Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko tuo online kaikilla jumissa? Kun en meinaa millään päästä...

Koko perjantai illan ja yön heitteli pois errorin takia, kerran kaatui koko peli. parhaiten sai pysyttyä onlinessä, kun ei tehnyt mitään yhteistä toisten kanssa.
ne challenget päivittyy sinne listalle, kannattaa odotella että niitä 250k sinne ilmestyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitähän tein väärin, kun menin tonne yhteen 300k challengeen ja rikoin tavoteajan, mut voitin vaan 2000 :eek: ?

Edit. OHO, ny tuli 500k.. pitää vissii olla joku 250k betting noissa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitähän tein väärin, kun menin tonne yhteen 300k challengeen ja rikoin tavoteajan, mut voitin vaan 2000 :eek: ?

Edit. OHO, ny tuli 500k.. pitää vissii olla joku 250k betting noissa..


Joo siis nuo challenget toimii niin että siellä on tavoiteaika (yhden tehtävän playlist jossa panostat itse tietyn summan), joka pitää alittaa (joka onnistuu vaikka kolaroisit 5 kertaa). Saat rahat tuplana takaisin, tuo isoin on nyt 250K (vai onko isompiakin?) josta siis saa takaisin 500K. Alle 5 minuutin homma.
Tässä on joku raja, voit tehdä tuon jonkun 3 kertaa muistaakseni vuorokauden (oikean vuorokauden) sisällä, vahvistakoot joku tietävä tämän. Se ei siis ole mikään hetken miljoonien tekijä, mutta pitkässä juoksussa se tekee kyllä miljoonia jos joka päivä käyt saman rumban läpi.

Nämä löytyy sieltä Pause-> Online-> Playlists-> Challenges, sieltä selaamalla löytyy ihan 25K, 5K tai 1K betseilläkin tehtäviä, kannattaa selata niitä.
Tuo challenges - kohta muuttuu mustaksi sitten kun on päivittäinen raja täynnä.


Niin joo, tänään ei peli savennut lainkaan onlinea oman pelisessioni lopussa (oliskohan ollut 7 aikaan aamulla), eli siellä on servuissa häikkää, älkää siis ihmetelkö jos ei pääse pelaamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä kirjoitus szuperilta. Olkaa tosiaan varovaisia niiden haasteiden kanssa, ettei käy niinkö mulle[emoji1]. Eli valitsee haasteen joka on varustettu tarpeeksi helpolla ajalla esim criminal records 3min 5 kierrosta= easy money. Ite seuraavan kerran linjoilla ensvuonna, toivottavasti silloinkin on mahdollista pelata nuita haasteita edes kerran pvässä.[emoji4]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä kirjoitus szuperilta. Olkaa tosiaan varovaisia niiden haasteiden kanssa, ettei käy niinkö mulle[emoji1]. Eli valitsee haasteen joka on varustettu tarpeeksi helpolla ajalla esim criminal records 3min 5 kierrosta= easy money. Ite seuraavan kerran linjoilla ensvuonna, toivottavasti silloinkin on mahdollista pelata nuita haasteita edes kerran pvässä.[emoji4]

Juuri tein tuon kyseisen haasteen 250k. helppoa rahaa vaikka spinnaa kerran tai pari. Kun tuo haasteiden raja tulee täyteen, niin toisella hahmolla saa tehtyä ne uudestaan, tai näin ainakin oli joskus 1kk sitten, sitemmin 250k haasteet katosikin joksikin aikaa..


edit, jos oikein laskin niin haasteita voi tehdä 4 kertaa, toisella hahmolla uudet 4. Hahmoilla kun on sama tili, niin ei muuta kuin löysät pois. pari miljoonaa tolla saa 30minuuttiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hävittäjällä tuhoaa tankin helposti, ei tarvi osua kuin pari kutia ja koko laitos räjähtää.

Tuhoaa joo jos lentotaito on vaan kunnossa. Itsellä ainakin 9/10 yrityksestä päättyy siihen, että se hävittäjä on jossain talon seinässä ennenkuin tankki on tuhottu. Tämä siis keskellä kaupunkia, maalla ei niin isoja ongelmia sentään ole :D (ja kohta tulee meitin "ilmavoimien kenraali" sanomaan oman sanansa taas tuosta lentotaidosta, mikäli sattuu tämän lukemaan)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt löyty ensimmäistä kertaa sabre turbon tuning versio ja vieläpä sen "pää"maalaamon parkkipaikalta. Eihän sitä myydä raaskinu ku oli nii komee, että tuunailin sen itelleni :D olin just hetkee aiemmin vieny jonku reuhun myyntiin nii en nähny paljo olis maksanu tosta, mut komee oli. Toi challenge systeemihän on ihan pirun loistava, enää ei kultaset dubstat kiinnosta :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Äeh, miksei tässä voi myydä yli 50t$ autoja, saako niitä mitenkään rahaksi? Tahtois tehdä noita 250k haasteita mutta kun ei ole tilillä vaadittavaa summaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuhoaa joo jos lentotaito on vaan kunnossa. Itsellä ainakin 9/10 yrityksestä päättyy siihen, että se hävittäjä on jossain talon seinässä ennenkuin tankki on tuhottu. Tämä siis keskellä kaupunkia, maalla ei niin isoja ongelmia sentään ole (ja kohta tulee meitin "ilmavoimien kenraali" sanomaan oman sanansa taas tuosta lentotaidosta, mikäli sattuu tämän lukemaan)

Mulla oli sama ongelma, mutta nyt kun tuossa oon harjoitellut niin käytän tekniikkaa korkealta alas ja sit tatilla ylös alas nopeaan tahtiin, tulee siihen tulitukseen pituutta.
Vaikeampaa on se just ettei ammu viereen ja tosiaan riittää ilmeisesti että vain hipaisee tankkia niin se on sillä pihvi.


Äeh, miksei tässä voi myydä yli 50t$ autoja, saako niitä mitenkään rahaksi? Tahtois tehdä noita 250k haasteita mutta kun ei ole tilillä vaadittavaa summaa..

On siellä niitä joihin vaaditaan 25K$ esimerkiksi, tee pari sellasta ja sitten 100K$ tehtävä. Ei muuta kuin otat "isännän otteet" ja teet pari tuntia tehtäviä (myyt pari dubstaa välissä myös), tuo 250K on vielä kohtuu helppo. Mä ite grindasin 10K$ tehtävillä pelkästään Zentornon, kun en vielä ollut perillä noista erikoisautoista, siihen meni ikä, terveys ja hermot :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aattelin tässä mainita pari asiaa noista challengeistä, en tiedä onko nämä ihan selviä asioita mutta sanonpa kuitenkin:

- Siitä ei saa 500k kun voittaa, saat vain 250k mutta peli lisää siihen sinun 250k jonka pistit peliin mukaan. Eli jos häviät, menetät 250k. (Ja jotkut käyttäjät ovat sanoneet että joistakin challengeista olisivat menettäneet rahat vaikka olisi aikarajan sisällä suorittanutkin.)

- Raja on 5 challengeä per päivä per hahmo. (24h irl)

- Jos käy samalla lailla kuin viimeksi, R* ensin rajoittaa sen 1 challengee per hahmo per päivä ja myöhemmin kokonaan poistaa 250k challenget.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aattelin tässä mainita pari asiaa noista challengeistä, en tiedä onko nämä ihan selviä asioita mutta sanonpa kuitenkin:

- Siitä ei saa 500k kun voittaa, saat vain 250k mutta peli lisää siihen sinun 250k jonka pistit peliin mukaan. Eli jos häviät, menetät 250k. (Ja jotkut käyttäjät ovat sanoneet että joistakin challengeista olisivat menettäneet rahat vaikka olisi aikarajan sisällä suorittanutkin.)

- Raja on 5 challengeä per päivä per hahmo. (24h irl)

- Jos käy samalla lailla kuin viimeksi, R* ensin rajoittaa sen 1 challengee per hahmo per päivä ja myöhemmin kokonaan poistaa 250k challenget.

Joo siis itse pitää sijoittaa 250K ja se luonnollisesti tulee takaisin jos voitat.
Muuten, voiko noihin invata kavereita, mietin siis siten että mulla on challenget täynnä tän päivän puolelta, mutta päseekö inviten kautta silti mukaan? Aika bugi jos pääsee tosin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo siis itse pitää sijoittaa 250K ja se luonnollisesti tulee takaisin jos voitat.
Muuten, voiko noihin invata kavereita, mietin siis siten että mulla on challenget täynnä tän päivän puolelta, mutta päseekö inviten kautta silti mukaan? Aika bugi jos pääsee tosin...
En ole aivan varma miten tuo meni mutta jos kaverin otat mukaan niin silloin kumpikin kamppailee samasta potista. Voi olla vain yksi voittaja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Meikä pääs vaa 4 challengee.. Onhan toi ny ehkä vähä överi helppoo tehä massia :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aattelin tässä mainita pari asiaa noista challengeistä, en tiedä onko nämä ihan selviä asioita mutta sanonpa kuitenkin:

- Siitä ei saa 500k kun voittaa, saat vain 250k mutta peli lisää siihen sinun 250k jonka pistit peliin mukaan. Eli jos häviät, menetät 250k. (Ja jotkut käyttäjät ovat sanoneet että joistakin challengeista olisivat menettäneet rahat vaikka olisi aikarajan sisällä suorittanutkin.)

Ahaa eli näin on muillekkin käynyt, olin juuri tulossa kyselemään tätä. Kolmea eri challengea tein tuolta ja yhdessä juuri kävi näin että näytti target aikaa 3 min ja ajoin johonkin 2.10min tuon ja silti menetin rahat :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jopa kerran sain tehtyä challengen. Oisko servut ollu sen takia alhaalla että rockstar muutti tämän?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nonnih... ny on hävinny täysin viritetty dukes... onko muilla hävinny autoja PS4 puolella?
E:ny menin talliin ja aijoin siirtää autojen paikkoja nii siinä missä dukesin pitäs olla lukee(Downloadable contect Missing)
Täytyy kokeilla käyttöoikeuksien palautusta jos auttais...
E:ei toiminu.. noo täytyy ootella jos tulis joskus takasin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla kävi semmonen hassu temppu tuon uuden tallin kanssa, että kun siirsin vanhasta tallista dubstia sinne uuteen, vanhasta tallista ei kadonnut autoja vaan ne tuplaantui. Sain 4:stä dubstasta 8 dubstaa, harmi ettei tuo toiminut silloin jollakin Zentornolla vaikka kokeilin kyllä :D Vähän ilmeisesti bugasi tuo kolmas talli. Saattaa autojen katoaminen johtua tästäkin, tai sitten siitä että peli herjaa collectors editionin lisäyksillä välillä, sillä voi olla myös vaikutusta...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lueskelin eri foorumeita ja sanovat että tämä 250K challenge on nyt patchattu, eli jos löydät moisen, menetät rahasi varmasti. Tää on tosiaan foorumeilta kaivettua tietoa, ei virallista... Odotan R:lta jotain infoa tästä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei oo ku max 5000 kisoja itellä auki.. Pöh! Heti ku löytyy joku tämmöne nii itte taas vuoden myöhässä ja se siitä helposta massista. Tosin eipä onneks ny nii suurta tarvetta rahalle ku löytyy jo kaikki tarvittava ja vähä päälle.. Mut nyt noi challenget on aivan yhtä tyhjän kanssa jos jonku kämäsen 5k takia lähtis yksinää pyörii ympyrää, mielummin oikeeseen kisaan mistä saa helposti sen 20-30k jos yli 10mailin pätkä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom