Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Edelleen käärin foliota pään ympärille ja olen varma, että jotain kallista sieltä on tulossa :D

No pirskatti, tää oli fakta-arvaus! :D

Huhhuh kun tuleekin nopeaan tahtiin uusia juttuja nyt, eihän tässä kerkeä rikastua paitsi jos ei osta mitään :D

E: Tai siis kun ei osta mitään, eipä noista mitään järkevää tullut lisää...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä helvetistä saa pois tuon eston että sun autoon ei pääse kun kaverit tai samassa clubissa olevat. joskus ps3 aikaan tullu laitettuu päälle. Ärsyttää kun pelaa muidenkaa niin ne ei pääse kyytiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olisko täällä 2 pelaajaa pelaamaan toi prison breik heisti + toki muitaki tehtäviä , alustana ps4 ja pelailen yleensä iltaisin töiden jälkeen.

Saa vaikka lisätä psn kaveriksi niin ehkä helpoin nick janijoonaz
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oisko täällä halukkaita tekee Criminal Master Mindin xonelle? Kaksi pelaajaa tarvittaisiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

"Pitkästä" aikaa tuli tätäkin taas pelattua ja pakkohan se oli ostaa toinen Faction ja tehdä siihen donks päivitys kun näytti niin kivalle off-road renkaiden kanssa.

grandtheftautov_201601ujm8.png

Oli pieni järkytys kun pelkkä perus konversio maksoi jo 660 000$. Hydrauliikat tuo sentään sisältää jo vakiona joten niistä ei tarvitse vielä extraa maksaa. Vaikka tuo hieman offi vehkeeltä näyttää ja hydrauliikan ansiosta saa vielä lisää maavaraa niin ei tuolla offia ajaa voi kuitenkaan. Sen lisäksi, että tuo on takaveto niin on se vaan niin pirun voimaton. Hieman isomman vesilammikon yli se sentään menee eikä heti hajonnut vaikka pikaisesti kävi kokonaan pinnan alla. Pakko oli tietysti yrittää sitten hieman isommastakin ja sinnehän se upposi :D. Samalla tuli todettua, että vakuutukset sentään on kohtuu inhimilliset n.9000$ vaikka auto on täysin viritetty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla niin piti olla kuukauden tauko tästä pelistä taas, mut ei pysty, ei sitten millään pysty :D, syy: Tornado custom! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Kaikki uudet autot mitä nyt on julkaistu muutaman viikon aikana on ollut ihan valmiina siinä edellisessä patchissa. Rockstar vaan antaa niitä käyttöön tälleen viikon tai parin välein.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heitin liittymispyynnön (PSN: Viizei) KonsoliFINin PS4 Crewiin, jos siellä vielä jengiä pyörii...

Itse aloin Onlinea pelaamaan kunnolla vasta toissapäivänä, vaikka itse tarinan pelaamisesta oli nyt kulunut jo vuosi. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heitin liittymispyynnön (PSN: Viizei) KonsoliFINin PS4 Crewiin, jos siellä vielä jengiä pyörii...

Itse aloin Onlinea pelaamaan kunnolla vasta toissapäivänä, vaikka itse tarinan pelaamisesta oli nyt kulunut jo vuosi. :D

Sun liittymispyyntö on ilmeisesti hylätty, kun ei tuolla jonossa näy. Syykin on selvä. Ainakaan minä en näe sun profiilista mitään tietoja tuolla social clubin puolella, ja se psn tunnus on pakko näkyä kaikille. Muuten ei hyväksytä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Kaikki uudet autot mitä nyt on julkaistu muutaman viikon aikana on ollut ihan valmiina siinä edellisessä patchissa. Rockstar vaan antaa niitä käyttöön tälleen viikon tai parin välein.

Näkeekö jostain montako vielä tulossa? Ei kai ne tohon lopeta...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sun liittymispyyntö on ilmeisesti hylätty, kun ei tuolla jonossa näy. Syykin on selvä. Ainakaan minä en näe sun profiilista mitään tietoja tuolla social clubin puolella, ja se psn tunnus on pakko näkyä kaikille. Muuten ei hyväksytä :)

Hups. Nyt liitin sen tuohon profiiliin ja kaikille näkyväksi. Siellä lukee "request pending"...
 
Ylös Bottom