeaikoina pirusti.Mutta varokaa sitä vit*tusta kun ette saa golfissa hole-in-one:a millään tehtyä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiijä mitä tapahtu eilen, mutta minun äijältä lähti cornrow tatskat pois, voi tätä ilon päivää :D Nuo lähti ku X_Kassu_X laitto inviä Kfin crew:iin ja yritin liittyä. Täynnähän se oli tietenkin, mutta nyt nään 33 pelaajan onlinestatuksen Kfin crewsta.


Tämmöset oli muutaman viikon jostain syystä päässä.
Näytä liitetiedosto 12099 kuva lainattu redditin keskusteluista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko kellään tietoa pystyykö antaa toiselle pelaajalle vasaraa ja sitä asetta, haulikko? Ja jos pystyy niin katooko ne sitten seuraavas sessionis vai jääkö ne pysyväks? Onko halukkaita antaa? :D Belaan ps3
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juuri vasta alottanut tän onlinen. Mitä tuo bad sport käytännössä tarkoittaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko kellään tietoa pystyykö antaa toiselle pelaajalle vasaraa ja sitä asetta, haulikko? Ja jos pystyy niin katooko ne sitten seuraavas sessionis vai jääkö ne pysyväks? Onko halukkaita antaa? :D Belaan ps3
Pystyy. Asetta valitessa oliko se kolmiosta mistä se pudotti aseen, mutta se ei välttämättä pysy kuin sen sessionin. Sain kaverilta joskus jonkun riflen joka katosi seuraavassa sessionissa kun ei itsellä vielä ollut leveliä tarpeeksi että olisi saanut unlockattua sen itse. En tiedä mitä noihin vasaroihin ja muihin tarvitaan

Juuri vasta alottanut tän onlinen. Mitä tuo bad sport käytännössä tarkoittaa?
Tarpeeksi kun teet badsporttia niin saat tötteröhatun päähäsi ja pääset pelaamaan toisten tötteröhattujen kanssa samalle servulle. Siinä tais olla joku timeri minkä se näyttää kuin kauan joudut olee siellä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiinnostuneille lisää suomipoppoomme seikkailuja:

[video=youtube;i1jLHCpM0tM]http://www.youtube.com/watch?v=i1jLHCpM0tM[/video]

Ei terve,mistä nuo kaikki ideat,traktorikisa oli mahtava :D muutenkin näytti jännältä puuhalta.Niin ja taisit saada vielä platina trophyn tuossa lopussa...Olis kans se hakusessa kovaa vauhtia :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä joutessa tein nyt hieman tilaa KFIN-crewiin. Nyt siis mahtuu taas jokunen pelaaja mukaan hauskanpitoon, ei muuta kun liittymispyyntöjä sisään mikäli kiinnostaa. Ja muistakaa huolehtia PSN-tunnus näkyviin liityttyänne crewiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistähän löytäis Karin Sultanin? Oon pyöriny vankilan parkkipaikat ja kaikki väitetyt paikat josta vois löytyä mutta ei vaan näy :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tarpeeksi kun teet badsporttia niin saat tötteröhatun päähäsi ja pääset pelaamaan toisten tötteröhattujen kanssa samalle servulle. Siinä tais olla joku timeri minkä se näyttää kuin kauan joudut olee siellä

Mitenköhän paljon tarvii tulle badsport-ilmoituksia että saa tötteröhatun päähän.
Mulla on parhaimmillaan yhden sessionin aikana tullut badsport-ilmoituksia varmaan toistakymmentä kun olen tylsyyttäni räjäytellyt muiden autoa. Mitään kummempaa ei kuitenkaan ole tapahtunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos ette ole meikäläistä (PSN: MikeThaFifa, R* nikki Maickkeli) vielä potkineet tosta KFin Crewsta, niin antakaa mennä vaan ja tehkää tilaa sellaiselle, jota tää peli kiinnostaa. Piti jo aikoja sitten ilmoittaa, mutta en oo muistanu. Voi toki olla, että en ole enää edes kirjoilla, mutta kuitenkin. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistähän löytäis Karin Sultanin? Oon pyöriny vankilan parkkipaikat ja kaikki väitetyt paikat josta vois löytyä mutta ei vaan näy :(

Tuntuu että niitä ilmestyy sinne sun tänne jos on ilmestyäkseen.

Itse olen moisiin törmännyt useasti esimerkiksi Sandy Shoresin Pay'n Sprayn lähistöllä. Useimmiten siten että Pay'n Sprayn luota lähtee länteen päin Route 68:aa pitkin. Parhaimmillaan niitä on ollut ihan viereisen motellin pihassa parkissa, matkalla tullut tiellä vastaan ja ompa mokomia nähty pysäköitynä jonkin nimettömän hiekkatienkin varressa. Nämä kaikki kohtaamiset todistettu siis Route 68:n varrelta, ja jos olisin sinä niin aloittaisin etsintäni sieltä.

Tosin... Omani löysin Lesterin talon luota, ja liikkuupa tuosta legendaa että satamasta moisen voisi myös löytää.
 
Ylös Bottom