Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: San Andreas

Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Tuo lentokoneiden tippuminen ei ole bugi ollenkaan, esimerkiksi sumuisella säällä tietyissä paikoissa koneet putoilevat useammin kuin normaalisti, ja saattaa sellainen hyvällä onnella pudota suoraan niskaankin. Noita laskuvarjoja löytää monesta muustakin paikasta kuin tuon pilvenpiirtäjän katolta, mutta nehän kaiken irti pelistä ottava löytää itse... :rolleyes:


Lentokoneiden ohjaus on ilmeisesti sössitty Xboxin huonosti sijoiteltujen nappien takia?
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

LMR sanoi:
Tuo lentokoneiden tippuminen ei ole bugi ollenkaan, esimerkiksi sumuisella säällä tietyissä paikoissa koneet putoilevat useammin kuin normaalisti, ja saattaa sellainen hyvällä onnella pudota suoraan niskaankin.

Itse pidän tämänlaisista "bugeista". Lisäävät pelimaailmaan elävyyttä. Tosiaankin, tuohan saattaa olla ihan hyvin tarkoituksella tehty hommakin. Muina tuollaisina elävyyttä lisäävinä tapahtumina mainittakoon ainakin se, että poliisiautot ajavat välillä takaa muita autoja ja muita varkaita, jengit ammuskelevat keskenään yms. Hyvä pelihän tämä on, ja näin vasta alkutaipaileita taivaltaneena odottelen innolla muiden kaupunkien avautumista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Onhan tää ihan loistava peli. Parempi ku gta:t jotka mulla on ps2:lla. Reilusti.
Kaikista hienointa on vedellä maaseudulla ja siel Red Countryllä niin Sanchezilla. Ja sielt löytyy aina kaikkia yllätyksiä.... Mä en ainakaan oo huomannu että lentokoneet t tippuilis.... mut kai oon pelannu liian vähän.
Yks iso kämmi kyl on: se drve-by ammuskelu.... a/b ja musta/valkonen yhtaikaa pohjassa ja vielä liipasinkaasu on jotain ihan mahotonta :confused:
Yleensä etin kaikkia pikkubugeja ja yksityiskohtia ja salaisuuksia vaan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Vihdoinkin Xboxillekkin jotain hyvää.

Itse jätin Ps2 version väliin, kun en jaksanut sitä silloin ostaa.

Xboxin versio on viilattu todella upeaksi ja pelattavaksi.

PC versiota mitä nyt olen testannut kaverilla (3.2 ghz 1 gt ram Geforce 5600), sekin näytti hyvälle.
Tämmöisiä käännöksiä saisi olla enemmän.

Niin jokainen sitten hankkii oman versionsa.
PC.PS2.Xbox


GTA: San Andreas PC
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Eilen tuli ostettua ko. pläjäys ja neljän tunnin pelaamisen jälkeen fiilis oli erittäinkin positiivinen. Tokihan tuossa esim. sade-efekteillä ruuhkassa kurvaillen ruutu hiukan nykii, mutta se nyt ei haittaa oikeastaan pätkääkään. Mitä PC-versiosta juttuja lukeneena, nämä ongelmat on todella pieniä.

Yks hiukan nypläävä tekoälyälyttömyys on hypännyt silmille, eli poliisien toiminta taistelutilanteessa. Kun liuskaotsat ottaa yhteen joidenkin muiden kanssa, heitä kuitenkin alkaa kesken tulitaistelun enemmän kiinnostamaan meikäläisen nyrkinisku jonku auton kylkeen tai vastaantulijan naamioon. Eli tuntuis puuttuvan prioriteetti.

Muutoin on tosiaan loistava ja paljon monipuolisempi kokemus, mitä Vice City. Polkupyörät, aitojen yli hyppimiset jne. jne. tuovat mukavaa monipuolisuutta. Jou-Joutkaan ei häiritse, eikä "samaistuminen" tummaan päähenkilöön.

