Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on nyt muuten käynyt monta kertaa niin, että pääsen aina suoraan tyhjään public sessioon. Tosi hyvä juttu niin pääsee heti tekemään bisnestä eikä tarvitse etsiä tyhjää sessiota. Mites muuten, onko missään mitään tietoa noista myyntitehtävien vaikeusasteista? Mulla on pieni varasto ja kun sen pistää täyteen ja myy (16 cratea) on myyntitehtävät tosi helppoja. Jos ostan seuraavaksi keskikokoisen varaston, vaikeutuuko tehtävät jos menee yhtään yli 16 vai missä se raja on? Onko tietoa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on nyt muuten käynyt monta kertaa niin, että pääsen aina suoraan tyhjään public sessioon. Tosi hyvä juttu niin pääsee heti tekemään bisnestä eikä tarvitse etsiä tyhjää sessiota. Mites muuten, onko missään mitään tietoa noista myyntitehtävien vaikeusasteista? Mulla on pieni varasto ja kun sen pistää täyteen ja myy (16 cratea) on myyntitehtävät tosi helppoja. Jos ostan seuraavaksi keskikokoisen varaston, vaikeutuuko tehtävät jos menee yhtään yli 16 vai missä se raja on? Onko tietoa?

tää voi olla ihan vaan mutua mutta jos kerran isommista varastoista viedään mm titanilla niitä tavaroita niin uskoisin että botitkin olis kiukkusempia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä Xbox One early access stunt-kisa, jos haluu testaa. Eli -Stunt-X (30 M Special) :

https://socialclub.rockstargames.co...jobs/job/W1wNfjkPKkycc4VALFNYSw?platformId=12

Kisa on non-contact pakotettuna ja siinä on huikeita siirtymiä. Mm. kun laskeudutaan putkia pitkin maankamaralle, niin junarataa voi vetää myös kylkeen istutettua seinää pitkin, joka hetken päästä jatkuukin jo maanalaisena wall ridena. Ton perään heittää saumattomasti niihin underground junaputkiin. Niissä vedetään sitten täysiä seiniä pitkin.:D

Tyypillä kun yli 400 jobii, niin omaa myös hyvän silmän heti käyttää luovasti näitä uusia ominaisuuksia. Vauhdikas kisa.

edit : checkpointit noihin tubeihin suurenee vasta kun päivitys tulee. Eli tässä vedetään aika paljon putkien katoissa ja jos linja petti ja osuit tuleen putken sisällä väärin, niin ei osunut sillon tähän normi cp:hen. Ei kyl haitannu jos ajoi oikein ja pysy vauhdissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

tää voi olla ihan vaan mutua mutta jos kerran isommista varastoista viedään mm titanilla niitä tavaroita niin uskoisin että botitkin olis kiukkusempia.

Pienen varaston myynneissä on kyllä tosi helpot botit. Esimerkiksi siinä laivajutussa tulee kopteri, jolle ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Se vain seuraa ja ampuu, mutta mitään vauriota ei tapahdu mihinkään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten kukaan itseään kunnioittava kisaaja ajaa superluokassa muulla kuin RE-7B:lla? :rolleyes: Nuo muuthan kilpailevat tällähetkellä ihan eri sarjassa..

Tälle autolle tarvis tehdä jo oma Hyper- luokka johon sitten voitaisiin iskeä se tuleva F1 autokin! ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mahtaako olla 10-29 craten myynneissä ne samat tehtävät? Ainakin 1-2 delivery vehicleä on noissa. Jos on saman tasoiset tehtävät niin kyllähän tuo 29 kannattaa ehdottomasti kerätä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole koskaan tuntunut viides sija niin hyvältä kuin tänään double loopissa.
Olin ekana viimeisellä kierroksella ja host tulee kohtuu vauhtia takaa catch-upin ansiosta. Tapani mukaan annan tilaa sillä jään mieluummin toiseksi kuin riskeeraan kolarin.
Tietenkin tämä sankari vetää tarkoituksella kylkeen yrittäen saada mut missaamaan putkeen vievä ramppi ja melkein onnistuikin. Myös edellisessä kisassa tuli ihan tarkoituksella kylkeen joten päätin antaa takaisin ja seuraavassa silmukassa vedin tarkoituksella perään ja pihallehan se lensi.
Taisi mennä aika kovaa tunteisiin kun ei edes enää vaivautunut spawnaamaan takaisin radalle ja sanomattakin selvää, että lensin seuravan kisan aulassa pihalle :D

Valitettavasti itsekin spinnasin tuon osuman takia joten jäin viidenneksi, mutta ei kyllä ärsyttänyt sitten ollenkaan.
Huvittavia tuollaiset kun tarkoituksella koitetaan sikailemalla varmistaa voitto ja sitten kun joku antaa takaisin niin sitä ei kestetä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aikaisemman tänään vinkkaamani radan tekijältä löytyy nyt myös playlist, missä on 6 uutta Stunt-rataa 3 :lta hyvältä tekijältä.

