Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tarkottaako tuo nyt sitä että mun tankki on viety? voi damn :D


Suurimmat voitot teki se joka älysi laittaa tallin täyteen myytäviä autoja,mulla on vain Bifta,Bati ja Vacca,mut vacca menee rahaksi jos on tarve...Saapahan ilmatteeksi Elegyn ainakin :D

Tykkäsin tehä niitä Simeonin autotehtäviä ja yleensäkin myydä autoja,niistä meni mielenkiinto noiden miljoonien jälkeen,jospa ne taas saisivat jonkinlaista arvoa :rolleyes:


Misulini tarkistaa tallinsa ihan kohta ;)

edit, talli täynnä addereita..
edit2. 600K tuli, eli myynti onnistuu kätevästi. ;)
edit3. ja takasin päähahmon puolelle..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tasan 260 tuhatta jäi rahaa. Autot jotka ostin saaduilla rahoilla onneks jäivät talliin. Mitään erikoisia eivät ole, perus kärryjä joten mitään myyntihommaa en ala niillä tekemään lisärahan toivossa. Näillä nyt mennään. Kyllähän se raha helpotti kun pystyi aina ostamaan aseet täyteen ja silleen, mutta mitäpäs tässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

820K$ kaikkinensa kun myin vaccan pois.Otin elegyn tilalle..Katellaan miten tilanne kehittyy...Pitää ruveta tekeen töitä,leveli vasta 90,joten vielä pitäs se 30 saada vähintään.Nyt akana 18 tunnin pelisessio joten tauko on paikallaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaa onko muita päivityksen jälkeen nakattu pihalle kaikista jengeistä? Ite olin kolmessa crew:ssä ja nyt en näköjään yhessäkään. Että jos maikkoli viittit hyväksyä mut takasi:D
Edit: nikki oli HeikkiPerkl
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaa onko muita päivityksen jälkeen nakattu pihalle kaikista jengeistä? Ite olin kolmessa crew:ssä ja nyt en näköjään yhessäkään. Että jos maikkoli viittit hyväksyä mut takasi:D
Edit: nikki oli HeikkiPerkl

Potkittu pois todennäköisesti siitä syystä kun sinun PSN-tunnus ei ole esillä socialclubin puolella. Se esiin niin vois päästä takaisin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Potkittu pois todennäköisesti siitä syystä kun sinun PSN-tunnus ei ole esillä socialclubin puolella. Se esiin niin vois päästä takaisin...

On se näkyvillä. Olin kahessa muussaki crew:stä ennen tämän päivän päivitystä....
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaa mulla oli kaks tunnusta tuolla social clubissa ja näköjään olin aktiivinen siinä ns "väärässä" niin sen takia pientä sekaannusta. Eli ei mitään ongelmaa enään. Jatkakaa.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksei ne mun rahoja vie, vieläkin 95 miljoonaa lähti vaan 4. :(

Häh,kehtasivat viedä vain 4 milliä? :D Nyt kannattaa laittaa viestiä sinne supportiin jos haluaa eroon rahoista,ottavat mielellään ne pois varmaankin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saatanan köyhät, kun pitää toisten rahat viedä. Miten tolla 400k:lla pystyy los santoksen sykkeessä edes elämään? Onneks ostin kaikki vaatekaupat tyhjäks ni ei tartte ihmetellä mitä sinne tynnyrin alle pukee :D
Taidan hakee Los Sossuntoksesta rahaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mokoma paska tilttasi jo kolme kertaa, kahdesti latausruutuun. Mutta oli se kyllä hauskaa katsella, kuinka 3.500.000$ maksaa 37.95€, ja itsellä euroihin käännettynä se n. 20.000€(?), niin huono matikassa, en osaa laskutoimitusta. :--3

Periaatteessa meno latistuu, ainakin hetkellisesti. Rahaa pitää varmaan alkaa oikeasti taas ansaitsemaan, mutta sitten taas menee varat joihinkin autojen tööttiääniin ja kuteihin. Toisaalta... ei jaksa Simeonin rupusia autotehtäviä koko yötä pelata.

Tulisi nyt vaan noita Heistejä vielä tän talven aikana. Pelkään, että R* venyttelee noita DLC-juttujaan niin kauas tulevaisuuteen, että ihmisiä ei välttämättä pahemmin silloin enää kiinnosta pelata. Ei IV:ssäkään tainnut kauaa mennä, kun kaikista muodoista hävisi pelaajat, paitsi free modesta ja racestä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saatanan köyhät, kun pitää toisten rahat viedä. Miten tolla 400k:lla pystyy los santoksen sykkeessä edes elämään? Onneks ostin kaikki vaatekaupat tyhjäks ni ei tartte ihmetellä mitä sinne tynnyrin alle pukee :D
Taidan hakee Los Sossuntoksesta rahaa...

