Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Trilogy

Hakkiz

KonsoliFIN Alumni
Uutisista:

Rockstar tuo GTA Trilogyn Xboxille

Rockstar on ilmoittanut tuovansa Grand Theft Auto Trilogy -nimisen kokoelmapaketin Xbox-konsolille. Paketti sisältää GTA 3:n, Vice Cityn ja San Andreaksen. GTA Trilogy julkaistaan Pohjois-Amerikassa 18.10., mutta sen ilmestymisajankohta vanhalla mantereella on vielä vahvistamatta.

Rahastusta vai kulttuuriteko? Vertailun vuoksi sanottakoon, että PS2:lle tulee samana päivänä erikoisversio GTA: San Andreaksesta, jossa on mukana pari videodokkaria.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

jos koko trilogian saa n30 kaupasta niin ok, jos siitä kiskotaan se 60 niin rahastusta..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

Double Pack löytyy. Voisi sen pistää myyntiin ja hankkia Trilogyn tilalle :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

Hmm.. mulla kun ei ole vielä San Andreasta PS2:lla, niin pitääkin odotella tuo special edition versio siitä. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

Just tuossa viime viikolla myin Double Packin pois, joten minä jätän tämän ainakin ostamatta, mutta onhan tämä hyvä hankkia, jos ei aikaisempia versioita löydy. Nyt siis sais kaikki kerralla. Minä tuskin osta SA:takaan, mutta ei sitä koskaan tiedä, jos jostain halvalla saisi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

Kyllä 60 ja risat alkaa olla ehdoton maksimi. gta3 ja VC on jo niin vanhoja pelejä. Kauppiailla on liikaa tuplapakkeja ja SA jäljellä kun ei hinta laske?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

Nyt taas kun sain PSP:lle GTA:n, niin kuume nousi taas ihan uudelle tasolle, joten varmaankin hankin tämän.

Itäkeskuksen Gigantissa tämä ainakin on, ja muistaakseni maksaa siellä 68, ellen ihan väärin muista, mutta alle 70 se oli.

Sinne siis veronpalautusten kanssa sitten. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

Aiheeseen liittyen, näin unta et mun isäni oli päättäny ostaa mulle ton Double Packin, siis sen missä oli GTAIII ja GTA:VC, "kun sä muutenkin pelaat noita GTA-pelejä". Arvatkaa v*tuttiko kun heräsin :D

Mutta itselläni siis on jo GTA:SA, eli tuskin tulee hankittua, kun on ollut aiemmat versiot jo PClläkin, niin en varmaan edes Double Packia, hommaa ellen jostain kohtuuhintaan saa.
Vaik huippupelejä molemmat kyl.

EDIT: ruma sana piiloon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

tilasin paketin just äsken kun löytyi xbox 360 hyväksyttyjen listasta :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Trilogy

Flagg sanoi:
Monesta kaupasta löytyy jo 30-40 euron hintaan.
Mistä? :rolleyes: Ja näyttävätkö nää pelit kovinkin hirveiltä HDTV'llä pelatessa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom