Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää on kyllä täyttä pilaa, onko tosiaan Rockstarin alennukset muka alennuksia :D Mun matikalla tuo 10% on enemmän pois hinnasta kuin 0$. Sama oli viimeksi tallien kanssa, piti olla alennus mut eipä ollut kuin sama hinta...
Näytä liitetiedosto 15405

Pentele kun en osaa mennä tonne R:n silmille hyppiin tän asian kans, eli ei jaksais supportii vaivata, toivottavasti tää korvataan jollaintapaa kun jo toinen kerta... Toisaalta ei se raha vaan periaate tässäkin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En ole vielä liittynyt social clubiin. Siitä sen täytyy johtua, kun ei voi sitä Elegyä hankkia. Selvisi tämäkin, kiitti.

Eilen kävi vähän hassusti survivalissa, kun olin viimeinen pelaaja elossa ja minimap näyttää yhden vihollisen jossain hitsin kaukana. Se ei liiku, ammu, eikä sitä näe. Kiipeilin katoille ja rahtikonttien päälle tähystämään, mutta tähtäimessä ei näkynyt punaista. Ammuin lippaat tyhjäksi sinne suuntaan tuloksetta.

Kokeilin ottaa auton ja ajaa sinne, ennen kuin kello menee nollille ja putoaisin matsista. Peli ilmoitti että survivalissa ei voi käyttää ajoneuvoja. Lopulta yritin juosta sinne, mutta ei vihua löytynyt ja monoa tuli. Ei pisteitä, ei rahaa ja varoitus bad sportista.

Onko tämä bugi, vai enkö vaan tajua? Joskus on käynyt noin kun on vaan yksi pelaaja jäljellä. Tällä kertaa se olin minä. Mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En ole vielä liittynyt social clubiin. Siitä sen täytyy johtua, kun ei voi sitä Elegyä hankkia. Selvisi tämäkin, kiitti.

Eilen kävi vähän hassusti survivalissa, kun olin viimeinen pelaaja elossa ja minimap näyttää yhden vihollisen jossain hitsin kaukana. Se ei liiku, ammu, eikä sitä näe. Kiipeilin katoille ja rahtikonttien päälle tähystämään, mutta tähtäimessä ei näkynyt punaista. Ammuin lippaat tyhjäksi sinne suuntaan tuloksetta.

Kokeilin ottaa auton ja ajaa sinne, ennen kuin kello menee nollille ja putoaisin matsista. Peli ilmoitti että survivalissa ei voi käyttää ajoneuvoja. Lopulta yritin juosta sinne, mutta ei vihua löytynyt ja monoa tuli. Ei pisteitä, ei rahaa ja varoitus bad sportista.

Onko tämä bugi, vai enkö vaan tajua? Joskus on käynyt noin kun on vaan yksi pelaaja jäljellä. Tällä kertaa se olin minä. Mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä?

No ei ainakaan siit bad sportist tartte panikoida, koska eka kerta kestää vaan 2 päivää muistaakseni :rolleyes: Jos huonosti käy ja innostut vaiks hävittäjistä, nii muutaman bad sportin jälkeen huomaat olevas yli neljän kuukauden bad sportis :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En ole vielä liittynyt social clubiin. Siitä sen täytyy johtua, kun ei voi sitä Elegyä hankkia. Selvisi tämäkin, kiitti.

Eilen kävi vähän hassusti survivalissa, kun olin viimeinen pelaaja elossa ja minimap näyttää yhden vihollisen jossain hitsin kaukana. Se ei liiku, ammu, eikä sitä näe. Kiipeilin katoille ja rahtikonttien päälle tähystämään, mutta tähtäimessä ei näkynyt punaista. Ammuin lippaat tyhjäksi sinne suuntaan tuloksetta.

Kokeilin ottaa auton ja ajaa sinne, ennen kuin kello menee nollille ja putoaisin matsista. Peli ilmoitti että survivalissa ei voi käyttää ajoneuvoja. Lopulta yritin juosta sinne, mutta ei vihua löytynyt ja monoa tuli. Ei pisteitä, ei rahaa ja varoitus bad sportista.

Onko tämä bugi, vai enkö vaan tajua? Joskus on käynyt noin kun on vaan yksi pelaaja jäljellä. Tällä kertaa se olin minä. Mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä?

Joskus toimii se että menet mahdollisimman kauas toiseen suuntaan kuin missä se vihulainen piileksii, se katoaa lopulta ja taso menee läpi. Tietty voit koitaa heitellä siihen suuntaan kranaattteja tai sticky pommeja koska ne joskus räjähtää seinienkin läpi, eli seinään ei tule mitään mutta seinän takana oleva kuolee. En muuten edes muista kaikkea mitä oli PS3:n puolella, eli en tiedä toimiiko samat siellä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täälläkin on pari kertaa keskusteltu siitä, että jotkut renkaat tarjoaa enemmän pitoa mitä toiset jne niin nyt on varsin hyvä video aiheesta.
Lyhyesti: Kourallinen autoja hyötyy siitä, että niihin laittaa off-road renkaat alle jolloin ne on vakaampia pienissä pompuissa ja siinä se. Tuokin johtuu vain niistä asetuksista jotka rockstar on noille autoille määritellyt. Jos samat määritykset olisi kaikissa niin silloin jokainen auto hyötyisi off-road renkaista.
Muuten on aivan sama mitkä kumit siellä alla on.

Kyseiset autot on:
Supers - T20, Osiris, Zentorno, Turismo R.
Sports - Feltzer, Jester (both versions), Massacro (both versions).
Sports Classics - Stinger GT, Stirling GT.
Muscle - Nightshade.
Off Road - Insurgent, Sandking (both versions).
Motorcycles - Enduro, Sanchez.
Others - Dump, Guardian, Police Cruiser, Fieldmaster.

Juuri tällaisten videoiden takia kannattaa tyypin kanava laittaa tilaukseen. Sehän testaa kaikki dlc autotkin melkein samana päivänä kun ne julkaistaan joten tietää aika hyvin mitä on ostamassa jos kisaamista harrastaa.
[video=youtube;OBpGkY7jyL8]https://www.youtube.com/watch?v=OBpGkY7jyL8[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo on ihan mielenkiintoista. Ei taida olla testannut Rebeliä, nimittäin mun mielestäni siinä on vähän yli-iso kääntösäde ja kun heitän siihen Sportit alle niin kulkee kuin juna ja käntyy just sopivasti, toki se nyt ei ole mikään kisapeli mut noin niinku kadulle ihan hyvä auto :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo on ihan mielenkiintoista. Ei taida olla testannut Rebeliä, nimittäin mun mielestäni siinä on vähän yli-iso kääntösäde ja kun heitän siihen Sportit alle niin kulkee kuin juna ja käntyy just sopivasti, toki se nyt ei ole mikään kisapeli mut noin niinku kadulle ihan hyvä auto :rolleyes:
Kyseiset faktat on vedetty pelin tiedostoista eikä Broughy ole autoja testannut muuten kuin kierrosnopeuden ja huippunopeuden
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joskus toimii se että menet mahdollisimman kauas toiseen suuntaan kuin missä se vihulainen piileksii, se katoaa lopulta ja taso menee läpi. Tietty voit koitaa heitellä siihen suuntaan kranaattteja tai sticky pommeja koska ne joskus räjähtää seinienkin läpi, eli seinään ei tule mitään mutta seinän takana oleva kuolee. En muuten edes muista kaikkea mitä oli PS3:n puolella, eli en tiedä toimiiko samat siellä :)

Kiitän. Kokeilen kyllä seuraavalla kerralla. Survival on tähän mennessä ollut hauskin pelimuoto ja ärsyttää, kun käy noin.

Pitää noita stickyjä ostaa varuiksi. Ajattelin että niitä voisi laittaa sellaisten pelaajien autoon, jotka ensin tappavat ja sitten karkaavat sessiosta. En tiedä, onko pommi siinä sitten kun ne pelaavat seuraavan kerran, mutta jotain on yritettävä. Vaikka auton tuhoaminen voi tulla itselle kalliiksi. Tähän asti olen vain ampunut karkureiden autoista renkaat puhki.

Tai sitten pitää vaan alkaa ampumaan ensin, jos joku tulee kohti. Vaikka en oikeastaan haluaisi. GTA 4:n moninpelissä useampi kohtaaminen randomin kanssa on mennyt niin, että joku paahtaa tukka suorana viereen, alkaa tööttäämään että tule kyytiin ja sitten sekopäinen kuski näyttää, miten ajetaan auto paskaksi tai lähdetään yhdessä vaikka drive by -retkelle muita vastaan. Se on sitä aitoa yhteisöllisyyttä ja inhimillistä lämpöä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitää noita stickyjä ostaa varuiksi. Ajattelin että niitä voisi laittaa sellaisten pelaajien autoon, jotka ensin tappavat ja sitten karkaavat sessiosta. En tiedä, onko pommi siinä sitten kun ne pelaavat seuraavan kerran, mutta jotain on yritettävä. Vaikka auton tuhoaminen voi tulla itselle kalliiksi. Tähän asti olen vain ampunut karkureiden autoista renkaat puhki.

Tuosta ei ole mitään hyötyä. Sillä siinä vaiheessa kun pelaaja lähtee serveriltä/vaihtaa sessiota, niin hänen autonsa niin sanotusti "kuolee". Eli kadulle jää pelkkä hyödytön raato jota ei enää ketään pysty käyttämään. Tuhlaat vaan omia stickyjä, mikäli niihin lähteneiden pelaajien autoihin menet niitä kylvämään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyviä uutisia autojen tuplaajille :D "You have reached the daily limit for selling vehicles" eli nyt on bannattuna autojen myyntikin määrään x?... Eli rahantulo lakkaa prkle kohta kokonaan... Paree varmaan taas heittää kuukauden tauko tästäkin pelistä, ellei lopullinen tauko :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen lukenut tuosta rajoituksesta jo ainakin 6kk sitten eli on se jo pidempään ollut olemassa. Harva vaan niitä niin paljon myy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen lukenut tuosta rajoituksesta jo ainakin 6kk sitten eli on se jo pidempään ollut olemassa. Harva vaan niitä niin paljon myy.

Eilen myin 10 autoa, toissapäivänä 22 mukaan lukien ostettuja autoja, tänään kokonaista yhden, eli kyllä tuota on sitten rajoitettu aivan perkuleen paljon...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen myin 10 autoa, toissapäivänä 22 mukaan lukien ostettuja autoja, tänään kokonaista yhden, eli kyllä tuota on sitten rajoitettu aivan perkuleen paljon...

Jaa mut se näemmä koskee vaan autoja joissa on trackeri koska kadulta napatun näemmä pystyi myymään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jahdilla rentoutumassa 7 tunnin kisaamisen jälkeen:
aIkTRehxlUC5il15j6_fLw_0_0.jpg

Hetken jo luulin, että olen lopultakin kyllästymässä kun parina päivänä jaksoi 2 tuntia pelata vaikka viimeksi olin tainnut kisoja ajaa joskus uudenvuoden tienoilla, mutta sehän johtui vain väsymyksestä. Nyt sai nukkua kunnolla eikä ollut kello herättämässä niin kummasti taas kisaaminen maistui.

Tosin edelleen olisi kivaa jos rockstar lisäisi kaikki niiden omat ja verified radat siihen ekaan äänestykseen. Monet radat ilmestyy (jos ilmestyy) vain silloin kun äänestetään refreshia. Joskushan siellä ei ole yhtään kisaa tarjolla, mutta esim hyvät radat kuten hit the apex tai hipster death rally eivät koskaan ole siinä ekassa äänestyksessä tarjolla.
En vieläkään tajua mikä järki tuossa on ollut. Heittäisivät vaikka pari täysin paskaa kisaa kuten at the races pois ja korvaisivat jollain muulla. Olisi myös kiva tietää miksi grand tour lähti kisoista kokonaan pois kun current gen versio julkaistiin sillä se oli aivan loistava kisa. Pituutta riitti kuten myös vaihtelua.

Nyt on muuten taas 10.3 asti tupla rahat ja expat versus moodissa.
http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52583/double-gta-rp-in-all-gta-online-versus-missions-march-4

Edelleen käärin foliota pään ympärille ja olen varma, että jotain kallista sieltä on tulossa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onkohan muillakin tätä ongelmaa, että kaikki pelaajat häviää amasta aulasta vai onko omasta netistä kiinni? kyseessä siis elisa viihteen netti, muuten kyllä toimii mut gta v online on kyl aikamoista schaissea pelata kun joutuu yksin olemaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onkohan muillakin tätä ongelmaa, että kaikki pelaajat häviää amasta aulasta vai onko omasta netistä kiinni? kyseessä siis elisa viihteen netti, muuten kyllä toimii mut gta v online on kyl aikamoista schaissea pelata kun joutuu yksin olemaan :D
Kyllä sitä vissiin kaikille tapahtuu. Haet uutta sessiota sitten vaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ on aika pitkään tapahtunut, en ny vähää aikaa oo pelannu just tän takia.... tekis mieli pelata mut vähä hankalaa ku heitetää pois servult vähä ajan pääst.. noh, pitää pelata vaik story modea sit :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ on aika pitkään tapahtunut, en ny vähää aikaa oo pelannu just tän takia.... tekis mieli pelata mut vähä hankalaa ku heitetää pois servult vähä ajan pääst.. noh, pitää pelata vaik story modea sit :p
Kyllä se itselläkin on noin kaksi ja puoli vuotta sitä tehnyt. Toki jos on nat3 tai jotain muuta nettiongelmaa, niin tuota voi tapahtua useammin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ on aika pitkään tapahtunut, en ny vähää aikaa oo pelannu just tän takia.... tekis mieli pelata mut vähä hankalaa ku heitetää pois servult vähä ajan pääst.. noh, pitää pelata vaik story modea sit :p

Kai sulla on konsolin asetuksista konsoli yhdistetty langallisesti nettiin, mulla meinaa teki samaa kyllästymiseen asti kun luulin et se on johdolla netis mut eipä ollut PS4:n asetuksista...
 
Ylös Bottom