:D Mäki ostin kaikki aseet, autot, vaatteet, veneet, lentokoneet, tankit, kaikki.. Yhen autoin myin pois ja nyt jotain 680k jolla hankin jonkun
rare auton kun löytyy, sen tuunaamiseen kun varmaan menee se 150k..

Eilen toimi hienosti puolisen tuntia kun jaksoin joidenkin suomalaisten jantereiden kanssa pyöriä eli enköhän tuu huomenna sinne miittinkiin
kokeilemaan pätkäseekö.. Tosin eiköhän se oo tiedossa jo, että siellä on vähintään yks kenellä ei oo NAT. :eek: Tosin tiedä vaikka rockstar
olis korjannut tota ongelmaa.. tiedä häntä. Tosin eilen ei ainakaan rantapallon kutsuun pystyny hyväksymään kun ei menny edes peliin
asti kun timed out saapui kehiin.. paha merkki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mokoma paska tilttasi jo kolme kertaa, kahdesti latausruutuun. Mutta oli se kyllä hauskaa katsella, kuinka 3.500.000$ maksaa 37.95€, ja itsellä euroihin käännettynä se n. 20.000€(?), niin huono matikassa, en osaa laskutoimitusta. :--3

...

$3 500 000 / 37,95 € = 92226.6139657 eli 1 € vastaa noin ~92 227 €. Eli sulla olis silloin rahaa pelissä 20 000 x 92 227 € = $184 4 540 000, elikkäs 184 miljardia ja rapiat.

Tosin ei ole enää. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi perkele, nyt kun rahat tosiaan on viety ni huomisessa miitissä pitää ihan oikeesti miettii et paljox sitä bisserwasseria voi vetää. Kun pullo maksaa kuitenkin yhen dollarin, ni ei sitä ihan määrättömästi voi kaataa? Tai sit pitää mennä kämpil vetää kännit. Viski kohoo hyttiin muuten paljon nopeemmin ku se kusenpolttama punaviini.

Miitti siis huomenna klo 21-> hostaajana rantapallo
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi perkele, nyt kun rahat tosiaan on viety ni huomisessa miitissä pitää ihan oikeesti miettii et paljox sitä bisserwasseria voi vetää. Kun pullo maksaa kuitenkin yhen dollarin, ni ei sitä ihan määrättömästi voi kaataa? Tai sit pitää mennä kämpil vetää kännit. Viski kohoo hyttiin muuten paljon nopeemmin ku se kusenpolttama punaviini.

Miitti siis huomenna klo 21-> hostaajana rantapallo

Pitääki miettii millä vetää sen lentokentän kisan sitte. Ei liian nopeeta vehjettä todellakaan, ei siin sitten mitään kivaa oo
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitääki miettii millä vetää sen lentokentän kisan sitte. Ei liian nopeeta vehjettä todellakaan, ei siin sitten mitään kivaa oo
Puskutraktori on kiva tai ihan normi traktori, molemmilla olen improptu raceja ajanut. Paljon jännempää ku esim Formulat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minäkin voisin huomenna osallistua hauskanpitoon jos nat2 yhdistää. Ja mut voi lisäillä psn kaveriks, pmujunen
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minä kans huomenna jos silmät on vielä päässä...32 tuntia offlinessa nyt 2 vrk. :D Joten sitä vaan taas innostuu..Pari hasssua trophyä vielä uupuu ja onlinesta rank. 100 lähenee,siellä vielä se hiton co-driver voitto ja yks kapinen polkupyöräkisa (voitto),noihin kun ei tunnu olevan kellään randomilla kiinnostusta.Sama hommeli tenniksessä,porukka quittaa sieltä heti kun ovat 2-0 häviöllä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rockstars sais nerffaa noiden kisojen RP:t 75% alaspäin, vois kattoo leveleitä ja poistaa tarvittaessa autoja ja rahoja.. Tänäänki lvl10 jamppa tuli veyroninkaa vastaan, mistähä neki rahat on tullu jos ei kusettamalla?
Nyt taas pientä mielenkiintoo pelata kun apinoilta viety koodatut rahat, k/d ratioo nostelen kun ei ooo mielenkiintosii uusii tehtäviikää
 
Ylös Bottom