Siitä löytyy esim. Fuudge, joka on todella hyvävauhtinen kisa, ja pitää sisällään myös pitkiä kaupunkiosioita maanpinnalla. Pari listan radoista omaa ihan järjettömän pitkän wallride-osion tai parikymmentää korkkiruuvia putkeen. Muuten siis hyviä ratoja, muttei mun suosikkeja, kun nois menee ikuisuus ennekuin on tarpeeksi pelaajia maalissa ja peli sit lopettaa muiden rimpuilun.

Mutta jotkuthan noistakin pitää.

edit : laitetaan listaankin linkki, niin on helpompi löytää. Nämä siis Xbox One-ratoja. :

https://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/xboxone/playlists/playlist/r9c4Ym7tzU2sWdiyyDVMkw
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole koskaan tuntunut viides sija niin hyvältä kuin tänään double loopissa.
Olin ekana viimeisellä kierroksella ja host tulee kohtuu vauhtia takaa catch-upin ansiosta. Tapani mukaan annan tilaa sillä jään mieluummin toiseksi kuin riskeeraan kolarin.
Tietenkin tämä sankari vetää tarkoituksella kylkeen yrittäen saada mut missaamaan putkeen vievä ramppi ja melkein onnistuikin. Myös edellisessä kisassa tuli ihan tarkoituksella kylkeen joten päätin antaa takaisin ja seuraavassa silmukassa vedin tarkoituksella perään ja pihallehan se lensi.
Taisi mennä aika kovaa tunteisiin kun ei edes enää vaivautunut spawnaamaan takaisin radalle ja sanomattakin selvää, että lensin seuravan kisan aulassa pihalle :D

Valitettavasti itsekin spinnasin tuon osuman takia joten jäin viidenneksi, mutta ei kyllä ärsyttänyt sitten ollenkaan.
Huvittavia tuollaiset kun tarkoituksella koitetaan sikailemalla varmistaa voitto ja sitten kun joku antaa takaisin niin sitä ei kestetä.

Ainahan se tuntuu kivalta kiilata takas :D
Kannattaa välttää ajamasta kylki kyljessä pitkään, sama se et jos vihu yrittää kiilata niin jättäydy taakse, pääset lopussa kuitenkin ohi vielä...
Itse monesti nauran sitä kun vihu yrittää kiilata ja se kiilaa itsensä pihalle kun jarrutan pois alta :D Aijai sitä nautintoa. Myös jos ajelee randomien kanssa niin kannattaa aina olettaa että vihu kiilaa jos saa tilaisuuden, sillä jo pääsee pitkälle... Monesti myös jos vihu on perässä sillä slipstreamilla (tai mikä se nyt oli) niin jarrutan piruuttani koska tiedän et jos se tulee kohti sen kanssa, se ei ole menossa ohi vaan takakulmaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainahan se tuntuu kivalta kiilata takas :D
Kannattaa välttää ajamasta kylki kyljessä pitkään, sama se et jos vihu yrittää kiilata niin jättäydy taakse, pääset lopussa kuitenkin ohi vielä...

Juuri tuon takia annan aina suosiolla tilaa ja jos edessä on kapea kohta johon ei mahdu kaksi rinnakkain kuten esim duel radassa niin höllään kaasua koska se toinen ei varmasti niin tee.
Edes juuri ennen maalia en ala kiilaamaan jos toinen on jo vierellä. Se ajoi kovempaa joten menköön ohi. Vaikka usein tuo onkin vain catch-upin ansiota niin ei se silti oikeuta minua kiilaamaan toista pihalle.
Se on aika yllättävää kuinka moni oikeasti osaa ajaa kiltisti jos itse teet samoin ja esim mutkassa lyöt kunnolla jarrua jos näyttää, että muuten menet toisen kylkeen.

Sitten on juuri noita tuon yhden sankarin tapaisia joiden on pakko vetää voimalla kylkeen vaikka tulevat slipstreamin avulla ohi ja tilaa annetaan.
Onneksi enemmistö on ollut niitä jotka ei tule kylkeen jos annat tilaa.

Toki vahinkoja sattuu ja moni varmaan luullut, että minäkin olen tahallani tullut päälle kun joutunut jotain väistämään äkisti ja siinä vieressä onkin ollut joku.

Slipstreamilla tuntuu kyllä olevan paha tapa aktivoitua just väärällä hetkellä. Esim plummetissa voi ajaa melkein koko sen pitkän alamäen jonkun perässä ja mitään ei tapahdu, mutta odotas kun tulee ne ylämäen jyrkät mutkat niin kyllä annetaan vauhtia. Tai sitten tuo aktivoituu juuri ennen hyppyä ja sen takia osut toiseen ja molempien autot kääntyy vinoon ja poikittain tai miten milloinkin. Onneksi noita voi sentään itse kääntää ilmassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onneksi noita voi sentään itse kääntää ilmassa.

