Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelle, mulla se ainakin jostain syystä aina näyttää nämä uudetkin päivitykset siihen Heisti päivityksen päälle. Eli vaikka päivityksen koko on oikeesti jotain 200 megaa niin silti se näyttää aina 4,79 Gt latausta, josta sitten on ladattavaa enää tyyliin 1%.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelle, mulla se ainakin jostain syystä aina näyttää nämä uudetkin päivitykset siihen Heisti päivityksen päälle. Eli vaikka päivityksen koko on oikeesti jotain 200 megaa niin silti se näyttää aina 4,79 Gt latausta, josta sitten on ladattavaa enää tyyliin 1%.

Juuri noin se minullakin ennen teki, mutta eilen tosiaan tuli se täydet 4.7gt jostain syystä. Varmaan bitti tosiaan mennyt poikittain jossain kun ei ainakaan mitään uutta ollut havaittavissa.

Tänään tuli vedettyä 60 kisaa joten nyt on pyöreät 3000 kisaa ajettuna. Kovin tuo quick join taas koitti laittaa kapuloita rattaisiin sillä tällä kertaa 90% ajasta se aina löysi pier struts kisan joka ei koskaan starttaa eli sitä samaa mitä ennen kun tuo löysi aina sandy shores airfield tai null kisan. Viimeksi kun pelasin niin se löysi aina kisoja jotka oikeasti jopa alkaakin ja aina oli eri kisaa tarjolla ja luulin, että nyt tuo on korjattu kuntoon. Kyllä siinä vkäyrä menee katosta läpi kun 30 minsaa koitat hakea kisaa ja aina löytyy mukamas vain tuo vaikka kisoja on käynnissa vaikka kuinka monta.
Onneksi lopulta pääsin ajamaan ja seuraavan kerran jouduin free moden puolelle etsimään uutta kisaa vasta joskus likemmäs kolmen tunnin jälkeen.

Tässä viikon aikana tuli pelattua AC:unity läpi ja oli muuten suorastaan vapauttavaa palata los santosin tilaville kaduille tuon jälkeen puhumattakaan siitä, että sai ajaa paikasta toiseen.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kovin tuo quick join taas koitti laittaa kapuloita rattaisiin sillä tällä kertaa 90% ajasta se aina löysi pier struts kisan joka ei koskaan starttaa eli sitä samaa mitä ennen kun tuo löysi aina sandy shores airfield tai null kisan. Viimeksi kun pelasin niin se löysi aina kisoja jotka oikeasti jopa alkaakin ja aina oli eri kisaa tarjolla ja luulin, että nyt tuo on korjattu kuntoon. Kyllä siinä vkäyrä menee katosta läpi kun 30 minsaa koitat hakea kisaa ja aina löytyy mukamas vain tuo vaikka kisoja on käynnissa vaikka kuinka monta.
:D

Itselle oli dtm matsien haussa samaa ongelmaa eilen, 22 kertaa quick joinin kautta kokeilin peräkkäin et sain edes jonkun järkevän dtm matsin alkamaan. Koko ajan ehdotti vaan näytä älyttömiä rp 900000/ 9000000$$$$$ kenttiä. No siirryin sit crew vs crew dtm matseihin mutta *******, eihän siel kerkee ketään näkemään kun Kfinin kosti95 on ne niitannu jo.

Tämä tuli mainittua sen takia kun joku aikaisemmin kyseli hyvää tapaa saada rp:tä nopeasti. crew vs crew matsista saa voitosta jokainen 5000 rp ja sit riippuen miten paljon se bet on ja kuinka monta vastustajaa, niin rahaakin saa aika mukavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse edelleen jumissa Humane Raid Labissa :D Ei näitä oikeasti saa tehtyä randomeiden kanssa, eikä Kfin-crewiläisetkään kovin innokkaasti liity peliin jelppimään.

Kyllä ne saa tehtyä randomien kanssa, kunhan vähän valikoi mimmosta randomia ottaa mukaan :) Low leveliset potkin yleensä ihan suosiolla menemään, elleivät sitten ole olleet edellisissäkin jo mukana ja pelanneet hyvin tai omistavat mikin.

Tottahan tuo että kfinistä ei juurikaan crewiläisiä heisteihin tule ja sen muutaman kerran kun olen liittynyt(eli siis huomannut kutsun) kfiniläisen heistin niin yleensä se menee siihen että istutaan huoneessa kaksisteen/kolmisteen odotellen että muitakin tulisi. En vain itse tykkää kauhean kauaa odotella kun peliaika on muutenkin niin kortilla.

Joku suomi heist crew vois olla kova juttu :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joopajoo, eilen ajeli vastaan levelin 1370 ukkeli. Montakos tuntia tuohon on joutunut käyttämään vai onnistuuko edes yhdeltä kaverilta jos haluaa välillä nukkuakin...?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse edelleen jumissa Humane Raid Labissa :D Ei näitä oikeasti saa tehtyä randomeiden kanssa, eikä Kfin-crewiläisetkään kovin innokkaasti liity peliin jelppimään.
Olen tuossa kfinissä ja voisin tulla mukaan.
Yleensä olen peleillä klo 18 jälkeen ja level on 107.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joopajoo, eilen ajeli vastaan levelin 1370 ukkeli. Montakos tuntia tuohon on joutunut käyttämään vai onnistuuko edes yhdeltä kaverilta jos haluaa välillä nukkuakin...?

Ps3:en puolelta kfinin puolella suurimmat levelit on 500 tuntumassa joista voin 100% ettei ole mitään kepulikonsteja käytetty. Siihenkin on saanu 70 päivää pelata. Eli jos olisi aidosti ton levelin 1370 hankkinu, niin ei siinä kyllä muuta elämää ole ollut puoleentoista vuoteen. En mene sanomaan etteikö voisi olla rehellisesti hankittu mut epäilen kyl suuresti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ps3:en puolelta kfinin puolella suurimmat levelit on 500 tuntumassa joista voin 100% ettei ole mitään kepulikonsteja käytetty. Siihenkin on saanu 70 päivää pelata. Eli jos olisi aidosti ton levelin 1370 hankkinu, niin ei siinä kyllä muuta elämää ole ollut puoleentoista vuoteen. En mene sanomaan etteikö voisi olla rehellisesti hankittu mut epäilen kyl suuresti.

Joo ei, ei millään. En usko :D
Mulla on yks PSN kavereissa levelillä 890 viimeksi nähdessä (taitaa nyt olla jo 900) ja on hankittu rehellisesti, täysin rehellisesti. PS4:n aikakautena se Blow up 2 tekee melkein 3x enemmän rp:tä kuin normi missionit (mut tää nyt ei ole bugi tms.) mutta ei kyllä millään ole tonnia kellään pelaamalla rehellisesti...
Toki tänäpäivänä voi olla mutta tuo kaveri oon viimeksi nähnyt viime kuun alkupuolella GTA:n onlinessa. Melkoinen GTA V asukki siis kyseessä, pelaa,syö,paskoo ja nukkuu. Mutta minkäs t.k.eläkeläisenä teet :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hienoa! :)
Itteeki kiinnostais toi mastermind challenge mut ei oikeen löydy suomalasia pelaajia 360 puolelt..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiinnostaisko ketään kfiniläistä tulla tekemään heistejä tänään ps3 puolella? Oon tasan yhden heistin tehnyt, joten ei olisi pahitteeksi saada hieman kokeneempia heist-miehiä remmiin.

Mikki on, Leveleitä 112 ja tankit/helikopterit/lentokoneet saan tilattua pegasukselta mikäli tarve on.

E: Tosiaan olen tehnyt tuon The Pacific Standard Jobin, niin minulla ei taida olla mahdollisuuksia enään noihin mastermind challengeihin? Jostain luin että ne pitäisi tehdä tietyssä järjestyksessä, ja ensimmäinen yrityskin päättyi yhden jäsenen kuolemaan. Toisella yrittämällä päästiin vasta läpi. Ei sillä väliä, kiinnostaisi tehdä noi kaikki muutkin heistit ja tienata vähän, on rahat aika lopussa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ohhhh shit. Kylläpä oli ladattavaa PS4 puolella. 5Gt matskua. Menee tunti ainakin lataamisessa. Ja minä kun luulin että konsoliin ja menoks! Ei ollut vissiin edellinen omistaja ihan hetkeen pelannut GTA:a.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja tältähän se vika pakomatka näytti omasta kuvakulmasta. Jos vaikka olis vielä vinkkejä muillekin miten siitä selviää helpohkosti kuolematta :)

[video=youtube;Gv9rYSNjIXI]https://www.youtube.com/watch?v=Gv9rYSNjIXI[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuinka helkkarin hidas tuo PS4 on lataamaan matskua! Vieläkin ladattavana 1,8Gt ja 4,7Gt oli päivityksen koko! 30min vielä menisi. Ei hyvänen aika..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Tuntuu monella olevan jtn ongelmaa psn latausten kanssa. Itse latasin tuon päivityksen neljä päivää sitten ja tunti siinä meni. Nettinä soneran adsl 16/0.8 (teoreettinen maksimi 24/1)

Edit: Itselläni kone piuhan päässä koska jo ps3 aikoihin taidettiin mainita, että se toimii paremmin kuin wlan.
 
Ylös Bottom