Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku bugi mulla autojen suhteen. Entity hajoaa aina kuin ei ois vakuutuksia, eli mors mutual ei vastaa ja mekaanikolle kun soittaa auton kohdalla lukee destroyed. Myyntikään ei onnistu, vaikka uuden pätsin jälkeen pystyy kalliimmatkin myymään. Aika omituista. Adderit kyllä saa myytyä, mut ei entityä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko kellään muulla samaa ongelmaa; Ukollani pitäisi olla kalju pää, mutta päänahkassa näkyy tuollainen ihmeellinen kikkara. Ei lähde pois ja jos laittaa jonkin muun hiusmallin niin tämä jää sinne alle. :confused:
Näytä liitetiedosto 12105

Sama ongelma oli monta viikkoa mulla. Toissapäivänä katos samalla kun sain invin kfin crewiin ja yritin liittyä. Sattumaako vai mitä mutta onpahan nyt puhas pää.

Jos kohtapuoliin ehtis taas rellestämään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Komiasti meni gargobobilla tuo sukellusvene ympäri landetta :D Siellä vaan tarvii ola joku sisällä että tuo suostuu liikkumaan helikopterilla mihinkään,koitin itekseni eikä siitä tullut mitään...

Ensi kerralla sitten jos joku viittii auttaa niin kävisin kattelemassa Alamo sea:n pohjaa vähän tarkemminkin...

Muuten ihan komiaa häröilyä porukalla :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Autoista kun puhutaan, niin onkos kenelläkään tullut ubermacht oracle:sta sitä "vanhempaa" korimallia vastaan? itsellä kyllä on se minkä kaupastakin saa ostaa, mutta toi toinen korimalli olis vaan niin paljon paremman näköinen.
Tulee kokoajan vastaan ihan joka paikassa, varsinkin silloin kun ajelen sillä uudemmalla.
Mikä lie kun tuo itte tehty autojen rekkari alkanut bugittaa. Ei tule enään sitä minkä tein ifruitilla vaan jotain random kirjain/numero yhdistelmiä :confused: Tein jopa niinkin että uudestaan ifruitilla ostin kilvet autoihin vaan eipä auttanut.
Samaa tekee itsellä ja kakkos hahmolla ei ole edes mahdollisuutta ostaa custom kilpiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tulee kokoajan vastaan ihan joka paikassa, varsinkin silloin kun ajelen sillä uudemmalla.
Joo sitähän noi muutkin tuolla huuteli. Itellä vaan ollu sen verran huonoa tuuria, että ei ole näkynyt vaikka kuinka olen yrittäny sillä uudemmallakin ajella. Noh nyt auto kuitenkin löytyi, ja kiitokset menee naamaenkelille ja sakurakille etsintä avusta ja tuunauksista :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No vihdoinkin :) Löyty lentokentän parkkikselta

Näytä liitetiedosto 12104
Näistä suurin osa taitaa olla tämmösia Impreza jäljitelmiä, omassakin tallissa samallainen, erona vaan isompi siipi, kuitu konepelti ja alla jotkut 5 tai 6 puolaset japsityyliset vanteet.

Milläs kaaroilla te tykkäätte ajaa ympäri kaupunkia?
Itellä on Bravado Youga kovassa kulutuksessa ja Etiopian väreissä.
Joskus ihailinkin jonkun crewiläisen komeaa lintta-vania, taisi olla juurikin tuo sun. Onko toi ihan ostettu vai mistä tuommoisen löytää ja montako siihen mahtuu kyytiin?

Mulla useimmiten alla tuon näköinen Sabre -> http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0951/rigecq0gg0-5HOSffPARmQ/0_0.jpg

Ja jos ei, niin sitten kahdella pyörällä ja alla on Bati -> http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5284/vPzIeWNa3UGd262p2TTWLQ/0_0.jpg

Taustalla näkyvällä Rebelillä tulee sitten ajettua enemmän tuolla landella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Milläs kaaroilla te tykkäätte ajaa ympäri kaupunkia?

Mikä tahansa joka on tarpeeksi pinkki :D
Näytä liitetiedosto 12108
Näytä liitetiedosto 12109

Yleensä kuitenkin tulee joko carbonnizzare tai entity tuolta napattua kun ne on ainoat joissa on 80% armor ja luodinkestävät renkaat. Jos vaikka täytyy rahankuljetus ryöstää.