Tämä on yksi älynväläys jota en ole ehkä vieläkään täysin hyväksynyt että pelissä voi autoa ohjata kuin lentokonetta... Mutta kun tarpeeksi kisoja/vihuja karkuun freemodessa pelaa niin huomaa että tuosta on enemmän hyötyä kuin haittaa. On se vähän kyllä epäaitoa :rolleyes: Moni kyllä kärsisi tästä toisten takia jos auto menisi miten menisi, mutta vastaavasti moni myös tämän törmäilyn takia pilaisi oman kisansa. Toinen on tuo auton spawnaaminen takaisin radalle mut se taas on vähän typerää jos tiput johonkin kuiluun etkä pääse pois millään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se joka sanoi että noita Stunt kisoihin pääsyä voi joutua odottamaan oli ihan oikeassa. 17:00 päätin, että otanpas tässä pari kisaa ja lähden sitten kävelylle, mutta nyt 45 minuuttia myöhemmin en ole edes vielä päässyt kisaamaan. Peli on varmaan 5 kertaa uudelleen käynnistetty, kerran kaatunut ja on säädetty näytön kirkkautta ja asetuksia uudestan, on haettu quick jobeja on säädetty säädetty ja odotettu, mutta vieläkään ei peliin asti ole päässyt :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se joka sanoi että noita Stunt kisoihin pääsyä voi joutua odottamaan oli ihan oikeassa. 17:00 päätin, että otanpas tässä pari kisaa ja lähden sitten kävelylle, mutta nyt 45 minuuttia myöhemmin en ole edes vielä päässyt kisaamaan. Peli on varmaan 5 kertaa uudelleen käynnistetty, kerran kaatunut ja on säädetty näytön kirkkautta ja asetuksia uudestan, on haettu quick jobeja on säädetty säädetty ja odotettu, mutta vieläkään ei peliin asti ole päässyt :mad:
Olikos ps4 sella? Koska mä ajoin eilen montaa kisaa ps4 sella ja kaikki toimi ihan ok
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse käyttänyt kutsujen puuttuessa pause menua. Jos yritän hostaa sieltä valitsemaani rokkarin stunt-kisaa, niin peli hetken etsii käynnissä olevia. Sitten saa valita host vaihtoehdon Monesti heitti lennossa suoraan aulaan, jossa oli porukkaa. Hostaa siinä sitten.:D Sama jos hostaa muita ratoja omista bookmarkeista. Aina "hakee ensin hetken käynnissä olevaa tai on ainakin hakevinaan.

Niihin vuorokauden aikoihin, kun paljon pelataan, niin ollu hostaaminen helppoa. Siis aina päivityksen jälkeisinä ekoina päivinä.
Itse hostaamallahan voi vaikuttaa mm. radan statseihin. Jos saa porukkaa mukaan, niin saattaa mennä monta kisaa putkeen ilman että odotellaan edes auloissa välillä.

Toi quick job>race on mielestäni vienyt vanhoihin kisoihin. Siis ainakin ne parit kerrat, mitä nyt 12.7 jälkeen on sitä erehtynyt käyttään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Modattava talli, eli ilmeisesti maalata se eri väreillä yms. Toivottavasti sais autojen paikan säätää ite ja muuta hyödyllistä.

Tohon kylkeen nyt oma Lost jengi vielä niin hyvä tulee :D

oiskohan tolla tallilla tarkotettu m-pyörien kerhotilaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

oiskohan tolla tallilla tarkotettu m-pyörien kerhotilaa?

Ei tuosta oikein selviä mitä se tarkoittaa. Tosin se olis ihan fine jos saisi motskareille toisen paikan, vievät tallista liian vähän tilaa kun väliin mahtuisi monta pyörää...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei tuosta oikein selviä mitä se tarkoittaa. Tosin se olis ihan fine jos saisi motskareille toisen paikan, vievät tallista liian vähän tilaa kun väliin mahtuisi monta pyörää...
No jos sieltä kerran on joku mp-jengi DLC tulossa ni erittäin todennäköistä on että kyseessä on kerhon omien tilojen kustomointi
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

niii määkin vähän veikkaan. tosin eikait niitä estä pistämästä jotain muokkaus juttuja autotalliinkin :D


varmaan olis ihan siisti tommonen,tossa kun on omaa yritystä ja sitten voi vielä noita heistejä räplää. eihän tässä kerkee enään freemodessa trollaamaan kun täytyy asioita hoitaa :D

tosin en mä tiedä haluanko mä sitä moottoripyöräkerhon elämää leikkiä jossain pelissä kun sitä tuli oltua melkein 10 vuotta oikeessa semmosessa.
 
Ylös Bottom