Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikai sinne pääse kun 6h remontti menossa, korjaavatkohan glitchejä? :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen hieman aikaisessa sillä tuli eilen kuvattua ystävänpäivä video ja se oikeastaan jopa ylitti omat odotukset joten en minä tuollaista jaksa pitää koneen kovolla yli viikkoa.

[video=youtube;ZdaTXklHzjg]http://www.youtube.com/watch?v=ZdaTXklHzjg[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onlinepuolelle on nähtävästi tulleet eläimet. Emt onko tää sitten jotain vanhaa tietoa, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Just pelasin muutaman tunnin enkä nähnyt yhtään elukkaa missään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oot varmaa pelannu jotain capturee mihin joku on jotenki saanut eläimii laitettuu, tai sitten oot ollu jonku modderin kaa tehtäväs ja se on muuttunu eläimeksi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

miten tuolle mekaanikolle pystyy maksamaan kun on varmaan jääny joskus joku lasku väliin niin nyt ei tuo autoja ja vaikka miten oon ootellu pelis vuorokausii et tulis se päivän lasku niin ei toimi? onko vinkkei miten pystyy maksaa ja sais toimimaan?:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

miten tuolle mekaanikolle pystyy maksamaan kun on varmaan jääny joskus joku lasku väliin niin nyt ei tuo autoja ja vaikka miten oon ootellu pelis vuorokausii et tulis se päivän lasku niin ei toimi? onko vinkkei miten pystyy maksaa ja sais toimimaan?:D
Googlesta löyty joku vinkki, että samalla servulla pitää pysyä kokonainen pelipäivä? Jos et pysy siellä sitä aikaa, (menet tehtävää tjsp.) niin joudut odottamaan kokonaisen peliviikon kokoajan samalla servulla.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Selailen social clubissa suosittujen kuvien listaa ja pakko linkittää muutama kun jotkut vaan osaa ottaa niin huikeita kuvia.

06rT1M4KZ0Cknv_S1W9ozA_0_0.jpg

uI6yoGzv6EeuKcGOvHeuEA_0_0.jpg

Fnu7gsLFQ0qKbcpQqiFgEQ_0_0.jpg

^Onko tuo tehty sillä editorilla jolla voi lisätä tekstiä jne?
k3ssu8YyHEGqsj646mnGgg_0_0.jpg

MquhncTBvEG2CD-9DttZDA_0_0.jpg

^Santa is the reason why waldo is hiding oli kuvatekstinä :D
u-kl9ixtC02WaQIDT3knhA_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites tuo oikein onnistuu. Kun tossa joulupukki kuvassa hahmo näyttäisi pitävän toisella kädellä kiinni kaverista samalla kun tähtää aseella?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Kuulemma tehnyt vaan oikeassa kohdassa kranaatille quick tossin eli tähdätessä aseella painaa dpadista johonkin suuntaan (taisi olla oikea tai vasen). PS4:llä myös touchpadin hively ylöspäin tuottaa saman lopputuloksen. Sehän tuolla onkin monissa kuvissa hienoa, että ihmiset on keksineet miten saa tehtyä tuollaisia asioita. Kaikki on vaan kiinni ajoituksesta ja kuvakulmasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen tuli vastaan kaveri levelillä 691. Ja mulle tulee jo himassa noottia välillä pelaamisesta, kun oon reilussa vuodessa saanu itteni hinattua tasolle 92 :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nikki: ASMELLYBALDPAKI. Crew: IGN. Level 6077 ? Siinä on pojat tehty töitä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No tosta on jo helppo sanoa ettei varmasti ole legit pelaaja.

Edit:

Asioita joihin kukaan muu ei kiinnitä huomiota. Onkohan sille joku hyväkin syy miksi mun toisen kämpän peilin tilalle on tullut tuollainen ruma taulu.
Näytä liitetiedosto 13936
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Xbox One peliseura olis hyvä homma, suapi lisäillä liveen mikäli pelatuttaa random aikoihin aina välillä. Peace out!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tarkasti on saanut pärrän asetella kumin polttoa varten.
mLGzohWH9Uak6ocU2UBcwg_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tarkasti on saanut pärrän asetella kumin polttoa varten.
mLGzohWH9Uak6ocU2UBcwg_0_0.jpg

Tää on muuten oikestaan aika hieno, mitä nyt muutama pikkuvirhe mutta sehän ei haittaa... Mahtaako tuollaista pystyä tekemään autolla siististi, sillä tulisi kait kaikki melkein tuplana :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää on muuten oikestaan aika hieno, mitä nyt muutama pikkuvirhe mutta sehän ei haittaa... Mahtaako tuollaista pystyä tekemään autolla siististi, sillä tulisi kait kaikki melkein tuplana :rolleyes:

Kaitpa sen autollakin yhtä tarkasti pystyy tekemään, kunhan vaan on malttia asettaa vetävät pyörät kohdalleen. Autolla tosin et taida saada ihan samanlaista, kun eturenkaista jää aina se pieni musta piste siihen ympyrän keskelle :rolleyes:

Edit: eihän toi kyseinen kuva ole edes loppupeleissä vaikea toteuttaa, jos omat silmät nyt ei ihan hirveästi harita, niin tossahan on seitsemän kokonaista kierrosta, ja kuusi puolikasta..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu ei tuo sinänsä vaikea olekaan. Vaatii vaan pirun tarkkaa asettelua jotta kaikki menee kohdilleen. Ei ainakaan oma kärsivällisyys riittäisi jos vaikka puolet saat tehtyä ja sitten seuraava rinkula meneekin pari milliä väärin ja eiku alusta.
 
Ylös Bottom