Joku pikku pervo keksinyt, että kun mimmille laittaa parrot paidan päälle ja sen jälkeen minkä tahansa takin niin siellä takin alla ei ole mitään vaatetta enää.
Näytä liitetiedosto 12110

Kai tuon ansiosta taas pari kaveripyyntöä tulee kisojen jälkeen kun jotkut luulee, että olen oikeasti nainen. Ainakin oletan sen olevan ainoa syy miksi noita ollaan mulle lähetetty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joku bugi mulla autojen suhteen. Entity hajoaa aina kuin ei ois vakuutuksia, eli mors mutual ei vastaa ja mekaanikolle kun soittaa auton kohdalla lukee destroyed. Myyntikään ei onnistu, vaikka uuden pätsin jälkeen pystyy kalliimmatkin myymään. Aika omituista. Adderit kyllä saa myytyä, mut ei entityä..

Sama juttu itselläkin oli sunnuntaina. Adderi tuhoutu eikä auttanu kun uuden ostaminen ,samalla myös dominator missä oli vakuutukset näkyi listalla tuhoutuneena mutta eipä sitä mistään enää saanut.Tämän jälkeen olen varonut etten itse tai kukaan muu tuhoa autojani.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos muuten ostaa veneen niin onko niissäkin vakuutukset yms. ja mihin ne tulee? Vai muistanko väärin ettei veneitä voi edes ostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos muuten ostaa veneen niin onko niissäkin vakuutukset yms. ja mihin ne tulee? Vai muistanko väärin ettei veneitä voi edes ostaa.

Veneet ovat, kuten tankit, limusiinit, kopterit sun muut pegasuksen "vuokra-ajoneuvoja". Soitat pegasukselle niin vene toimitetaan lähimpään pegasuksen laituriin. Ei haittaa vaikka tuhoutuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Veneet ovat, kuten tankit, limusiinit, kopterit sun muut pegasuksen "vuokra-ajoneuvoja". Soitat pegasukselle niin vene toimitetaan lähimpään pegasuksen laituriin. Ei haittaa vaikka tuhoutuu.

Eli siis menen kauppaan, ostan veneen maksan esim. 150 000 ja kun haluan sitä käyttää niin soitan vain Pegasukseen ja sieltä vene toimitetaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mahtuuko siihen sukellusveneeseen muuten vaan yks kerrallaan?

Juu,tuo taitaa olla yksipaikkainen laitos...Ainakin se kuski istuu ihan keskellä ja takanakaan ei näy penkkiä tai muuta.


Muutenhan tuota on kiva käydä porukalla merenpohjassa ja mahdollisimman monta bountyä perässä,ne metsästäjät kun kyllästyy helposti etsimiseen kun kuvittelevat sun olevan kartan alla.Itse sain viestin että "were u are?" :D Laitoin vaan takasin että senkun yrität etsiä,sitten alkoi se kirjottelu että olen jossain bugissa ukollani tms. ja plaplaaplaa :D
En tiedä spawnaako tämä laitos mihinkään sataman lähelle edes,itse löysin veneen tuolta jostain yläoikealta kun lensin kopterilla ympäri rantoja.Etsin itse asiassa niitä luolia sieltä johon voisi bountyn kanssa mennä piiloon :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä tässä jokin aika sitten löytyi kolme sukellusvenettä sieltä eteläisestä venesatamasta. Mitä niitä bounteja mennä pakoon nuan tosissansa ☺️
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä tässä jokin aika sitten löytyi kolme sukellusvenettä sieltä eteläisestä venesatamasta. Mitä niitä bounteja mennä pakoon nuan tosissansa ☺️

Oon koittanu pyöriä siellä jos löytyisi mut ei ainakaan vielä.
Bounty perässä on kiva mennä karkuun just sen takia kun vihut ihmettelee missä hitossa kaveri on kun olet siellä syvällä meren pohjassa :D Ei tota tosissaan karkuun voi mennä kun pankkitili näyttää satamiljoonaa,mut onpahan jotain tekemistä...

E:Itse asiassa kun tarkemmin kattoo niin tuossa on 2 penkkiä vierekkäin,saattaa olla kahden hengen sukellusvene...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oon koittanu pyöriä siellä jos löytyisi mut ei ainakaan vielä.
Bounty perässä on kiva mennä karkuun just sen takia kun vihut ihmettelee missä hitossa kaveri on kun olet siellä syvällä meren pohjassa :D Ei tota tosissaan karkuun voi mennä kun pankkitili näyttää satamiljoonaa,mut onpahan jotain tekemistä...

E:Itse asiassa kun tarkemmin kattoo niin tuossa on 2 penkkiä vierekkäin,saattaa olla kahden hengen sukellusvene...

Sukellusgearit olis kans mukava lisuke onlineen..
Mutta siis mistä tuo sukellusvene löytyy tarkalleen?
 
Ylös Bottom