Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Moroo! Kiinnostaiskohan ketään ruveta ajelemaan noita kisoja? Vois tehä jonkun playlistin ja ajalle niitä. Sais vähä tota RP:tä kerättyä. Ja ei sitte mulla oo ainakaan mitään herrasmies sääntöjä noissa kisoissa. kätsuppi päälle ja menoks! Tulee mielenkiintoset kisat. Halukkaita?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä joutessa tein nyt hieman tilaa KFIN-crewiin. Nyt siis mahtuu taas jokunen pelaaja mukaan hauskanpitoon, ei muuta kun liittymispyyntöjä sisään mikäli kiinnostaa. Ja muistakaa huolehtia PSN-tunnus näkyviin liityttyänne crewiin.

Lisään vielä sen verran että älkää liittykö jos pelimääränne on 2 tuntia kuukaudessa :D Ei muuten mut et jäisi tilaa niille jotka viihtyvät tuolla hieman useammin kuin pari kertaa vuodessa :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuntuu että niitä ilmestyy sinne sun tänne jos on ilmestyäkseen.

Itse olen moisiin törmännyt useasti esimerkiksi Sandy Shoresin Pay'n Sprayn lähistöllä. Useimmiten siten että Pay'n Sprayn luota lähtee länteen päin Route 68:aa pitkin. Parhaimmillaan niitä on ollut ihan viereisen motellin pihassa parkissa, matkalla tullut tiellä vastaan ja ompa mokomia nähty pysäköitynä jonkin nimettömän hiekkatienkin varressa. Nämä kaikki kohtaamiset todistettu siis Route 68:n varrelta, ja jos olisin sinä niin aloittaisin etsintäni sieltä.

Tosin... Omani löysin Lesterin talon luota, ja liikkuupa tuosta legendaa että satamasta moisen voisi myös löytää.


Juu satamasta löytyy, itse löysin sieltä. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löysin sen keltasen sukellusveneen,eikun meren pohjaan bountyn kanssa sitten vaan :D

Näytä liitetiedosto 12103

Perhana,koitin cargobobilla siirtää tota alamo sea:an mutta en onnistunut,menee kopteri ympäri kun yrittää nostaa.Pitää varmaan olla joku toinen kyydissä samaan aikaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko kellään muulla samaa ongelmaa; Ukollani pitäisi olla kalju pää, mutta päänahkassa näkyy tuollainen ihmeellinen kikkara. Ei lähde pois ja jos laittaa jonkin muun hiusmallin niin tämä jää sinne alle. :confused:
Näytä liitetiedosto 12105
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimiiko teillä tuo kännykän "send message" homma...? mulla ei tunnu toimivan mikään tänään :D mikkiä koitin säätää mut ilmeisesti ei toimi...

E:ilmeisesti nyt toimi taas,eli joku väliaikainen häikkä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mun hahmolla on kanssa noi sahalaita kuviot päässä. Ensin lähti possunaamarin käytöstä hiukset ja vähän myöhemmin saman naamarin käytöstä tuli noi kuviot. Luin myös jostain et jonkun hahmolla oli ihonväri muuttunut Timon suuntaan naamarin käytöstä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo tuo on joku yleinen bugi. Itsellä näkyy kanssa aina nuo mustat raidat ja kalju tulee jos naamaria pistää. Eilen tosin lähti raidat päästä pois, saa nähä tuleeko enään takaisin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo tuo on joku yleinen bugi. Itsellä näkyy kanssa aina nuo mustat raidat ja kalju tulee jos naamaria pistää. Eilen tosin lähti raidat päästä pois, saa nähä tuleeko enään takaisin.
Aivan, yleinen häiriö joka tuli monelle varsinkin jouluisten pukki- ja lumiukkonaamarien yhteydessä. Pitäisi lähteä ajan kanssa pois kun tarpeeksi vaihtelee pelisessioita. Itse kävin hakemassa parturista pidemmän tukan tatskojen päälle ja jossain välissä ne katosivat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mersulla :cool: Eikä oo mikää helpoin löydettävä. Näytä liitetiedosto 12107

Itellä oli sama vajaa kuukausi takaperin, mutta sittemmin vaihdoin sen Tailgateriin. Schafter tuntuu olevan kyllä harvassa, mutta sitten kun sen näkee niin niitä kyllä tulee helposti useampia vastaan (liikenteen seasse siis bongattavissa). Vähän sama kuin Ocelot F620 kanssa, harvassa ovat yleisesti ottaen mutta sitten kun sen näkee niin niitä on sitten useampi kappale :)

Itselläni käytössä ajoittain tuo Obey Tailgater tai sitten nk. Crew-automme Gallivanter Baller (2. malli) tahi sitten hieman vikkelämpi neliovinen Dewbaushee Exemplar. Toki löytyy myös pari vikkelämpää peliä, mutta ei niillä aina jaksa ajella kun ovat kuin liimattuja tiehen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Autoista kun puhutaan, niin onkos kenelläkään tullut ubermacht oracle:sta sitä "vanhempaa" korimallia vastaan? itsellä kyllä on se minkä kaupastakin saa ostaa, mutta toi toinen korimalli olis vaan niin paljon paremman näköinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Autoista kun puhutaan, niin onkos kenelläkään tullut ubermacht oracle:sta sitä "vanhempaa" korimallia vastaan? itsellä kyllä on se minkä kaupastakin saa ostaa, mutta toi toinen korimalli olis vaan niin paljon paremman näköinen.

Itse olen törmännyt niihin huomattavasti useammin Sandy Shoresin lentökentän sekä Trevorin asuinalueen ympäristössä kuin keskustassa. Käy pyörimässä siellä pohjosemmassa, niin uskoisin että löydät nopeiten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikä lie kun tuo itte tehty autojen rekkari alkanut bugittaa. Ei tule enään sitä minkä tein ifruitilla vaan jotain random kirjain/numero yhdistelmiä :confused: Tein jopa niinkin että uudestaan ifruitilla ostin kilvet autoihin vaan eipä auttanut.
 
Ylös Bottom