Että silleen.. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Viime perjantaina heti aamulla tuli peli tietysti hankittua, ja vaikka en vielä kovin montaa tuntia olekaan ehtinyt pelata, muutamaan asiaan on tullut kiinnitettyä huomiota. Negatiivisia tuntemuksia uudessa GTA:ssa eivät ole juurikaan muut aiheuttaneet kuin pieni pettymys pelin graafiseen yleisilmeeseen ja muutama viesti sitten mainittu drive-by -ammuskelun mahdotonta sorminäppäryyttä vaativa näppäinyhdistelmä. Eikä pelin grafiikassa sinänsä ole mitään vikaa, mutta välillä rakennusten yms. reunat näyttävät niin rosoisilta että niihin tulee väistämättäkin kiinnitettyä huomiota. Mutta eipä tuo nyt paljoa paina kun San Andreaksen maailmaan muuten uppoutuu niin mielellään... :)

Positiivisia asioita onkin sitten kokonainen liuta, mutta eniten viehättää entistäkin eläväisempi ja mukaansatempaava maailma, jossa tuntuu jokaisesta kadunnurkasta löytävän jotakin tekemistä itse tehtävien ohella. Autojen virittely, parittaminen, koripallon pelaaminen, kuntosalilla käyminen, tagien, tavaroiden ja muun kaman etsiminen, CJ:n ulkonäön ja -muodon muuttelu ja tietysti vain se vapaa ajeleminen erilaisilla ajoneuvoilla ovat vain muutamia herkkuja joiden parissa aikaa vierähtää tovi jos toinenkin. Tekoäly ei ehkä edelleenkään loista "älykkyydellään", mutta hauskoina lisinä ovat kuitenkin esimerkiksi vihaiset autoilijat, jotka kolareissa tulevat ulos autoistaan pesäpallomailoilla ja muilla varustettuna valmiina antamaan CJ:lle ensi käden "ajo-opetusta" ja niin edelleen. Kaduilla ihmiset huutelevat CJ:lle kaikenlaista, ja tällä kertaa huutoihin voi myös vastava joko hyvällä tai pahalla. :)

Lisäksi itse tarina kulkee mukavasti eteenpäin, ja CJ:n hahmoon ja Grove Streetin jengiin ollaan saatu mukavasti syvyyttä ja eri ulottuvuuksia -- ja gansta-läppä pelissä on kyllä aika hervotonta. Muutaman kerran on ollut vaikea keskittyä itse tehtävään kun on samaan aikaan saanut nauraa makeasti Big Smoken, Ryderin ja Sweetin sanailuille. Ja meno varmasti paranee kun pelissä aukeaa uusia alueita ja sitä mukaa myös muista GTA-peleistä tuttuja hahmoja. Kaikin puolin tuntuu että San Andreas on jonkinlainen "elämäntapapeli", johon saa upotettua vaikka koko tulevan kesän ja silti tuskin on päässyt pelissä loppuun asti. Aina löytyy jotain uutta -- ja vaikka ei löytyisikään, voi aina hetkeksi pysähtyä vaikka heittelemään koripalloa Ryderin takapihalla. Hieno peli, kertakaikkiaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Miten pääsee toisesta kaupungista pois kun oon tehny kaikki tehtävät,eikä tiesulut oo hävinny??
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Mites onko kukaan verrannut tätä PS2 versioon? Mulla oli PS2 versio, mutta myin sen pois. Huomena luultavasti tulee postiin Xbox versio. Joten sitten nähdään, kumpi on parempi. Onko tuo totta, että lentokoneiden ohjaus on peestä? :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Lentokoneiden ohjaus on pc versiossakin aivan peestä.

Ohjaus toimii Xbox versiossakin ihan hyvin.
Mutta pc versiossa on helpompi tähdätä hiirellä :)

Omalla koneella GTA : SA pikkuisen nykii.
(1600x900 32 bit)

Että pc versiossa on paljon enemmän bugeja kuin Xbox versiossa.

Toivottavasti Rockstar tekee päivityksen peliin.

PS

Ps2 versiossa on suttuisemmat teksuurit ja peli nykii pikkuisen.

Kannattaa lukea gamespotin arvostelu

Xbox version arvostelu

Playstation 2 version arvostelu
PC version arvostelu
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

LMR sanoi:
Tuo lentokoneiden tippuminen ei ole bugi ollenkaan, esimerkiksi sumuisella säällä tietyissä paikoissa koneet putoilevat useammin kuin normaalisti, ja saattaa sellainen hyvällä onnella pudota suoraan niskaankin.

Totta :D joku terroristi teki iskun johonki san fierron keskustan kerrostaloon mulla ainaski
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Grandi sanoi:
Totta :D joku terroristi teki iskun johonki san fierron keskustan kerrostaloon mulla ainaski

Juu.. Tuossa pelissä kyllä tapahtuu :p mulla oli sellanen outo tilanne kun kävin muuten vaan kruisailemassa siin maalla omalla modatulla lowriderilla niin yhtäkkiä tulee pienlentokone vasemmalta ja koppaa laskeutumistelineellä mun auton konepeltiin ja sit jatko muina miehinä matkaa... :eek: mitähän lie senkin lentäjän päässä liikku... :rolleyes: siinä meni hieno auto ja parikymmentä tuhatta rahaa.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Tänään tuli peli ja täytyy sen verran sanoa, että hemmetin hyvä peli onkin. Lyö PS2 version helposti. Bugeja en ole nähnyt vielä yhtään. Ainut huono puoli on, kun autoa ajaessa haluaa katsoa taakse, niin joutuu painamaan musta+valkoista näppäintä yhtä aikaa mikä on suhteellisen hankalaa... Muuten hyvä peli!
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Loistava peli, kun on päässyt nyt kunnolla syventymään. Paskin juttu, mikä on tullut vastaan on ehdottomasti omien jengiläisten tekoäly. Niistä ei ollut mitään apua alueiden valtauksessa. Myös tehtävien taso on hieman laskenut San Franciscoon menon myötä. Sadekin on mielestäni toteutettu päin vittua. Mutta voihan tässä sentään hyödyntää muita osia paremmmin kovalevylle tallentamaani musiikkia. Dre Dog - Most Hated Man Frisco
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Muumendaalen sanoi:
Loistava peli, kun on päässyt nyt kunnolla syventymään. Paskin juttu, mikä on tullut vastaan on ehdottomasti omien jengiläisten tekoäly. Niistä ei ollut mitään apua alueiden valtauksessa. Myös tehtävien taso on hieman laskenut San Franciscoon menon myötä. Sadekin on mielestäni toteutettu päin vittua. Mutta voihan tässä sentään hyödyntää muita osia paremmmin kovalevylle tallentamaani musiikkia. Dre Dog - Most Hated Man Frisco

Kyllähän ne jengiläiset välillä jotain saavat aikaiseksi, mutta siihen ei kannata luottaa että ne homman hoitaisivat yksinään.

Täysin samaa mieltä tuosta sateesta, ei todellakaan nätti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Podu sanoi:
Kyllähän ne jengiläiset välillä jotain saavat aikaiseksi, mutta siihen ei kannata luottaa että ne homman hoitaisivat yksinään.

Pidän kantani ja sanon, että niistä ei ole mihinkään. Yksi AK:ta heilutteleva Ballas hoitelee ne kaikki helposti. No katsotaan, ehkä niistä sitten voi olla johonkin, kun respecti on täysissä ja jampoilla on molemmissa käsissä Desert Eaglet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Muumendaalen sanoi:
Pidän kantani ja sanon, että niistä ei ole mihinkään. Yksi AK:ta heilutteleva Ballas hoitelee ne kaikki helposti. No katsotaan, ehkä niistä sitten voi olla johonkin, kun respecti on täysissä ja jampoilla on molemmissa käsissä Desert Eaglet.

Desert Eagle on pelin "ainoa" yksikätinen ase, vai onko se muuttunut sitten PS2-version?
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Muumendaalen sanoi:
Pidän kantani ja sanon, että niistä ei ole mihinkään. Yksi AK:ta heilutteleva Ballas hoitelee ne kaikki helposti. No katsotaan, ehkä niistä sitten voi olla johonkin, kun respecti on täysissä ja jampoilla on molemmissa käsissä Desert Eaglet.

No on niistä edes sen verran hyötyä että kun kaverisi ottavat iskua sinä kerkeät siinä välissä räiskimään monta vihollista alas etkä ota itse damaa :p .. Jotain hyötyä edes :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

Pitäisikös ostaa rgb johto? Kun grafiikka näyttää niin suttuiselta. Äskenkin serkku (19v) kävi pelaamassa sitä ja sanoi että hemmetin huono grafiikka.
 
Vastaus: Grand Theft Auto: San Andreas

suosittelen että ostat,itse käytän jo toista vuotta Advanced Scart-kaapelia ja grafiikat ovat paljon terävämmät.
 
Ylös Bottom